каква е часта на схемата FUEL TANK BREATHER VALVE ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: каква е часта на схемата FUEL TANK BREATHER VALVE ?
Аз го имам същия проблем.
Симптома при мен е следния - вакум в резервоара - ама як, помпата почва да се товари и гори бушона на помпата.
Въпросния клапан е развален и прави постоянен вакуум(висок).
Аз лично дълго време карах без капачка на резервоара за да може от там да поема въздух.
Друго предназначение на този клапан след доста четене видях че е и да поддържа винаги някъв вакум в резервоара, но в някви норми, целта било ако колата се удари/преобърне и т.н. да се предотврати лесното изтичане на бензин - макар че не бих разчитал на това.
Поздрави от мен.
Иначе самия клапан трябва да щрака, моя лично ако го запуша с пръст, прави вакум и почва да щрака, т.е. при някво налягане да изключва.. ама понякога го прави.. понякога не.. и като забрави да затвори - става голям вакуум в резервоара.
Той клапана е закачен и е точно това на снимката, едно малко черно.. до него има един голям цилиндър който е самия филтър на изпаренията.. някъв карбонов май, не съм сигурен ама си е тумба
Вариянт както каза колегата е да махнете маркуча и да затапите штуцера при всмукателните колектори ама си е побългаряване това..
Симптома при мен е следния - вакум в резервоара - ама як, помпата почва да се товари и гори бушона на помпата.
Въпросния клапан е развален и прави постоянен вакуум(висок).
Аз лично дълго време карах без капачка на резервоара за да може от там да поема въздух.
Друго предназначение на този клапан след доста четене видях че е и да поддържа винаги някъв вакум в резервоара, но в някви норми, целта било ако колата се удари/преобърне и т.н. да се предотврати лесното изтичане на бензин - макар че не бих разчитал на това.
Поздрави от мен.
Иначе самия клапан трябва да щрака, моя лично ако го запуша с пръст, прави вакум и почва да щрака, т.е. при някво налягане да изключва.. ама понякога го прави.. понякога не.. и като забрави да затвори - става голям вакуум в резервоара.
Той клапана е закачен и е точно това на снимката, едно малко черно.. до него има един голям цилиндър който е самия филтър на изпаренията.. някъв карбонов май, не съм сигурен ама си е тумба

Вариянт както каза колегата е да махнете маркуча и да затапите штуцера при всмукателните колектори ама си е побългаряване това..

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Re:
bmwdriver написа:Това е система,която преди всичко е направена,за да се покриват рзлични еко норми.
Може да се премахне изцяло,като на буксата на датчика се слага резистор
(има го оригинален БМВ и струва 8 лв.) и цялата система се премахва,като
в този случай парите излизат директно в атмосферата.
Моята кола фабрично е без тази система,но тя е и без катализатор и ламбда и е
пригодена и за оловен бензин
имаш ли номер на този резистор ?
мерси предварително
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани