Поправка на увиснала жабка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Мето и аз съм с такава жабка и при мен беше откъртене ,но с помоща на каноколид и вкопана в пластмаса тел стана супер и не мърда

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Smoocki написа:Мето и аз съм с такава жабка и при мен беше откъртене ,но с помоща на каноколид и вкопана в пластмаса тел стана супер и не мърда
Дай някоя снимка да видя как си го направил , ако можеш ...
Re: Поправка на увиснала жабка
...Според мен обаче това не решава проблема , ни най -малко ( даже ако ме питате мене по скоро пречи после при сваляне на жабката , защото и тези болтове трябва да се отвиват...).
...
Колега и аз мислех като теб до един ден в които реших да го пробвам... и аз не можех да си обясня как се прибира с тези винтове но при мен определено се прибра. Преди беше увиснала с около 50мм и се виждаха винтовете, след като завих двата винта симетрично прибра толкова плътно, че са трудно се затваря

- ilko8445
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 316I
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Търсих из моргите да намеря някакви малки амортисьорчета , за да заместя оригиналния механизъм за бавно отваряне на вратичката , но не успях да намеря нищо подходящо и май ще направя вариянта със спринцовката (въпреки , че така и не видях как точно го е направил колегата ,който е дал тази идея , но ще импровизирам и ще пусна снимки тук , за да се види какъв е резултата и какви са ми впечатленията ...).
- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
Темата е много хубава, обаче трябва да се прави разлика между жабката преди 95 и тази след 95, колега твойта като гледам е без винтчета по принцип така е заводско, за разлика от тези след 95 те си имат винтчета по принцип, друг е вапроса, че поради липсата им увисва и си много прав, че при твоят проблем никак не е удачно да се слагат винтчета, даже е безсмислено, увисването при теб както става ясно е от савсем различно естество и много хитро си решил проблема, браво за което
Само да отбележа внимавайте като удряте с чука изтънелият чоп, че като се счупи, шансът да си намерите такъв е много малък, знам защото съм го чупил три пъти...

Само да отбележа внимавайте като удряте с чука изтънелият чоп, че като се счупи, шансът да си намерите такъв е много малък, знам защото съм го чупил три пъти...
- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
metodi80 написа:Търсих из моргите да намеря някакви малки амортисьорчета , за да заместя оригиналния механизъм за бавно отваряне на вратичката , но не успях да намеря нищо подходящо и май ще направя вариянта със спринцовката (въпреки , че така и не видях как точно го е направил колегата ,който е дал тази идея , но ще импровизирам и ще пусна снимки тук , за да се види какъв е резултата и какви са ми впечатленията ...).
колега ако ти трябва механизмът за бавно затваряне имам един, мога да ти го подаря, ако проблемът ти е в това че скърца при отваряне проблемът се решава с възелин, самоче трябва да е свалена жабката намазва се зъбното колелце обилно, както и самият назъбен водач, раздвижва се малко да се разпредели равномерно и става като ново

- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
и аз го правих този номер и сега имам проблем при затваряне, мисля си, че съм я изкривил прекалено много 

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
колега ако ти трябва механизмът за бавно затваряне имам един, мога да ти го подаря, ако проблемът ти е в това че скърца при отваряне проблемът се решава с възелин, самоче трябва да е свалена жабката намазва се зъбното колелце обилно, както и самият назъбен водач, раздвижва се малко да се разпредели равномерно и става като ново Wink
Aко колегата metodi80 не го иска механизма на мен ще ми свърши страхотна работа,ако ти се разкарва да го пращаш по Еконт разбира се,ако решиш пиши едно л.с!Ще съм безкраино блаодарен!:)
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
changethegame написа:колега ако ти трябва механизмът за бавно затваряне имам един, мога да ти го подаря...
Благодаря колега , но при мен проблема не е в самия механизаъм , а в пластмаската която стърчи от вратичката и влиза в механизма .... Просто тази пластмаса е счупена , иначе аз механизма си го имам и си работи , но това пластмасовото чепче , дето излиза от вратичката и влиза в механизма ми е счупено и на практика проблема се решава със смяна на вратичка , на която пластмаската е здрава .... Та благодаря още веднъж и нека колегата Nukem да се възползва от предложението ...

Аз си реших проблема , направих си импровизирано аморитисьорче от спринцовка и сега ще up-на темата със снимки от "импровизацията" ...
dopestar написа:и аз го правих този номер и сега имам проблем при затваряне, мисля си, че съм я изкривил прекалено много
Да , колега , изкривил си го прекалено много , ще трябва да го върнеш съвсем леко .... М/у другото и аз го бях накривил повечко и не се затваряше , та се налжи леко да го поизправя , но за щастие не се счупи , въпреки "мачкането"..... Внимавайте с изкривяването на планката , защото ако я изкривите повече механизма просто не може да щракне и да се заключи ....
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
чудя се как след като немците са направили цялата кола идеална са успели да измислят възможно най-скапаната жабка на света.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Е чак пък идеална малко силно казано,иначе по темата сега като чета какво е написал metodi80 гледам че и моята е счупена тази пласмаса на вратичката тя и без това е изкривена така че явно ще се търси нова,всеки път като погледна на дясно и като знам как виси все там ми спира погледа!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Винтовете вършат идеална работа
Аз си фиксирах с две рапидки жабката на комбито, още като бе пусната другата тема за жабката и от тогава си седи перфектно прибрана
А за счупения механизъм е друг въпрос, то самия механизъм е доста кекав и е достатъчно един път някой да понатисне вратичката, та да го прекърши.
Решението е или спринцовка(за който може да го преживее), или друга жабка със здрав механизъм.

Аз си фиксирах с две рапидки жабката на комбито, още като бе пусната другата тема за жабката и от тогава си седи перфектно прибрана


А за счупения механизъм е друг въпрос, то самия механизъм е доста кекав и е достатъчно един път някой да понатисне вратичката, та да го прекърши.
Решението е или спринцовка(за който може да го преживее), или друга жабка със здрав механизъм.

63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани