Едно Питане !!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: ас
mitak_o написа:krasi_bmw написа:ами хубаво ,тия коли без клима как си сушат стъклата..................
аз до сега не съм имал проблем никакъв без клима . Та не разбрах на снеговалеж трябва да духа студено либа ти комфорта
Слагаш да духа на топло и включваш копчето за вътрешна циркулация на въздуха. При това положение климатика е включен и вкарва сух въздух в купето. Няма такъв филм със студеното духане против изпотяване на стъклата. Разбира се може и на студено да го включиш да духа


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
глупости говорите... слушай бум бум и цветико... и студения въздух премахва изпотяването за секунда
и си оправи лагера, и си сложи ремък де...

и си оправи лагера, и си сложи ремък де...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Абе вие физика не сте ли учили-влагата кондензира върху най-студеното тяло-без еъркандишън това са стъклата,със е радиатора на изпарителя.Когато си само с парно трябва да изчакаш да загрее предното стъкло от топлата струя и тогава влагата ще кондензира другаде,когато си с еъркандишън влагата се изхвърля извън купето.Честно казано не виждам смисъл защо изобщо се води този разгово
mitak_o ,не е нужно да пътуваш на студено-пускаш и топлото и компресора-радиатора на изпарителя става най-студената точка в купето и цялата влага отива там,кондензира и после се изхвърля .

ивчо3 ,като сложиш на вътрешна циркулация как ще излезе влагата след като се изпари и докато загрее колата какво правиме-бършеме с парцал ли.Слагаш да духа на топло и включваш копчето за вътрешна циркулация на въздуха

mitak_o ,не е нужно да пътуваш на студено-пускаш и топлото и компресора-радиатора на изпарителя става най-студената точка в купето и цялата влага отива там,кондензира и после се изхвърля .
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
zvetiko написа:Абе вие физика не сте ли учили-влагата кондензира върху най-студеното тяло-без еъркандишън това са стъклата,със е радиатора на изпарителя.Когато си само с парно трябва да изчакаш да загрее предното стъкло от топлата струя и тогава влагата ще кондензира другаде,когато си с еъркандишън влагата се изхвърля извън купето.Честно казано не виждам смисъл защо изобщо се води този разгово
ивчо3 ,като сложиш на вътрешна циркулация как ще излезе влагата след като се изпари и докато загрее колата какво правиме-бършеме с парцал ли.Слагаш да духа на топло и включваш копчето за вътрешна циркулация на въздуха
mitak_o ,не е нужно да пътуваш на студено-пускаш и топлото и компресора-радиатора на изпарителя става най-студената точка в купето и цялата влага отива там,кондензира и после се изхвърля .
Братле, малко не те разбрах


Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
bum_bum написа:Климата и зимата трябва да се пуска от време на време, че на пролет да не се чудите кво и стана

кой си е чел юзер-мануала

климатика трябва да се пуска редовно, че вярно после да не се чудите какво стана
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Doberman_vas написа:Братле, малко не те разбрах. Значи оставяш си врътката да духа топло ама натискаш снежинката за студеното (ако си с дигитален де) така ли. Че иначе малко студ става
.
Напротив... в купето ще продължи да си духа топло... нищо, че си с пуснат компресор на климата.... ще духа топло и ще изсуши джамовете...

дс
стига с тази тема, треа да има силно духане за да изсъхне ,а дали е топло или студено няма значение.Как ги потите толкова много тия стъкла,явно много дишате с някоя .......... 

- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: дс
krasi_bmw написа:стига с тази тема, треа да има силно духане за да изсъхне ,а дали е топло или студено няма значение.Как ги потите толкова много тия стъкла,явно много дишате с някоя ..........
съдба, к'о да правиш


Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани