Едно Питане !!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: ас

Мнение от ивчо3 » 08 Дек 2008, 13:14

mitak_o написа:
krasi_bmw написа:ами хубаво ,тия коли без клима как си сушат стъклата.................. :shock:

аз до сега не съм имал проблем никакъв без клима . Та не разбрах на снеговалеж трябва да духа студено ли :shock: ба ти комфорта :mhihi:

Слагаш да духа на топло и включваш копчето за вътрешна циркулация на въздуха. При това положение климатика е включен и вкарва сух въздух в купето. Няма такъв филм със студеното духане против изпотяване на стъклата. Разбира се може и на студено да го включиш да духа :mhihi: :mhihi: , ефекта против изпотяването на стъклата ще бъде същия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 08 Дек 2008, 13:20

глупости говорите... слушай бум бум и цветико... и студения въздух премахва изпотяването за секунда 8)

и си оправи лагера, и си сложи ремък де...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Дек 2008, 14:55

Абе вие физика не сте ли учили-влагата кондензира върху най-студеното тяло-без еъркандишън това са стъклата,със е радиатора на изпарителя.Когато си само с парно трябва да изчакаш да загрее предното стъкло от топлата струя и тогава влагата ще кондензира другаде,когато си с еъркандишън влагата се изхвърля извън купето.Честно казано не виждам смисъл защо изобщо се води този разгово :shock:

Слагаш да духа на топло и включваш копчето за вътрешна циркулация на въздуха
ивчо3 ,като сложиш на вътрешна циркулация как ще излезе влагата след като се изпари и докато загрее колата какво правиме-бършеме с парцал ли. ;)

mitak_o ,не е нужно да пътуваш на студено-пускаш и топлото и компресора-радиатора на изпарителя става най-студената точка в купето и цялата влага отива там,кондензира и после се изхвърля .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 08 Дек 2008, 15:26

zvetiko написа:Абе вие физика не сте ли учили-влагата кондензира върху най-студеното тяло-без еъркандишън това са стъклата,със е радиатора на изпарителя.Когато си само с парно трябва да изчакаш да загрее предното стъкло от топлата струя и тогава влагата ще кондензира другаде,когато си с еъркандишън влагата се изхвърля извън купето.Честно казано не виждам смисъл защо изобщо се води този разгово :shock:

Слагаш да духа на топло и включваш копчето за вътрешна циркулация на въздуха
ивчо3 ,като сложиш на вътрешна циркулация как ще излезе влагата след като се изпари и докато загрее колата какво правиме-бършеме с парцал ли. ;)

mitak_o ,не е нужно да пътуваш на студено-пускаш и топлото и компресора-радиатора на изпарителя става най-студената точка в купето и цялата влага отива там,кондензира и после се изхвърля .

Братле, малко не те разбрах :(. Значи оставяш си врътката да духа топло ама натискаш снежинката за студеното (ако си с дигитален де) така ли. Че иначе малко студ става :(.
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 08 Дек 2008, 16:33

bum_bum написа:Климата и зимата трябва да се пуска от време на време, че на пролет да не се чудите кво и стана :mhihi:


:yes:

кой си е чел юзер-мануала ;)
климатика трябва да се пуска редовно, че вярно после да не се чудите какво стана
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 08 Дек 2008, 16:45

Doberman_vas написа:Братле, малко не те разбрах :(. Значи оставяш си врътката да духа топло ама натискаш снежинката за студеното (ако си с дигитален де) така ли. Че иначе малко студ става :(.

Напротив... в купето ще продължи да си духа топло... нищо, че си с пуснат компресор на климата.... ще духа топло и ще изсуши джамовете... :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

дс

Мнение от krasi_bmw » 08 Дек 2008, 17:36

стига с тази тема, треа да има силно духане за да изсъхне ,а дали е топло или студено няма значение.Как ги потите толкова много тия стъкла,явно много дишате с някоя .......... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: дс

Мнение от Doberman_vas » 08 Дек 2008, 17:40

krasi_bmw написа:стига с тази тема, треа да има силно духане за да изсъхне ,а дали е топло или студено няма значение.Как ги потите толкова много тия стъкла,явно много дишате с някоя .......... :D

съдба, к'о да правиш :mhihi: :mhihi:
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

с

Мнение от krasi_bmw » 08 Дек 2008, 17:44

спомени :D :mhihi:,това да е проблема ,който си го може си го може.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook