Катлизатор - съвет за преработване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Катлизатор - съвет за преработване
А не трябвали тва новото резонаторно или там квото е гърне /една тръба и т.н /, да поддържа същото налягане преди него,както когато е бил с катализатор. За да може ламбда сондата да отчита правилно, иначе ше бъгне компа.... 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Катлизатор - съвет за преработване
sonny написа: Та ако Мишо не е направил своето гърне още, съветвам да сложи тръба, която да е с диаметър колкото входната и изходната и да е с дебелина на стената, не по-малка 2мм, най-добре 2.5мм. Няма нужда да я дупчи, просто слага тръбата, заварява си я, и пълни отстрани всичко с минерална вата и затваря отгре. Тогава, просто ще удължи тръбата на гърнето си, дебелата стена щему гарантира, че няма да има толкова свиване и разтегляне на тръбата от газовете, и оттам няма да се получава гаден звук, а ватата ще довърши тишината.
То това му беше пъроначалната идея , но при този вариянт няма нищо , което да "забавя" газовете , а точно в средното гърне скоростта им е голяма и има нужда нещо да ги позабави... И тук идва проблема, защото е свързно със изчисляване на разни "елементи" , които да се явяват забавящи , но за съжаление никъде не може да се намиери подробна информация как точно да стане това изчисление ...
- gerginov1988
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 8.04.2009
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: M3 E36 3.2 Evo
Re: Катлизатор - съвет за преработване
Здравейте момчета, темата е много интересна. Малко хора в София се занимават професионално с направата и корекцията на изпускателни системи. Едни от тях са повечето фирми, които правят качествен тунинг, но с фирмени неща като Supersprint, Remus и т.н. Отидох при инженер Лазаров, останах много доволен от услугите му - човек е завършил МЕИ на времето специалност "Изпускателни системи" и може да направи абсолютно всичко. При премахването на катализатора ми предложи около 5-6 варианта, в крайна сметка звука остана непроменен и колата се поотпуши доста. Професионално извършена услуга на прилична цена.


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Катлизатор - съвет за преработване
gerginov1988 написа:Здравейте момчета, темата е много интересна. Малко хора в София се занимават професионално с направата и корекцията на изпускателни системи. Едни от тях са повечето фирми, които правят качествен тунинг, но с фирмени неща като Supersprint, Remus и т.н. Отидох при инженер Лазаров, останах много доволен от услугите му - човек е завършил МЕИ на времето специалност "Изпускателни системи" и може да направи абсолютно всичко. При премахването на катализатора ми предложи около 5-6 варианта, в крайна сметка звука остана непроменен и колата се поотпуши доста. Професионално извършена услуга на прилична цена.
Колега , Лазаров е професионалист ... сподели ако обичаш или тук или на ЛС какво точно ти постави на мястото на катализатора и колко ти струваше услугата ?
Re: Катлизатор - съвет за преработване
За Лазаров имам смесени представи.
Чел съм много за този човек, очевидно е, че е отличен професионалист, въпреки абсурдните мнения за него във някой от форумите. Без съмнение всеки човек със глава на раменете може да си направи преценката.
Единствената причина никога да не съм го търсил, е че не работи Събота. Убеден съм, че е изгубил изключително много клиенти поради тази проста причина. Аз колкото пъти съм ходил да правя нещо по генерацията, винаги е било в Крафт, просто защото работят Събота.
Аз също имам интерес да видя какво точно е направил и как го е направил.
Чел съм много за този човек, очевидно е, че е отличен професионалист, въпреки абсурдните мнения за него във някой от форумите. Без съмнение всеки човек със глава на раменете може да си направи преценката.
Единствената причина никога да не съм го търсил, е че не работи Събота. Убеден съм, че е изгубил изключително много клиенти поради тази проста причина. Аз колкото пъти съм ходил да правя нещо по генерацията, винаги е било в Крафт, просто защото работят Събота.
Аз също имам интерес да видя какво точно е направил и как го е направил.
Re: Катлизатор - съвет за преработване
liloff написа:че не работи Събота. Убеден съм, че е изгубил изключително много клиенти поради тази проста причина.
А тази проста за теб причина не се ли нарича почивка? Не си ли даваш сметка, че щом ти почиваш в Събота, почиват и други? Много се радвам на някой като ми се обади и вика, да дойда към 19.30ч, че съм на работа, и като му каа, че не става пита за събота с;едобяд или за неделя, щото тогава бил почивал!?!?!? Ми като искаш да си свършиш работа, ако трябва ще си вземеш отпуска!
Re: Катлизатор - съвет за преработване
Пазарна икономика
Не ми развивай теории сега. И двете гледни точки са правилни.
това е т.нар. lose-lose ситуация, в която аз не се възползвам от "професионални" (колкото и да са професионални) услуги, а "професионалистът" губи клиент, съответно пропуска ползи и пропуска възможността да си спечели препоръки и т.н.
Като не ти се работи, не работи
Кой те кара! Повечето сервизи почнаха да осъзнават, че има огромен % клиенти, които нямат възможност да отделят от работното си време, а отделят от почивното, за да хвърлят някой лев по колата... що да не им вземат въпросния лев 

това е т.нар. lose-lose ситуация, в която аз не се възползвам от "професионални" (колкото и да са професионални) услуги, а "професионалистът" губи клиент, съответно пропуска ползи и пропуска възможността да си спечели препоръки и т.н.

Като не ти се работи, не работи


Re: Катлизатор - съвет за преработване
Сондьора написа:А не трябвали тва новото резонаторно или там квото е гърне /една тръба и т.н /, да поддържа същото налягане преди него,както когато е бил с катализатор. За да може ламбда сондата да отчита правилно, иначе ше бъгне компа....
Тук лично аз съм със смесени, чувства, защото не съм на 100% ясно. Попринцип знам, че на първото гърне му се казва гасиел, неговата функция е да върне част от газовете. Какво се случва? Когато изпускателният клапан се отвори и газовете излязат то цилиндъра, те тръгват назад по тръбите, клапана се затваря и работния процес в горивната кмера се повтаря. Дорук добе, сега, какво става с гасителя? Газовете тръгвайки по тръбите и стигат до гасителя, оттам част от газовете минават назад, а друга част се връщат, към цилиндъра. Тук е момента, този процес се смята, защото трябва в точно определено време газовете да са стигнали до изпускателния клапан, да се ударят в него и да тръгнат обратно назад, в момента в който газовете са се ударили в клапана и са тръгнали назад, се отвяря изпускателя и идват новите газове. Старите обаче вече са тръгнали назад и увличат новите газове, по този начин се увеличава скоростта на изходящите газове от цилиндъра и се подобрява изпразването на цилиндъра. Затова на по-читавите проходни гърнета, в единия край тръбата е свита на звезда, за да се ударят в нея газовет и се стартира този процес. В случая с Мишо, може да се свие тръбата на входа, но и да не се свие, съм убеден, че няма да се наруши работата на двигателя, защото гърнето назад, въпреки, че е проходно, забавя част то газовете и има газове, които да се удрят и да се връщат назад.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Катлизатор - съвет за преработване
sonny написа: ...Газовете тръгвайки по тръбите и стигат до гасителя, оттам част от газовете минават назад, а друга част се връщат, към цилиндъра. Тук е момента, този процес се смята, защото трябва в точно определено време газовете да са стигнали до изпускателния клапан, да се ударят в него и да тръгнат обратно назад, в момента в който газовете са се ударили в клапана и са тръгнали назад, се отвяря изпускателя и идват новите газове. Старите обаче вече са тръгнали назад и увличат новите газове, по този начин се увеличава скоростта на изходящите газове от цилиндъра и се подобрява изпразването на цилиндъра...
Това обяснение е напълно вярно,но според моите познания се отнася до изпускателния колектор,и по-точно до часта в която се сливат тръбите на всеки цилиндър. Точно там имаше и сметки,в които имаше значение обема на цилиндрите и куп други неща които не помня на изуст... Най-общо съществуват 4 варианта на конфигурация,всеки с предимства и недостатъци. Това което е неприятно в случая е че ефекта на изсмукване на изгорелите газове (създаване на вакуум точно в момента на отваряне на изпускателния клапан) е възможен само за определен диапазон от обороти

Последна промяна ~Мишо~ на 04 Яну 2012, 13:19, променена общо 1 път
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Катлизатор - съвет за преработване
При изпускателиня колектор има един друг момент, не всеки цилиндър е с еднакво КПД, затова в завода смятат дължината на рънърите, една от функциите е да изравнят КПД-то на всички цилиндри. А перформънс колекторите, са вече друга бира, там се гони коне или въртящ момент, в много случай, перформънс колектор е по-зле от заводски и не прави нищо без да има други подобрения по мотора.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани