теч на масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
въпросните майстори в Хеед 91 искат да свалят скоростната кутия за ЗАден семеринг и ми разправят ,че при тоя модел БМВта нямало др начин ! При което аз побеснях след като 4 часа никой не ми се обади да каже какво и е точно.....званях 3 пъти и накрая ми казват ама ния сега я почваме..........ще сваляме скоростна кутия.....то тоя ремонт 3 дена ще продължи.....Затова им казах че ако не могат да го сменат тоя семеринг без сваляне на скоростната кутия да не го сменят и само да ми оправят маркуча на турбото................Аман от майстори и прехвален сервиз ........ 4 часа да не се обадят дори!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Колеги,извинявам се,че пиша в темата на колегата,но се налага да сменям заден семеринг на скоростната кутия и бих искал и аз да попитам.Доколкото разбирам от горенаписаното,задният семеринг се сменя лесно на място,без да свалям кутията.Виждам,че няма капак отзад на скоростната кутия,който да се сваля заедно със семеринга(както е при други кутии).Значи:свалям гуменото каре,свалям тройника от вала и изръчквам семерингът с отвертка.После набивам новият и сглобявам.Прочетох по-горе,че малкият семеринг на скоростите е доста труден за смяна.Ако не е текъл,ще го оставя за сега.Моля запознатите да споделят някои тънкости и улеснения,ако има такива! 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
metodi80 написа:vanci88 написа:само да попитам за смяна на семеринга на коляновия вал от към купето сваля ли се скоростната кутия?
Коляновия вал има два семеринга , един от пред , един от зад, за да смениш този от зад (от към скоростната кутия ) , трябва да се свали - скоростна кутия , съединител , маховик и си при семеринга. Другия семеринг от пред се сменя доста по лесно просто се маха ролката , която е пред него и той се вижда!
Интересува ме смяната на семеринга, който е зад димпферната шайба как става, защото един майстор твърди, че се налага и сваляне на предните капаци. Знам, че този семеринг се развива по посока обратна на въртенето на коляновия вал. На семеринга има плитко вдълбани канали, предполагам за захващане със специален инструмент, иначе е невъзможно да се развърти на ръка. Необходимо ли е демонтиране на капаците, или ако не как става развиването му? За М42 става въпрос.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
ивчо3 написа:metodi80 написа:vanci88 написа:само да попитам за смяна на семеринга на коляновия вал от към купето сваля ли се скоростната кутия?
Коляновия вал има два семеринга , един от пред , един от зад, за да смениш този от зад (от към скоростната кутия ) , трябва да се свали - скоростна кутия , съединител , маховик и си при семеринга. Другия семеринг от пред се сменя доста по лесно просто се маха ролката , която е пред него и той се вижда!
Интересува ме смяната на семеринга, който е зад димпферната шайба как става, защото един майстор твърди, че се налага и сваляне на предните капаци. Знам, че този семеринг се развива по посока обратна на въртенето на коляновия вал. На семеринга има плитко вдълбани канали, предполагам за захващане със специален инструмент, иначе е невъзможно да се развърти на ръка. Необходимо ли е демонтиране на капаците, или ако не как става развиването му? За М42 става въпрос.
Колега не мога да разбера за кои капаци говориш? Значи това ,което трябва са свалиш е самата шайба , бъркаш с нещо под ръка , вадиш семеринга , мацаш новия с нещо мазно (грес , машинно масло , за да влезе по мазничко) , след това с нещо , което има диаметър еднакъв с диаметъра на семеринга го наместваш в гнездото и затваряш (хубаво е да се провери шайбата в какво състояние е , защото често пъти след смяна с нов семеринг , пак тече именно заради тази шайба).
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
ще напиша и аз в темата като задам въпрос на мен ми омаслява доста зад това голямо зъбно колело чрез което дачика на хол отчита всичко ми е яко в гняз и ми прави впечетление че масалцето е пресничко точно зад колелото
всичко мие яко в гняз мисля че капаците на веригата са стегнати добре проверих ги дори не помръднаха с малко ключе да не стане инфекция чее ХАЛОМИННН

всичко мие яко в гняз мисля че капаците на веригата са стегнати добре проверих ги дори не помръднаха с малко ключе да не стане инфекция чее ХАЛОМИННН
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
ивчо3 написа:Интересува ме смяната на семеринга, който е зад димпферната шайба как става, защото един майстор твърди, че се налага и сваляне на предните капаци. Знам, че този семеринг се развива по посока обратна на въртенето на коляновия вал. На семеринга има плитко вдълбани канали, предполагам за захващане със специален инструмент, иначе е невъзможно да се развърти на ръка. Необходимо ли е демонтиране на капаците, или ако не как става развиването му? За М42 става въпрос.








Ако ви интересува ще направя подробна тема...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Няма по-добро обяснение от "око да види.."vladiverm написа:...Ако ви интересува ще направя подробна тема...



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Момчета аз и друг път съм го казвал , но пак ще кажа двата семеринга на кутията отзад се сменяват на място, не е нужно да се сваля кутията!!!
Има сервизи в които злоупотребяват с това, както сами сте се убедили от поста за Хед 91 на автора на темата
Има сервизи в които злоупотребяват с това, както сами сте се убедили от поста за Хед 91 на автора на темата


- todor_monster
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.07.2012
- Пол: Мъж
Re: теч на масло
колеги извинете ме ама ми трябва някои с мнение за семера на коляновия вал на е 46 д как се сменя ...
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани