Дали е противопоказно !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 07 Апр 2009, 22:14

а ако нямаш преливник :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 07 Апр 2009, 23:45

Понеже виждам , че тук се обсъжда нещо по повод мой коментар.....

Колега Denev .... казал си следното ....

а при самото пълнене спокойно може да се долее 3-4 пръста над чертата и при отварянето на термостата течността ще падне точно на чертата!............. и последно как при развита пробка и капачка ще се създаде налягане че да излезе въздуха в системата???

Няма лошо в това да напълниш над чертата в преливника , така ,че наистина , когато се отвори термостата и при обезвъздушаването нивото на антифриза да падне примерно до чертата , но замисли ли се какво става , ако примерно термостата не отвори и по някаква причина започне двигателя да прегрява !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Аз ще ти кажа .... тогава водата която си налял в повече се явява наистина В ПОВЕЧЕ ... защото в преливника не остава място за антифриза , който си е в него , камо ли за тоя дето се връша от двигателя по горния маркуч , хората за това са я сложили тая черта там .... Някой ще каже че капачката е и клапан и ще изпусне излишното количество .... да ама колкото повече е това количество , толкова по високо е налягането и толкова по големи бели може да се случат.....
По върпоса за налягането не виждам кое точно не ви стана ясно ... цитирам себе си : ЗАТВАРЯ СЕ ПРОБКАТА ЗА ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ И КАПАЧКАТА СЕ ЗАВИВА НАПЪЛНО!

Ако желаш прочети хубаво поста ми и ще се убедиш , че няма грешки , повярвай ми обмислил съм хубаво , това което съм написал. Имал съм предвид също , че вероятно , някои хора ще го вземат сериозно и ще се опитат по него да си обезвъздушат системата (което всъщност беше и основната причина да го напиша , за да може , който не знае как да си го направи сам ....)

Колега vladiverm според теб :
Много си прав , ама повечето само цитират и не мислят...

Кое от горе казаното е цитирано и не добре обмислено ?!!!

Не се обиждайте ама колегата St. Dilov е казал ясно :
Мда и двамата сте прави но само за това, че четете между редовете

Извинявам се на автора на темата за дългия пост и офф-топика , но все пак се говори за неща , които ме касаят! Нека не го превръщаме в спор и да оспамием темата на колегата.....
Последна промяна metodi80 на 08 Апр 2009, 0:04, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 08 Апр 2009, 0:02

не ща да влизам в някви дълги спорове ...... 10 човека да питаш как става смяната на антифриза 10 различни неща ще ти кажат.........ама това което е сигурно е че за да приключи пълненето на антифриза трябва да почне да прелива вода без мехурчета от пробка за обезвъдушаване (при развита пробка естествено) и това нещо просто няма как да стане като се налива само до чертата...... а при самото наливане на антифриза ако не надвишаваш чертата в системата влизат точно 2 литра (за двг.М43), при положение че трябва да се напълнят малко под 6,5л, ако не е махана пробката на двг.!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 08 Апр 2009, 0:16

ама това което е сигурно е че за да приключи пълненето на антифриза трябва да почне да прелива вода без мехурчета от пробка за обезвъдушаване (при развита пробка естествено) и това нещо просто няма как да стане като се налива само до чертата......


Това не е вярно ..... може да се обезвъздуши нормално дори когато антифриза е налят до чертата, стига преди това системата да е поела достатъчно количество антифриз ...... Ако си направиш труда да прочетеш спокойно поста ми ще видиш за какво говоря. Всичко казано е от опит , не говоря на "версия"!!!!!!!!!!! Ще ме карате да направя видео и да го пусна във Vbox .... усещам аз ..... !!!!! Спирам да спамя ......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 08 Апр 2009, 0:24

айде така да е!!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Апр 2009, 9:55

Няма смисъл да спорите за едното обезвъздушаване, то ако беше нещо кой знае колко трудно...
И да не я обезвъдушиш супер прерфектно тя сама се обезвъздушава и изкарва излишния въдух в преливника, стига да има достатъчно антифриз в системата, ако е по малко няма да стане.
И не забравяйте парното да е сложено на топло.
А след като си мислите че сте обезвъдушили след някой друг ден или километър.... отворете на студено и долейте ако трябва ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 08 Апр 2009, 12:47

a при перфектно обезвъздушена система колко време или км.карате преди да се наложи доливане или смяна на стария антифриз с нов?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 08 Апр 2009, 12:58

kiko написа:a при перфектно обезвъздушена система колко време или км.карате преди да се наложи доливане или смяна на стария антифриз с нов?
Аз лично го сменям всяка есен, да съм сигурен че всичко е Ок за зимата ;) Антифриза има също добри смазочни качества,а и антикорозионни :!:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Апр 2009, 14:38

Ако няма течове е нормално са се долива около половин литър на два месеца.
Аз есента смених пластасовия трийник на М43-то и от тогава горе долу 5-6месеца не я бях отварял :shock: , ония ден долях един литър :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Мнение от baitun » 23 Май 2009, 12:07

темата беше за капачката и както казват повечето колеги,трябва да е завита до край-на нея си има клапан и ако той работи нормално всичко е ок.Друг е въпроса ако надува и почне да изхвърля антифриз от някъде-ремонт на глава най-вероятно

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook