дайте съвет
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Alexi написа:аве за 10 може да се вземе истинско BMW , не 1.7д ,е моето мнение .. ако има BMW което не си струва цената която държи това е 318tds .Върви по-малко от 316 ,и само ниския разход е някъв плюс,но не и за мене
Айде докарай едно 316 да се пусне с мен, да видим колко върви, а.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
CEZAR_112 написа:добре ще му измеря компресията но можели да ми кажете нещо специфично какво да се гледа например няква слаба страна на този модел независимо двигател или ходова част
Виж също надува на турбината. Колко точно трябва да е незнам, но тия дето правят такава диагностика требва да знаят. Направи диагностика на помпата, виж дали пали лесно на студено и на загрял двигател

Помпата..........,
остави го двигателя той си е отделно компутара на стенд, да не дава грешки и пак повтарям помпата огледай я хубаво за течове да нее пипана има си 10 цифрен номер който излиза в Дарукар по рама и двигател . Клапата от смукателите към турбото там обикновено има теч/да не те притеснява това/
сваляш цената обаче , Рейката погледни да не е омаслила често срещам проблем за всички е36-ци.Като загасиш колата и кюча е на старрера рамърдай кормилото и се заслушай хубаво че е скъп този шум, Друпни ръчната спирачка и се опитай да тръгнеш ,трябва да загасне ,не загасне ли съмнения за съединителя .Сега като е студено не се лъжи че двигателя е студен и пали перфектно . Дори и да е работила колатапреди малко от горе двигателя и колекторите бързо истиват.
Когато подадеш рязко газ трябва да изпуши черен дим не бял и то само в началото ,ако подаваш плавно не трябва да пуши.Колкото по бързо ти се "качва и слиза" оборотомера на на празен ход при дизела толковеа е по голяма компресията.Маслото винаги е черно дори след смяна .318 загрява по бавно от 325 ноколата на място трябва да си направи температурата нормално.
И най важното да си я познаеш да знаеш че си е твойта..
БМВ-тата се познават всяко си хубаво по отделно Успех ти желая и да ни я покажеш после.
остави го двигателя той си е отделно компутара на стенд, да не дава грешки и пак повтарям помпата огледай я хубаво за течове да нее пипана има си 10 цифрен номер който излиза в Дарукар по рама и двигател . Клапата от смукателите към турбото там обикновено има теч/да не те притеснява това/


Когато подадеш рязко газ трябва да изпуши черен дим не бял и то само в началото ,ако подаваш плавно не трябва да пуши.Колкото по бързо ти се "качва и слиза" оборотомера на на празен ход при дизела толковеа е по голяма компресията.Маслото винаги е черно дори след смяна .318 загрява по бавно от 325 ноколата на място трябва да си направи температурата нормално.
И най важното да си я познаеш да знаеш че си е твойта..



- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
bum_bum написа:Alexi написа:аве за 10 може да се вземе истинско BMW , не 1.7д ,е моето мнение .. ако има BMW което не си струва цената която държи това е 318tds .Върви по-малко от 316 ,и само ниския разход е някъв плюс,но не и за мене
Айде докарай едно 316 да се пусне с мен, да видим колко върви, а.
не се наемай като балканче по нанадолнище ,ами виж ускоренията на 2те коли по книжка ,там ясно пише коя върви повече

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани