Update : причини за проблем с оборотите на място
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Ето къде се намира и как се почиства това стъпково моторче, ако искаш го добави в първото мнение да е по-ясно
http://www.bmwe36blog.com/2007/06/23/cl ... valve-diy/
http://www.bmwe36blog.com/2007/06/23/cl ... valve-diy/
- phantomas
- младши ентусиаст
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Качвам я в полезни,очаквам автора да я довърши ,за да е максимално подредено всичко на едно място ,след което ще е хубаво да я заключиме, за да няма излишни коментари.
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1933
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
5. Клапан - вакумен , номер 6 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
причини : възможно задръстване
Само по тази точка не съм съгласен. Вакуумния клапан с клапа тип "бътерфлай" няма отношение към оборотите на празен ход. Когато е неизправен клапата е в положение отворен къс intake. Има повече мощност за сметка на по-малък въртящ момент. Признаци: Бързо ускорение на старт от място. Бавно ускорение при движение на по-висока предавка и обороти на двигателя в средния диапазон на натоварване.
причини : възможно задръстване
Само по тази точка не съм съгласен. Вакуумния клапан с клапа тип "бътерфлай" няма отношение към оборотите на празен ход. Когато е неизправен клапата е в положение отворен къс intake. Има повече мощност за сметка на по-малък въртящ момент. Признаци: Бързо ускорение на старт от място. Бавно ускорение при движение на по-висока предавка и обороти на двигателя в средния диапазон на натоварване.
- phantomas
- младши ентусиаст
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
колега не споря по това което си написал отгоре но на практика в сервиза на един познат сменихме този клапан , оборотите се стабилизираха, и тук не става въпрос за колебаещите обороти на място , по скоро за проблема когато подадеш газ и отпуснеш педала при натоварена система /включени повече консуматори/ колата гасне
към колегата vld : още малко инфо ще добавя тия дни и ще ти пиша лс да я поизчистиш и заключиш
Поздрави
към колегата vld : още малко инфо ще добавя тия дни и ще ти пиша лс да я поизчистиш и заключиш
Поздрави
BMW 318is
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1933
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
phantomas написа:колега не споря по това което си написал отгоре но на практика в сервиза на един познат сменихме този клапан , оборотите се стабилизираха, и тук не става въпрос за колебаещите обороти на място , по скоро за проблема когато подадеш газ и отпуснеш педала при натоварена система /включени повече консуматори/ колата гасне
към колегата vdl : още малко инфо ще добавя тия дни и ще ти пиша лс да я поизчистиш и заключиш
Поздрави
Напълно съгласен с това.
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
детонационен датчик
колеги, извинявам се че се намесвам в тази експертна тема, първо да благодаря за нея, и сега да попитам: какво ще кажете за детонационния датчик, той не може ли да влияе също на проблема с оборотите. Всъшност аз не знам къде се намира той дори и ако е номер 7 се извинявам (по моята тема по този проблем колеги ми писаха за този датчик като потенциален причинител)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1403594#1403594
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1403594#1403594
:)
здравеите колеги темата е супер несам много запознат имам проглем с оборотите вазникна след поправка в сервис обеснявам ви за проблема ми ако някои мове да ме посаветва ще сам му много благодарен че от пишнан маистори ми писна вече изкревих джанта много сериозно в един остров и след това колесарката на патна помощ ми смля картера поправихами го в сервис на сба за тяхна сметка и от тогава имам проглем с оборотите на място играят постояно когато колата загрее няма дерт но когато я запаля става чудо много мудно ускорява и някак си все едно е задънена няма нищо общо с предишното си састояние когато е на място и загре е оборотите се стабилизират но когато вклуча нещо ел пак почват мерси саори за обесненията благодаря предварително
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
3. Датчик на температурата на двигателя - номер 8 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=10
причини : заминал датчик , оттам грешно подаване за студен мотор и грешно газоразпределение оттам - богата смес
Ей тоя датчик как мога да го замеря дали работи ?
- dimitko2112
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 14.05.2009
- Местоположение: София
Здравейте, аз също от извесно време имам проблем с оборотите. Когато колата работи намясто оборотите почват да играят: падат до 500 и се качват до 1100. Казаха ми че е от стъпковото моторче. Свалих го, изчистих го и пак същото. Купих втора употреба, карах една седмица и пак почнаха да играят оборотите. Изчистих и това но няма ефект. Моля някой да ми каже дали в крайна сметка проблема е в това стъпково моторче защото ми казаха че ново струвало около 450 лева
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Ако го прави само когато е загряла и работи на усезаемо богата смес(люти отзад, като свалиш свещите са яко черни долу), то тогава робвай с нов температурен датчик с номер 13621709966 той дава инфо за температурата на антифриза към инжекциона намери си заместител еквивалент на БМВ че оригиналния е 50лв и няма смисъл, рестартирай компа и виж дали ще се оправи. После пробвай и дебитомер и пак рестартирай, при мен беше от това... сега ги кове перфектно.
Колеги, благодаря за темата страхотна е а и снимковия материал с имфото върши страхотна работа. Понеже ми почистиха моторчено за оборотите, но явно няма подобрение ще погледна и другите описани причини, които със сигурност ще ми спестят излишно разкачане на аларма, тъй като цитирам.....може и тя да е причината.
Много се радвам на темата, че ме просветли по въпроса
Много се радвам на темата, че ме просветли по въпроса
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Здравейте колеги, дойде ред и аз да се оплача. Моята колица взе да проявява характер, мени си оборотите, когато е на място и при включване на някакъв голям товар, като климатика например, има моменти когато направо си гасне. Ако някой е имал подобен проблем с дизелака моля да го сподели. Във Варна карс не успяха да се справят и сега предстои диагностика на друго място. Че "ГНПто е за смяна" беше първото нещо, което си помислих, но първо реших да направя диагностика на колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани