демфер или без

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Фев 2009, 22:09

vasetoooo написа:алоооооооо толко ли никои незнае

:cop:
Я се дръж по прилично ако обичаш :!:

А по темата ,щом имаш клима ,значи е с демпферен маховик и ако го съсипеш ще се ръснеш 800+ лв.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 19.02.2009

Мнение от vasetoooo » 27 Фев 2009, 22:11

а как се разбира дали е издухал маховика

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Фев 2009, 22:18

Порпинцип ако го разпърдиш много изобщо няма да можеш да тръгваш от тресене :idea:
Така мята ,че направо подскача колата, но това е в краен стадий.
Общо взето има варианти и само в съединителя да има проблем,но няма как да си сигурен преди да пробваш :arrow: сменяш само съединителя комплект притискател+феродоф+лагер и ако има вибрации ,значи си за маховик.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 19.02.2009

Мнение от vasetoooo » 27 Фев 2009, 22:20

е на 170000 дали може да издуха демфер ?!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Фев 2009, 22:27

vasetoooo написа:е на 170000 дали може да издуха демфер ?!

Това не е до километри ,а до начин на употреба , има хора които могат да го скапят и за 10 000км.
При нормална употреба поне половин милион.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 27 Фев 2009, 23:07

vasetoooo написа:е на 170000 дали може да издуха демфер ?!
Като идеш при майстор за съединитела,ако разбира,при самото сваляне трябва да разбере дали е от него или от демфера
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Мнение от ясен николов » 25 Мар 2009, 21:27

:P комплект4е съидинител4е ;) 400 лв, със работата ;)luk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: Е30 туряга
Детайли за колата: мнооо бърза

Мнение от PaRaBoliC » 25 Мар 2009, 22:11

Колега, може причината в тресенето да не е въобще където ти я търсиш. На мен ми се е случвало да тресе кола при въртене на гуми от скапани амортесьори, и то на не една кола. А относмо проблема с демпферните пръжини-тресене не съм хич запознат. Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 26 Мар 2009, 22:42

Демпферните пружини при теб не са на маховика а на феродовия диск (проверих по вин-а на колата ти), така че ако причината е в демпферите то смяната на комплект съединител (без маховика) ще ти реши проблема. Но , както колегите са ти казали причината може да е и другаде .... при мен например тресенето идваше от крайното гърне , колкото и да не ти се вярва и то почваше да тресе именно когато правех бърнаут (демек въртене на гуми )..... Та за това , бегай на майстор ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Мнение от 100imenov » 27 Мар 2009, 0:02

Същия проблем го имах на е46 до преди дни причината заминал съединител като загрее при тръгване придърпваше смених съединитела и заспа

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook