Смяна на съединител - снимки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Я не се връзвай, все се намира някой който да се заяжда. Те и мен ме подиграват, че колата ми е с М40, но не ми пука - вози ме и това е.
Не съм тръгнал на състезание като онез на околовръстноно и бул. България, вчера взели книжки и се правят на мъже, има доста Е36 и Е34-ки късна вечер на бензиностанцията ОМВ на края на Борово и "околомръсното шосе" - за София става въпрос, виждам много неща, но ми писва някой път. За малко да се блъснат в мен, следващия път ще ви галя нежно с една-две тръби по вратлето и колето

Не съм тръгнал на състезание като онез на околовръстноно и бул. България, вчера взели книжки и се правят на мъже, има доста Е36 и Е34-ки късна вечер на бензиностанцията ОМВ на края на Борово и "околомръсното шосе" - за София става въпрос, виждам много неща, но ми писва някой път. За малко да се блъснат в мен, следващия път ще ви галя нежно с една-две тръби по вратлето и колето



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
NikiNikolov написа:Я не се връзвай, все се намира някой който да се заяжда. Те и мен ме подиграват, че колата ми е с М40, но не ми пука - вози ме и това е.
Не съм тръгнал на състезание като онез на околовръстноно и бул. България, вчера взели книжки и се правят на мъже, има доста Е36 и Е34-ки късна вечер на бензиностанцията ОМВ на края на Борово и "околомръсното шосе" - за София става въпрос, виждам много неща, но ми писва някой път. За малко да се блъснат в мен, следващия път ще ви галя нежно с една-две тръби по вратлето и колето![]()
![]()
Еми прав си колега , за всичко си прав....но кажи ми как да не се ядосва човек , правиш усилие да направиш нещо , така че да е от полза за всички .Аз не печеля нищо от това , абсолютно нищо , просто се стремя да помогна до колкото мога. Ти знаеш как преди време задавх тук въпроси ... и колеги ми отговаряха , а специално ти много често и то с точни и ясни отговори на проблемите ми и това беше супер за мен защото си оправях колата и не тичах по разни псевдо майстори.... Именно за това го правя и аз именно и това е целта на форума ...мисля .... но е кофти ти го знаеш , айде да не продължавам че скапваме темата ... ИЗВИНЯВАМ се за което ....
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Ozir1S написа:Не бързайте да ми отговаряте на въпросаЗа скоростите разбрах вече, че от 316-318-318is-320 са еднакви. А съединителите с демпфери на феродото еднакви ли са за тези мотори ?
Колега аз лично не знам и за това не ти отговорих .... съжалявам , иначе видях въпроса ти още в началото .... Мога да говоря само за М43 и за 318i .. това карам , и това познавам ... за другото не мога да кажа ...
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
не са еднакви поне със сигурност знам че на М40 и М42 има разлика,а 1.8 и 1.6 примерно и двата М40 може и да са еднаквиOzir1S написа:Не бързайте да ми отговаряте на въпросаЗа скоростите разбрах вече, че от 316-318-318is-320 са еднакви. А съединителите с демпфери на феродото еднакви ли са за тези мотори ?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
sith написа:Споко бе колега, извинявай, ама ми стана малко смешно като някой по горе спомена, че си си изцапал фотоапарата:)
Колкото до пеликана всичко е описано много точно и подробно!
майстор си
Изобщо не е точно обяснено всичко в Pelicanparts и ще ти кажа защо ....
1-во там се описва че се сваля цялото гъре , генерация , всичко от край до край ,което изобщо не е необходимо (пробвай да сваляш цялото гърне и си играй с глупости щом си нямаш работа ). И като освободиш гърнето ,ще ми кажеш ли с какво ще си подпреш двигателя , ще ти трябва крик май отделен и за него . Да не говориме , че самото гърне ти помага да контролираш двигателя и да го накланяш така , че да ти стане удобно за работа .... но ако стигнеш до там да си го правиш ти (ако не си го правил) ,ще се убедиш какъв невероятен "пиниз" е това ,за сега просто го приемаш на доверие.
2-ро в пеликана обясняват че се сваля кардана изцяло (еми ще се повторя ама играй си с глупости).
3-то там се освобождава и скоростния лост и е обяснено ,че и от купето се вади (еми потретвам се, ама играй си с глупости особено в купето с вадене на лостове) .
Така , че прочети пак какво пише там , ама чети хубаво щото там и семеринги всевъзможни сменяваха и секакви други джаджи ,които едва ли някой ще тръгне да прави просто профилактично , а и нали се сещаш , че смяната на съединителя по принцип не се прави цяла седмица , а там тия пичове обясняват и сменяват като за цяла седмица работа и тогава ела ми кажи , че много хубаво е обяснено. Да за хубаво , обяснено е хубаво , но има мног неща ,които не са необходими и може доста по лесно да се извърши тази процедура с доста по малко разглабяне и с доста по малко необходими средства (крикове , ключове , приспособления и т.н.) .
Аааа и другото , далече съм много от майстор (понеже казваш , че съм майстор) ....но колкото да си оправям моята кола ставам и да не давам пари по майстори. После никъде в темата не съм казал че снимките съм ги правил аз споменах вече защо съм ползвал тези снимки. И не виждам защо изобщо се акцентира върху това ... просто много тъпа работа. Пуснал съм тема, обяснил съм как става , вкарал съм лични впечатления и съвети, "пинизи" какво значение има от къде е това или онова....
Айде със здраве и сменяйте смело ....

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
да спестиш от притискател,да не смажиш къде се движи акс лагер,водача на стартера...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
- Батька Махно
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320 купе , 94
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
БЛАГОДАРЯ
Колеги БЛАГОДАРЯ МНОГО за полезните снимки и материали наистина това тук е много Полезно и чрез него ние начинаещите се учим
[/b]

Веднъж BMW, винаги BMW!
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Много добре направена тема. Браво!

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
да допълня, че без удължители нищо не става (за м42) и горните болтове на стартера едвам се бърка. За удължение може да ползвате 14мм или 16мм желязо, което го огъвате Г-образно и по удобна за вас дължина, аз така направих и се получи голямо рамо, нямаше болт който да се запъне, само на стартера са гадни защото имат и гайки, трябва и контра да се държи, а едвам се бърка за болтовете а отзад гайките 

- Mitaka85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани