дайте съвет

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Фев 2005, 12:27

Alexi написа:аве за 10 може да се вземе истинско BMW , не 1.7д ,е моето мнение .. ако има BMW което не си струва цената която държи това е 318tds .Върви по-малко от 316 ,и само ниския разход е някъв плюс,но не и за мене :mhihi:


Айде докарай едно 316 да се пусне с мен, да видим колко върви, а. :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Фев 2005, 12:33

CEZAR_112 написа:добре ще му измеря компресията но можели да ми кажете нещо специфично какво да се гледа например няква слаба страна на този модел независимо двигател или ходова част


Виж също надува на турбината. Колко точно трябва да е незнам, но тия дето правят такава диагностика требва да знаят. Направи диагностика на помпата, виж дали пали лесно на студено и на загрял двигател :idea: , не забравяй второто в никой случай. Като загрее на празен ход я виж дали има някакъв шум отпред. Но за 10 000 дори на инвалид на колата нещо си и има 99%. На кончето съм гледал много коли и повечето са удряни, което ще рече ако няма видими следи от удар поне измери геометрията на колата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 03 Фев 2005, 1:25

Помпата..........,
остави го двигателя той си е отделно компутара на стенд, да не дава грешки и пак повтарям помпата огледай я хубаво за течове да нее пипана има си 10 цифрен номер който излиза в Дарукар по рама и двигател . Клапата от смукателите към турбото там обикновено има теч/да не те притеснява това/ :lol: :lol: сваляш цената обаче , Рейката погледни да не е омаслила често срещам проблем за всички е36-ци.Като загасиш колата и кюча е на старрера рамърдай кормилото и се заслушай хубаво че е скъп този шум, Друпни ръчната спирачка и се опитай да тръгнеш ,трябва да загасне ,не загасне ли съмнения за съединителя .Сега като е студено не се лъжи че двигателя е студен и пали перфектно . Дори и да е работила колатапреди малко от горе двигателя и колекторите бързо истиват.
Когато подадеш рязко газ трябва да изпуши черен дим не бял и то само в началото ,ако подаваш плавно не трябва да пуши.Колкото по бързо ти се "качва и слиза" оборотомера на на празен ход при дизела толковеа е по голяма компресията.Маслото винаги е черно дори след смяна .318 загрява по бавно от 325 ноколата на място трябва да си направи температурата нормално.


И най важното да си я познаеш да знаеш че си е твойта.. :wave: :wave: :wave: БМВ-тата се познават всяко си хубаво по отделно Успех ти желая и да ни я покажеш после.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 03 Фев 2005, 9:38

bum_bum написа:
Alexi написа:аве за 10 може да се вземе истинско BMW , не 1.7д ,е моето мнение .. ако има BMW което не си струва цената която държи това е 318tds .Върви по-малко от 316 ,и само ниския разход е някъв плюс,но не и за мене :mhihi:


Айде докарай едно 316 да се пусне с мен, да видим колко върви, а. :idea:

не се наемай като балканче по нанадолнище ,ами виж ускоренията на 2те коли по книжка ,там ясно пише коя върви повече :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook