Смяна на съединител - снимки

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 21 Дек 2008, 19:17

Я не се връзвай, все се намира някой който да се заяжда. Те и мен ме подиграват, че колата ми е с М40, но не ми пука - вози ме и това е.
Не съм тръгнал на състезание като онез на околовръстноно и бул. България, вчера взели книжки и се правят на мъже, има доста Е36 и Е34-ки късна вечер на бензиностанцията ОМВ на края на Борово и "околомръсното шосе" - за София става въпрос, виждам много неща, но ми писва някой път. За малко да се блъснат в мен, следващия път ще ви галя нежно с една-две тръби по вратлето и колето :evil: :evil: :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Дек 2008, 20:12

NikiNikolov написа:Я не се връзвай, все се намира някой който да се заяжда. Те и мен ме подиграват, че колата ми е с М40, но не ми пука - вози ме и това е.
Не съм тръгнал на състезание като онез на околовръстноно и бул. България, вчера взели книжки и се правят на мъже, има доста Е36 и Е34-ки късна вечер на бензиностанцията ОМВ на края на Борово и "околомръсното шосе" - за София става въпрос, виждам много неща, но ми писва някой път. За малко да се блъснат в мен, следващия път ще ви галя нежно с една-две тръби по вратлето и колето :evil: :evil: :evil:


Еми прав си колега , за всичко си прав....но кажи ми как да не се ядосва човек , правиш усилие да направиш нещо , така че да е от полза за всички .Аз не печеля нищо от това , абсолютно нищо , просто се стремя да помогна до колкото мога. Ти знаеш как преди време задавх тук въпроси ... и колеги ми отговаряха , а специално ти много често и то с точни и ясни отговори на проблемите ми и това беше супер за мен защото си оправях колата и не тичах по разни псевдо майстори.... Именно за това го правя и аз именно и това е целта на форума ...мисля .... но е кофти ти го знаеш , айде да не продължавам че скапваме темата ... ИЗВИНЯВАМ се за което ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Дек 2008, 20:14

Ozir1S написа:Не бързайте да ми отговаряте на въпроса :mhihi: За скоростите разбрах вече, че от 316-318-318is-320 са еднакви. А съединителите с демпфери на феродото еднакви ли са за тези мотори ? :roll:


Колега аз лично не знам и за това не ти отговорих .... съжалявам , иначе видях въпроса ти още в началото .... Мога да говоря само за М43 и за 318i .. това карам , и това познавам ... за другото не мога да кажа ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 21 Дек 2008, 20:31

Споко бе колега, извинявай, ама ми стана малко смешно като някой по горе спомена, че си си изцапал фотоапарата:)
Колкото до пеликана всичко е описано много точно и подробно!
майстор си :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 21 Дек 2008, 21:18

Ozir1S написа:Не бързайте да ми отговаряте на въпроса :mhihi: За скоростите разбрах вече, че от 316-318-318is-320 са еднакви. А съединителите с демпфери на феродото еднакви ли са за тези мотори ? :roll:
не са еднакви поне със сигурност знам че на М40 и М42 има разлика,а 1.8 и 1.6 примерно и двата М40 може и да са еднакви

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Дек 2008, 21:37

sith написа:Споко бе колега, извинявай, ама ми стана малко смешно като някой по горе спомена, че си си изцапал фотоапарата:)
Колкото до пеликана всичко е описано много точно и подробно!
майстор си :D


Изобщо не е точно обяснено всичко в Pelicanparts и ще ти кажа защо ....

1-во там се описва че се сваля цялото гъре , генерация , всичко от край до край ,което изобщо не е необходимо (пробвай да сваляш цялото гърне и си играй с глупости щом си нямаш работа ). И като освободиш гърнето ,ще ми кажеш ли с какво ще си подпреш двигателя , ще ти трябва крик май отделен и за него . Да не говориме , че самото гърне ти помага да контролираш двигателя и да го накланяш така , че да ти стане удобно за работа .... но ако стигнеш до там да си го правиш ти (ако не си го правил) ,ще се убедиш какъв невероятен "пиниз" е това ,за сега просто го приемаш на доверие.

2-ро в пеликана обясняват че се сваля кардана изцяло (еми ще се повторя ама играй си с глупости).

3-то там се освобождава и скоростния лост и е обяснено ,че и от купето се вади (еми потретвам се, ама играй си с глупости особено в купето с вадене на лостове) .

Така , че прочети пак какво пише там , ама чети хубаво щото там и семеринги всевъзможни сменяваха и секакви други джаджи ,които едва ли някой ще тръгне да прави просто профилактично , а и нали се сещаш , че смяната на съединителя по принцип не се прави цяла седмица , а там тия пичове обясняват и сменяват като за цяла седмица работа и тогава ела ми кажи , че много хубаво е обяснено. Да за хубаво , обяснено е хубаво , но има мног неща ,които не са необходими и може доста по лесно да се извърши тази процедура с доста по малко разглабяне и с доста по малко необходими средства (крикове , ключове , приспособления и т.н.) .

Аааа и другото , далече съм много от майстор (понеже казваш , че съм майстор) ....но колкото да си оправям моята кола ставам и да не давам пари по майстори. После никъде в темата не съм казал че снимките съм ги правил аз споменах вече защо съм ползвал тези снимки. И не виждам защо изобщо се акцентира върху това ... просто много тъпа работа. Пуснал съм тема, обяснил съм как става , вкарал съм лични впечатления и съвети, "пинизи" какво значение има от къде е това или онова....

Айде със здраве и сменяйте смело .... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 21 Дек 2008, 22:38

да спестиш от притискател,да не смажиш къде се движи акс лагер,водача на стартера...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Мнение от to6i_Racing » 22 Дек 2008, 14:11

Евала на колегата!Страхотна тема :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 22 Дек 2008, 15:48

to6i_Racing написа:Евала на колегата!Страхотна тема :yes:


Благодаря на всички колеги !!! :D :yes: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320 купе , 94

Мнение от Батька Махно » 24 Дек 2008, 20:44

Браво,Методи!Повече такива теми трябва да има!
Бог създаде ВМW, а хората-всичко останало!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 20.03.2007
Кара: само BMW-та
Мечтае да кара: M850i

БЛАГОДАРЯ

Мнение от xenon318is » 18 Мар 2009, 0:30

Колеги БЛАГОДАРЯ МНОГО за полезните снимки и материали наистина това тук е много Полезно и чрез него ние начинаещите се учим :) [/b]
Веднъж BMW, винаги BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 18 Мар 2009, 1:09

Много добре направена тема. Браво!
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Мнение от Chapai » 18 Мар 2009, 7:41

Браво... :wave: :clap: :clap:
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 18 Мар 2009, 14:53

да допълня, че без удължители нищо не става (за м42) и горните болтове на стартера едвам се бърка. За удължение може да ползвате 14мм или 16мм желязо, което го огъвате Г-образно и по удобна за вас дължина, аз така направих и се получи голямо рамо, нямаше болт който да се запъне, само на стартера са гадни защото имат и гайки, трябва и контра да се държи, а едвам се бърка за болтовете а отзад гайките :twisted:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Mitaka85 » 18 Мар 2009, 15:10

Евала за труда колега !!!!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook