Парното на COMPACT-a

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.12.2004
Местоположение: София

парното

Мнение от Добрия » 11 Яну 2005, 0:36

Пич, провери да не е задръстен радиатора на парното. Но се сваля доста трудно - зад таблото е. Би трябвало да имаш перфектно парно.
:)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 11 Яну 2005, 4:39

На БМВ парното е брутално ни съ издържа тряа да имаш проблем начи :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.02.2006

Re: Парното на COMPACT-a

Мнение от maky » 13 Фев 2006, 19:10

двигателя загрява ли ти и има ли разлика м\у грацко и извънгр,имаш ли агу
compact

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 26.04.2005
Местоположение: plovdiv

Мнение от 4ervenata furia » 14 Фев 2006, 14:05

и аз несъм доволен от моито парно

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 14 Фев 2006, 15:34

немисля че проблема е в парното .. по скоро е до марката :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от THuGGy » 03 Мар 2006, 20:45

И аз имам същия проблем,всичко е сменено отпред,направил съм и ремонт за 7000лв в Найси Кар в Пловдив и пак неще баси парното...Някой ако знае моля да помогне щото само се смеят на марката и съм много ядосан:)) А обожавам БМВ:) Наистина като върти въздуха вътре е супер горещо а иначе духа хладно..
Моля помогнете

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 03 Мар 2006, 22:02

Пичове, направете си обезвъздушаване на охладителната система ама го направете СОБСТВЕНОРЪЧНО, защото е тънка работа. Имаше някъде тук из форума теми пуснати, но все пак идеята е следната:

До капачката на радиатора има едно кранче, което е точно за обезвъздушаване и се развива или с голяма отверка или с монета от 5 ст.
Само че няма да го развивате, а само ще се подготвите за развиване ;)
Подготвяте си и антифризче разредено до -40 градуса ( да кажем 2 л. да има :roll: ).
Отваряте капачката на радиатора (по-скоро на разширителния съд ама той така или иначе е закачен на радатора де :mhihi: ) и доливате от предварително подготвеното за целта антифризче до средата между двете белязки за нивото и после връткате парното на МАКС към червеното. Палите си маторчето и чакатеееееее. Чакате го да загрее до работна температура, като проверявате долния маркуч на радатора и ако е горещ ( ама да не се пипа почти ) значи колата е загряла и термостата вече е отворил и съответно върти големия кръг ( през радиатора ).
При това положение започвате леко да развивате въпосното кранче за обезвъздушаване с едни 5 стинки . От там леко почва да излиза антифризче и да фъска и въздухче ( може леко да ви парне ама така ще се знае поне че нещо сте правили все пак ). Гледате и нивото през капачката и доливате, ако требе. И така бая време, докато забележите че излиза вече само антифризче и то вече със сигурност бая горещо трябва да бъде. Завивате кранчето хвърляте един поглед на нивото на антифриза в другата ( голямата ) дупка и завивате и капачката на радиатора. Ако много се маниачите, като мене, може след една седмица каране пак да проверите какво излиза през малкото кранче.

И да не забравите да драснете по някой ред да кажете дали се е решил проблемът.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 3.03.2006

филтъра под жабката сменен ли ти е?

Мнение от PERKY » 05 Мар 2006, 12:28

на мен не ми духаше почти парното и смених филтъра под жабката и сега ще ми издуха мозъка.а отделно имам нещо неясно ама не е толкова фрапантно лошо на стаклото(предното) от лявата зона ми духа само топло когато сам го пуснал на студено от ляво е ок има неква драма сигурно неотваря или незатваря некоя клапа.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook