Кога перката на климатика помага на виското?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 29.11.2007

Мнение от bobssy » 26 Май 2009, 17:10

Аз съм с 218 тдс компот и съм я чувал двапъти тая перка..
единия път като си взех колата .. с 180 на магистралата и ги подържах 10 минути
втория път към алеко по нанагорнищата ... в града до сега не съм я чувал при спян климат

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Мнение от emiche » 26 Май 2009, 17:47

Владо написа:виското през балкона и бегом за ново... ама не от същия магазин...
а тва за работеща перка на загасен двигател е някаква разработка, може и военна ;)

бе тва за загасениия двг е ясно, ама наистина ли не се пуска тая перка да помага?
Изображение
Дизелите са мъртви души.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 26 Май 2009, 17:50

Аз конкретно си мисля, че не е направена така инсталацията. Просто в никоя схема не ми направи впечатление перката да се включва при изключено управление на климата. Ако сте с климатроници, там е друга игра :) Не ви се включва да помага на виското, а да си охлади фреона.

Освен това с М42 днес карах около 1ч. в задръстването с изгорял бушон на перката (изцяло спряна) и виското дори не се замисли да предаде фронта, не мисля че му трябваше особена помощ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 26 Май 2009, 17:51

Интересно- моята преди да сменя термостата качваше темперетурата и даже без вкл. климатик/защото не беше в ред климатика/ и ми се е случвало да се задейства перката няколко пъти ;)
Отговорен за вкл. на перката е един датчик на радиатора-така е поне при моята Е36-ца :roll:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 26 Май 2009, 21:07

liloff написа:Аз конкретно си мисля, че не е направена така инсталацията. Просто в никоя схема не ми направи впечатление перката да се включва при изключено управление на климата. Ако сте с климатроници, там е друга игра :) Не ви се включва да помага на виското, а да си охлади фреона.

Освен това с М42 днес карах около 1ч. в задръстването с изгорял бушон на перката (изцяло спряна) и виското дори не се замисли да предаде фронта, не мисля че му трябваше особена помощ.


Склонен съм да ти повярвам,но се чудя като не ми е пуснат климатроника какво за какво му е да се охлажда фреона.Иначе по моя воден радиатор няма датчици никакви.Така че не смея да споря че непременно е помагаща перката ми.Един приятел е с 318i и е имал случай поти да прегрее двигателя си и не му се включила тази перка,колата му е 94 год и е с обикновенния климатик.За това колега може и да имаш право.Но тряя да се изкаже някой разбирач по климатиците на нашите Бимки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 26 Май 2009, 21:34

при мен само 2 пъти се е пускала и то беше адската жега миналото лято, забелязах че се пусна когато стрелката застана точно на средата в голямата жега и то тръгване и спиране постоянно, иначе си стои на 1 градус в ляво от средата.
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
Мечтае да кара: еМММММ

Мнение от dido-bmw » 26 Май 2009, 22:24

Владо написа:а тва за работеща перка на загасен двигател е някаква разработка, може и военна ;)


Поразрови се в някоя ел. схема на климатик на Е30 и ще разбереш дали е военна работа.
П.п 1-ва степен се вкл. при 91гр. 2-ра на 99гр.Като 2-ра скорост е през реле с директен + което е свързано с датчика за 2-ра скорост.Следователно независимо дали си на контакт когато датчкика отчете 99гр задейства релето и вкл.перката на 2-ра степен.

П.п Знам че в тази тема става въпрос за Е36.Просто исках да споделя как е при мен.Но явно нема нищо общо с Е36.
Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 26 Май 2009, 23:27

vladiverm написа:При мен виското не е в кондиция , но и с пуснат климатик не мръдва стрелката. Без климатик датчика също я включва навреме.

Моята инсталация си е фабрична , имам си датчик на радиатора и не съм с дигиталния :arrow: независимо от климатроника перката се пуска , глупаво би било да я има и да не я направят да се включва по спешност ;)
Някой от вас са със допълнително монтирани климатици , ясно е че нямат датчик на радиатора :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 27 Май 2009, 1:33

dido-bmw написа:
Владо написа:а тва за работеща перка на загасен двигател е някаква разработка, може и военна ;)


Поразрови се в някоя ел. схема на климатик на Е30 и ще разбереш дали е военна работа.
П.п 1-ва степен се вкл. при 91гр. 2-ра на 99гр.Като 2-ра скорост е през реле с директен + което е свързано с датчика за 2-ра скорост.Следователно независимо дали си на контакт когато датчкика отчете 99гр задейства релето и вкл.перката на 2-ра степен.

П.п Знам че в тази тема става въпрос за Е36.Просто исках да споделя как е при мен.Но явно нема нищо общо с Е36.


:shock: ... прав си... ама така е който си не чете ръководството :uups:
хайнес говорят за "някои модели", дето трябва и да са контакт... за съжаление не мога да проверя веднага, но непременно ще изтествам аз от кои модели съм ...
мерси за инфото 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Мнение от Chapai » 27 Май 2009, 8:14

vladiverm написа:
vladiverm написа:При мен виското не е в кондиция , но и с пуснат климатик не мръдва стрелката. Без климатик датчика също я включва навреме.

Моята инсталация си е фабрична , имам си датчик на радиатора и не съм с дигиталния :arrow: независимо от климатроника перката се пуска , глупаво би било да я има и да не я направят да се включва по спешност ;)
Някой от вас са със допълнително монтирани климатици , ясно е че нямат датчик на радиатора :idea:


Не разбрах откъде е ясно... :?:
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 27 Май 2009, 23:55

Chapai написа:
vladiverm написа:
vladiverm написа:При мен виското не е в кондиция , но и с пуснат климатик не мръдва стрелката. Без климатик датчика също я включва навреме.

Моята инсталация си е фабрична , имам си датчик на радиатора и не съм с дигиталния :arrow: независимо от климатроника перката се пуска , глупаво би било да я има и да не я направят да се включва по спешност ;)
Някой от вас са със допълнително монтирани климатици , ясно е че нямат датчик на радиатора :idea:


Не разбрах откъде е ясно... :?:

Ми пусни си тема , да ти обясня :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 28 Май 2009, 2:46

Обясни моля те, не филосовствай излишно. :)
Даже ако ти е по-лесно, направо пусни схемата където се вижда независимо захранване на перката от климатика, свързано с термодатчика, че иначе е ала бала работата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Мнение от emiche » 28 Май 2009, 10:02

Колеги, нищо против е30-ките и другите е36, но в крайна сметка темата е за е36 1992 набор с м50 и клима с врътките - дайте малко да конкретизираме темата и после ще продължим с разискването?
Та по темата, по тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
датчика номер 10 - пише двоен превключвател на 91 и 99 градуса, мисля, че това е ключа от палатката поне в моя случай :winky:
Изображение
Дизелите са мъртви души.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 28 Май 2009, 17:05

emiche написа:Колеги, нищо против е30-ките и другите е36, но в крайна сметка темата е за е36 1992 набор с м50 и клима с врътките - дайте малко да конкретизираме темата и после ще продължим с разискването?
Та по темата, по тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
датчика номер 10 - пише двоен превключвател на 91 и 99 градуса, мисля, че това е ключа от палатката поне в моя случай :winky:

:yes:Още веднъж за неразбралите номер 10 :!: :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 28 Май 2009, 17:20

emiche написа:Колеги, нищо против е30-ките и другите е36, но в крайна сметка темата е за е36 1992 набор с м50 и клима с врътките - дайте малко да конкретизираме темата и после ще продължим с разискването?
Та по темата, по тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
датчика номер 10 - пише двоен превключвател на 91 и 99 градуса, мисля, че това е ключа от палатката поне в моя случай :winky:

Е точно за него ти говоря още от началото на темата ;)
Взимаи го утре или в други ден като се видите и пробвай и си ти!...
Тоя датчик специално при мен вкл. перката и на неработеща клима при екстремни ситуации.
Изображение
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook