защо клапата на дебитомера , вибрира над 5500 оборота ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Двигателист
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 18.04.2009
- Местоположение: София
- Кара: TOYOTA
ивчо3 написа:
Виждам, че си от малкото, които имат понятие от теория на ДВГ. Остава да изясниш и влиянието на въпросните газоразпределителни фази върху инерционното дозареждане на цилиндрите с прясно работно вещество, както и пулсацията на налягане в изпускателните тръби (на моменти под атмосферното), която влияе на очистването от отработени газове. И естествено синхронизираното припокриване на двата клапана в такъв момент (синхронизирано продухване около ГМТ), което да способства за по висока стойност на коефициента на пълнене на даден режим на работа на ДВГ.
Иначе, перфектно обяснение си дал на резонансното пълнете (дано повече юзъри вникнат в написаното). Но трябва да е ясно, че оптималната харастеристика е сложна 3Д и за да я постигнем са необходими безстепенно регулируеми фази на газоразпределение, и не два, а доста повече обеми на пълнителните тръбопроводи.
Стана малко офтопик, ако иска модератора да го трие това мнение.
Една малка забележка –високооктановият бензин не гори кой знае колко по-бавно (дори и в лабораторни условия с пълзящ фронт, еле пък при работа на ДВГ със зверска турболизация на сместа). Просто индукционният период (предпламенните реакции) е по-голям и за това се изисква известно увеличение на ъгъла на изпреварване на запалването. Не заради скоростта на горене…
Лудия.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Двигателист написа:…
Когато бях ученик, мечтата ми беше да завърша "Вилхелм Пик". По моето време там не се влизаше само с желание. За съжаление не ме приеха. Всичко, което съм написал знам от обща култура и го свързвам с физиката /любимия ми предмет, който съм изучавал/ и многобройни наблюдения. Не мога да обясня фазите на газоразпределението при изпускателния процес, защото не го знам.
Двигателист написа:Една малка забележка –високооктановият бензин не гори кой знае колко по-бавно (дори и в лабораторни условия с пълзящ фронт, еле пък при работа на ДВГ със зверска турболизация на сместа). Просто индукционният период (предпламенните реакции) е по-голям и за това се изисква известно увеличение на ъгъла на изпреварване на запалването. Не заради скоростта на горене…
Груба грешка от моя страна е да не обърна внимание на това. Точно подготовката на горивната смес преди изгаряне при високооктановия бензин е по-голяма.
Наистина темата се превърна в оф топик и е подходяща за раздел "Извън темата".
Последна промяна ивчо3 на 17 Юни 2009, 9:54, променена общо 1 път
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Jim Beam написа:Аз знам, че при много агресивни валове колата почти не върви в нисък оборот.
Точно така е. Голямата мощност, която дават агресивните валове е за сметка на ниския въртящ момент при ниските обороти /обяснил съм го с късия и дългия път/. Всеки един от вас, който е карал други автомобили с подобни технически параметри като на БМВ, примерно мощност и въртящ момент, ще му направи впечатление, колко тромави са БМВ в ниските обороти и колко добре се набират във високите. Лично съм карал много марки автомобили и на старт дори 100 коньовите не отстъпват на 140-150 коньовите БМВ-та.
бмвто се кара с пениз ама трябва да си му свикнал и тогава си върви доволно , а от летящ старт неотстъпва така лесноивчо3 написа:Jim Beam написа:Аз знам, че при много агресивни валове колата почти не върви в нисък оборот.
Точно така е. Голямата мощност, която дават агресивните валове е за сметка на ниския въртящ момент при ниските обороти /обяснил съм го с късия и дългия път/. Всеки един от вас, който е карал други автомобили с подобни технически параметри като на БМВ, примерно мощност и въртящ момент, ще му направи впечатление, колко тромави са БМВ в ниските обороти и колко добре се набират във високите. Лично съм карал много марки автомобили и на старт дори 100 коньовите не отстъпват на 140-150 коньовите БМВ-та.

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани