Температурен датчик... моля за мнение

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Дек 2008, 20:01

skybg написа:
vld написа:Я си дай вина да видиме какво излиза по него,а не по каталога на някой си продавач ;)


Не е по каталог на някой си продавач, това виждам realoem-a...

Колкото до това какво излиза там, то на снимката в първия ми пост се вижда.

Нямах възможност и време да разгледам по обстойно, а като добавим и че празниците наближават изобщо нищо няма да мога да направя. Малко е безсмислена тая тема при тези обстоятелства, но просто споделих какво видях.

Този въпросния датчик хваща ли се на диагностика, смисъл такъв може ли да се види в реално време колко градуса показва че е ?

Защото то грешки няма ама теорията ми е че просто е забил на положение, в което показва че двигателя е топъл и така си седи. Поради тая причина не се обръща достатъчно внимание на диагностика като ходя. И точно по тази причина пали трудно... ако датчика показва че двигателя е топъл, компа пуска по малко гориво и колата на студен двигател не пали лесно...

Общо взето с прости думи така си го обяснявам това всичкото.

Четох и други работи из форума тия дни и май колегата, който каза че не са така както са на схемата (тоест обратно са.. черен, син..) е прав... но без да разгледам или да разглобя нещо няма май как да се види.

BorisMW написа:На 10-тата секунда,от ряз ли ти пали или по терлици :mhihi: все едно сместа се промъква,като из гащите :mhihi:
Пробвай и с чистене на дюзите.


От както застудя времето вече незнам... не мога да ти дам отговор който да е верен на 100%


Виж сега на снимката изглежда едно,а като прочетеш описанието на елементите,ще видиш че едното е датчик ,а другото болт.
Поне за мйто М43 е така.
А относно пробема ти с паленето ,според мен няма ощо с този датчик,моя беше доста повреден и ввъпреки това калата винаги е палила от раз.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 22 Дек 2008, 20:12

Залагам за дюзи,тъй като при мен не палеше от това,но аз не исках да въртя стартера толкова и спирах на 3-тата секунда.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от skybg » 22 Дек 2008, 20:12

vld написа:Виж сега на снимката изглежда едно,а като прочетеш описанието на елементите,ще видиш че едното е датчик ,а другото болт.
Поне за мйто М43 е така.
А относно пробема ти с паленето ,според мен няма ощо с този датчик,моя беше доста повреден и ввъпреки това калата винаги е палила от раз.


Прав си колега, извинявай много... не съм догледал правилно!

ето:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
моята е след 9-ти 95-та... двоен датчик, бухсата е с 4 пина.

Не ми се вижда възможно май този дето се ползва от компа да не работи, а този който е за таблото да работи... мисля че ако има нещо би трябвало и на таблото да не ми работи ?

Какъв може да е проблема тогава... май само в този датчик ми беше надеждата...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от skybg » 22 Дек 2008, 20:14

BorisMW написа:Залагам за дюзи,тъй като при мен не палеше от това,но аз не исках да въртя стартера толкова и спирах на 3-тата секунда.


Кажи в пловдив къде да отида да ми ги почистят и колко ти струваше на теб тази процедура ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 23 Дек 2008, 13:40

skybg написа:
vld написа:Виж сега на снимката изглежда едно,а като прочетеш описанието на елементите,ще видиш че едното е датчик ,а другото болт.
Поне за мйто М43 е така.
А относно пробема ти с паленето ,според мен няма ощо с този датчик,моя беше доста повреден и ввъпреки това калата винаги е палила от раз.


Прав си колега, извинявай много... не съм догледал правилно!

ето:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
моята е след 9-ти 95-та... двоен датчик, бухсата е с 4 пина.

Не ми се вижда възможно май този дето се ползва от компа да не работи, а този който е за таблото да работи... мисля че ако има нещо би трябвало и на таблото да не ми работи ?

Какъв може да е проблема тогава... май само в този датчик ми беше надеждата...

Знам със сигирност, че диагностиката може да хване дали е изправен въпросния комбиниран датчик за таблото и ЕКУ-то, или не, като показанията излизат на дисплея на лаптопа. Най-добре е да се направи при различна температура на охлаждащата течност- на студено, на средно положение и на загрял мотор.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 23 Дек 2008, 13:59

ивчо3 написа:
skybg написа:
vld написа:Виж сега на снимката изглежда едно,а като прочетеш описанието на елементите,ще видиш че едното е датчик ,а другото болт.
Поне за мйто М43 е така.
А относно пробема ти с паленето ,според мен няма ощо с този датчик,моя беше доста повреден и ввъпреки това калата винаги е палила от раз.


Прав си колега, извинявай много... не съм догледал правилно!

ето:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
моята е след 9-ти 95-та... двоен датчик, бухсата е с 4 пина.

Не ми се вижда възможно май този дето се ползва от компа да не работи, а този който е за таблото да работи... мисля че ако има нещо би трябвало и на таблото да не ми работи ?

Какъв може да е проблема тогава... май само в този датчик ми беше надеждата...

Знам със сигирност, че диагностиката може да хване дали е изправен въпросния комбиниран датчик за таблото и ЕКУ-то, или не, като показанията излизат на дисплея на лаптопа. Най-добре е да се направи при различна температура на охлаждащата течност- на студено, на средно положение и на загрял мотор.


С какъв тестер ?
С карсофт 6.5 не става .
С ГТ1 също не става :roll: или аз още несъм го намерил менюто за живи данни :roll: :uups:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 23 Дек 2008, 14:22

vld написа:
ивчо3 написа:
skybg написа:
vld написа:Виж сега на снимката изглежда едно,а като прочетеш описанието на елементите,ще видиш че едното е датчик ,а другото болт.
Поне за мйто М43 е така.
А относно пробема ти с паленето ,според мен няма ощо с този датчик,моя беше доста повреден и ввъпреки това калата винаги е палила от раз.


Прав си колега, извинявай много... не съм догледал правилно!

ето:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
моята е след 9-ти 95-та... двоен датчик, бухсата е с 4 пина.

Не ми се вижда възможно май този дето се ползва от компа да не работи, а този който е за таблото да работи... мисля че ако има нещо би трябвало и на таблото да не ми работи ?

Какъв може да е проблема тогава... май само в този датчик ми беше надеждата...

Знам със сигирност, че диагностиката може да хване дали е изправен въпросния комбиниран датчик за таблото и ЕКУ-то, или не, като показанията излизат на дисплея на лаптопа. Най-добре е да се направи при различна температура на охлаждащата течност- на студено, на средно положение и на загрял мотор.


С какъв тестер ?
С карсофт 6.5 не става .
С ГТ1 също не става :roll: или аз още несъм го намерил менюто за живи данни :roll: :uups:

За съжаление на знам с какъв тестер става. Мойта я карах на диагностика при бат Колю, защото имах съмнение за повреден датчик на охлаждащата течност /при М42 са 2 датчика/ и показанията на загрял двигател бяха коректни. В моя случай сам си направих диагностиката като свалих датчика, потопих го в мензура с вода и я поставих на котлона. С мултицет определям температурата и замервам съпротивлението между контактите. Има една таблица с графика за показанията при различни температури в ръководството за ремонт и поддържка на руски език.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от skybg » 23 Дек 2008, 14:30

ивчо3 написа:За съжаление на знам с какъв тестер става. Мойта я карах на диагностика при бат Колю, защото имах съмнение за повреден датчик на охлаждащата течност /при М42 са 2 датчика/ и показанията на загрял двигател бяха коректни. В моя случай сам си направих диагностиката като свалих датчика, потопих го в мензура с вода и я поставих на котлона. С мултицет определям температурата и замервам съпротивлението между контактите. Има една таблица с графика за показанията при различни температури в ръководството за ремонт и поддържка на руски език.


И аз ги гледах тия таблици и аз си го мислих тоя вариант ама дълга и широка. И при положение че трябва да си оставям колата за поне едно денонощие при разни мърлячи да ми тествали там направо по добре да си купя един датчик и да не се занимавам с никакви подобни неща.

Само че като гледам тука схемите из realoem и bmwfans по номера на тоя датчик в сайта на дару кар ми излизат някви глупости от рода на "ШАЛТЕР" 20 лева и незнам си какво... има нещо объркано и усещам как пак ще бера ядове с намирането на това нещо.

И пак казвам при положение че датчика е двоен ми се вижда не логичко този на таблото да работи, а другия не... незнам вие кажете.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 23 Дек 2008, 14:36

Имам един температурен датчик за М42. И аз като тебе си бях наумил, че е за смяна и си купих нов. Сега новия ми е излишен. Бих ти го дал за без пари, но за съжаление не става на М43. Резбата на моя датчик е с по-малък диаметър.

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 26 Дек 2008, 9:05

ивчо3 написа:Имам един температурен датчик за М42. И аз като тебе си бях наумил, че е за смяна и си купих нов. Сега новия ми е излишен. Бих ти го дал за без пари, но за съжаление не става на М43. Резбата на моя датчик е с по-малък диаметър.

и на м42 и на м43 датчиците са абсолютно едни и същи.просто от единия(синия) чете еку-то,а другия(черния) управлява само стрелката на таблото.резбите наистина са различни ,ма тва не пречи да им объркаш буксите :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 26 Дек 2008, 9:19

Бат_Колю написа:
ивчо3 написа:Имам един температурен датчик за М42. И аз като тебе си бях наумил, че е за смяна и си купих нов. Сега новия ми е излишен. Бих ти го дал за без пари, но за съжаление не става на М43. Резбата на моя датчик е с по-малък диаметър.

и на м42 и на м43 датчиците са абсолютно едни и същи.просто от единия(синия) чете еку-то,а другия(черния) управлява само стрелката на таблото.резбите наистина са различни ,ма тва не пречи да им объркаш буксите :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

тва обаче се отнася за твоя случай,демек за мотроник 1,7 и 1.7.2,щото на по новичките м43-ки (мотроник м5.2 BMS 43 и т.н.)има само един комбиниран датчик с 4 крачета дет върши и двете неща

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Дек 2008, 11:57

Бат_Колю написа:
Бат_Колю написа:
ивчо3 написа:Имам един температурен датчик за М42. И аз като тебе си бях наумил, че е за смяна и си купих нов. Сега новия ми е излишен. Бих ти го дал за без пари, но за съжаление не става на М43. Резбата на моя датчик е с по-малък диаметър.

и на м42 и на м43 датчиците са абсолютно едни и същи.просто от единия(синия) чете еку-то,а другия(черния) управлява само стрелката на таблото.резбите наистина са различни ,ма тва не пречи да им объркаш буксите :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

тва обаче се отнася за твоя случай,демек за мотроник 1,7 и 1.7.2,щото на по новичките м43-ки (мотроник м5.2 BMS 43 и т.н.)има само един комбиниран датчик с 4 крачета дет върши и двете неща

Мойта е с такъв датчик ,а е с мотроник 1.7.1 :roll:
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 26 Дек 2008, 17:20

vld написа:
Бат_Колю написа:
Бат_Колю написа:
ивчо3 написа:Имам един температурен датчик за М42. И аз като тебе си бях наумил, че е за смяна и си купих нов. Сега новия ми е излишен. Бих ти го дал за без пари, но за съжаление не става на М43. Резбата на моя датчик е с по-малък диаметър.

и на м42 и на м43 датчиците са абсолютно едни и същи.просто от единия(синия) чете еку-то,а другия(черния) управлява само стрелката на таблото.резбите наистина са различни ,ма тва не пречи да им объркаш буксите :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

тва обаче се отнася за твоя случай,демек за мотроник 1,7 и 1.7.2,щото на по новичките м43-ки (мотроник м5.2 BMS 43 и т.н.)има само един комбиниран датчик с 4 крачета дет върши и двете неща

Мойта е с такъв датчик ,а е с мотроник 1.7.1 :roll:
:mhihi: :mhihi: е такъв мотроник няма приятелче :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Дек 2008, 17:32

E добре де може да съм объркал последната цифра :lol:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook