Теч на нафтова помпа - 318 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
presko79 написа:Колеги Сервиза наистина е в Габрово,с Донино някои от колегите от моя регион са ми клиенти,неискам да става реклама и нека модовете не се сьрдят,но ще кажа аз как работя;Помпата се сваля като това става за не повече от 45-50 минути,слага се на стенд за ГНП кьдето се надува на 10 бара там си показва кое тече и кое не,следкато ремонтния комплект е в рьцете ми сменям всичко защото няма смисьл после пак ядове за хората за мен и така.от там ГНП в колата 6м гаранция и човека забравя за течове и глупости Пак казвам на място може да се смени само на капака на управлението и на лява част на авансаторния патрон .ПоздравиC.Cvetanov написа:presko79 написа:Колеги,тези ремонти се извьршват от специалист дизелист,Колегите които идея си нямат за какво става вьпрос по добре изобщо да не си помислят да пипат.на тдс единствено на място могат да се сменят упльтненията на капака ,на плочката и лявата част на авансатора,НО трьгнала ли е да тече е хубаво да се сменят всички гарнитурки и о-прьстени включително и на елемента(секцията за високо налягане) Пьлен ремонтен комплект на Бош,Карго илиДТП струва 46-58 лв.сваляне ремонт ,стенд и монтаж излиза около 130лв.Незнам какви цени ви правят но 300лв,са много,поздрави
ако сервиза е в Габрово и пътя до там пак по евтино ще излезе от колко тук. И мен това ме притеснява, че щом е тръгнала да тече трябва да се сменят всички. Ако е възможно все пак дай координати на тоя сервиз. И още един въпрос, може ли да се смянат на място гарнитурите или задължително се сваля помпата.
Колега можеш ли да кажеш от тази снимка http://i.data.bg/07/03/29/300277_orig.jpg елементи с номера 30 и 36 с такава форма ли трябва да бъдат или са кръгли "о" пръстени?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
viktor_ написа:presko79 написа:Колеги Сервиза наистина е в Габрово,с Донино някои от колегите от моя регион са ми клиенти,неискам да става реклама и нека модовете не се сьрдят,но ще кажа аз как работя;Помпата се сваля като това става за не повече от 45-50 минути,слага се на стенд за ГНП кьдето се надува на 10 бара там си показва кое тече и кое не,следкато ремонтния комплект е в рьцете ми сменям всичко защото няма смисьл после пак ядове за хората за мен и така.от там ГНП в колата 6м гаранция и човека забравя за течове и глупости Пак казвам на място може да се смени само на капака на управлението и на лява част на авансаторния патрон .ПоздравиC.Cvetanov написа:presko79 написа:Колеги,тези ремонти се извьршват от специалист дизелист,Колегите които идея си нямат за какво става вьпрос по добре изобщо да не си помислят да пипат.на тдс единствено на място могат да се сменят упльтненията на капака ,на плочката и лявата част на авансатора,НО трьгнала ли е да тече е хубаво да се сменят всички гарнитурки и о-прьстени включително и на елемента(секцията за високо налягане) Пьлен ремонтен комплект на Бош,Карго илиДТП струва 46-58 лв.сваляне ремонт ,стенд и монтаж излиза около 130лв.Незнам какви цени ви правят но 300лв,са много,поздрави
ако сервиза е в Габрово и пътя до там пак по евтино ще излезе от колко тук. И мен това ме притеснява, че щом е тръгнала да тече трябва да се сменят всички. Ако е възможно все пак дай координати на тоя сервиз. И още един въпрос, може ли да се смянат на място гарнитурите или задължително се сваля помпата.
Колега можеш ли да кажеш от тази снимка http://i.data.bg/07/03/29/300277_orig.jpg елементи с номера 30 и 36 с такава форма ли трябва да бъдат или са кръгли "о" пръстени?
Обикновенни О-прьстени са,Но тази схема не я гледаи много ,това е ГНП ....997,сьщо има и с профилирана гарнитурка
Последна промяна Пресиян Василев на 21 Окт 2009, 20:05, променена общо 1 път
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
Имаш в предвид че е 1997г. ли с това "ГНП ....997", защото моята е точно копие на тази, и смених "о пръстена от страната на двигателя, но продължава да тече доста."
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
viktor_ написа:Имаш в предвид че е 1997г. ли с това "ГНП ....997", защото моята е точно копие на тази, и смених "о пръстена от страната на двигателя, но продължава да тече доста."
Не имам в предвид че е 0460 404 997(или...993) това е за е-34 до 1994год.А и наи вероятно тече от секцията за високо налягане(елемента) там не те сьветвам да пипаш защото се чупи плунжера при сглобяване,затварясе по специален начин.вьзможно е и както ти мислиш от у-вото за промяна на Ьгьла но отзад,затова трябва ГНП да се свали.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
presko79 написа:viktor_ написа:Имаш в предвид че е 1997г. ли с това "ГНП ....997", защото моята е точно копие на тази, и смених "о пръстена от страната на двигателя, но продължава да тече доста."
Не имам в предвид че е 0460 404 997(или...993) това е за е-34 до 1994год.А и наи вероятно тече от секцията за високо налягане(елемента) там не те сьветвам да пипаш защото се чупи плунжера при сглобяване,затварясе по специален начин.вьзможно е и както ти мислиш от у-вото за промяна на Ьгьла но отзад,затова трябва ГНП да се свали.
Незнам къде точно се намира тази гарнитурка за високото налягане, но на мен ми капе от номер 36 от снимката по горе. Мжеш ли да кажеш къде е разположен този "плунжер", като номер от снимката по горе. Ще снимам "о" пръстена който съм сложил и оригиналният който го извадих, за да кажеш такъв ли е модела, защото новият който го поставих е със заелен цвят.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
На схемата с номер 51 е прьстена за секция високо налягане или самата помпа,плунжера не се вижда защото схемата не е пьлна и са замазани доста от карантиите в ГНП,вероятно с цел.Искам да кажа че схемата е точна но непьлна,Плунжера е една от наи финните ,калибровани с голяма точност ипрецизност части,намира се в разпределителната глава.Както е трьгнало колега ще те направим помпаджия
.Поздрави

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
presko79 написа:На схемата с номер 51 е прьстена за секция високо налягане или самата помпа,плунжера не се вижда защото схемата не е пьлна и са замазани доста от карантиите в ГНП,вероятно с цел.Искам да кажа че схемата е точна но непьлна,Плунжера е една от наи финните ,калибровани с голяма точност ипрецизност части,намира се в разпределителната глава.Както е трьгнало колега ще те направим помпаджия.Поздрави
Видях го, там няма да пипиам. а иначе снимката може да се зумне и е по добът образа

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
viktor_ написа:presko79 написа:На схемата с номер 51 е прьстена за секция високо налягане или самата помпа,плунжера не се вижда защото схемата не е пьлна и са замазани доста от карантиите в ГНП,вероятно с цел.Искам да кажа че схемата е точна но непьлна,Плунжера е една от наи финните ,калибровани с голяма точност ипрецизност части,намира се в разпределителната глава.Както е трьгнало колега ще те направим помпаджия.Поздрави
Видях го, там няма да пипиам. а иначе снимката може да се зумне и е по добът образа
Казвам замазана в смисьл че липсват,пьк и няма какво да науча от тази схема.поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
presko79 написа:viktor_ написа:presko79 написа:На схемата с номер 51 е прьстена за секция високо налягане или самата помпа,плунжера не се вижда защото схемата не е пьлна и са замазани доста от карантиите в ГНП,вероятно с цел.Искам да кажа че схемата е точна но непьлна,Плунжера е една от наи финните ,калибровани с голяма точност ипрецизност части,намира се в разпределителната глава.Както е трьгнало колега ще те направим помпаджия.Поздрави
Видях го, там няма да пипиам. а иначе снимката може да се зумне и е по добът образа
Казвам замазана в смисьл че липсват,пьк и няма какво да науча от тази схема.поздрави
Здравей колега,
имам едно питане относно теч на нафта от последната дюза в която влиза кабелът за управление. Интересува ме възможно ли е от пластмасовата букса да пуска нафта и колко струва тази дюза (а не от маркучите за излишното гориво).
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
viktor_ написа:presko79 написа:viktor_ написа:presko79 написа:На схемата с номер 51 е прьстена за секция високо налягане или самата помпа,плунжера не се вижда защото схемата не е пьлна и са замазани доста от карантиите в ГНП,вероятно с цел.Искам да кажа че схемата е точна но непьлна,Плунжера е една от наи финните ,калибровани с голяма точност ипрецизност части,намира се в разпределителната глава.Както е трьгнало колега ще те направим помпаджия.Поздрави
Видях го, там няма да пипиам. а иначе снимката може да се зумне и е по добът образа
Казвам замазана в смисьл че липсват,пьк и няма какво да науча от тази схема.поздрави
Здравей колега,
имам едно питане относно теч на нафта от последната дюза в която влиза кабелът за управление. Интересува ме възможно ли е от пластмасовата букса да пуска нафта и колко струва тази дюза (а не от маркучите за излишното гориво).
дюзата се рециклира,ако искаш сам да го направиш ,ще ти кажа ,това сьщо е от болестите на тдс
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
Искам да благодаря на presko79, който ми реши проблема с теча от нафтовата помпа.
п.п. Направил си страхотна настройка на помпата, сега колата може да се каже че лети
п.п. Направил си страхотна настройка на помпата, сега колата може да се каже че лети

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
viktor_ написа:Искам да благодаря на presko79, който ми реши проблема с теча от нафтовата помпа.
п.п. Направил си страхотна настройка на помпата, сега колата може да се каже че лети
Радвам се че сьм помогнал,нали това е идеята.Поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
Здравейте!
Колата е 318тдс - 98г
Нафтовата помпа ми се разтече като лейка
......... и за жалост НЕ Е от горните 2 гарнитури ( на капака и на плочката ), които съм сменял собственоръчно преди 2 години ! Надявах се силно да е от тях - понеже лесно се сменят , но уви !
Питанката ми е следната: Понеже не съм вързан в ръцете :
- Мога ли сам да сваля помпата и да и сменя останалите гарнитури т.е. нужни ли са специализирани инструменти за сваляне и сменяне на гарнитурите и ?
- Трябва ли настройка на помпата след качването и обратно на колата ?
- Колко струват комплекта гарнитури и ако някой скоро е купувал , къде ги има ?
Мерси предварително за отговорите !
Колата е 318тдс - 98г
Нафтовата помпа ми се разтече като лейка

Питанката ми е следната: Понеже не съм вързан в ръцете :
- Мога ли сам да сваля помпата и да и сменя останалите гарнитури т.е. нужни ли са специализирани инструменти за сваляне и сменяне на гарнитурите и ?
- Трябва ли настройка на помпата след качването и обратно на колата ?
- Колко струват комплекта гарнитури и ако някой скоро е купувал , къде ги има ?
Мерси предварително за отговорите !
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
neonman написа:Здравейте!
Колата е 318тдс - 98г
Нафтовата помпа ми се разтече като лейка......... и за жалост НЕ Е от горните 2 гарнитури ( на капака и на плочката ), които съм сменял собственоръчно преди 2 години ! Надявах се силно да е от тях - понеже лесно се сменят , но уви !
Питанката ми е следната: Понеже не съм вързан в ръцете :
- Мога ли сам да сваля помпата и да и сменя останалите гарнитури т.е. нужни ли са специализирани инструменти за сваляне и сменяне на гарнитурите и ?
- Трябва ли настройка на помпата след качването и обратно на колата ?
- Колко струват комплекта гарнитури и ако някой скоро е купувал , къде ги има ?
Мерси предварително за отговорите !
Струват малко пари , сам човек може да я свали , но дали ти си този човек никой не може да каже , защото не ти личи по почерка колко си развързан в ръцете


- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Теч на нафтова помпа - 318 тдс
vladobate написа:, защото не ти личи по почерка колко си развързан в ръцете. Специализирани инструменти трябват , макар че мастори могат и без тях ама не е по европейски . Регулиране на помпата си иска и на гориво и на момент на впръскване ( аванс ) . В Е34 подфорума има писано доста и подробно с едно малко неодообяснение , което на мен ми костваше първия път ден и половина и повторно сваляне , разглобяване-сглобяване и качване на гнп
. Специалист си трябва и е препоръчително както и си заслужава парите за положения труд . Успех .
Аз не разбрах какъв недостатък намери в почерка ми ,още по-малко намирам връзката м/у почерк и сръчност , но всеки си има виждане !
Благодаря ти за отговора все пак !
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани