Парното на COMPACT-a
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
парното
Пич, провери да не е задръстен радиатора на парното. Но се сваля доста трудно - зад таблото е. Би трябвало да имаш перфектно парно.


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
На БМВ парното е брутално ни съ издържа тряа да имаш проблем начи 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Re: Парното на COMPACT-a
двигателя загрява ли ти и има ли разлика м\у грацко и извънгр,имаш ли агу
compact
И аз имам същия проблем,всичко е сменено отпред,направил съм и ремонт за 7000лв в Найси Кар в Пловдив и пак неще баси парното...Някой ако знае моля да помогне щото само се смеят на марката и съм много ядосан:)) А обожавам БМВ:) Наистина като върти въздуха вътре е супер горещо а иначе духа хладно..
Моля помогнете
Моля помогнете
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Пичове, направете си обезвъздушаване на охладителната система ама го направете СОБСТВЕНОРЪЧНО, защото е тънка работа. Имаше някъде тук из форума теми пуснати, но все пак идеята е следната:
До капачката на радиатора има едно кранче, което е точно за обезвъздушаване и се развива или с голяма отверка или с монета от 5 ст.
Само че няма да го развивате, а само ще се подготвите за развиване
Подготвяте си и антифризче разредено до -40 градуса ( да кажем 2 л. да има
).
Отваряте капачката на радиатора (по-скоро на разширителния съд ама той така или иначе е закачен на радатора де
) и доливате от предварително подготвеното за целта антифризче до средата между двете белязки за нивото и после връткате парното на МАКС към червеното. Палите си маторчето и чакатеееееее. Чакате го да загрее до работна температура, като проверявате долния маркуч на радатора и ако е горещ ( ама да не се пипа почти ) значи колата е загряла и термостата вече е отворил и съответно върти големия кръг ( през радиатора ).
При това положение започвате леко да развивате въпосното кранче за обезвъздушаване с едни 5 стинки . От там леко почва да излиза антифризче и да фъска и въздухче ( може леко да ви парне ама така ще се знае поне че нещо сте правили все пак ). Гледате и нивото през капачката и доливате, ако требе. И така бая време, докато забележите че излиза вече само антифризче и то вече със сигурност бая горещо трябва да бъде. Завивате кранчето хвърляте един поглед на нивото на антифриза в другата ( голямата ) дупка и завивате и капачката на радиатора. Ако много се маниачите, като мене, може след една седмица каране пак да проверите какво излиза през малкото кранче.
И да не забравите да драснете по някой ред да кажете дали се е решил проблемът.
До капачката на радиатора има едно кранче, което е точно за обезвъздушаване и се развива или с голяма отверка или с монета от 5 ст.
Само че няма да го развивате, а само ще се подготвите за развиване

Подготвяте си и антифризче разредено до -40 градуса ( да кажем 2 л. да има

Отваряте капачката на радиатора (по-скоро на разширителния съд ама той така или иначе е закачен на радатора де

При това положение започвате леко да развивате въпосното кранче за обезвъздушаване с едни 5 стинки . От там леко почва да излиза антифризче и да фъска и въздухче ( може леко да ви парне ама така ще се знае поне че нещо сте правили все пак ). Гледате и нивото през капачката и доливате, ако требе. И така бая време, докато забележите че излиза вече само антифризче и то вече със сигурност бая горещо трябва да бъде. Завивате кранчето хвърляте един поглед на нивото на антифриза в другата ( голямата ) дупка и завивате и капачката на радиатора. Ако много се маниачите, като мене, може след една седмица каране пак да проверите какво излиза през малкото кранче.
И да не забравите да драснете по някой ред да кажете дали се е решил проблемът.
филтъра под жабката сменен ли ти е?
на мен не ми духаше почти парното и смених филтъра под жабката и сега ще ми издуха мозъка.а отделно имам нещо неясно ама не е толкова фрапантно лошо на стаклото(предното) от лявата зона ми духа само топло когато сам го пуснал на студено от ляво е ок има неква драма сигурно неотваря или незатваря некоя клапа.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани