Update : причини за проблем с оборотите на място

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Мнение от димитър_81 » 22 Яну 2009, 20:47

Браво колега, чудесна тема

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 24 Яну 2009, 11:08

Ето къде се намира и как се почиства това стъпково моторче, ако искаш го добави в първото мнение да е по-ясно

http://www.bmwe36blog.com/2007/06/23/cl ... valve-diy/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 25 Яну 2009, 19:08

мерси колега , някой да помогне с материал по последната точка да завършим темата :)
BMW 318is

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12783
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Яну 2009, 20:07

Качвам я в полезни,очаквам автора да я довърши ,за да е максимално подредено всичко на едно място ,след което ще е хубаво да я заключиме, за да няма излишни коментари.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1933
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от ивчо3 » 26 Яну 2009, 14:04

5. Клапан - вакумен , номер 6 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

причини : възможно задръстване

Само по тази точка не съм съгласен. Вакуумния клапан с клапа тип "бътерфлай" няма отношение към оборотите на празен ход. Когато е неизправен клапата е в положение отворен къс intake. Има повече мощност за сметка на по-малък въртящ момент. Признаци: Бързо ускорение на старт от място. Бавно ускорение при движение на по-висока предавка и обороти на двигателя в средния диапазон на натоварване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 26 Яну 2009, 20:24

колега не споря по това което си написал отгоре но на практика в сервиза на един познат сменихме този клапан , оборотите се стабилизираха, и тук не става въпрос за колебаещите обороти на място , по скоро за проблема когато подадеш газ и отпуснеш педала при натоварена система /включени повече консуматори/ колата гасне

към колегата vld : още малко инфо ще добавя тия дни и ще ти пиша лс да я поизчистиш и заключиш

Поздрави
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1933
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 27 Яну 2009, 10:42

phantomas написа:колега не споря по това което си написал отгоре но на практика в сервиза на един познат сменихме този клапан , оборотите се стабилизираха, и тук не става въпрос за колебаещите обороти на място , по скоро за проблема когато подадеш газ и отпуснеш педала при натоварена система /включени повече консуматори/ колата гасне

към колегата vdl : още малко инфо ще добавя тия дни и ще ти пиша лс да я поизчистиш и заключиш

Поздрави

Напълно съгласен с това. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

детонационен датчик

Мнение от asentchernaev » 28 Яну 2009, 1:27

колеги, извинявам се че се намесвам в тази експертна тема, първо да благодаря за нея, и сега да попитам: какво ще кажете за детонационния датчик, той не може ли да влияе също на проблема с оборотите. Всъшност аз не знам къде се намира той дори и ако е номер 7 се извинявам (по моята тема по този проблем колеги ми писаха за този датчик като потенциален причинител)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1403594#1403594

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.03.2008

:)

Мнение от тотио » 01 Апр 2009, 20:24

здравеите колеги темата е супер несам много запознат имам проглем с оборотите вазникна след поправка в сервис обеснявам ви за проблема ми ако някои мове да ме посаветва ще сам му много благодарен че от пишнан маистори ми писна вече :help: изкревих джанта много сериозно в един остров и след това колесарката на патна помощ ми смля картера поправихами го в сервис на сба за тяхна сметка и от тогава имам проглем с оборотите на място играят постояно когато колата загрее няма дерт но когато я запаля става чудо много мудно ускорява и някак си все едно е задънена :( няма нищо общо с предишното си састояние когато е на място и загре е оборотите се стабилизират но когато вклуча нещо ел пак почват :help: :help: :help: мерси саори за обесненията благодаря предварително :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 12 Апр 2009, 9:55

3. Датчик на температурата на двигателя - номер 8 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=10

причини : заминал датчик , оттам грешно подаване за студен мотор и грешно газоразпределение оттам - богата смес




Ей тоя датчик как мога да го замеря дали работи ?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.05.2009
Местоположение: София

Мнение от dimitko2112 » 14 Май 2009, 17:38

Здравейте, аз също от извесно време имам проблем с оборотите. Когато колата работи намясто оборотите почват да играят: падат до 500 и се качват до 1100. Казаха ми че е от стъпковото моторче. Свалих го, изчистих го и пак същото. Купих втора употреба, карах една седмица и пак почнаха да играят оборотите. Изчистих и това но няма ефект. Моля някой да ми каже дали в крайна сметка проблема е в това стъпково моторче защото ми казаха че ново струвало около 450 лева :!: :!: :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 14 Май 2009, 19:09

Ако го прави само когато е загряла и работи на усезаемо богата смес(люти отзад, като свалиш свещите са яко черни долу), то тогава робвай с нов температурен датчик с номер 13621709966 той дава инфо за температурата на антифриза към инжекциона намери си заместител еквивалент на БМВ че оригиналния е 50лв и няма смисъл, рестартирай компа и виж дали ще се оправи. После пробвай и дебитомер и пак рестартирай, при мен беше от това... сега ги кове перфектно.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.05.2009
Местоположение: София

Мнение от dimitko2112 » 15 Май 2009, 9:00

Благодаря ти Стан, ще пробвам.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.02.2009
Местоположение: София

Мнение от promagnum » 09 Юни 2009, 13:20

Колеги, благодаря за темата страхотна е а и снимковия материал с имфото върши страхотна работа. Понеже ми почистиха моторчено за оборотите, но явно няма подобрение ще погледна и другите описани причини, които със сигурност ще ми спестят излишно разкачане на аларма, тъй като цитирам.....може и тя да е причината.
Много се радвам на темата, че ме просветли по въпроса :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 09 Юни 2009, 19:36

Здравейте колеги, дойде ред и аз да се оплача. Моята колица взе да проявява характер, мени си оборотите, когато е на място и при включване на някакъв голям товар, като климатика например, има моменти когато направо си гасне. Ако някой е имал подобен проблем с дизелака моля да го сподели. Във Варна карс не успяха да се справят и сега предстои диагностика на друго място. Че "ГНПто е за смяна" беше първото нещо, което си помислих, но първо реших да направя диагностика на колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook