Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 24 Юли 2009, 13:35

Ей, от колко време си тук, и едно заглавие не можеш да напишеш както трябва... после тази тема на кого ще е полезна, като няма да можеш да я намериш? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 24 Юли 2009, 16:44

Mollov написа:Ей, от колко време си тук, и едно заглавие не можеш да напишеш както трябва... после тази тема на кого ще е полезна, като няма да можеш да я намериш? :roll:


извинявам се :uups:

окоригирано е :D
PNR@abv.bg
София
0888779546


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 24 Юли 2009, 17:13

А аз дето и бубини имам и ис и знам ко да направя и ме мързи ко да кажа :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 24 Юли 2009, 17:24

sonny написа:А аз дето и бубини имам и ис и знам ко да направя и ме мързи ко да кажа :uups:


добре де защо не го направиш и да кажеш и при тебе каква е разликата аз сега се заинатих и мисля да го пробвам да го направя само дасе отдели инвестициика скромна за това и ще се пробвам не вярвам изработката на планката да е скъпа (при наличието на точен чертеж всичко без налучкване без нищо) бобини се намират лесно ...
PNR@abv.bg
София
0888779546


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 25 Юли 2009, 1:02

някои колега по горе бе6е споменал не6то за разхода със 17-ки .. зна4и при мен като сложих 17-ките не осетих разлика в разхода на гориво даже напротив разхода извън града ми падна.. съответно си го обеснявам 4е са по тежки и интертната сила им е по голяма.. минималния разход които съм заси4ал с моя ис бе6е 5 на 100 при 80 километра тука там 90 на прав терен без никак ви изцепки бензина бе6е 100 октана омв

доста голям минус според мен 6те е това с "как 6те опазим бобините от влагата" ??? една 4е изработката на основата на която 6те лягат бобините трябва да е много прецизна и според мен 6те трябва хубаво да се оплатни със силикон ..

друго .. забавяне според мен няма да има поради простата при4ина 4е от бмв малко или много са го измизлили "аджеба дали ако не му дадем малко предварение няма да работи по добре с цел да пооберем загобите от кабелите"?? с този вапрос 85 86 година бая се се 4удили и потили дори и много опити са правили с гаранция.. ина4е DOHC-то на бмв няма6е да е едно от наи сполу4ливите по отно6ение на разход и върве6.. или сире4 да върви да върви.. колко да върви? да не говорим за теми във форумите на народните коли .. оле оле на сфетовара неска едно бмв купе ми напраи 3 коли до другия сфетофар ма и на лаисната му маи пи6е6 мтехник.. на долния ред - ти луд ли си ве хубу 4е е било м3 ина4е е нямало да може да тръгне.. (доста 4есто сре6тани маимунски въпроси при мен)

друго.. за6то тогава след 10 години супер успе6ни продажби на м42 м44 не е направен като великия 6-так? реално по едно и съ6то време са ги по6тили и съм сигорен 4е на фирмата с гаранция не и е било целта да си продава кабелите.. няма ли да и е по изгодно да продава цели капаци и бобини както е при м50 като земат да се окисляват да горат и да превъртата резбите от сваляне и ка4ване?

ок де тогава кво 6те стане ако намалим разтоянието на све6тите? няма ли малко или много да подобрим искрата от 0.7 на 0.5 (както някои хора ги правят при газаджиките и ови има резултат)

така зна4и + вски4ки ги касахме но никои не каза аджебя - съжелявам 4е аз трябва6е да го правя .. преди половин година го обмислях тоя проект обсъдихме го с няколко доказали се маистори с годините... и остановихме 4е положителните ка4ества буха могли да бъдят пестене на място за турбо кит и едва ли не ако кабелите ти са заминали и не ти се слагат турски по добре земи 4 баберики бобини иги плясни

а като цяло 6то някои кото 6те го прави това неи си закара колата на дино .. и след интервенцията пак да я закара пак така 100% няма да има глупави спорове и 6те се види има ли смисал или пак подценяваме хората които вси4ки хвалим..

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12842
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Юли 2009, 8:27

BMWm5 написа:....................


Според твоето мнение няма смисъл.....
Защо тогава при Е46 вече са посредата бобините :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 25 Юли 2009, 8:38

izzzo кой ти направи интервенцията по смяната?За М44 пак ли с бобини от м52?Дай някоя насока кой може да я направи кадърно интервенцията да го имам в предвид!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 25 Юли 2009, 10:05

BMWm5 написа:...а като цяло 6то някои кото 6те го прави това неи си закара колата на дино .. и след интервенцията пак да я закара пак така 100% няма да има глупави спорове и 6те се види има ли смисал или пак подценяваме хората които вси4ки хвалим..

Това е истината , другото са глупости и предположения , наистина изглежда по-добре , но дали има смисъл цялата работа :?: Съмнявам се...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 25 Юли 2009, 14:10

BMWm5 написа:доста голям минус според мен 6те е това с "как 6те опазим бобините от влагата" ??? една 4е изработката на основата на която 6те лягат бобините трябва да е много прецизна и според мен 6те трябва хубаво да се оплатни със силикон ..


Колега, извинявай ама по-голяма глупост скоро не бях чел. За ква влага говориш, като оригиналните на иса са същите дефакто, само са 4 крачета за захващане, а как така на М50/М52 е на същото място и проблеми няма, там са много по-защитени отколкото на ботуша. А и на М52 бубините са изцяло заляти и изобщо няма начин да влезе влага, без значение дали са на ботуша или на капака, а и влага е по-вероятно да проникне по кабелите, защото като остреят избиват.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 25 Юли 2009, 14:22

единствения проблем които съм виждал е да се откачи маркуча на ония мимялки къде пръскат по джама и да намокрят бубините иначе влага няма от къде другаде да доиде


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 25 Юли 2009, 19:32

sonny написа:
BMWm5 написа:доста голям минус според мен 6те е това с "как 6те опазим бобините от влагата" ??? една 4е изработката на основата на която 6те лягат бобините трябва да е много прецизна и според мен 6те трябва хубаво да се оплатни със силикон ..


Колега, извинявай ама по-голяма глупост скоро не бях чел. За ква влага говориш, като оригиналните на иса са същите дефакто, само са 4 крачета за захващане, а как така на М50/М52 е на същото място и проблеми няма, там са много по-защитени отколкото на ботуша. А и на М52 бубините са изцяло заляти и изобщо няма начин да влезе влага, без значение дали са на ботуша или на капака, а и влага е по-вероятно да проникне по кабелите, защото като остреят избиват.




преди 3 дена доиде м50-тка прекъсва6та била е къде ли не бо6а формула къде ли не на какви ли не диагностики не е зака4ана и никои не можа да се сети 4е някоя лула може да е окислена в следствие на влага ..

при ис кабелите перфекно се закрепят за капака а съ6то и за бобината дори и във вода да ги потопи6 пак 6те работят

вика6 няма нужда от силикон под така наре4ената планка за бобините.. да.. няма да има ако супер то4но мине6 на фреза капака за да е супер то4но и пак не е гаранция 4е като я стегне6 с болтовете да се усу4е и пак да направи номер..

по скоро ако се сложат бобините дирекно според мен 6те е по добре малко зор 6те е да се хванат за капака бобините но не е невъзможно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 25 Юли 2009, 19:41

Nukem написа:izzzo кой ти направи интервенцията по смяната?За М44 пак ли с бобини от м52?Дай някоя насока кой може да я направи кадърно интервенцията да го имам в предвид!

Сам си правих всичко. Най-трудната част е направата на планката за бубините, особено ако правиш всичко на ръка. Моя is е с последните М42, при които бубините са същите като на М44, тъй че конверсията е същата и при него.
За 15 хил.км. лично аз минуси не съм забелязъл, но не искам да "агитирам" никого. Всеки сам си преценява. Ако някой си мисли че колата му ще стане 200 коня, ще трябва да го разочаровам.
Колкото до 17-ките и разхода- то хубаво имат по-голяма инертна сила, ама тоя сешоар под капака докато ги завърти му се ибава мамата :uups:
При мен разликата между 17-ки и 15-ки, миналата година беше около 0,5-1л/100, в полза на 15-ките естествено.
Всичко е относително...


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 25 Юли 2009, 21:03

izzzo написа:
Nukem написа:izzzo кой ти направи интервенцията по смяната?За М44 пак ли с бобини от м52?Дай някоя насока кой може да я направи кадърно интервенцията да го имам в предвид!

Сам си правих всичко. Най-трудната част е направата на планката за бубините, особено ако правиш всичко на ръка. Моя is е с последните М42, при които бубините са същите като на М44, тъй че конверсията е същата и при него.
За 15 хил.км. лично аз минуси не съм забелязъл, но не искам да "агитирам" никого. Всеки сам си преценява. Ако някой си мисли че колата му ще стане 200 коня, ще трябва да го разочаровам.
Колкото до 17-ките и разхода- то хубаво имат по-голяма инертна сила, ама тоя сешоар под капака докато ги завърти му се ибава мамата :uups:
При мен разликата между 17-ки и 15-ки, миналата година беше около 0,5-1л/100, в полза на 15-ките естествено.
Всичко е относително...


аз съм със абсолиутно съ6тия матор и не ми е направило впе4етление вси4ко е много относително .. правил съм си проби с пълен резервуар и разлика няма .. имах разлика в намирането когато бях със 17-ки 8.5 отзад и 8 ж отпред сеха съм със 7.5 ж на 4етерте колела и разлика по4ти не осе6там гумите ми са 225 45

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 27 Юли 2009, 12:06

ами аз намерих бубини от м52 сега да видя може и планката да се хванада си я направя сам или да я поръм да ми я направят и ще тествам да видя з ралика за ефект и така ...

А дори и да няма за спорта не ми пречи да пробвам ...
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 05 Авг 2009, 12:18

http://www.visionracingdevelopments.co. ... ct-bmw.php

ето какво открих още по това което бях писал малко по надоло в статията има описано точно за това преправяне на бобините директно върху свещите
PNR@abv.bg
София
0888779546

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook