Скъсване на купето при шпилките за задния мост

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от sa_hellrot » 25 Окт 2009, 23:44

PNR написа:
sa_hellrot написа:Много полезно :clap: . А може ли да се провери това без разглобяване ? Защото на мен ми тупка задницата при тръгване , ама майстора ми показа някакви тампони ( вертикални ) на зад. мост към купето ?
Благодаря


брат с тия тампони се е :censored:
взимай едно магаре ново с вотра употреба тампони или вземи някво със скъсани и си набии предварително отделно някъде на преса тампоните новите и тогава сменяй нямаш си напредстава за къв филм става на въпрос ...
по лесния вариант е така както ти казвам аз така направих и аз имах два тампона задните окъсани и реших проблема генерлно ново магаре ... и директно с неговите тампони монтаж защотот иначе да ти свалят старото да го извадят пък да чакаш да ти набият тампоните пък после да го зглобят време яко
и много повече ще ти вземат

Мерси колега.Знам че с тия тампони е голяма занимавка ( трябвало и дифа да се сваля ). Ама дори и да ги сменя тампоните, да не се окаже че всъшност проблема е като на колегата с темата ?!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от PNR » 26 Окт 2009, 11:17

sa_hellrot написа:Мерси колега.Знам че с тия тампони е голяма занимавка ( трябвало и дифа да се сваля ). Ама дори и да ги сменя тампоните, да не се окаже че всъшност проблема е като на колегата с темата ?!?


ама то колегата с темата съм аз ;)
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 26 Окт 2009, 11:27

Темичката наистина е полезна но има едно голяяямо "НО"... Първото ми БМВ беше е36 Седан 320-ка и се оказа, че е имала доста силен удър в задната лява гума и от там въпросните шпилки след време се откъснаха от купето, точно както е при теб случай.Направихме го в едно сервизче с едни приятел, всичко като трябва, кърпене, боди боя ала бала грундове и прочее(за пари няма да си говориме) и след има няма 1 месец същото нещо се повтори. Просто на това място напрежението е огромно и местата около заварката (както знаете мястото на заварката е най-здраво, но материала около него отслабва) започват да се късат.Надявам се при теб да издържи, но при мен доведе до обява в продава "е36 320и на части"...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от laviatan » 26 Окт 2009, 11:36

Хм-интересно-имам една Е36 1991 г. набор германка-не е мръднала там,другата е 1997- тя е тръгнала точно там/ италианка/ :dunno:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от sa_hellrot » 26 Окт 2009, 12:02

PNR написа:
sa_hellrot написа:Мерси колега.Знам че с тия тампони е голяма занимавка ( трябвало и дифа да се сваля ). Ама дори и да ги сменя тампоните, да не се окаже че всъшност проблема е като на колегата с темата ?!?


ама то колегата с темата съм аз ;)


А-а сори колега ,въобще не видях че темата е твойта :) . И в крайна сметка
тези тампони и шпилките имат ли нещо общо, или са два отделни " проблема " ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от PNR » 26 Окт 2009, 16:14

bai_hui е мн прав, че там където е заварката е мн здраво но материала около нея отслабва ... Надявам се наистина при мен всичко да се е получило защотот честно ако трябва даго правя още веднъж няма да се хвана адски мн работа е доста средства глътна и просто се надявам да не се повтаря ...
Може би и поради тази причина че материала около заварката отслабва не се прави плътен шев а се прави точково на места само се парва по малко колкото да се захване замата планка здраво към материала ... Но майстора който го прави изглеждаше добър наистина и май знаеше какво прави а не тепърва да се учи и се надявам наистиан да е станало да си покарам баракато още малко че вече ми писан да робувам на 17 годишна кола
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София/Младост
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57D25
Мечтае да кара: E60///M5

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от kufi01 » 27 Окт 2009, 0:58

няма да се пла6ите колеги това е масов проблем на е36/е46-купе и по между другото аз сам със съ6тия проблем и незнам къде да ходя да го оправят така че помагайте. :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от bmw325tds » 27 Окт 2009, 10:31

Браво на колегата PNR!

Като гледам снимките заварките са направени с "телоподаващо". Така ли е?
Не са лоши тези апарати, но за такива заварки оксижена е по-добър.
Защото "капвате" ламарината в единия край, после нагрявате постепенно и изчуквате яко с чук.
Капвате по нататък и пак причукване.
Оксижена нагрява до 3000 градуса и направо може да стопи ламарината. Така може да се направи точкова заварка посредата на ламарината, а не само захващане по ръбовете.
Добрият майстор ще "причука" ламарината, така че да легне точно.
Може да се използва и по-дебела ламарина.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от Makarov 2 » 27 Окт 2009, 10:40

Уф, и моята бе така!Ах тези купета?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от BiTurbo » 27 Окт 2009, 13:52

Makarov 2 написа:Уф, и моята бе така!Ах тези купета?!



добре това само при купе ли е изразено ?
При седана не се ли случва ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от laviatan » 27 Окт 2009, 14:27

Ха-да не е тук разковничето- набор 1991 ми е седан на 500000 км. уличница-не е мръднала.
Купето набор 1997 -пак 1.8 на 210000 - много пазена- има проблема.
Възможно ли е при купетата наистина да е по-силно изразен проблема?
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от metodi80 » 27 Окт 2009, 20:03

laviatan написа: уличница-не е мръднала.


Малеееееее такъв израз за кола - "уличница " ... :mhihi: Малеее загинах да се смея като го видях това .... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Иначе и аз днес се наместих в каналчето и заглеждах , заглеждах от всякъде ,ама няма никакви следи при мене от такова напукване , ламарината стои много стегнато..... и моята е седан ....
Дали наистина това не е проблем предимно при купетата ?
Последна промяна metodi80 на 27 Окт 2009, 23:47, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от PNR » 27 Окт 2009, 22:55

Ами не знам дали е сао при купетата изразено но имам дин познат дето се занимава с моторетки (по яки) вкарани в тези коли и той каза че това е най слабото място и прави проблем винаги при по голямо натоварване ...
Негови думи : При компакта такова нещо няма той е със заден мост като на е30" което наистина е така то и затова повечето бегачки и по света са е30 :lol:
Бате ни Явор трябва да се вкл. в тази тема да понапише нещо и той (все пак магарето е от него)

а за заварка честно не мога да кажа нищо не съм наясно в тази свера и ще си запзая мнението да не изглеждам смешен

Но едно се надявам да остиска повече време и да не се налага да го правя поне докато колата е в мене а като гледам как седят нещата ще е още мн време в мене (завинаги)
PNR@abv.bg
София
0888779546


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от sonny » 28 Окт 2009, 14:13

Колега, темата е хубава,имам само две-3 забележки. Първото не е забележка, а малко инфо, което и аз научих от на ОХАМ баща му. Та при М3ките си го има това подсилавне заводско, има едпланки, които с епродават като ОЕМ част с номенклатурен номер и струват 4те към 160-180лв, та това като инфо. Второт е вече малко забалежека, забелязах на снимките, че сте кърпили самите цепки, обаче освен закърпването на цепките, има ли допълнителен материал, защото ако само са заварени зцепките на места ще се откъсне пак до заварката. И другото е, че е трябвало преди черното боди да се мине с епоксиден грунд, защото само той е гаранция за запазване от ръжда, това боди е само феис и да пази от камъчета и да изолира от шум, то не пази от ръжда. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: Скъсване на купето при шпилките за задния мост

Мнение от PNR » 28 Окт 2009, 14:21

ами Сони...
по номер 1 да така е при Мките е заводски подсилиено и има такъв кит дето се продава за подсилване струва 90 долара аз съм го показал и него някъде във мнениета ми ...
по номер 2 слагани са допълнителни парченца при заварката и отгоре са сложени допълнителни планки за подсилване вътрешно е подсилен о на откъснтите уши...
по номер 3 за това което е казва че трябвало да се намаже честно да ти кажа не съм знаел иначе щях да го направя но понеже си яправих самичак и не съм толкова в час я направих така както мислех че е добре но съм сигурен че е можело още неща да се направят ама като не знаех :banghead: :banghead: :banghead:

ама дано всичко да е стнало наред ... надявам се повече да нямам допирна точка с тази ми част на колата (задницата) защото смених всичко което не беше добре ...
PNR@abv.bg
София
0888779546

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook