Скърцане при натискане на спирачкте на заден...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Nasko_325TD написа:Как става това!?![]()
Нов съм.![]()
Колега виж сега .... след като се чува когато натиснеш спирачките и то само на зад на мен ми говори за нещо друго. Сега ще ти обясня ....
Занчи като караш на зад и натиснеш спирачките тежеста на колата и усилието от спирането се пренася на задната част на купето тоест на задните носещи елементи- тампони , носачи. При мен беше точно така , карам на зад и натискам спирачката и се чуваше едно като прескърцване и на мен ми се струваше , че е от пред , но в последствие се оказа , че е от тампоните на задните амортисьори и от тампоните на носачите (задните). Въпреки , че при теб не е изключено наистина да си е от пред проблема - шарнири , тампони на предни носачи , биелети. Значи от където и да идва скърцането , ако искаш да провериш тези елементи , които ти изброих , ще трябва да легнеш под колата. След като както казваш си нов дори да легнеш и да го погледнеш едва ли ще ти стане ясно че има проблем дори да го видиш. Най добре иди да ти прегледат ходовата част , но ако държиш да се научиш и да можеш сам да детерминираш проблемите по колата си то тогава... ето няколко съвета. Значи вдигаш колата на крик и гледаш от зад на амротисиора , където влиза в купето горе високо има едно тампонче оглеждаш го хубаво , ако забележиш че гумата е нацепена сериозно , значи тампона е за смяна , по същия начин и тампоните на задните носачи и предните носачи . Иначе шарнирите за да се разбере дали са разбити ще ти трябва една щанка и леко да размърдаш с нея да видиш дали има луфтове . Може накрайниците да са се разбили и от тях да иде скърцането. За да разбереш хжащаш предната гума (коато колата е на крик ) и лекичко я мърдаш ако има луфтове значи накраиниците са разбити. Това е ... не знам дали получи някаква представа ,но по нета толкова е възможно иначе хващаш някой разбирач и покрай него и леко по леко се учиш ....

- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Колегата може и да е прав, но на мен ми се е случвало скърцане, което премина в удар от горните тампони на макферсона.
При удряне спирачка при движение назад самия макферсон се предвижваше в тампона (който бе яко вкочанен) горе в ботуша и се чуваше ужасяващ удар, все едно се е откачило колелото
Но ако нямаш понятие от ходова част, по-добре отиди на майстор да ти диагностицира по-точно, защото наистина причините за тропане в ходовата част може да са навсякъде
При удряне спирачка при движение назад самия макферсон се предвижваше в тампона (който бе яко вкочанен) горе в ботуша и се чуваше ужасяващ удар, все едно се е откачило колелото

Но ако нямаш понятие от ходова част, по-добре отиди на майстор да ти диагностицира по-точно, защото наистина причините за тропане в ходовата част може да са навсякъде

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани