Повдигачи ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
за да не отварям нова тема мойте повдигачи мисля че ги остановиха да са 2 си тракат и при загряло положение голям проблем ли е че я карам така от месец и предполагам ще карам още месец така ?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
BiTurbo написа:Под ревизия какво имаш предвид ?
Имам предвид , че трябва да се отвори капака на клапаните и да се види в какво състояние са вала и кобилиците и ако са "ОК" ... то тогава трябва да се види какво е налягането на маслената помпа , ако и то е "ОК"... остават повдигачите ... сменяваш ги и си в джаза

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
то как да е надрано нали кобилиците са с ролки уж или какво от това
........... ама както и да е....... по принцип почукването е много минимално и само ако се заслуша човек до двигателя може да го различи а може и да не го чуе....... Повече ме притеснява, че повдигачите изтропват и на топъл двигател при палене.
Налягането на маслената помпа е мерено всичко е в нормите няма проблеми при нея......

Налягането на маслената помпа е мерено всичко е в нормите няма проблеми при нея......
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
ами повдигачите за М40/М43/М43ТУ, те са еднакви всичките и бяха 43лв./бройката в МКАР Пловдив (официален сервиз и вносител за БМВ), това преди година.
Аз в момента съм в Германия и мисля да ида да проверя до тукашния представител на БМВ в Щутгарт, колко ще искат, ако е пак нещо до 20-тина евро ше си взема 8 броя от тука и съм готов. Мисля че има и други марки повдигачи от Ауто+ примерно, май там е 20-25лв./бройката, но за такива работи според мен оригинално само !
Аз в момента съм в Германия и мисля да ида да проверя до тукашния представител на БМВ в Щутгарт, колко ще искат, ако е пак нещо до 20-тина евро ше си взема 8 броя от тука и съм готов. Мисля че има и други марки повдигачи от Ауто+ примерно, май там е 20-25лв./бройката, но за такива работи според мен оригинално само !
- sasho_t
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525TDS
Аз колеги съм с най прословутиа мотор м40 с този проблем , и съм намерил компромисно решение .И на мен сутрин причукват за 1-2сек което е нормално , но когато загрее добре почва да чопли ,но не и да чука както предишната ми е36.Карам с TOTAL QUARTZ 9000 5W-40 колата е на 280000км от италия е ,но мотора вътре блести.Не мислия ,че е правена ревизия някога ,а е толкова чист защото е карана на газ, според мен.Значи когато маслото е между мин. и мак. чорли ,а когато долея до мак. спира да чопли.За сега е така до кога ще видим.
Re: Повдигачи ?
За да не пускам нова тема, ще пиша в тази. Имам само 1 въпрос. При мен също се чува въпросното цъкане и мисля и аз да се ориентиръм към повдигачите. Мисля, че грешката ми дойде от там, че не смених маслото навреме. Смисъл навъртял съм с него 11 хиляди км, а може би трябвашо да го сменя на 8-9. Може и да съм бил попаднал на менте, но предполагам, че в него е причината защото с мотора не съм имал никакви други проблеми от както купих колата. Самото масло е Mobil Super 2000 10W-40 (полусинтетика). В момента съм купил чисто нов Mobil Super 3000 5W-40 пълна синтетика и се чудя, ако го сипя него дали пък няма да поутихнат малко? А ако не млъкнат, кое е по-добрата идея... да свалиме главата и цялата за ремонт или да купя от същия мотор 2ра ръка глава на по-малко км и да сложа нея. При първия варянт, малко брадва идва, щото 24 повдигача (6так е мотора, 24 винтилов)... по 25-30 лв на бройка, ЗЛЕ. Шлайфане, простотиии... абе сигурно една хиледарка минимум. При 2рия с купуването на 2ра ръка глава, кво всъщност ще ми трябва за такъв тип ремонт? Само главата, купува се, сменя се... или и други простотии? Кви пари горе долу да пръсна за нея? Досега не съм се зблъсквал с такъв проблем, щото както казах по-горе, проблеми с двг не съм имал.
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани