Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ей, от колко време си тук, и едно заглавие не можеш да напишеш както трябва... после тази тема на кого ще е полезна, като няма да можеш да я намериш? 

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Mollov написа:Ей, от колко време си тук, и едно заглавие не можеш да напишеш както трябва... после тази тема на кого ще е полезна, като няма да можеш да я намериш?
извинявам се

окоригирано е

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
sonny написа:А аз дето и бубини имам и ис и знам ко да направя и ме мързи ко да кажа
добре де защо не го направиш и да кажеш и при тебе каква е разликата аз сега се заинатих и мисля да го пробвам да го направя само дасе отдели инвестициика скромна за това и ще се пробвам не вярвам изработката на планката да е скъпа (при наличието на точен чертеж всичко без налучкване без нищо) бобини се намират лесно ...
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
някои колега по горе бе6е споменал не6то за разхода със 17-ки .. зна4и при мен като сложих 17-ките не осетих разлика в разхода на гориво даже напротив разхода извън града ми падна.. съответно си го обеснявам 4е са по тежки и интертната сила им е по голяма.. минималния разход които съм заси4ал с моя ис бе6е 5 на 100 при 80 километра тука там 90 на прав терен без никак ви изцепки бензина бе6е 100 октана омв
доста голям минус според мен 6те е това с "как 6те опазим бобините от влагата" ??? една 4е изработката на основата на която 6те лягат бобините трябва да е много прецизна и според мен 6те трябва хубаво да се оплатни със силикон ..
друго .. забавяне според мен няма да има поради простата при4ина 4е от бмв малко или много са го измизлили "аджеба дали ако не му дадем малко предварение няма да работи по добре с цел да пооберем загобите от кабелите"?? с този вапрос 85 86 година бая се се 4удили и потили дори и много опити са правили с гаранция.. ина4е DOHC-то на бмв няма6е да е едно от наи сполу4ливите по отно6ение на разход и върве6.. или сире4 да върви да върви.. колко да върви? да не говорим за теми във форумите на народните коли .. оле оле на сфетовара неска едно бмв купе ми напраи 3 коли до другия сфетофар ма и на лаисната му маи пи6е6 мтехник.. на долния ред - ти луд ли си ве хубу 4е е било м3 ина4е е нямало да може да тръгне.. (доста 4есто сре6тани маимунски въпроси при мен)
друго.. за6то тогава след 10 години супер успе6ни продажби на м42 м44 не е направен като великия 6-так? реално по едно и съ6то време са ги по6тили и съм сигорен 4е на фирмата с гаранция не и е било целта да си продава кабелите.. няма ли да и е по изгодно да продава цели капаци и бобини както е при м50 като земат да се окисляват да горат и да превъртата резбите от сваляне и ка4ване?
ок де тогава кво 6те стане ако намалим разтоянието на све6тите? няма ли малко или много да подобрим искрата от 0.7 на 0.5 (както някои хора ги правят при газаджиките и ови има резултат)
така зна4и + вски4ки ги касахме но никои не каза аджебя - съжелявам 4е аз трябва6е да го правя .. преди половин година го обмислях тоя проект обсъдихме го с няколко доказали се маистори с годините... и остановихме 4е положителните ка4ества буха могли да бъдят пестене на място за турбо кит и едва ли не ако кабелите ти са заминали и не ти се слагат турски по добре земи 4 баберики бобини иги плясни
а като цяло 6то някои кото 6те го прави това неи си закара колата на дино .. и след интервенцията пак да я закара пак така 100% няма да има глупави спорове и 6те се види има ли смисал или пак подценяваме хората които вси4ки хвалим..
доста голям минус според мен 6те е това с "как 6те опазим бобините от влагата" ??? една 4е изработката на основата на която 6те лягат бобините трябва да е много прецизна и според мен 6те трябва хубаво да се оплатни със силикон ..
друго .. забавяне според мен няма да има поради простата при4ина 4е от бмв малко или много са го измизлили "аджеба дали ако не му дадем малко предварение няма да работи по добре с цел да пооберем загобите от кабелите"?? с този вапрос 85 86 година бая се се 4удили и потили дори и много опити са правили с гаранция.. ина4е DOHC-то на бмв няма6е да е едно от наи сполу4ливите по отно6ение на разход и върве6.. или сире4 да върви да върви.. колко да върви? да не говорим за теми във форумите на народните коли .. оле оле на сфетовара неска едно бмв купе ми напраи 3 коли до другия сфетофар ма и на лаисната му маи пи6е6 мтехник.. на долния ред - ти луд ли си ве хубу 4е е било м3 ина4е е нямало да може да тръгне.. (доста 4есто сре6тани маимунски въпроси при мен)
друго.. за6то тогава след 10 години супер успе6ни продажби на м42 м44 не е направен като великия 6-так? реално по едно и съ6то време са ги по6тили и съм сигорен 4е на фирмата с гаранция не и е било целта да си продава кабелите.. няма ли да и е по изгодно да продава цели капаци и бобини както е при м50 като земат да се окисляват да горат и да превъртата резбите от сваляне и ка4ване?
ок де тогава кво 6те стане ако намалим разтоянието на све6тите? няма ли малко или много да подобрим искрата от 0.7 на 0.5 (както някои хора ги правят при газаджиките и ови има резултат)
така зна4и + вски4ки ги касахме но никои не каза аджебя - съжелявам 4е аз трябва6е да го правя .. преди половин година го обмислях тоя проект обсъдихме го с няколко доказали се маистори с годините... и остановихме 4е положителните ка4ества буха могли да бъдят пестене на място за турбо кит и едва ли не ако кабелите ти са заминали и не ти се слагат турски по добре земи 4 баберики бобини иги плясни
а като цяло 6то някои кото 6те го прави това неи си закара колата на дино .. и след интервенцията пак да я закара пак така 100% няма да има глупави спорове и 6те се види има ли смисал или пак подценяваме хората които вси4ки хвалим..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
BMWm5 написа:....................
Според твоето мнение няма смисъл.....
Защо тогава при Е46 вече са посредата бобините


- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
izzzo кой ти направи интервенцията по смяната?За М44 пак ли с бобини от м52?Дай някоя насока кой може да я направи кадърно интервенцията да го имам в предвид!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
BMWm5 написа:...а като цяло 6то някои кото 6те го прави това неи си закара колата на дино .. и след интервенцията пак да я закара пак така 100% няма да има глупави спорове и 6те се види има ли смисал или пак подценяваме хората които вси4ки хвалим..
Това е истината , другото са глупости и предположения , наистина изглежда по-добре , но дали има смисъл цялата работа

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
BMWm5 написа:доста голям минус според мен 6те е това с "как 6те опазим бобините от влагата" ??? една 4е изработката на основата на която 6те лягат бобините трябва да е много прецизна и според мен 6те трябва хубаво да се оплатни със силикон ..
Колега, извинявай ама по-голяма глупост скоро не бях чел. За ква влага говориш, като оригиналните на иса са същите дефакто, само са 4 крачета за захващане, а как така на М50/М52 е на същото място и проблеми няма, там са много по-защитени отколкото на ботуша. А и на М52 бубините са изцяло заляти и изобщо няма начин да влезе влага, без значение дали са на ботуша или на капака, а и влага е по-вероятно да проникне по кабелите, защото като остреят избиват.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
единствения проблем които съм виждал е да се откачи маркуча на ония мимялки къде пръскат по джама и да намокрят бубините иначе влага няма от къде другаде да доиде
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
sonny написа:BMWm5 написа:доста голям минус според мен 6те е това с "как 6те опазим бобините от влагата" ??? една 4е изработката на основата на която 6те лягат бобините трябва да е много прецизна и според мен 6те трябва хубаво да се оплатни със силикон ..
Колега, извинявай ама по-голяма глупост скоро не бях чел. За ква влага говориш, като оригиналните на иса са същите дефакто, само са 4 крачета за захващане, а как така на М50/М52 е на същото място и проблеми няма, там са много по-защитени отколкото на ботуша. А и на М52 бубините са изцяло заляти и изобщо няма начин да влезе влага, без значение дали са на ботуша или на капака, а и влага е по-вероятно да проникне по кабелите, защото като остреят избиват.
преди 3 дена доиде м50-тка прекъсва6та била е къде ли не бо6а формула къде ли не на какви ли не диагностики не е зака4ана и никои не можа да се сети 4е някоя лула може да е окислена в следствие на влага ..
при ис кабелите перфекно се закрепят за капака а съ6то и за бобината дори и във вода да ги потопи6 пак 6те работят
вика6 няма нужда от силикон под така наре4ената планка за бобините.. да.. няма да има ако супер то4но мине6 на фреза капака за да е супер то4но и пак не е гаранция 4е като я стегне6 с болтовете да се усу4е и пак да направи номер..
по скоро ако се сложат бобините дирекно според мен 6те е по добре малко зор 6те е да се хванат за капака бобините но не е невъзможно
Nukem написа:izzzo кой ти направи интервенцията по смяната?За М44 пак ли с бобини от м52?Дай някоя насока кой може да я направи кадърно интервенцията да го имам в предвид!
Сам си правих всичко. Най-трудната част е направата на планката за бубините, особено ако правиш всичко на ръка. Моя is е с последните М42, при които бубините са същите като на М44, тъй че конверсията е същата и при него.
За 15 хил.км. лично аз минуси не съм забелязъл, но не искам да "агитирам" никого. Всеки сам си преценява. Ако някой си мисли че колата му ще стане 200 коня, ще трябва да го разочаровам.
Колкото до 17-ките и разхода- то хубаво имат по-голяма инертна сила, ама тоя сешоар под капака докато ги завърти му се ибава мамата

При мен разликата между 17-ки и 15-ки, миналата година беше около 0,5-1л/100, в полза на 15-ките естествено.
Всичко е относително...
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
izzzo написа:Nukem написа:izzzo кой ти направи интервенцията по смяната?За М44 пак ли с бобини от м52?Дай някоя насока кой може да я направи кадърно интервенцията да го имам в предвид!
Сам си правих всичко. Най-трудната част е направата на планката за бубините, особено ако правиш всичко на ръка. Моя is е с последните М42, при които бубините са същите като на М44, тъй че конверсията е същата и при него.
За 15 хил.км. лично аз минуси не съм забелязъл, но не искам да "агитирам" никого. Всеки сам си преценява. Ако някой си мисли че колата му ще стане 200 коня, ще трябва да го разочаровам.
Колкото до 17-ките и разхода- то хубаво имат по-голяма инертна сила, ама тоя сешоар под капака докато ги завърти му се ибава мамата
При мен разликата между 17-ки и 15-ки, миналата година беше около 0,5-1л/100, в полза на 15-ките естествено.
Всичко е относително...
аз съм със абсолиутно съ6тия матор и не ми е направило впе4етление вси4ко е много относително .. правил съм си проби с пълен резервуар и разлика няма .. имах разлика в намирането когато бях със 17-ки 8.5 отзад и 8 ж отпред сеха съм със 7.5 ж на 4етерте колела и разлика по4ти не осе6там гумите ми са 225 45
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
ами аз намерих бубини от м52 сега да видя може и планката да се хванада си я направя сам или да я поръм да ми я направят и ще тествам да видя з ралика за ефект и така ...
А дори и да няма за спорта не ми пречи да пробвам ...
А дори и да няма за спорта не ми пречи да пробвам ...
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
http://www.visionracingdevelopments.co. ... ct-bmw.php
ето какво открих още по това което бях писал малко по надоло в статията има описано точно за това преправяне на бобините директно върху свещите
ето какво открих още по това което бях писал малко по надоло в статията има описано точно за това преправяне на бобините директно върху свещите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани