Какъв е ефекта след махането на катализатора?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Ами моят е М50 и мисля че имам 1 ламбда само след катализатора ако не се лъжа? В моят случай дали ми трябва такъв емулатор?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
BAYRON написа:дайте една картинка да го видя тоя катал Аз махнах нещо но с майстора неможахме да разбереме какво сме махнали и до денденешен не съм сигърен дали имаше такова нещо. Самото гърне имасе една мрежичка като го погледнах отвътре
да ти имам майстора



- divna_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 24.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E46 - 320 Ci , Pajero - 3.2 DID
Fast-and-Furious написа:Дивна точно на твоя мотор няма проблем да го махнеш, защото ламбда сондата ти е преди него и нищо няма да се обърка........
А кой може да ми каже М колко е моя мотор?
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Дрънчали гърнетата, имало по три-четири ламди. Пак изпадаме в положението на лемури. Ако ни чете някой дето е в час сигурно си умира от смях. Искам да попитам колко от по-горе писалите е сменил кат с резонатор? И дали докато са му го сменяли не е надделяло любопитството и да погледне под колата, ей така само за информация и да види що е то ламбда датчик, къде се намира? Щото аз вчера се наврях и под мойта (М50) и под резачката на Лиона (М42), попитахме майсторите и те си ни показаха и ламбдите и как ще срежат старите тръби и къде какво ще заварят за да ни сложат резонаторите ( на Лион 1, на мене 2 ). Миналата седмица смениха и на Лъки (М52) ма нещо и там не намериха 2 ламбди. Така че айде стига с тия изказвания: "абе това май е така, ама не съм сигурен". Който знае - споделя, който не знае - не е срамно да пита. Няма съвършени хора, а ние сме се събрали тука с една цел - да си помагаме. Но едва ли на Дивна ще и помогнат исказванията:
Страшна идея. КАТа запушен, колата гори 18 на 100, а ние да сипваме и бензин по 2 лв. литъра. Пич, по-добре замълчи и не давай такива умни идеи.
Ами пич за дрънченето и изкарването по 1-2 месеца сам си си виновен бре. Да не си купувал турско гърне по 15 лв. Не че правя реклама на сем. Мулетарови, но сервизът им е на ниво, хората са учтиви, работят бързо и дават 1 година гаранция. На мене ми сложиха 2 резонатора и ми взеха 76 лв. А Лиона мина доста по-тънко (ако той иска ще сподели с вас колко) и да ти кажа при всички положения е дал по-малко пари от тебе за 3 менте гърнета и едно от Мерцедес.
BMX написа:...
Аз лично те съветвам да не махаш катализатора. Ако искаш повече да върви просто сипвай високооктанов бензин.
Страшна идея. КАТа запушен, колата гори 18 на 100, а ние да сипваме и бензин по 2 лв. литъра. Пич, по-добре замълчи и не давай такива умни идеи.
Cobra написа:Всичко ОК,ама некой трябваше да и спомене че във ефекта "УОУ" се съдържа и звука ДЗВЪН при рязко подаване на газ ако не се подбере добри резонаторно,аз 3 пъти слагам и за около 2 седмици ги издухвам и пак дрънча,сега съм вече от 2 месеца с гърне от Мерцедес(80') на местото на катализатора и съм перфектния звук
Ами пич за дрънченето и изкарването по 1-2 месеца сам си си виновен бре. Да не си купувал турско гърне по 15 лв. Не че правя реклама на сем. Мулетарови, но сервизът им е на ниво, хората са учтиви, работят бързо и дават 1 година гаранция. На мене ми сложиха 2 резонатора и ми взеха 76 лв. А Лиона мина доста по-тънко (ако той иска ще сподели с вас колко) и да ти кажа при всички положения е дал по-малко пари от тебе за 3 менте гърнета и едно от Мерцедес.

Незнам дали знаете но дори в стария и запушен катализатор има ценни метали като платина, паладий и др. и се изкупува за около 20- 30лв. тези пари може да се приспаднат от цената на резонатора или там каквото ви слагат. Много често майсторите си замълчават за това.
Относно кой двигател с колко лабда сонди е и ефекта от махането на катализатора може да се потърси във форума доста е изписано за това.
Относно кой двигател с колко лабда сонди е и ефекта от махането на катализатора може да се потърси във форума доста е изписано за това.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
TheBoss написа:... Миналата седмица смениха и на Лъки (М52) ма нещо и там не намериха 2 ламбди...
Шефе - казах, че не съм сигурен защото съм виждал само на 2.8 мотора (друг М52 не съм виждал) и там са два катализатора и 4 ламбди - 2 пред и 2 зад катализаторите. И като си махнеш катализаторите и компа веднага ще писне, ако не си сложил ламбда-емулатори.
И сега ако ми позволиш, аз ще те заям, защото сега ти се изказваш неподготвен. На следващата картинка, както виждаш има 4 ламбди - 2 на изходящите колектори и 2 след катализаторите. Тези дето са след катализаторите следят за тяхното състояние - на картинката всичко си пише.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Митак, нямах предвид тебе при първия пост, но определено попадаш в една от категориите, които засегнах. А именно "знаеш - споделяш с другите". И това никога не съм го подлагал на съмнение. Респект. Ама и аз да се заям с тебе сега
Колко народ мислиш че карат М52Б28 тука, аааааааа?






- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Това не го бях написал за хората дето карат 328, а за пича дето питаше що е то ламбда-емулатор и кога се ползва - та това е примера за това нещо. И въпреки, че едвали някой ще се възползва, смятам че е интересно от гледна точка на общата култура. А за въпроса на divna_ - смятам, че доста хора и казаха това дето я интерисува - а именно - да сменя катализатора и да не се плаши, а само да внимава да не си сложи някой резонатор буклук.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Ами аз да си кажа с 2 резонатора съм преди около 6 месеца ги сложиш от Крафт, макар че доста повече се бръкнах - 320 лв за двата, съм доволен за сега и няма проблеми с дрънчене, даже като ги сложиш и си вади доста хубав звук.
Относно ламбдата - виждал съм я къде е и съм я изключвал да видя каква е разликата... кофти е без нея, но се зачудих дали с този емулатор няма пък да е по-добре
Относно ламбдата - виждал съм я къде е и съм я изключвал да видя каква е разликата... кофти е без нея, но се зачудих дали с този емулатор няма пък да е по-добре
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
А дали някой се е сещал че на мястото на катализатора може да се сложи права тръба вместо резонатор
Тогава надали ще дрънчи.


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Fast-and-Furious написа:А дали някой се е сещал че на мястото на катализатора може да се сложи права тръба вместо резонаторТогава надали ще дрънчи.
Не ве, ти откри топлата вода

Има доста причини да не се прилага този индиански метод ! Замисли се



R.I.P Landikar
TheBoss написа:BMX написа:...
Аз лично те съветвам да не махаш катализатора. Ако искаш повече да върви просто сипвай високооктанов бензин.
Страшна идея. КАТа запушен, колата гори 18 на 100, а ние да сипваме и бензин по 2 лв. литъра. Пич, по-добре замълчи и не давай такива умни идеи.
Чети по-внимателно какво съм написал: "Да не махаш" не означава да "не сменяш". Защото на мен не ми е приятно да дишам въглеродни оксиди, въглеводороди, азотни оксиди/диоксиди и т.н. Да беше един-двама, ама то става като верижна реакция - всеки, който си купи кола с катализатор, бърза да го махне, защото колата му ще върви повече. Това ми беше идеята, когато писах да сипва високооктанов бензин. Просто тук влизат много хора, които дори нямат още собствена кола и един ден, като се сдобият с такава, първото нещо което ще направят е да си махнат катализатора.
Пробвай да метнеш по-далеч от сянката си... Нищо лично, "пич"!
Последна промяна BMX на 24 Мар 2005, 0:10, променена общо 1 път
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Ти замислял ли си се каква е средната възраст на колите в клуба и форума. А че катовете отдавна са запушени? А че цената на един нов кат е колкото половин кола. А като не ти харесва въздуха, Антарктида е добро решение на проблема.

43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани