Проверка на перка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проверка на перка
Това, че не се чува виското не значи че не включва въобще !!!
За разлика от електрическата перка (ON/OFF), то се включва (увлича перката) пропорционално на температурата, т.е. перката не се върти с оборотите на двигателя, а с обороти зависещи от температурата на въздуха, който обдухва виското.
По тази логика колите за скандинавските страни щяха да са изобщо без перка .....
Изобщо не се правете на по-хитри от инженерите на BMW
За разлика от електрическата перка (ON/OFF), то се включва (увлича перката) пропорционално на температурата, т.е. перката не се върти с оборотите на двигателя, а с обороти зависещи от температурата на въздуха, който обдухва виското.
По тази логика колите за скандинавските страни щяха да са изобщо без перка .....
Изобщо не се правете на по-хитри от инженерите на BMW
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: Проверка на перка
Ако го махна няма да съм без перка, а само с перката на климатика
Иначе съвсем без никакъв резервен вариант да се кара е лудост

- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Проверка на перка
колега мини да я преслушам ,евентуално ново виско +смяна 160 левчета наи доброто 

- sinster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 4.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 М52B20
- Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)
Re: Проверка на перка
пиша в темата, за да не пускам нова.
и при мен проблема е във виското и е установен - виското е зацепило и върти на пълни обороти от самото запалване на колата. Новото /немско/ за моя мотор е ~ 100 лв. + монтажа, но идват празници и не ми се иска точно сега да ги давам. не ме разбирайте погрешно, но всеки знае Декември за какви харчове става на въпрос.
има ли начин виското да се откачи/ да спре да работи през последващите месец/месец и половина докато сложа ново такова..... и как става.
и при мен проблема е във виското и е установен - виското е зацепило и върти на пълни обороти от самото запалване на колата. Новото /немско/ за моя мотор е ~ 100 лв. + монтажа, но идват празници и не ми се иска точно сега да ги давам. не ме разбирайте погрешно, но всеки знае Декември за какви харчове става на въпрос.
има ли начин виското да се откачи/ да спре да работи през последващите месец/месец и половина докато сложа ново такова..... и как става.
...burn your tyres , not your soul.....


Re: Проверка на перка
sinster написа:... има ли начин виското да се откачи/ да спре да работи през последващите месец/месец и половина докато сложа ново такова..... и как става.
По-добре е да върти непрекъснато от колкото да се окаже, че няма какво да завърти ако потрябва (а и времето не е много студено като за сезона ...)
Иначе ако си решил да го сваляш го отвий цялото с перката от гайката (с обратна резба), но НЕ ТЕ СЪВЕТВАМ
Re: Проверка на перка
sinster написа:пиша в темата, за да не пускам нова.
и при мен проблема е във виското и е установен - виското е зацепило и върти на пълни обороти от самото запалване на колата. Новото /немско/ за моя мотор е ~ 100 лв. + монтажа, но идват празници и не ми се иска точно сега да ги давам. не ме разбирайте погрешно, но всеки знае Декември за какви харчове става на въпрос.
има ли начин виското да се откачи/ да спре да работи през последващите месец/месец и половина докато сложа ново такова..... и как става.
ако колата има клима и перката и работи мисля няма да имаш проблем ако свалиш виското, ако се наложи нещо да се охлажда колата, перката на климатика ще я свърши тази работа
Re: Проверка на перка
Когато смених термостата колата работи около 20 мин на празен ход и виското не завихри.
Температурата си стоеше на средата и не мърдаше, виското можех да го спра с ръката.
Преди смяната на термостата лятото, в доста добри задръствания в София всеки ден, с пуснат нон-стоп климатик също не съм чувал или осещал да се пусне виското.Възможно е тогава да не се е затварял втория кръг и той да е оказвал влияние на виското, кажете колеги дали е възможно това.
Иначе вече 3-4,000 км. след смяната на термостат дори в задръствания не съм чувал виско да се пуска и не съм виждал стрелката на температурата да минава средата(и по-добре никога да не я виждам след 12:00
)
Температурата си стоеше на средата и не мърдаше, виското можех да го спра с ръката.
Преди смяната на термостата лятото, в доста добри задръствания в София всеки ден, с пуснат нон-стоп климатик също не съм чувал или осещал да се пусне виското.Възможно е тогава да не се е затварял втория кръг и той да е оказвал влияние на виското, кажете колеги дали е възможно това.
Иначе вече 3-4,000 км. след смяната на термостат дори в задръствания не съм чувал виско да се пуска и не съм виждал стрелката на температурата да минава средата(и по-добре никога да не я виждам след 12:00

Re: Проверка на перка
Аз имах същия проблем и до момента виското ми е зацепено с една самонарезна рапитка от мен
но проблема ми се оказа радиатора явно някой от автокъщата беше сипвал някаква "тор"
за запушване на течове и колата постоянно загряваше и радиатора лекичко подкапваше
та свалих го да го лепа и като го отворих какво да вида само 3 от проводите в него бяха
отпушени.
Сега карам със радиатор от 320 и бая по бавно загрява и не ми святка червенката лампичка
по задръстванията
но проблема ми се оказа радиатора явно някой от автокъщата беше сипвал някаква "тор"
за запушване на течове и колата постоянно загряваше и радиатора лекичко подкапваше
та свалих го да го лепа и като го отворих какво да вида само 3 от проводите в него бяха
отпушени.
Сега карам със радиатор от 320 и бая по бавно загрява и не ми святка червенката лампичка
по задръстванията
Шампион по секс със въображаеми партнйорки
(пълен чикиджия)
(пълен чикиджия)
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани