Нов съфорумец със стара Е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Джантите са и много хубави - т.е. прави
Друго не ми трябва - както споделих ми трябва за работа, а не за гъзария

Друго не ми трябва - както споделих ми трябва за работа, а не за гъзария

Здравей колега и добре дошъл,
за конете няма да се притесняваш, те действително са много повече от 115, само трябва някой да ги изкара на яве
. Малко игра с помпата или чипче за повече нафта, едно кулерче и малко увеличение на налягането в колекторите и воала ще се учудиш от разликата която ще получиш(разбира се и така е приятна за каране).
За първо време освен смяната на масло и филтри, препоръчително е да смениш водната помпа, термостата и антифриза за да ти е мирна главата понеже са чуствително на повече топлина(поне така казват)
.
Поздрави и само нафта да и наливаш.
за конете няма да се притесняваш, те действително са много повече от 115, само трябва някой да ги изкара на яве

За първо време освен смяната на масло и филтри, препоръчително е да смениш водната помпа, термостата и антифриза за да ти е мирна главата понеже са чуствително на повече топлина(поне така казват)

Поздрави и само нафта да и наливаш.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Фарчетата наистина се поизпотиха малко, и то вследствие автомивката (вчера не бяха изпотени, а температурата бе по-ниска)...
Сигурно някоя гумено уплътнение не ляга, ама това е бял кахър...
Засега смятам да задържа със смяна на водна помпа и антифриз - антифриза го мерих - ОК, температурата я закова по средата между MAX/MIN, така, че явно и термостата е ОК...
За помпата - ще видя. Засега не шуми, а и не се вижда теч на антифриз.
То ще си покаже следващите дни как ще е...
Засега я давам на един приятел да я поразтрие количката, пък после ще видим
Сигурно някоя гумено уплътнение не ляга, ама това е бял кахър...
Засега смятам да задържа със смяна на водна помпа и антифриз - антифриза го мерих - ОК, температурата я закова по средата между MAX/MIN, така, че явно и термостата е ОК...
За помпата - ще видя. Засега не шуми, а и не се вижда теч на антифриз.
То ще си покаже следващите дни как ще е...
Засега я давам на един приятел да я поразтрие количката, пък после ще видим

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Да ти е честита,колега!
Помпата не я чакай да вие или протече-това няма да се случи.
Просто перката почва да превърта и ако си късметлия може да видиш
лампата на температурата навреме,а ако не си - търсиш глава
Помпата не я чакай да вие или протече-това няма да се случи.
Просто перката почва да превърта и ако си късметлия може да видиш
лампата на температурата навреме,а ако не си - търсиш глава

- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
bmwdriver написа:...Просто перката почва да превърта...
Мдаа, ако наистина импелера започва да превърта, ще се позамисля...
Толкова ли често се случва това (кратък живот на помпата)...
За каква цифра става въпрос за нова помпа (порядък)?
Или да взема една електрошокова седалка (имаше ги по едно време по магазините) и да я вържа към лампата за прегряване - да бие ток ако светне лампата. Може да излезе по-тънко ?

- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Поразгледах я - благодаря.
Наистина ценовия порадък се изясни, въпреки, че информацията е доста относителна (след 2 страница колегите рядко пишат за кой двигател става въпрос)...
Наистина ценовия порадък се изясни, въпреки, че информацията е доста относителна (след 2 страница колегите рядко пишат за кой двигател става въпрос)...
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Да караш леко да се возиш меко.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Няма значение дали седи посредата температурата. Задължително отваряш и проверяваш дали перките на помпата са пластмасови или железни. Ако за железни проверяваш дали са протъркани по краищата и лесно ли се движат. Ако е пластмасова сменяш я веднага без да му мислиш. При тази операция се проверява и термостата. Тои така и така се вади. Слагъш го в съд с вода и бързовар . Преди да започне водата да кипи трявва да се е отворила клапата. Ако се отваря малко или ако се затваря не на пълно го сменяш. Това са консумативи.
Този двигател е много здрав и издържа на неистови натоварвания.
Ако водната и нафтовата помпа са ти наред може да я караш само в 5000 оборота. Много рядко турбото дава фира. Нетрявба да харчи повечр от 1л. масло на 10 000км.
Трябва да харчи м/у 7 и 10 градско и м/у 5 и 8 извън. В зависимост стила на каране.
Този двигател е много здрав и издържа на неистови натоварвания.
Ако водната и нафтовата помпа са ти наред може да я караш само в 5000 оборота. Много рядко турбото дава фира. Нетрявба да харчи повечр от 1л. масло на 10 000км.
Трябва да харчи м/у 7 и 10 градско и м/у 5 и 8 извън. В зависимост стила на каране.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Благодаря за съветите колеги!
Наистина ми помагате по този начин, тъй-като въпреки, че съм технически грамотен досега не съм имал БМВ и нямам абсолютно никакъв опит с техните двигатели...
Утре ще им дам задачка на мойте хора да смъкнат помпата за оглед.
Виското го гледах днес - върти активно като загря колата.
Ще трябва да се поразходя из моргите и за капачка за антифриза...
Клапана държи добре, но се е строшило закрепването към въртока и ако се наложи да провериш антифриза трябва да махаш клапанчето с отвертка (пластмасата на казанчето е доста остаряла и побеляла, и практически не се вижда през нея...
Айде още една снимка днес на светло

Наистина ми помагате по този начин, тъй-като въпреки, че съм технически грамотен досега не съм имал БМВ и нямам абсолютно никакъв опит с техните двигатели...
Утре ще им дам задачка на мойте хора да смъкнат помпата за оглед.
Виското го гледах днес - върти активно като загря колата.
Ще трябва да се поразходя из моргите и за капачка за антифриза...
Клапана държи добре, но се е строшило закрепването към въртока и ако се наложи да провериш антифриза трябва да махаш клапанчето с отвертка (пластмасата на казанчето е доста остаряла и побеляла, и практически не се вижда през нея...
Айде още една снимка днес на светло


39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани