Температурен датчик... моля за мнение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
skybg написа:vld написа:Я си дай вина да видиме какво излиза по него,а не по каталога на някой си продавач
Не е по каталог на някой си продавач, това виждам realoem-a...
Колкото до това какво излиза там, то на снимката в първия ми пост се вижда.
Нямах възможност и време да разгледам по обстойно, а като добавим и че празниците наближават изобщо нищо няма да мога да направя. Малко е безсмислена тая тема при тези обстоятелства, но просто споделих какво видях.
Този въпросния датчик хваща ли се на диагностика, смисъл такъв може ли да се види в реално време колко градуса показва че е ?
Защото то грешки няма ама теорията ми е че просто е забил на положение, в което показва че двигателя е топъл и така си седи. Поради тая причина не се обръща достатъчно внимание на диагностика като ходя. И точно по тази причина пали трудно... ако датчика показва че двигателя е топъл, компа пуска по малко гориво и колата на студен двигател не пали лесно...
Общо взето с прости думи така си го обяснявам това всичкото.
Четох и други работи из форума тия дни и май колегата, който каза че не са така както са на схемата (тоест обратно са.. черен, син..) е прав... но без да разгледам или да разглобя нещо няма май как да се види.BorisMW написа:На 10-тата секунда,от ряз ли ти пали или по терлицивсе едно сместа се промъква,като из гащите
![]()
Пробвай и с чистене на дюзите.
От както застудя времето вече незнам... не мога да ти дам отговор който да е верен на 100%
Виж сега на снимката изглежда едно,а като прочетеш описанието на елементите,ще видиш че едното е датчик ,а другото болт.
Поне за мйто М43 е така.
А относно пробема ти с паленето ,според мен няма ощо с този датчик,моя беше доста повреден и ввъпреки това калата винаги е палила от раз.

- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Залагам за дюзи,тъй като при мен не палеше от това,но аз не исках да въртя стартера толкова и спирах на 3-тата секунда.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
vld написа:Виж сега на снимката изглежда едно,а като прочетеш описанието на елементите,ще видиш че едното е датчик ,а другото болт.
Поне за мйто М43 е така.
А относно пробема ти с паленето ,според мен няма ощо с този датчик,моя беше доста повреден и ввъпреки това калата винаги е палила от раз.
Прав си колега, извинявай много... не съм догледал правилно!
ето:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
моята е след 9-ти 95-та... двоен датчик, бухсата е с 4 пина.
Не ми се вижда възможно май този дето се ползва от компа да не работи, а този който е за таблото да работи... мисля че ако има нещо би трябвало и на таблото да не ми работи ?
Какъв може да е проблема тогава... май само в този датчик ми беше надеждата...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
skybg написа:vld написа:Виж сега на снимката изглежда едно,а като прочетеш описанието на елементите,ще видиш че едното е датчик ,а другото болт.
Поне за мйто М43 е така.
А относно пробема ти с паленето ,според мен няма ощо с този датчик,моя беше доста повреден и ввъпреки това калата винаги е палила от раз.
Прав си колега, извинявай много... не съм догледал правилно!
ето:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
моята е след 9-ти 95-та... двоен датчик, бухсата е с 4 пина.
Не ми се вижда възможно май този дето се ползва от компа да не работи, а този който е за таблото да работи... мисля че ако има нещо би трябвало и на таблото да не ми работи ?
Какъв може да е проблема тогава... май само в този датчик ми беше надеждата...
Знам със сигирност, че диагностиката може да хване дали е изправен въпросния комбиниран датчик за таблото и ЕКУ-то, или не, като показанията излизат на дисплея на лаптопа. Най-добре е да се направи при различна температура на охлаждащата течност- на студено, на средно положение и на загрял мотор.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
ивчо3 написа:skybg написа:vld написа:Виж сега на снимката изглежда едно,а като прочетеш описанието на елементите,ще видиш че едното е датчик ,а другото болт.
Поне за мйто М43 е така.
А относно пробема ти с паленето ,според мен няма ощо с този датчик,моя беше доста повреден и ввъпреки това калата винаги е палила от раз.
Прав си колега, извинявай много... не съм догледал правилно!
ето:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
моята е след 9-ти 95-та... двоен датчик, бухсата е с 4 пина.
Не ми се вижда възможно май този дето се ползва от компа да не работи, а този който е за таблото да работи... мисля че ако има нещо би трябвало и на таблото да не ми работи ?
Какъв може да е проблема тогава... май само в този датчик ми беше надеждата...
Знам със сигирност, че диагностиката може да хване дали е изправен въпросния комбиниран датчик за таблото и ЕКУ-то, или не, като показанията излизат на дисплея на лаптопа. Най-добре е да се направи при различна температура на охлаждащата течност- на студено, на средно положение и на загрял мотор.
С какъв тестер ?
С карсофт 6.5 не става .
С ГТ1 също не става




- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
vld написа:ивчо3 написа:skybg написа:vld написа:Виж сега на снимката изглежда едно,а като прочетеш описанието на елементите,ще видиш че едното е датчик ,а другото болт.
Поне за мйто М43 е така.
А относно пробема ти с паленето ,според мен няма ощо с този датчик,моя беше доста повреден и ввъпреки това калата винаги е палила от раз.
Прав си колега, извинявай много... не съм догледал правилно!
ето:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
моята е след 9-ти 95-та... двоен датчик, бухсата е с 4 пина.
Не ми се вижда възможно май този дето се ползва от компа да не работи, а този който е за таблото да работи... мисля че ако има нещо би трябвало и на таблото да не ми работи ?
Какъв може да е проблема тогава... май само в този датчик ми беше надеждата...
Знам със сигирност, че диагностиката може да хване дали е изправен въпросния комбиниран датчик за таблото и ЕКУ-то, или не, като показанията излизат на дисплея на лаптопа. Най-добре е да се направи при различна температура на охлаждащата течност- на студено, на средно положение и на загрял мотор.
С какъв тестер ?
С карсофт 6.5 не става .
С ГТ1 също не ставаили аз още несъм го намерил менюто за живи данни
![]()
За съжаление на знам с какъв тестер става. Мойта я карах на диагностика при бат Колю, защото имах съмнение за повреден датчик на охлаждащата течност /при М42 са 2 датчика/ и показанията на загрял двигател бяха коректни. В моя случай сам си направих диагностиката като свалих датчика, потопих го в мензура с вода и я поставих на котлона. С мултицет определям температурата и замервам съпротивлението между контактите. Има една таблица с графика за показанията при различни температури в ръководството за ремонт и поддържка на руски език.
ивчо3 написа:За съжаление на знам с какъв тестер става. Мойта я карах на диагностика при бат Колю, защото имах съмнение за повреден датчик на охлаждащата течност /при М42 са 2 датчика/ и показанията на загрял двигател бяха коректни. В моя случай сам си направих диагностиката като свалих датчика, потопих го в мензура с вода и я поставих на котлона. С мултицет определям температурата и замервам съпротивлението между контактите. Има една таблица с графика за показанията при различни температури в ръководството за ремонт и поддържка на руски език.
И аз ги гледах тия таблици и аз си го мислих тоя вариант ама дълга и широка. И при положение че трябва да си оставям колата за поне едно денонощие при разни мърлячи да ми тествали там направо по добре да си купя един датчик и да не се занимавам с никакви подобни неща.
Само че като гледам тука схемите из realoem и bmwfans по номера на тоя датчик в сайта на дару кар ми излизат някви глупости от рода на "ШАЛТЕР" 20 лева и незнам си какво... има нещо объркано и усещам как пак ще бера ядове с намирането на това нещо.
И пак казвам при положение че датчика е двоен ми се вижда не логичко този на таблото да работи, а другия не... незнам вие кажете.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Имам един температурен датчик за М42. И аз като тебе си бях наумил, че е за смяна и си купих нов. Сега новия ми е излишен. Бих ти го дал за без пари, но за съжаление не става на М43. Резбата на моя датчик е с по-малък диаметър.
ивчо3 написа:Имам един температурен датчик за М42. И аз като тебе си бях наумил, че е за смяна и си купих нов. Сега новия ми е излишен. Бих ти го дал за без пари, но за съжаление не става на М43. Резбата на моя датчик е с по-малък диаметър.
и на м42 и на м43 датчиците са абсолютно едни и същи.просто от единия(синия) чете еку-то,а другия(черния) управлява само стрелката на таблото.резбите наистина са различни ,ма тва не пречи да им объркаш буксите




Бат_Колю написа:ивчо3 написа:Имам един температурен датчик за М42. И аз като тебе си бях наумил, че е за смяна и си купих нов. Сега новия ми е излишен. Бих ти го дал за без пари, но за съжаление не става на М43. Резбата на моя датчик е с по-малък диаметър.
и на м42 и на м43 датчиците са абсолютно едни и същи.просто от единия(синия) чете еку-то,а другия(черния) управлява само стрелката на таблото.резбите наистина са различни ,ма тва не пречи да им объркаш буксите![]()
![]()
![]()
тва обаче се отнася за твоя случай,демек за мотроник 1,7 и 1.7.2,щото на по новичките м43-ки (мотроник м5.2 BMS 43 и т.н.)има само един комбиниран датчик с 4 крачета дет върши и двете неща
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Бат_Колю написа:Бат_Колю написа:ивчо3 написа:Имам един температурен датчик за М42. И аз като тебе си бях наумил, че е за смяна и си купих нов. Сега новия ми е излишен. Бих ти го дал за без пари, но за съжаление не става на М43. Резбата на моя датчик е с по-малък диаметър.
и на м42 и на м43 датчиците са абсолютно едни и същи.просто от единия(синия) чете еку-то,а другия(черния) управлява само стрелката на таблото.резбите наистина са различни ,ма тва не пречи да им объркаш буксите![]()
![]()
![]()
тва обаче се отнася за твоя случай,демек за мотроник 1,7 и 1.7.2,щото на по новичките м43-ки (мотроник м5.2 BMS 43 и т.н.)има само един комбиниран датчик с 4 крачета дет върши и двете неща
Мойта е с такъв датчик ,а е с мотроник 1.7.1


vld написа:Бат_Колю написа:Бат_Колю написа:ивчо3 написа:Имам един температурен датчик за М42. И аз като тебе си бях наумил, че е за смяна и си купих нов. Сега новия ми е излишен. Бих ти го дал за без пари, но за съжаление не става на М43. Резбата на моя датчик е с по-малък диаметър.
и на м42 и на м43 датчиците са абсолютно едни и същи.просто от единия(синия) чете еку-то,а другия(черния) управлява само стрелката на таблото.резбите наистина са различни ,ма тва не пречи да им объркаш буксите![]()
![]()
![]()
тва обаче се отнася за твоя случай,демек за мотроник 1,7 и 1.7.2,щото на по новичките м43-ки (мотроник м5.2 BMS 43 и т.н.)има само един комбиниран датчик с 4 крачета дет върши и двете неща
Мойта е с такъв датчик ,а е с мотроник 1.7.1





- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани