въпрос за аспуха
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Вуйчо Ваньо написа:Абе не ама да, може да ти вдигне разхода до 2 литра от избушеното гърне.





Обясняваме...
Ако само задното е изтърбушено, ще има гюрултия и джангър, но евентуално разлика в разхода няма да има. Даже може и да падне, че от толква дрънчене, ще ти е кофти да даваш газ.
При махане на катализатора, в много случаи се вдига рахода леко, спрямо изправен катализатор. Не е трудно да си обясниш защо.
За много хора, вървенето скача яко, за сметка на разхода. Т.е. отпушваш колекторите, но двигателя не очаква и тъпче повечко суровинка
.
Ако обаче и средно и задно гърне са ти заминали, тогава скача разхода. Ще срещнеш много мнения във форума по въпроса, ти си прецени на кои да разчиташ, и на кои не!
Ако само задното е изтърбушено, ще има гюрултия и джангър, но евентуално разлика в разхода няма да има. Даже може и да падне, че от толква дрънчене, ще ти е кофти да даваш газ.
При махане на катализатора, в много случаи се вдига рахода леко, спрямо изправен катализатор. Не е трудно да си обясниш защо.
За много хора, вървенето скача яко, за сметка на разхода. Т.е. отпушваш колекторите, но двигателя не очаква и тъпче повечко суровинка

Ако обаче и средно и задно гърне са ти заминали, тогава скача разхода. Ще срещнеш много мнения във форума по въпроса, ти си прецени на кои да разчиташ, и на кои не!
- svetlio_mi
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 28.12.2008
аз мойта я взех без катализатор.Сега имам само средно гърне задното е изтърбушено.Значи да си каркам спокоино.Ато за герултията е ясно чувам се доста.Ама сега се отпуше повече така както няма нищо одзаде
- D_reamcatche_R
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 19.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се радва на живота...
- Мечтае да кара: по немските аутобани....
Абе за разход незнам ама ако тръгнеш на дълъг път ще ти гръмне главата. А колко псувни ще изядеш за гюрюлтията е друг въпрос. Вземи си сложи читаво гърне и не се излагай!
Презрението трябва да се изразходва икономично, защото има много нуждаещи се.
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
stef4o_BMW написа:Вуйчо Ваньо написа:Абе не ама да, може да ти вдигне разхода до 2 литра от избушеното гърне.![]()
![]()
Абе вуйчо начи аз без гърне тря да ми е +5,6 нагоре ся а? Ае стига се излагайте ле,как ще дигне разхода като му е така гърнрто
Ми вуйчовото аз до сега не съм имал кола на която да не и се е вдигал разхода с избушено гърне, а тая не ми е първата


- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Вуйчо Ваньо написа:Ми вуйчовото аз до сега не съм имал кола на която да не и се е вдигал разхода с избушено гърне, а тая не ми е първата![]()
. Ти колко опит имаш с тия неща?
Ми да ти кажа защо ти дига разхода.Щото ти бръмка и се помпиш по светофарите,и става въдовартеж в резервоара затва.Иначе няма как да дигне разхода на гориво,а за моя опит няма значение

Айде вуика със здраве


- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
По светофарите с изтрещели грънци може би се помпиш ти, нямам представа, ама аз определено не го правя.
Ако обърнеш внимание ще видиш, че не сера във всяка тема ей така за спорта и за да му го кажа на колегата съм сигурен 100%, че съм прав и имам единственно желание да му бъда полезен. А това за опита май си има значение, ма кво ли знам аз?
П.П. Без лоши чувства, грам нямам желание да се заяждам с теб. Идеята е да помогнем на колегата.




П.П. Без лоши чувства, грам нямам желание да се заяждам с теб. Идеята е да помогнем на колегата.

stef4o_BMW написа:Ми вуйчовото аз до сега не съм имал кола на която да не и се е вдигал разхода с избушено гърне, а тая не ми е първатаВуйчо Ваньо написа:Абе не ама да, може да ти вдигне разхода до 2 литра от избушеното гърне.![]()
. Ти колко опит имаш с тия неща?
Всяко гърне (шумозаглушител/катализатор) представлява допълнително съпротивление на пътя на изгорелите газове
Премахването им макар и незначително вдига мощността и намалява разхода
Това няма нищо общо с увеличения разход и нестабилната работа на двигателя, когато се премахне катализатора
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
tsb_bg написа:stef4o_BMW написа:Ми вуйчовото аз до сега не съм имал кола на която да не и се е вдигал разхода с избушено гърне, а тая не ми е първатаВуйчо Ваньо написа:Абе не ама да, може да ти вдигне разхода до 2 литра от избушеното гърне.![]()
. Ти колко опит имаш с тия неща?
Всяко гърне (шумозаглушител/катализатор) представлява допълнително съпротивление на пътя на изгорелите газове
Премахването им макар и незначително вдига мощността и намалява разхода
Това няма нищо общо с увеличения разход и нестабилната работа на двигателя, когато се премахне катализатора
Точно това допълнително съпротивление регулира скоростта на газовете, което има нещо общо с разреждането в цилиндрите респективно всмукателният тракт на автомобила, освен това има отношение към количеството на отработените газове в прясната горивната смес. Проходната изпускателна система ще ти даде повече мощтност, но само във високите обороти и ще ти изяде от въртящия момент във ниски и средни. Естественно във фабричната изп. система на автомобила се гонят и други неща като ниво на шум, вредни емисии, които не помагат за максималния "вървеж" на колата, но ако не си сложиш цяла система (от генерацията до крайното гърне) от реномирана фирма, която система е направена точно за твоя двигател само ще си навредиш на колата или в най-добрия случай нищо няма да се промени. Поне така си мисля, ма знам ли...

Вуйчо Ваньо написа:... но ако не си сложиш цяла система (от генерацията до крайното гърне) от реномирана фирма, която система е направена точно за твоя двигател само ще си навредиш на колата или в най-добрия случай нищо няма да се промени...
Точно това казвам и аз, че двигателя е проектиран да работи максимално добре (като са отчетени множество фактори и изисквания) с определена изпускателна система и всякакви промени не водят до нищо добро
Колкото до разхода на гориво при липса на съпротивление по пътя на изгорелите газове той намалява, а не се увеличава
Последна промяна tsb_bg на 22 Мар 2009, 15:53, променена общо 1 път
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Светльо пичага какво целиш с тая тема? Не те ли дразни да караш БМВ което дрънчи като москвич, сложи си некво гърне за 50лв втора употреба не избушено и не се занимавай с глупости
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
petio_bmw 318is написа:не

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани