като е топло не вьрви както студен двигател защо

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 24.01.2009

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от dinko01 » 30 Окт 2009, 18:35

даваите гас на стоден мотор и 6те видите :mhihi:
м3 е колата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от BH5482BH » 31 Окт 2009, 22:16

Кой и казал че даваме газ на студен мотор :banghead: :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 21.09.2008
Местоположение: plovdiv

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от vlashev » 02 Ное 2009, 23:49

някои хора не са учили физика ли .разширения ала балаа ........
=-=-=-=-=-=-=-=

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от BH5482BH » 03 Ное 2009, 11:06

Обясни ни де, че не разбираме аз вси бягах от часовете по физика :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от ивчо3 » 03 Ное 2009, 11:56

vlashev написа:някои хора не са учили физика ли .разширения ала балаа ........

Студен двигател- студен въздух- по-висока относителна плътност на въздуха, повече бензин, по-добър вървеж. Топъл двигател- студен въздух- по-висока относителна плътност на въздуха, по-малко бензин, относително добър вървеж. Топъл двигател- топъл въздух- по-ниска относителна плътност на въздуха, по-малко бензин, относително влошен вървеж и т.н., и т.н. :mhihi: Под относителен вървеж се подразбира: Виско съединител или електрическа перка, MAF-MAS метър или дебитомер, тип на моторното масло- минерално, полу, или пълна синтетика, състояние на двигателя като цяло, смукателни колектори с постоянна или променлива дължина, пластмасови или метални, степен на сгъстяване, качество на горивото.
Последна промяна ивчо3 на 03 Ное 2009, 12:21, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от ивчо3 » 03 Ное 2009, 12:00

boywalking написа:На всички коли е така... за дизелите незнам дали важи...

За дизеловите двигатели с турбокомпресор и интеркулър не важи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 03 Ное 2009, 12:42

Колеги, нещо ми се ръвти в главата... В доста случаи въздушния филтър променя вървежа на една кола и то доста.Казано, е че за по-богата смес се изисква повече въздух и то студен. Респективно, когато колата ви е загряла въздуха, който влиза е по-топъл. Другото е, че може филтрите да са ви задръстени. Това е най-простия възможен вариант. Погледнете си филтрите ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от Jang1r » 04 Ное 2009, 0:58

На бас,че на всички споменати коли моторите са с метални всмукателни колектори! :D
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.01.2008

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от sevosevo1 » 04 Ное 2009, 10:18

аз си смених вьздушния филтьр малко се по оправи имам предвит че на топьл двигател си вьрви малко по добре
ама все пак нямам сьщата мощност
а турбото може ли да се смени с 325 тдс турбото дали ще е по мощна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от BH5482BH » 04 Ное 2009, 10:53

Моето е с метални колектори, това как оказва влияние

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от ивчо3 » 04 Ное 2009, 11:58

BH5482BH написа:Моето е с метални колектори, това как оказва влияние

Топлият въздух, засмукван от перката на вентилатора ги загрява до висока температура, най-вече при каране в градски условия и лятно време, когато средните обороти са около 2000 и по-малко. Те от своя страна загряват въздуха, който минава през тях и оттам е ясно. Алуминиевата сплав, от която са направени има много висока топлопроводност. Силната струя въздух през колекторите на извънградско каране ги охлажда и за това в този режим ни се струва, че колите се набират много по-добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от BH5482BH » 04 Ное 2009, 15:21

Звучи логично :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.01.2008

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от sevosevo1 » 04 Ное 2009, 22:23

ако е така както казвате производителите щяха да ги направят всички колектори с
алуминиум

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от Azereus » 04 Ное 2009, 22:39

бензина топъл върви по-малко, при дизела е обратното. Колегите с тдс-ите да си проверят дебитомерите и мап сензорите. :lol:
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 14.06.2008

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо

Мнение от mg87 » 04 Ное 2009, 22:48

а аз се чудя защо с пробил термостат вървеше повече :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook