Проблем с предницата на компакта.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Проблем с предницата на компакта.

Мнение от lubchitu » 25 Ное 2009, 21:57

Нерегулирана предница предполагам....Иначе на моя компакт, преди кат дигнех 60-70км/ч и почваше да вибрира кормилото леко...или както ти казваш, понякой път кат освободя от скорост и натисна леко спирачката почва да вибрира кормилото.... резултата беше дясна крива гума :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 26.05.2009

Re: Проблем с предницата на компакта.

Мнение от cougar316 » 25 Ное 2009, 22:47

LiTtLeRoCk написа:Да задам един въпрос и да по размишляваме над него.Ако износването на гумите от вътрешната страна не е от пружините,от какво друго би могло да бъде.

Колега компакта е с доста големи странични наклони отзад, като на състезателна кола, не е лошо на около 8-10000км да се разменят за да се получи равномерно износване

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Проблем с предницата на компакта.

Мнение от Игнатов » 25 Ное 2009, 22:53

LiTtLeRoCk написа:Да задам един въпрос и да по размишляваме над него.Ако износването на гумите от вътрешната страна не е от пружините,от какво друго би могло да бъде.


при компакта задницата не се регулира и щом ти яде гумите има два варианта:
1. крив заден мост;
2. къси задни пружини, вследствие на което задницата се разкрачва (....колкото по-къси толкова повече се разкрачва)

3. ако някой ти каже че е от тампоните на задните носачи - не му вервай, лично съм питал в Дарукар и според тях тези тампони се сменят само при удар

и последно - не се впрягай толкова, трябва да знаеш че някои хора пари дават да си "разкрачат" задницата, а пък и доста по-стабилна става по-тоя начин!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: Проблем с предницата на компакта.

Мнение от .::Братоев::. » 25 Ное 2009, 22:55

Denev написа:
LiTtLeRoCk написа:Да задам един въпрос и да по размишляваме над него.Ако износването на гумите от вътрешната страна не е от пружините,от какво друго би могло да бъде.


при компакта задницата не се регулира и щом ти яде гумите има два варианта:
1. крив заден мост;
2. къси задни пружини, вследствие на което задницата се разкрачва (....колкото по-къси толкова повече се разкрачва)

3. ако някой ти каже че е от тампоните на задните носачи - не му вервай, лично съм питал в Дарукар и според тях тези тампони се сменят само при удар

и последно - не се впрягай толкова, трябва да знаеш че някои хора пари дават да си "разкрачат" задницата, а пък и доста по-стабилна става по-тоя начин!

ми колега то при доста малко коли се регулира задния мост :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Проблем с предницата на компакта.

Мнение от Игнатов » 25 Ное 2009, 23:12

ceco-stz написа:ми колега то при доста малко коли се регулира задния мост :mhihi:


колега, като ти гледам прикачената снимка, май купе караш......... аз ли да ти казвам какъв реглаж се прави на задницата на купета/седани?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с предницата на компакта.

Мнение от kdl » 26 Ное 2009, 12:44

LiTtLeRoCk написа:Да задам един въпрос и да по размишляваме над него.Ако износването на гумите от вътрешната страна не е от пружините,от какво друго би могло да бъде.
Компактите се разкрачват от 2та вертикални тампона. Не се регулира задницата, ти го знаеш това де... И не е съвсем така, че само при удар се сменят, но принципно е много трудно да се сменят и повечето сервизи казват "баааа тея се сменят само при удар". В Дару имат машина, която ги избива, а не да ги маат с чука, предполагам и в други читави сервизи могат. Ходи виж ъглите на задницата с какво отклонение са първо, ще разбереш в каква посока сочат гумите и ще си сигурен дали е от вертикалните тампони.

По другия ти въпрос за предницата, при мен вибрираше от накрайници на рейка, които бяха тръгнали леко. Просто се усещаше като се хване накрайника как има луфт.
Сменил съм: тампоните с Powerflex, шарнирите (вземи от laviatan, ако още има) и накрайниците на рейката и заспа.
Интересното е, че почна да вибрира леко с големите джанти. С 15ките преди да сменя горните работи, въобще не можеше да се разбере че има проблеми... Вибрираше както се сещаш от джантите :)
Просто имай предвид че сложиш ли полиуретани, ще усещаш всеки фас на пътя. Много е директно за каране, в началото малко дразни, но супер много променят колата. Чува се само едно меко "туп" като я караш и минаваш през неравности.

cougar316 написа:Колега компакта е с доста големи странични наклони отзад, като на състезателна кола, не е лошо на около 8-10000км да се разменят за да се получи равномерно износване
Това не е така, напълно нормални са за кола със задно предаване. Ако виждаш с просто око, че е разкрачена, много мъки е видяла тази колица. Нормално не се вижда /\-наклона, изглеждат | |.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 26.05.2009

Re: Проблем с предницата на компакта.

Мнение от cougar316 » 26 Ное 2009, 23:56

cougar316 написа:Колега компакта е с доста големи странични наклони отзад, като на състезателна кола, не е лошо на около 8-10000км да се разменят за да се получи равномерно износване
Това не е така, напълно нормални са за кола със задно предаване. Ако виждаш с просто око, че е разкрачена, много мъки е видяла тази колица. Нормално не се вижда /\-наклона, изглеждат | |.да [/quote Колега занимавам се с реглаж на преден и заден мост, стенда на който работя е от ново поколение със голяма база данни, и мога да потвърдя че много добре знам как изглежда мост с градус над 0 отрицателен, моита е с видим страничен наклон не изглеждат ама въобще прави и си излиза в зелена стойност, демек в толеранс, ако искаш мога да кача стойности и пак да поговорим дали стоиностите не са доста сериозни

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 26.05.2009

Re: Проблем с предницата на компакта.

Мнение от cougar316 » 27 Ное 2009, 17:09

Сега мога да кача стойности да не остане необосновано писането Компакт страничен наклон -2,00* толеранс до-2,50* ,е36 Седан -1,67* ,други коли Мерцедес Ц клас -1,20* ,Мерцедес ЦЛК който си е спортен -1,20* , за база сравнение мога да дам и на състезателните автомобили който правя Ситроен Ц2 -1.50* за сухо, мокро -1,20* .Митсубиши ЕВО , всички на по -2,00*, Пежо РЦ -1,00* , това аз му казвам зверски наклон за сериен автомобил което е на Компакта, това не значе че колата е убита от каране , просто градус над 0 няма как да не си личи като я погледнеш, а за -2,00* направо е очевадно, та от там казвам на колегата на колата може ништо да и няма просто да си обръща гумите практика която ползаме на състезателния слик, и винаги се износва равномерно в пртивен случай става на кама няма как с такива наклони е неизбежно, смятам да съм бил полезен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с предницата на компакта.

Мнение от kdl » 27 Ное 2009, 17:31

:bowdown:
Евала! Това е пост. На CLK-то е толкова наклона, да. Просто на Компакта не ми изглеждаше разкрачена задницата с просто око или поне не повече от на Мерца... затова написах, че не мисля, че трябва да изглежда много разкрачена. Но Мерца ми е с 235, за сметка на летните 205-ици на Компакта, може просто окото да се лъже...

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 26.05.2009

Re: Проблем с предницата на компакта.

Мнение от cougar316 » 27 Ное 2009, 21:07

liloff написа::bowdown:
Евала! Това е пост. На CLK-то е толкова наклона, да. Просто на Компакта не ми изглеждаше разкрачена задницата с просто око или поне не повече от на Мерца... затова написах, че не мисля, че трябва да изглежда много разкрачена. Но Мерца ми е с 235, за сметка на летните 205-ици на Компакта, може просто окото да се лъже...

По скрити остават в калника и за това лъже :D

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook