Проблем-пуши ми колата!!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 21 Юли 2009, 9:15

avfc написа:
shengi написа:Скоро и аз имах такъва проблем.След като смених маслото /сложих по хубаво такова/ и работата заспа.Първите 5-6 запалвания пак си пропуши, но след това нямаше и след от пушек.А при мен пушеше като я запаля топла пушеше ако съм я ръчкал малко и я оставя за минутка на място да работи и после като потеглям/димна завеса отзаде/ моторчето е м40б18.След смяната всичко си дойде на мястото може да е от калпаво или остаряло масло.Пробвай с това и това ако не помогне .... вече варианти много :)


аз сам сменил маслото точно преди 2000 км и ми даде тоя разход....Маслото с което го смених е YACOO!!!

не се излагай с такива измислени масла сложи нещо качествено .. може и целия ти проблем да е само от маслото

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: софия

Мнение от avfc » 22 Юли 2009, 1:03

avfc написа:
Salis написа:Провери клапана както казва колега по горе. Като отвориш капачката за маслото двигатела трябва да изгасне.
Погледни и тази тема:
http://forums.bmwpower-bg.net/viewtopic ... sc&start=0

Поздрави :)


сега ще провера това което казваш!!!


при запалена кола отворих капачката и загасна веднага!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 22 Юли 2009, 1:13

Абе премери компресията и ще покаже ...
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: софия

Мнение от avfc » 22 Юли 2009, 2:56

Garribaldi написа:Абе премери компресията и ще покаже ...


да това ще направя

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: софия

Мнение от avfc » 22 Юли 2009, 2:57

Alexi написа:
avfc написа:
shengi написа:Скоро и аз имах такъва проблем.След като смених маслото /сложих по хубаво такова/ и работата заспа.Първите 5-6 запалвания пак си пропуши, но след това нямаше и след от пушек.А при мен пушеше като я запаля топла пушеше ако съм я ръчкал малко и я оставя за минутка на място да работи и после като потеглям/димна завеса отзаде/ моторчето е м40б18.След смяната всичко си дойде на мястото може да е от калпаво или остаряло масло.Пробвай с това и това ако не помогне .... вече варианти много :)


аз сам сменил маслото точно преди 2000 км и ми даде тоя разход....Маслото с което го смених е YACOO!!!

не се излагай с такива измислени масла сложи нещо качествено .. може и целия ти проблем да е само от маслото



даи ми предложение за марка на масло???


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 22 Юли 2009, 9:58

Alexi написа:
avfc написа:
shengi написа:Скоро и аз имах такъва проблем.След като смених маслото /сложих по хубаво такова/ и работата заспа.Първите 5-6 запалвания пак си пропуши, но след това нямаше и след от пушек.А при мен пушеше като я запаля топла пушеше ако съм я ръчкал малко и я оставя за минутка на място да работи и после като потеглям/димна завеса отзаде/ моторчето е м40б18.След смяната всичко си дойде на мястото може да е от калпаво или остаряло масло.Пробвай с това и това ако не помогне .... вече варианти много :)


аз сам сменил маслото точно преди 2000 км и ми даде тоя разход....Маслото с което го смених е YACOO!!!

не се излагай с такива измислени масла сложи нещо качествено .. може и целия ти проблем да е само от маслото


По-полека с изказването колега. Когато говориш, говори от личен опит. Маслото на колегата съм го налял АЗ, и съм го предложил, след като съм го тествал лично на своя автомобил, а резултата на моя автомобил е 6000км не е мръднал от чертичката на макса, а колата е минала 4 писти и се кара всеки божи ден и в момента в който загрее, стрелката седи над 5000 оборота. Не си мислете, че всичко е само от масло. Все пак това е М52 забога, а това е сбъркан мотор, клапани за картерни газове, блалалалалала, алуминиеви блокове,блбалалалалалаллалала, а и бог знае колата на кви километри е, все пак, комбито на колегата е далеч от перфектна кола, та аз залагам за 500000+км на мотора :idea:

ПС Винаги, когато кола е за гумички, при смяна на масло, започва да пуши ида го гори :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 22 Юли 2009, 10:06

Маслото може да не е общоизвестно на много хора- но съм разговарял с доста хора които разбират и мога да ви кажа че отзивите за него са винаги били добри ;)
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 22 Юли 2009, 10:35

laviatan написа:Маслото може да не е общоизвестно на много хора- но съм разговарял с доста хора които разбират и мога да ви кажа че отзивите за него са винаги били добри ;)


Аз също бях голум скептик в началото и докато Тошко Дунев ме нави да го сложа в колата беше голям зор, ама ся неща да чуя за друго повече. Инфото за това масло е, че е ако не единственото е едно от малкото които се прави само и единствено в един единствен завод, фирмата няма филиали в други държави, а това е едно голямо редимство и голяма гаранция, че няма измама. Има много защити и го взимам от вносителите директно, а това са не безизвестните баща и син ГЕРАДЖИЕВИ.

ПС Имам един френд с е39ка, със същия мотор, видя се в чудо момчето, колата си я кара само и единствено с масло БМВ, което се сменя само и единствено в Дарукар, да ама колата лапа на 1000км о минимум литър, сменихме въпросния велик клапан с чисто нов от дару, маслото изчезва. НАй-интересното е, че нито пуши, нито тече, ауспуха не е омаслен, а маслото изчезва :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: софия

Мнение от avfc » 06 Авг 2009, 8:37

Garribaldi написа:Абе премери компресията и ще покаже ...


премерих я и на първите 5 от цилиндрите даде 14- 15 на последния даде 6.....сипахме малко масло и после и тои даде 15!!!!

какво означава това....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 06 Авг 2009, 9:21

Сегменти
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 17.07.2007
Пол: Мъж
Кара: e46 320i

Мнение от mitkosulev » 06 Авг 2009, 21:40

сегменти колега и ако цилиндрите са износени пак има оправиа ама излиза с около 450 лв побече шлайфат се и се набиват ризи на мене подобен ремонт ми излезе около 2000лв и пак няма гаранция колко км. ще и навъртиш такаче по добре си помисли дали да правиш тази кола или да си земеш друга

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: софия

Мнение от avfc » 09 Авг 2009, 10:00

като мерихме компресията като махнахме свещите бяха целите в масло....


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 09 Авг 2009, 11:53

avfc написа:като мерихме компресията като махнахме свещите бяха целите в масло....


Това е от гарнитурата на капака на клапаните

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.08.2009
Пол: Мъж
Кара: E46

И моята кола пуши

Мнение от d00mR » 10 Авг 2009, 19:21

от няколко дена като изфорсирам двигателя и колата вади черен и сив пушек някаде след като мини 3-4 хиляди оборота а иначе си погорява повече масалце но и аз я настъпвам повечко . Небих отказал някои савет какво да правя .. ? освен това когато отворя капачката на маслото само малко сваля оборотите и пръска доста с масло

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 10 Авг 2009, 19:50

свали дросела (за 15-20 мин работа) и погледни в колекторите, даже бръкни и виж дали е омаслено, ако е омаслено вътре сменяш клапана на картерните газове и заспива, ако не е омаслено - гумички, сегменти и т.н.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook