Разглобяване на таблото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
metodi80 написа:Smoocki написа:доста полезна тема ...само ми е интересно вие с какво развихте винчетата при предното стъкло ? Понеже в скоро време може да ми се наложи и на мен ?
Аз ги развих с малка тресчотка и вложчица (мисля 10 или 8 беше ...).
при мене беше звезда и ги развивах само с накрайник звезда и на ръка тегаво ама става
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
PNR написа:metodi80 написа:Smoocki написа:доста полезна тема ...само ми е интересно вие с какво развихте винчетата при предното стъкло ? Понеже в скоро време може да ми се наложи и на мен ?
Аз ги развих с малка тресчотка и вложчица (мисля 10 или 8 беше ...).
при мене беше звезда и ги развивах само с накрайник звезда и на ръка тегаво ама става
А не се ли замисли ,че става и сас ключе което хваща самата звезда ,малко от малко улеснява, аз така на един гавов котел във 3 през ноща ми свалях капака ,на тъмно и има ефект

- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
Ето и снимки от мен от миналата седмица при Смяна на Радиатора на Парното на 318ис Купе!!!!
Относно развиването на на винтовете които са във средата на таблото става със къс накрайник звезда и го хващаш със по дълги клещи и въртиш- отвиваш и затягаш-Поне при мен така стана!!!

Относно развиването на на винтовете които са във средата на таблото става със къс накрайник звезда и го хващаш със по дълги клещи и въртиш- отвиваш и затягаш-Поне при мен така стана!!!



- pioneeraudio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: някъде там
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
pioneeraudio написа::OT: За смяна на мокета,маха ли се таблото или е достатъчно само корите отдолу да се махнат
Ако искаш да смениш и мокета под "прасето" ще се наложи да махнеш таблто и прасето , за да можеш да измъкнеш мокета на който лежи прасето . Другия вариянт е с много дърпане да измъкнеш стария мокет, но после как ще подпъхнеш новия мокет под прасето , един господ знае ... Принципно не е невъзможно и според мен си заслужава да опиташ , защото ако решиш да сваляш табло и прасе заради мокета , ще ти се види нанагорно .... Ако мокета ти е просто мръсен и не е накъсан моя съвет е да го изпереш на място със Вениш , ефекта е НЕНОРМАЛЕН , казвам го от собствен опит. Изпрах мокета с Вениш и мокета светна буквално все едно е чисто нов

- pioneeraudio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: някъде там
Колега защо неотрежес прокъсания участък с макетно ножче . да идеш в някоя морга и да изрежеш от там същия мукет след това да го поставиш на мястото на твоя . ако го напаснеш добре почти няма да си личи .pioneeraudio написа:скъсан е да му се невиди.А кое е "прасето"?Тва зад централната конзола предполагам
- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
Значи какъв е изводът, заводски климатик, смяна перка от към кората под чистачките, климатик Diavia смяна перка, махаш табло
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
changethegame написа:Значи какъв е изводът, заводски климатик, смяна перка от към кората под чистачките, климатик Diavia смяна перка, махаш табло




- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
liloff написа:Викаш значи ти ги развива/завива?PNR написа:...при мене беше звезда и ги развивах само с накрайник звезда и на ръка тегаво ама става
Да прав е колегата liloff той разви винта от шоферската страна и тактникта на развиване която измислих беше точно както Smoocki предложи накрайник звезда ключе 10 и някво парцалче да оплътни накрайника в ключето и леко полека
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Разглобяване на таблото
Понеже ще ми се налага една интервенция която ще видите по-натам за да махна старото прасе и сложа новото трябва ли да махам тай предпазната тръба от страната но шифьора ?

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Разглобяване на таблото
Smoocki написа:Понеже ще ми се налага една интервенция която ще видите по-натам за да махна старото прасе и сложа новото трябва ли да махам тай предпазната тръба от страната но шифьора ?
Трябва ..... Няма начин да измъкнеш прасето без да си махнал тази тръба ... ако прочетеш малко по напред в темата , ще видиш , че точно до там бях стигнал аз и тогава питах колегата PNR как да продължа , та той ми каза тогава , че тази тръба трябва да се изкара .....
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани