Скърцане при натискане на спирачкте на заден...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 22 Дек 2008, 0:59

Виж тампоните горе на макферсона.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 22 Дек 2008, 1:19

Как става това!? :uups:
Нов съм. :uups: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 22 Дек 2008, 17:33

Nasko_325TD написа:Как става това!? :uups:
Нов съм. :uups: :help:


Колега виж сега .... след като се чува когато натиснеш спирачките и то само на зад на мен ми говори за нещо друго. Сега ще ти обясня ....
Занчи като караш на зад и натиснеш спирачките тежеста на колата и усилието от спирането се пренася на задната част на купето тоест на задните носещи елементи- тампони , носачи. При мен беше точно така , карам на зад и натискам спирачката и се чуваше едно като прескърцване и на мен ми се струваше , че е от пред , но в последствие се оказа , че е от тампоните на задните амортисьори и от тампоните на носачите (задните). Въпреки , че при теб не е изключено наистина да си е от пред проблема - шарнири , тампони на предни носачи , биелети. Значи от където и да идва скърцането , ако искаш да провериш тези елементи , които ти изброих , ще трябва да легнеш под колата. След като както казваш си нов дори да легнеш и да го погледнеш едва ли ще ти стане ясно че има проблем дори да го видиш. Най добре иди да ти прегледат ходовата част , но ако държиш да се научиш и да можеш сам да детерминираш проблемите по колата си то тогава... ето няколко съвета. Значи вдигаш колата на крик и гледаш от зад на амротисиора , където влиза в купето горе високо има едно тампонче оглеждаш го хубаво , ако забележиш че гумата е нацепена сериозно , значи тампона е за смяна , по същия начин и тампоните на задните носачи и предните носачи . Иначе шарнирите за да се разбере дали са разбити ще ти трябва една щанка и леко да размърдаш с нея да видиш дали има луфтове . Може накрайниците да са се разбили и от тях да иде скърцането. За да разбереш хжащаш предната гума (коато колата е на крик ) и лекичко я мърдаш ако има луфтове значи накраиниците са разбити. Това е ... не знам дали получи някаква представа ,но по нета толкова е възможно иначе хващаш някой разбирач и покрай него и леко по леко се учиш .... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 22 Дек 2008, 18:39

Колегата може и да е прав, но на мен ми се е случвало скърцане, което премина в удар от горните тампони на макферсона.
При удряне спирачка при движение назад самия макферсон се предвижваше в тампона (който бе яко вкочанен) горе в ботуша и се чуваше ужасяващ удар, все едно се е откачило колелото :mhihi:
Но ако нямаш понятие от ходова част, по-добре отиди на майстор да ти диагностицира по-точно, защото наистина причините за тропане в ходовата част може да са навсякъде :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 22 Дек 2008, 23:11

Мерси,за съветите!Ще я закарам да я видят!Евала пичове!!! :)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook