Глъхне като я карам в мокро време (дъжд)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Xscape
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Ci
- Детайли за колата: Black, M6 Rims
Това дето се вижда не е това дето е всъщност, свали я и виж буксата има ли влага няма ли как е, жичките опират ли някъде, ако още не си е заминала имаш шанс да я спасиш някакъв - имам приятел с 318 с м40 дето си я спаси така. Пробвай да я откачиш да видим какво ще стане
При мен като беше откачена колата не вървеше, ама не съм си и правил много много опити, че нямах време тогава 


Think. Believe. Dream. Dare...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Pilet0 написа:чи хубаво де ... но като е сухо си върви идеално нямам абсолютно никакви проблеми .... това ми е най интересното ....
Моята кола в дъждовно време също глъхнеше и се оказа прекъснати кабели и вода в буксата на ламбда сондата. На диагностиката също го засече оттам. След смяната с нова както и да карам, това глъхнене престана.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
ивчо3 написа:Pilet0 написа:чи хубаво де ... но като е сухо си върви идеално нямам абсолютно никакви проблеми .... това ми е най интересното ....
Моята кола в дъждовно време също глъхнеше и се оказа прекъснати кабели и вода в буксата на ламбда сондата. На диагностиката също го засече оттам. След смяната с нова както и да карам, това глъхнене престана.
Същата работа,самоче моита не я хващаше диагностиката.Смених я и сега е ОК.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Глъхне като я карам в мокро време (дъжд)
караите по сухото м40 е капризна
не обича влагата
мрази си раз.вал даже 



Re: Глъхне като я карам в мокро време (дъжд)
Здравейте, нов съм във форума, по принцип двуколесни карам и съм фен на една конкурентна марка, но преди 2 месеца се сдобих с е36 316-ка и вече оценявам качествата на марката (купих я почти за без пари, а отдолу ходовата част беше оригинална и почти нищо нямаше за правене). Днес ми се получи подобен проблем на моето 316, никога не е имало газ, а тия дни се бях засилил да сложа газов инжекцион, употребяван.
Та малко се забавлявах в снега и след 2-3 км поне след като свърших почна така да глъхне. Реших, че ми свършва бензина, но като сипах не се оправи. Реших, че са свещи, и карах на високи обороти като си мислих, че ще изчисти, но не се оправи. Пробвах да махам лулата на всеки цилиндър, промяната винаги е една и съща и явно няма изгърмяла свещ. Колата си пали и си държи празен ход, но като се натисне газта няма никой, като вдигне повече обороти има подобрение, но не върви пак. Отвреме навреме празния ход се задържа на 1200-300 оборота и се изфорсирва по-бързо. Пробвах да откача дебитомера, при което колата загуби празен ход и се мени между 700-1000, но като че ли по-бързо се изфорсирва и по-нормално върви.
Дали проблема ми е същия, при положение, че досега не го е правила и се появи вече като бях на сухото?
И ако е ламбда има ли шанс да се спаси, при състоянието, което описвам, ако със сигурност е за нова, ако може да дадете препоръка, откъде, за колко и каква, като в някои магазини мога да си уредя отсъпка, евентуално втора ръка да пробвам ли като може да е почти за без пари и от кои модели става?
И като цяло, много важат тия баварии и с кеф щех да си мечтая за е36 над 323, ако не бяха толкова разпространени
Та малко се забавлявах в снега и след 2-3 км поне след като свърших почна така да глъхне. Реших, че ми свършва бензина, но като сипах не се оправи. Реших, че са свещи, и карах на високи обороти като си мислих, че ще изчисти, но не се оправи. Пробвах да махам лулата на всеки цилиндър, промяната винаги е една и съща и явно няма изгърмяла свещ. Колата си пали и си държи празен ход, но като се натисне газта няма никой, като вдигне повече обороти има подобрение, но не върви пак. Отвреме навреме празния ход се задържа на 1200-300 оборота и се изфорсирва по-бързо. Пробвах да откача дебитомера, при което колата загуби празен ход и се мени между 700-1000, но като че ли по-бързо се изфорсирва и по-нормално върви.
Дали проблема ми е същия, при положение, че досега не го е правила и се появи вече като бях на сухото?
И ако е ламбда има ли шанс да се спаси, при състоянието, което описвам, ако със сигурност е за нова, ако може да дадете препоръка, откъде, за колко и каква, като в някои магазини мога да си уредя отсъпка, евентуално втора ръка да пробвам ли като може да е почти за без пари и от кои модели става?
И като цяло, много важат тия баварии и с кеф щех да си мечтая за е36 над 323, ако не бяха толкова разпространени

Re: Глъхне като я карам в мокро време (дъжд)
След като изстина я запалих и заработи прилично, но държеше малко по-високи обороти, но като позагря пак стана на същото даредже.
Re: Глъхне като я карам в мокро време (дъжд)
Откачих ламбдата и заработи допустимо. Като я свалих се оказа, че е съвсем друга бош заз пежо и ситроен и заместителя и не е като заместителя на оригиналната, сиреч би трябвало да си е направо различна.
Отивам да купя на Бош оригинална за 100 и няколко лева с отстъпката, заместителя идва 20-тина надолу.
пп. Купих Сонда на Бош с буксата, за 107лв с отстъпката и сега всичко е наред.
Отивам да купя на Бош оригинална за 100 и няколко лева с отстъпката, заместителя идва 20-тина надолу.
пп. Купих Сонда на Бош с буксата, за 107лв с отстъпката и сега всичко е наред.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани