318 ТДС Дилема!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Искам да си изкажа болката, колеги и дано някой помогне по проблема! Намерих си доста читава турбинка. Майстора я монтира като провери всичко преди това (според него)...смисъл комресии и т.н. После колата си вървеше супер... никви ядове единствено турбината като че свиреше малко повечко от предишната... само при яка ръчка изпушваше малко и от петък до неделя колата си беше на 6. Колата беше в Етрополе както съм описал в първия пост и днес привечер с жената решихме да се прибираме към София и какво стана...както се качихме на магистралата от Правец и си карах доста нормално с около 100-110 км/ч и минахме ЛукОйл-а на Ботевград колата направи същото - изпуши яко и направих мъгла зад мен... отбих веднага, изгасих двигателя и проверих маслото което беше от максимум на средата. Във възд. филтър нямаше масло......от толкова нерви не помня още какво проверих. Звънях на майстора да си изкарам яда ама човека казва "е ти два дена я кара и нямаше проблеми, аз всичко проверих".....и няма значение. Добре че един приятел дойде и решихме колата направо да я дърпаме към София. Според мен май е запушена някоя маслена магистрала към турбото и оттам май избива и го налива в турбото и то го изхвърля. Ако някой колега ме посъветва къде да я карам, някой да я види и да каже дали може да я оправи, че вече не ми се живее. 

za
пич голяма болест е това тдс да имаш и то ако не е читав.Стягай и продавай , че няма оправия нищо че ще се вътриш някои лев.
Успех!
но това е решението да ззанеш
Успех!
но това е решението да ззанеш
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
И аз това си мисля ама ще видим какъв ще му бъде края! От безсънната ми нощ в размисли понеже много си обичам колата стигнах до извода, че се получава прекалено високо налягане в турбината(свръхналягане) оттам турбината думка и си еба.....майката. Според вас какво да правя. Според мен чипа ебава цялата работа също така и арг клапана които попринцип е затапен преди месец и малко но тогава колата се кареше само градско и турбината не е успявала да се претовари. Какво следва като ремонт: смяна или ремонт на турбината, смяна на всички маркучи, чистене на кулер, мап, смяна на чип (според мен само с оригиналните стойности трябва да е)....ако някои може да допълни списъка или да ме поправи ще съм му много благодарен.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Колега е как няма да пуши като си налял ауспуха с масло от старата ти турбина.Като си тръгнал по магистралата на по-високи обороти и ауспуха се загрява и почва маслото вътре в него да пуши.То така ще ти пуши колата минимум до пролет.Поне да знаеш тия гърнета сега немат гниене.
Давай повече газ да се изкажда по-бързо маслото и тва е.
П.П. Къде ми е мойта любима економонка ве

П.П. Къде ми е мойта любима економонка ве

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
th3_pest написа:Положението не е само това колата почва да трака и да прави яка мъгла.
Според мен ремонта ще е посериозен не е само продухване на ауспуха.
Сваляй мотора на опрерационната то се е видяло ,че е здал багажа


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
th3_pest написа:Положението не е само това колата почва да трака и да прави яка мъгла.
Според мен ремонта ще е посериозен не е само продухване на ауспуха.
Първо преди да почнеш каквото и да било да правиш свали маркуча който излиза от турбината и отива към кулера.Бръкни с пръст вътре виж лопатките как са въртят ли се нормално без никакво напрежение - цели ли са? Кога почва та ти трака мотора веднага като го запалиш ли като загрее е ли.Ти ще си ебати каръка ако си спраскал и тая турбина.Като се счупят вътре лопатките започва да ручи турбината можи и това да е


Свързах се с Никола (SACHS) като чета за отвизите за него си залужава да му се доверя пък той ще каже най-добре какво и е на колата. Само трябва малко да почакам да се освободи от коли то и без това хубавите работи стават бавно. Като разбера повече за проблема ще споделя може на някои колега да му е от полза все пак нали за тва е Форума. :mha:
Здравей те колеги!!! Моята дилема е пълна. Добре, че закарах колата при Никола(Sachs) в Люлин. Лошото е, че при него се чака малко повечко но според мен щом момчето е затрупано от работа значи знае за какво иде реч! Много се надявах да не е нещо много сериозно ама не. Първото впечатление на колегата беше ГНП, но днес имаше време да погледне колата повечко и стигна до извода бутало и от там изхвърля маслото през отдушника за картерните газове през турбита и от там през ауспуха и направо си прави локва от зад. Сега чакам да свали двигателя и да видим какво е полужението вътре. Според него има много варианти за ремонт...дано да си заслужава ремонта на тая кола (финансово), защото полужението е тегаво или както е тръгнало отива към продажба
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Колега до тук си изгубил достатъчно време и нерви и моят съвет е да продължиш до край. Ако държиш на този автомобил разглабяй мотора и го почвай. Успех ! 

- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
th3_pest написа:Здравей те колеги!!! Моята дилема е пълна. Добре, че закарах колата при Никола(Sachs) в Люлин. Лошото е, че при него се чака малко повечко но според мен щом момчето е затрупано от работа значи знае за какво иде реч! Много се надявах да не е нещо много сериозно ама не. Първото впечатление на колегата беше ГНП, но днес имаше време да погледне колата повечко и стигна до извода бутало и от там изхвърля маслото през отдушника за картерните газове през турбита и от там през ауспуха и направо си прави локва от зад. Сега чакам да свали двигателя и да видим какво е полужението вътре. Според него има много варианти за ремонт...дано да си заслужава ремонта на тая кола (финансово), защото полужението е тегаво или както е тръгнало отива към продажба
Този двигател, на 318ТДС си плаче за основен ремонт. Колата минала ли е 10 г. има нужда от освежаване... скъпо, но ще си спести човек доста нерви. При мен се наложи разглобяване от друг проблем, но реших като е отворен двигателя да се смени всичко каквото може и има нужда. Вече година и половина мърка като котенце

Колега, продадеш ли я, пак ще се почне и с новата... това за смяна, онова за смяна. Гледай каквото можеш сега да оправиш и се наслаждавай на машината.
Успех
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

сево
и аз бях така счупих биела и пробих блока ама сега не си мисля да я продавам защото си смених вси4ко по нея и сега да я подаря на друг това е глупаво което препорьчвате да си я направи и да си я пьрка ако я дава да я даде без да я прави а не слет като я направи 

Колата се прави само, че нещо става много бавно колегата Никола (SACHS) e затрупан от работа и чак сега ми доиде реда можеше и порано да стане колата ама айде.....дано да я направи по качествено защото и напоследък чувам и някои негативно отвизи, но дано да излезнат грешни! Остана да си намеря един читав колянов вал и да го събире, защото този според него нестава
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани