Прекъсвач...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Garribaldi написа:От мненията до тук ... излиза че разликата е в електрониката ... Бош vs. Сиеменс...
Абсолютно но тва може да се променя при чипване примерно на клипа по горе ако се заслушате няма никакъв прекъсвач като достигне предела на зададените обороти все едно си я държите на 5000 примерно с газта няма дън дън или туп просто си работи на тези обороти което не е здравословно щот в дадения случаи са 8200
Даже на скоро един познат искаше чип които да си е със същите настроики както заводския само прекъсвача да му е на 7000 и да е бърз да дънка яко


- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
С чип мисля че можеш да променяш оборотите на които да прекъсва... но да го правиш по бърз.. стига бе...
Сега ще питам Lacho...

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
и аз мисля че е в електрониката разликата ,иначе ИС-а забива "дън дън дън"Garribaldi написа:стан написа:Честно да ви кажа на моя ис не съм му тествал прекъсвача на място, а веднъж само в движение го достигнах и заби муцуна
Че ще забие муцуна ще забие ... въпроса е как я забива... "дън дън дън" или "пххххххх"![]()
![]()
От мненията до тук ... излиза че разликата е в електрониката ... Бош vs. Сиеменс...
http://vbox7.com/play:11c3e92b



- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
когато мотора е ванос или демек със сименс елктроника прекасвача е по-муден,не ми се обяснява защо е така мързи ме да пиша
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
и аз съм дън-дън ма ,като пусна газта и минава на 3 цилиндара поработи така 2-3 сек и се управя
Вала или
http://www.vbox7.com/play:aae8f4dd


http://www.vbox7.com/play:aae8f4dd
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
BMWRACING написа:и аз съм дън-дън ма ,като пусна газта и минава на 3 цилиндара поработи така 2-3 сек и се управяВала или
![]()
http://www.vbox7.com/play:aae8f4dd
Добре си я държиш у прекъсвача



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
И мойта прави дън дън дън на 6700 някъде до трета,после нагоре си я закротвам 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Lacho: "" Това с прекъсвача при всеки е различно и си зависи от ЕКУ-то, с чип-тунинг мисля че няма да стане зачестен, защото си зависи по какъв начин е направен ограничителя, но ще пробваме и ще разберем
""

- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
на моя ис с чипа доста бързо влиза в прекъсвач , може би под 2 сек , не съм засичал
пробвал съм го на място и в движение , това дън - дън си е от софта , на едните в прекъсвач отнема гориво , на други стои в настроените обороти , мисля че ако е единия вариант , без проблем може да се пипне софта на чипа и да стане другия

BMW 318is
phantomas написа:на моя ис с чипа доста бързо влиза в прекъсвач , може би под 2 сек , не съм засичалпробвал съм го на място и в движение , това дън - дън си е от софта , на едните в прекъсвач отнема гориво , на други стои в настроените обороти , мисля че ако е единия вариант , без проблем може да се пипне софта на чипа и да стане другия
Точно така на едните в прекъсвач отнема гориво и прекъсва подаването на искра , на други стои в настроените обороти на моита съм го направил да стои в обороти но по този начин се цака двигателя ако ви се трае до почивните дни да съм по свободен ще направя няколко клипа как се променя прекъсвача на една и съща кола



- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
^ivo^ написа:Точно така на едните в прекъсвач отнема гориво и прекъсва подаването на искра , на други стои в настроените обороти на моита съм го направил да стои в обороти но по този начин се цака двигателя ако ви се трае до почивните дни да съм по свободен ще направя няколко клипа как се променя прекъсвача на една и съща кола
Eпа ще изтраем до почивните дни тогава

- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
в тоз ред на мисли да споделя с вас че при мен това "дан-дан" стана доста по бързо и с 500 оборота по късно ,след като сложих ключ-прекъсвач със съпротивление 1-1.2 на датчика на коляновият вал. и сега стрелкичката ходи по на дълбоко в червеното




38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани