Въпрос за бензинова помпа при E36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Колеги, прави сте, но нали всеки си прави сметка, а и сега на 70 стотинки газ, идва идеално.
А помпата, изгаря, но то неможе всичко да е прекрасно, се пак сте икономисали повече пари от гориво, и ако ги заделяте, ще имате не само за 1 помпа ами и за др.
Скоро ми се случи и на мен, и това, че пали на бензин и сама си прехвърля, нищо не помага, и аз съм така и ето резултата е на лице, сега помпата ми е изгоряла ...
А помпата, изгаря, но то неможе всичко да е прекрасно, се пак сте икономисали повече пари от гориво, и ако ги заделяте, ще имате не само за 1 помпа ами и за др.
Скоро ми се случи и на мен, и това, че пали на бензин и сама си прехвърля, нищо не помага, и аз съм така и ето резултата е на лице, сега помпата ми е изгоряла ...
- genkov4336
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: pleven
pLaM3N написа:Колеги, прави сте, но нали всеки си прави сметка, а и сега на 70 стотинки газ, идва идеално.
А помпата, изгаря, но то неможе всичко да е прекрасно, се пак сте икономисали повече пари от гориво, и ако ги заделяте, ще имате не само за 1 помпа ами и за др.
Скоро ми се случи и на мен, и това, че пали на бензин и сама си прехвърля, нищо не помага, и аз съм така и ето резултата е на лице, сега помпата ми е изгоряла ...
Да съгласен съм,с това че след като пали на бензин и после прехвърля няма да спаси помпата,ама аз имах предвит това че колегите споменаха че е хубаво да се кара отвреме на врема на бензин.Та имах предвит че след като пали на бензин така или иначе всеки ден се кара поне малко на бензин което е много добре.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
при мен в Е36 е нова помпа и като е малко бензина се чува как вие. Преди време си мислех че явно си заминава, но като се зареди колата нормално и спира да се чува.
В Е30 ската която има и газ помпата се чува яката и предполагам че и остава малко. И тя е направена да се спира при преминаване на газ обаче.
Явно малкото гориво си ги скапва
В Е30 ската която има и газ помпата се чува яката и предполагам че и остава малко. И тя е направена да се спира при преминаване на газ обаче.
Явно малкото гориво си ги скапва
Не се наекспериментирахте на глупости мама му стара!!!
За кво Ви е да ви се изключва помпата, докато сте на газ?
Като карате на бензин изключва ли се?
Помпата си върти горивото на дебит. Тя хал-хабер си няма дали тоя подаден от нея бензин изгаря в мотора или не. Има си обратна магистрала за невпръсканото количество гориво. То се връща пак в резервоара.
За какъв дявол Ви е да спирате помпата да работи? Ток ли Ви хаби? На електромер ли сте? Или като върти при работа на газ, се износва повече, отколкото при работа на бензин, А?
Спреш ли помпата, няма кой да охлажда горивният регулатор. Бензина спира да циркупира през него и рано или късно се сбогувай с тоя чарк. Мембраната му ще се изпече. Същото важи и за маркучите и за О-пръстените на дюзите. Не е казано, че ще стане след ден или два, но гарантирам, че ще дойде ден и ще шурне и от там. Случвало се е неведнъж
И що за изказване е "октановото число се изпарява" ?!?!?!?! - Изпарява се мозъка. Октанът само спада. Числата не са локви, че да се изпарят.
Октанът е просто мярка за детонационната устойчивост на горивото. Не е няква добавка, която можеш да отделиш.
При прекалено дълъг престой октанът на горивото спада. Т.е. намалява способността на горивото да издържа на детонации и самовъзпламеняване.
И да, като караш на газ и помпата ти е на сухо - адио. Горивната помпа се обмазва само от преминаващото през нея гориво. Така е конструирана, че всичкият засмукан от нея бензин минава през самата нея и къпе ротора. По този начин се и охлажда. Оставиш ли я на сухо, след кратко време - край. Тичай за нова.
За кво Ви е да ви се изключва помпата, докато сте на газ?
Като карате на бензин изключва ли се?
Помпата си върти горивото на дебит. Тя хал-хабер си няма дали тоя подаден от нея бензин изгаря в мотора или не. Има си обратна магистрала за невпръсканото количество гориво. То се връща пак в резервоара.
За какъв дявол Ви е да спирате помпата да работи? Ток ли Ви хаби? На електромер ли сте? Или като върти при работа на газ, се износва повече, отколкото при работа на бензин, А?
Спреш ли помпата, няма кой да охлажда горивният регулатор. Бензина спира да циркупира през него и рано или късно се сбогувай с тоя чарк. Мембраната му ще се изпече. Същото важи и за маркучите и за О-пръстените на дюзите. Не е казано, че ще стане след ден или два, но гарантирам, че ще дойде ден и ще шурне и от там. Случвало се е неведнъж

И що за изказване е "октановото число се изпарява" ?!?!?!?! - Изпарява се мозъка. Октанът само спада. Числата не са локви, че да се изпарят.
Октанът е просто мярка за детонационната устойчивост на горивото. Не е няква добавка, която можеш да отделиш.
При прекалено дълъг престой октанът на горивото спада. Т.е. намалява способността на горивото да издържа на детонации и самовъзпламеняване.
И да, като караш на газ и помпата ти е на сухо - адио. Горивната помпа се обмазва само от преминаващото през нея гориво. Така е конструирана, че всичкият засмукан от нея бензин минава през самата нея и къпе ротора. По този начин се и охлажда. Оставиш ли я на сухо, след кратко време - край. Тичай за нова.
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Сега ще ти кажа нещо колега моята я следя само да не свети резервата понеже винаги пали на бензин и следователно малко но го похарчва и като видя, че светне лампичката доливам 5,6 литра и да ти кажа така съм минал около 110 000км и нищо и няма, а това за бензина е вярно след кото престои повече в резервоара започва да мирише много гадно.
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Всеки с проблемите си. Аз карам на газ от 2г. 320i.Всеки път задължително паля на бензин,после карам на газ и преди да загася пак на бензин.Колата се кара всеки ден и 2 пъти месечно сипвам 20лв бензи 40 000км няма яд.Ако палиш на газ буммм и си купих разходомер за въздух, в началото де. 

Бирата е доказателство че Бог съществува!
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Питам Някой от колегите на газ слагал ли е АВАНС ПРОЦЕСОР и
има ли промяна с него,щот моита се развинтва малко мудно на газ
има ли промяна с него,щот моита се развинтва малко мудно на газ
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- Macros
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: E36
Колеги, имам въпрос тъй като тая тема ме хвърли в размисли
Значи, моята кола НЕ Е на газ, но доста често се случва да карам докато стрелката падне почти до долу
Пак ли се скапва бензиновата помпа така 



- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Не мисля,че се скапва колега.Стига да не я караш постоянно на резерва със светеща лампа
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Macros написа:Колеги, имам въпрос тъй като тая тема ме хвърли в размислиЗначи, моята кола НЕ Е на газ, но доста често се случва да карам докато стрелката падне почти до долу
Пак ли се скапва бензиновата помпа така
Върви ли колата


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
хубави неща са казани в таиз тема, но май не докрая...
значи.. никакъв проблем не е на старите ни колички да се кара с газ/метан. стига да е инжекцион.
всеки знае че на подобни коли, поради сдуханите и измрели остарели коне, дори може да е по пъргава спрямо бензин.
разбира се, много хора си поддържат двигателите в идеално състояние и обслужени, но.. са малко ... дори да не говорим че е скъпо, не е само това причина.
та... както се спомена, палете и на бензин, докато мине синьото. не случайно вече уредбите превключват на газ не на обороти, а на температура.
за помпата - ами поправете ме , но бензиновата помпата работи до момента в който направи определено налягане (2-3 бара май ?) в системата.
иима един клапан който регулира това нялягане.
когато е достигнато това налягане, помпата НЕ работи.
това мисля лесно се пробва при подаване на контакт - помпата зажужава за секунди и спира .
та.. карайки на газ, помпата си поддържа това налягане, като би трябвало повечето време да е самоизключена (след като не се работи на бензин)
има разлика и от газовите уредби.
тези инжекциони , които са с компютър, вземат данните от бензиновия комп, следователно може би управляват и помпата.. но зависи от уредбата ?
пак казвам , не съм такъв специалист, и ме поправете ако греша.
но логиката ми е такава.
мерси
а да.. за бензина... - ами то дори свеж да наливаш, пак караме с един от най-кофти качество бензин от цяла европа.. ко да гооврим ако се застои в резервуара ??
просто си палете и карайте смесено и на бензин, като наистина не е желателно повече от 2-3 месеца да се застоява.
аз например не държа на минимума, гледам да ми е 15-20 л. , като си го изхарчвам за няколко месеца, но доливайки редовно по 10-на литра, да си държи нивото.
значи.. никакъв проблем не е на старите ни колички да се кара с газ/метан. стига да е инжекцион.
всеки знае че на подобни коли, поради сдуханите и измрели остарели коне, дори може да е по пъргава спрямо бензин.
разбира се, много хора си поддържат двигателите в идеално състояние и обслужени, но.. са малко ... дори да не говорим че е скъпо, не е само това причина.
та... както се спомена, палете и на бензин, докато мине синьото. не случайно вече уредбите превключват на газ не на обороти, а на температура.
за помпата - ами поправете ме , но бензиновата помпата работи до момента в който направи определено налягане (2-3 бара май ?) в системата.
иима един клапан който регулира това нялягане.
когато е достигнато това налягане, помпата НЕ работи.
това мисля лесно се пробва при подаване на контакт - помпата зажужава за секунди и спира .
та.. карайки на газ, помпата си поддържа това налягане, като би трябвало повечето време да е самоизключена (след като не се работи на бензин)
има разлика и от газовите уредби.
тези инжекциони , които са с компютър, вземат данните от бензиновия комп, следователно може би управляват и помпата.. но зависи от уредбата ?
пак казвам , не съм такъв специалист, и ме поправете ако греша.
но логиката ми е такава.
мерси

а да.. за бензина... - ами то дори свеж да наливаш, пак караме с един от най-кофти качество бензин от цяла европа.. ко да гооврим ако се застои в резервуара ??
просто си палете и карайте смесено и на бензин, като наистина не е желателно повече от 2-3 месеца да се застоява.
аз например не държа на минимума, гледам да ми е 15-20 л. , като си го изхарчвам за няколко месеца, но доливайки редовно по 10-на литра, да си държи нивото.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Само една поправка имам , помпата работи постоянно , а налягането се поддържа с механичния регулатор , т.е. няма дачик за налягането от който помпата да разбере че е достигнала нужното налягане и да изключи.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
vladiverm написа:Само една поправка имам , помпата работи постоянно , а налягането се поддържа с механичния регулатор , т.е. няма дачик за налягането от който помпата да разбере че е достигнала нужното налягане и да изключи.
Това е истината.Освен в случаите когато по желание на клиента газаджиите прекъсват помпата като се мине на газ.
От познати газ майстори знам,че живота на една помпа е еднакав независимо дали е постоянно работеща или прекъсната
Бирата е доказателство че Бог съществува!
Помпата работи наистина постоянно. Който не вярва, нека си цвъкне една лампичка 4.5 волта, на изхода след помпата (на буксата и) и да гледа кога свети и дали угасва въобще, докато мотора бачка.
Горивният регулатор просто поддържа постоянно налягане в системата. Но не и дебит!!!
За да стане това, което miro20 казва, трябва да има хидроакомулатор на пътя на горивната магистрала. Той вече държи и дебит.
Такова чудо за да поддържа големият дебит на гориво, следва да е с големи размери. Не ми се обяснява сега устройството му. За лек автомобил сигурно ще е с размерите поне колкото на сервото за спирачките.
Такива се слагат на пневматичните уредби и на някой хидравлични с по-малки дебити. Слагат се и на някой климатици. Не и на горивните магистрали на колите. Поне не на БМВ-тата
Няма проблем ако карате на светеща лампа на нивомера, стига да има бензин. Проблема идва когато наистина помпата почне да засмуква въздух, заради прекалено малкото количество бензин.
Пазете си машините. Електрическа помпа не бива да остава на сухо!!! От тук следва винаги да имате известно количество в резервоарите.
Бензинов регулатор също не бива да остава на сухо. От тук следва, че помпата трябва да върти.
За колегата с въпроса за аванспроцесора: Сложи си. По-добре ще е. Газта гори по-бавно от бензина и иска по-голямо изпреварване на запалването. Това ти дава аванспроцесора. Горенето става по-оптимално. Колата ти ще живне на газ и бих казал ще смъкне разхода. Тия две неща ще станат заради оптимизирането на горенето на газта.
А за да ти гърми дебитомера при работа на газ, значи нямаш газов инжекцион, а си с обикновена газова - най-много да си с ламбдаконтрол.
Аз не бих сложил на 320 нещо различно от газов инжекцион.
Освен всичко останало тия бленди, мленди..... са си чисти рестриктори. Само скопяват.
Горивният регулатор просто поддържа постоянно налягане в системата. Но не и дебит!!!
За да стане това, което miro20 казва, трябва да има хидроакомулатор на пътя на горивната магистрала. Той вече държи и дебит.
Такова чудо за да поддържа големият дебит на гориво, следва да е с големи размери. Не ми се обяснява сега устройството му. За лек автомобил сигурно ще е с размерите поне колкото на сервото за спирачките.
Такива се слагат на пневматичните уредби и на някой хидравлични с по-малки дебити. Слагат се и на някой климатици. Не и на горивните магистрали на колите. Поне не на БМВ-тата

Няма проблем ако карате на светеща лампа на нивомера, стига да има бензин. Проблема идва когато наистина помпата почне да засмуква въздух, заради прекалено малкото количество бензин.
Пазете си машините. Електрическа помпа не бива да остава на сухо!!! От тук следва винаги да имате известно количество в резервоарите.
Бензинов регулатор също не бива да остава на сухо. От тук следва, че помпата трябва да върти.
За колегата с въпроса за аванспроцесора: Сложи си. По-добре ще е. Газта гори по-бавно от бензина и иска по-голямо изпреварване на запалването. Това ти дава аванспроцесора. Горенето става по-оптимално. Колата ти ще живне на газ и бих казал ще смъкне разхода. Тия две неща ще станат заради оптимизирането на горенето на газта.
А за да ти гърми дебитомера при работа на газ, значи нямаш газов инжекцион, а си с обикновена газова - най-много да си с ламбдаконтрол.
Аз не бих сложил на 320 нещо различно от газов инжекцион.
Освен всичко останало тия бленди, мленди..... са си чисти рестриктори. Само скопяват.
с още една малка подробност че газовите инжекциони са си с компютър, паралелен на бензиновия. адванс процесор ако не се лъжа , става излишен, точно поради това че компютъра управлява всичко - времената, подаването , реда , динамиката и т.н.
/поне при мен е така/
но сигурно това си зависи от модела на уредбата. не знам.
за обикновенните газови /кой си слага въобще такава ? / адванспроцесора си е направо задължителен.
а за помпата - ами споменах за подаването на контакт - зажужава и спира.
поне при мен е така
понеже я сменях вече преди известно време, точно си спомням че дори подавахме отделно захранване за да я тестваме.
тя "уж" си работеше.. само дето на случаен принцип отказваше и искаше "ритане" по седалката за да "завърти" и напомпи...
та.. затова споменах как е при мен на контакт.
и че спира, а не жужи постоянно. заради което си мисля че след като си създаде налягането, някой датчик прекъсва тока към нея.
при новата сменена помпа , до колкото се заслушвах , на контакт пак прави така.
/но нямам проблеми де/
всъщност, при запален работещ двигател , сигурно си работи постоянно. така че май няма противоречия .
но не съм закачал мултицет да гледам в движение как е...
/поне при мен е така/
но сигурно това си зависи от модела на уредбата. не знам.
за обикновенните газови /кой си слага въобще такава ? / адванспроцесора си е направо задължителен.
а за помпата - ами споменах за подаването на контакт - зажужава и спира.
поне при мен е така

понеже я сменях вече преди известно време, точно си спомням че дори подавахме отделно захранване за да я тестваме.
тя "уж" си работеше.. само дето на случаен принцип отказваше и искаше "ритане" по седалката за да "завърти" и напомпи...
та.. затова споменах как е при мен на контакт.
и че спира, а не жужи постоянно. заради което си мисля че след като си създаде налягането, някой датчик прекъсва тока към нея.
при новата сменена помпа , до колкото се заслушвах , на контакт пак прави така.
/но нямам проблеми де/
всъщност, при запален работещ двигател , сигурно си работи постоянно. така че май няма противоречия .
но не съм закачал мултицет да гледам в движение как е...

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани