20ка Нов съединител - Тресене!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
При мен колеги е нешо аналогично, при плавно потегляне колата сякаш претреперва, все едн има нещо криво и сработва на тласъци. Стария собственик ми беше казал, че е сменял съединител.
Преди 6 месеца някъде я бях карав в Дару, там ми казаха, че някви тампони над скоросната са здали и седяла на криво, смениха ги, а проблема остана.
Според мен ако колата е имала удър може да се получи такова изкривяване.
П.П Преди въпросните 6 месеца в Дару "смениха" и каре, понеже се чуваше удар при вкарване на 1ва или задна, дадоха ми някво старо каре уж е мойто. А колата пак е със същия шум при 1ва и заднара. Та вече съм резервиран по отношение на Дару.
Преди 6 месеца някъде я бях карав в Дару, там ми казаха, че някви тампони над скоросната са здали и седяла на криво, смениха ги, а проблема остана.
Според мен ако колата е имала удър може да се получи такова изкривяване.
П.П Преди въпросните 6 месеца в Дару "смениха" и каре, понеже се чуваше удар при вкарване на 1ва или задна, дадоха ми някво старо каре уж е мойто. А колата пак е със същия шум при 1ва и заднара. Та вече съм резервиран по отношение на Дару.
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Ако колата е с климатик, или е М52, маховика е двумасов. Като се прецака демпфера в него, симптомите са точно такива - при загрял съединител има силни вибрации в момента на зацепване. Това е един от безбройните често срещани проблеми, и не само за Е36
Относно шума - проблема е в предвателната кутия, както колега по-горе е споменал, най-вероятно лагери на първичния вал.

Относно шума - проблема е в предвателната кутия, както колега по-горе е споменал, най-вероятно лагери на първичния вал.

- bmw 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
могат ли да направят някоя беля тез лагери ако се кара така ами не се сменят на време?примерно деазнам да спече нещо кутията? как е разумно да се постъпи ако има такъв проблем?


bmw 318 is написа:могат ли да направят някоя беля тез лагери ако се кара така ами не се сменят на време?примерно деазнам да спече нещо кутията? как е разумно да се постъпи ако има такъв проблем?
ако нямаш пари на първо време да го оправиш тоя проблем сложи една добавка за скоростна кутия при мен имаше резултат
- bobbyblabby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.06.2008
Обеснявам:Когато сменях съединителя всичко беше комплект, разбира се, трябва да съм ебаси циганина за да направя тази простотия части по части... Както и да е ходих при майстора днес през деня и ми каза, че отново ще сменяме съединителя (другата седмица), този път пред мен щял да направи цялата процедура, ама тъпото е че аз не съм много наясно с нещата и почти се обезмисля процеса...Знам само, че проблема не е от помпа. И между другото като колегите по горе споменаха ск. кутия искам да отбележа, че усещам на определени предавки особено на 2ра, че доста трудно влизат, това има ли нещо общо или не?
- bobbyblabby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.06.2008
Здравейте колеги...така по темата - днес вече разглобиха съединителя и така...Време е да споделя драмата...
Оказва се че проблема не е от маховик, не е от притескател, не е от аксиал, не е и от помпа...не е дори и от КАРДАН!
Скоростната кутия е аут...Преди да сменя съединител, проблемите и луфтовете, които ск. кутия е имала са били абсорбирани от износения съединител като цяло. Естествено вече при новия съединител, нещата излизат на яве. Лагер на първичния вал е заминал. Защо ли??? Защото като си купувах колата ми казаха, че е на 140 000 км

Оказва се че проблема не е от маховик, не е от притескател, не е от аксиал, не е и от помпа...не е дори и от КАРДАН!

Скоростната кутия е аут...Преди да сменя съединител, проблемите и луфтовете, които ск. кутия е имала са били абсорбирани от износения съединител като цяло. Естествено вече при новия съединител, нещата излизат на яве. Лагер на първичния вал е заминал. Защо ли??? Защото като си купувах колата ми казаха, че е на 140 000 км


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
е ти повярва ли ... тресенето не е от кутията между другото ,ами е от маховика както казаха по горе .. проблема се оправя с продажба на дъртата кошница ,поне аз така го реших
- bobbyblabby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.06.2008
Да, но...не е от маховика, както и да е. Смятам, че трябва да си стегна колата, не да я продам, но...времето ще си покаже.Alexi написа:е ти повярва ли ... тресенето не е от кутията между другото ,ами е от маховика както казаха по горе .. проблема се оправя с продажба на дъртата кошница ,поне аз така го реших
- bobbyblabby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.06.2008
Да, но...не е от маховика, както и да е. Смятам, че трябва да си стегна колата, не да я продам, но...времето ще си покаже.Alexi написа:е ти повярва ли ... тресенето не е от кутията между другото ,ами е от маховика както казаха по горе .. проблема се оправя с продажба на дъртата кошница ,поне аз така го реших
- bobbyblabby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.06.2008
Да, но...не е от маховика, както и да е. Смятам, че трябва да си стегна колата, не да я продам, но...времето ще си покаже.Alexi написа:е ти повярва ли ... тресенето не е от кутията между другото ,ами е от маховика както казаха по горе .. проблема се оправя с продажба на дъртата кошница ,поне аз така го реших
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Ако останалото по колата е наред (до колкото може да бъде след n-хиляди км), аз бих я стегнал. Като купиш друга кола на старо, ще правиш нея, на тази поне и знаеш болежките
Успех!

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
тази теория е много спорна ... когато основни агрегати като скоростна кутия ,двг ,диф ,почти цялото окачване са за ремонт ,ремонта е само една набутвация .. днес ремонтираш едно ,утре друго се счупи и така до безкрайност ,просто колата си е изпяла песента ...сега ще смениш кутия - 400+ с ремонта за втора ръка ,сменил си съединителя - още 400+ с труда ,сега пак ще го сменяш ,ще смениш и маховика ( щото от кутията не може да тресе и като я смениш ще се убедиш ) и добре ,около 2к си вложил само в един агрегат ,ама той не си заминава самостоятелно .. вместо 5к дай 7 и си купи читава това е моето виждане ,хем не храниш майстори ,хемне се главоболиш да ремонтираш ... и още нещо ... ти накъдето си тръгнал аз от там се връщам 

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани