Разглобяване на таблото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 11 Сеп 2009, 14:53

metodi80 написа:
Smoocki написа:доста полезна тема ...само ми е интересно вие с какво развихте винчетата при предното стъкло ? Понеже в скоро време може да ми се наложи и на мен ?


Аз ги развих с малка тресчотка и вложчица (мисля 10 или 8 беше ...).


при мене беше звезда и ги развивах само с накрайник звезда и на ръка тегаво ама става
PNR@abv.bg
София
0888779546

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 11 Сеп 2009, 17:14

PNR написа:
metodi80 написа:
Smoocki написа:доста полезна тема ...само ми е интересно вие с какво развихте винчетата при предното стъкло ? Понеже в скоро време може да ми се наложи и на мен ?


Аз ги развих с малка тресчотка и вложчица (мисля 10 или 8 беше ...).


при мене беше звезда и ги развивах само с накрайник звезда и на ръка тегаво ама става


А не се ли замисли ,че става и сас ключе което хваща самата звезда ,малко от малко улеснява, аз така на един гавов котел във 3 през ноща ми свалях капака ,на тъмно и има ефект
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 11 Сеп 2009, 18:03

PNR написа:...при мене беше звезда и ги развивах само с накрайник звезда и на ръка тегаво ама става
Викаш значи ти ги развива/завива? ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 11 Сеп 2009, 18:35

Ето и снимки от мен от миналата седмица при Смяна на Радиатора на Парното на 318ис Купе!!!!
Относно развиването на на винтовете които са във средата на таблото става със къс накрайник звезда и го хващаш със по дълги клещи и въртиш- отвиваш и затягаш-Поне при мен така стана!!!
Изображение
Изображение :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 12 Сеп 2009, 0:28

леле за 1но моторче на парното , трябва да се разглоби половината кола :( според мен германците са го направили с цел да идеш на БМВ сервиз ... много сложен ми се вижда ремонта на е36ците . 1но нещо да сменниш разглобяваш 1000 неща .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: някъде там

Мнение от pioneeraudio » 12 Сеп 2009, 0:55

:OT: За смяна на мокета,маха ли се таблото или е достатъчно само корите отдолу да се махнат

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 12 Сеп 2009, 2:03

pioneeraudio написа::OT: За смяна на мокета,маха ли се таблото или е достатъчно само корите отдолу да се махнат


Ако искаш да смениш и мокета под "прасето" ще се наложи да махнеш таблто и прасето , за да можеш да измъкнеш мокета на който лежи прасето . Другия вариянт е с много дърпане да измъкнеш стария мокет, но после как ще подпъхнеш новия мокет под прасето , един господ знае ... Принципно не е невъзможно и според мен си заслужава да опиташ , защото ако решиш да сваляш табло и прасе заради мокета , ще ти се види нанагорно .... Ако мокета ти е просто мръсен и не е накъсан моя съвет е да го изпереш на място със Вениш , ефекта е НЕНОРМАЛЕН , казвам го от собствен опит. Изпрах мокета с Вениш и мокета светна буквално все едно е чисто нов :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: някъде там

Мнение от pioneeraudio » 12 Сеп 2009, 4:28

скъсан е да му се невиди.А кое е "прасето"?Тва зад централната конзола предполагам :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 12 Сеп 2009, 9:07

pioneeraudio написа:скъсан е да му се невиди.А кое е "прасето"?Тва зад централната конзола предполагам :roll:
Колега защо неотрежес прокъсания участък с макетно ножче . да идеш в някоя морга и да изрежеш от там същия мукет след това да го поставиш на мястото на твоя . ако го напаснеш добре почти няма да си личи .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Варна

Мнение от changethegame » 12 Сеп 2009, 10:21

Значи какъв е изводът, заводски климатик, смяна перка от към кората под чистачките, климатик Diavia смяна перка, махаш табло
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 12 Сеп 2009, 11:59

changethegame написа:Значи какъв е изводът, заводски климатик, смяна перка от към кората под чистачките, климатик Diavia смяна перка, махаш табло
:yes: след някои ден ще кача и аз снимки на цялата процедура,да видим как става номера от вътре ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 13 Сеп 2009, 9:20

liloff написа:
PNR написа:...при мене беше звезда и ги развивах само с накрайник звезда и на ръка тегаво ама става
Викаш значи ти ги развива/завива? ;)


Да прав е колегата liloff той разви винта от шоферската страна и тактникта на развиване която измислих беше точно както Smoocki предложи накрайник звезда ключе 10 и някво парцалче да оплътни накрайника в ключето и леко полека
PNR@abv.bg
София
0888779546

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Мнение от baitun » 14 Сеп 2009, 20:52

:ok: :clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Разглобяване на таблото

Мнение от Smoocki » 14 Окт 2009, 23:45

Понеже ще ми се налага една интервенция която ще видите по-натам за да махна старото прасе и сложа новото трябва ли да махам тай предпазната тръба от страната но шифьора ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Разглобяване на таблото

Мнение от metodi80 » 15 Окт 2009, 15:13

Smoocki написа:Понеже ще ми се налага една интервенция която ще видите по-натам за да махна старото прасе и сложа новото трябва ли да махам тай предпазната тръба от страната но шифьора ?


Трябва ..... Няма начин да измъкнеш прасето без да си махнал тази тръба ... ако прочетеш малко по напред в темата , ще видиш , че точно до там бях стигнал аз и тогава питах колегата PNR как да продължа , та той ми каза тогава , че тази тръба трябва да се изкара .....

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook