Ел. Перка за е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 05 Дек 2008, 19:34

Тази тема бе полезна за мен,щото на пролет мисля да изхвърля неработещото си виско и да му вкарам ел.перка.Варианта с виско съединител нещо не ми допада.... 8)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Дек 2008, 20:12

PNR написа:аз имам перката с реостата на нея нямам само термо датчика на радиатора но май нямам и место за слагането му нямам отшор с тапа а си е направо пласмасата на радиатора изцяло отлята и не знам дали ще може да се навие


Ами мястото на датчика е горе от ляво на радиатора, като стоиш пред колата... в най-горната част от ляво... ако нямаш там място - ще ти трябва друг радиатор :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 05 Дек 2008, 22:25

Азз съм виждал на ИС да има такъв датчик обаче не е сложен, на радиатора а на горния маркуч които излиза от радиатора и отива към главата. Маркуча е срязан и е сложен един алумиев фланец на които е навит датчика и е свързан както си трябва и всичко си работи. Но този фланец така да се каже мисля че трябва да се прави при стругар. другия варянт е нов радиатор и готово... Колега успех и пиши какво си направил...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 05 Дек 2008, 22:27

E го де го:
Изображение

И на лявата страна има едно малко кръгло, което не е фабрично и е хванато за радиатора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 06 Дек 2008, 0:19

Да точно за това говоря! Обаче не е фабрично а е правено допалнитено......
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 06 Дек 2008, 0:49

Именно, но имам и Виско. 2те перки бачкат само като съм пуснал климата, не мога да ги използвам вместо виско все още. Т.е. не ми е останало достатъчно излишно време да проследя цялата верига... Иначе засега мисля да ги пусна и 2те да тръгват аварийно на едно ключе от ASC в купето (че няма да загрозява), ако много закъсам.

Въпроса е как да пусна едната автоматик да помага на виското при много зор. То и само трябва да се справи, но ще ми е по-спокойно с помощ от перката... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 06 Дек 2008, 1:48

Има си чалъм, и е много просто, честито на избранниците, добре дошли в отбора, :mhihi: на ел.перките.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 06 Дек 2008, 12:08

добре де ако искате Ел. перка има компакти с такива ? просто намирате някой на части и взимата ( особенно тези с М42/М44 ) 318ти -та ще се намери :winky:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: kazanlak

Мнение от shars » 07 Дек 2008, 0:59

имам същия проблем с виското на моята ИС-ка.Смених го наскоро и постоянно е зацепено.Ще оказва ли влияние в по студено време на температупата на двигателя?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 07 Дек 2008, 10:48

NikiNikolov написа:Има си чалъм, и е много просто, честито на избранниците, добре дошли в отбора, :mhihi: на ел.перките.

Напиши подробно ,а не така с недомлъвки :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 07 Дек 2008, 22:59

Като искате перка и нямате датчик на радиатора не се хвърляйте да умирата.Купувате си въпросния датчик от Даровци, Каморовци колкото и да струва, буксата е до радиатора, до тук добре. Сега е времето да си намерите тръба май 2 цола беше, дебелия марчуч да се надене върху нея, около 10-15 см дълга :mhihi: , намирате си стругар и му връчвате датчика да Ви направи гайка ама малко по длъжка, за да може да се завари на тръбата след като същата се разпробие, че да влаза вода/антифриз до датчика, т.е. датчика да е като сонда в тръбата, а не в кухина, щот тогава ще берете ядове. Връзвате системата и сте в джаза. Очачвам скорошни коментари, :mhihi: .

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Дек 2008, 10:37

A защо да не се навие датчика на радярора?
Аз имам отвор горе в ляво на 10-15см. от горе надолу,като застанеш пред колата.
Междо другото питам ,защото има и фабричен вариант с такъв фланец на маркуча,има и такива без фланец :roll:
Та ми е интересно как най добре да стане.
Каква друга перка освен БМВ става?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 08 Дек 2008, 11:00

Владо, гледах от Пежо слагат 2 перки една до друга в долната част на радиатора и става като при мен, без да се виждат перките. Ще се разтърся за точната статя, бях я гледал в един друг форум. Въпроса е как да излъжем едната перка да тръгва преди или заедо с виско-то.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Дек 2008, 11:38

liloff написа:Владо, гледах от Пежо слагат 2 перки една до друга в долната част на радиатора и става като при мен, без да се виждат перките. Ще се разтърся за точната статя, бях я гледал в един друг форум. Въпроса е как да излъжем едната перка да тръгва преди или заедо с виско-то.

Ма нали това е целта бре ,виското да го изхвърлиме ;)
За какво ти е това виско при положение,че имаш перки на климатика отпред и отделно перка за водния радятор от вътре :?:
Няма смисъл ,и без друго само ментаци продават на нашия пазар.
Датчика оригинал е 60лв. ,една прерка тя да е 100 втора ръка ,преди да я сложиш и сменяваш лагерите и четките и готово.
А едно виско оригинално в дару е 365лв. - направо се оливат поняга мамка им 84$ долара е риалоем :evil:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: София
Кара: 318i М40

Мнение от Totko » 08 Дек 2008, 11:43

При Пежо Ситроен двата вентилатора работят винаги заедно, като веднъж се включват последователно - все едно първа степен и после паралелно - за най-мощно охлаждане. Включването става с три релета - те са отпред между вентилаторите. Релетата се командват от "електроника", която явно "казва" кога да е последователно и кога паралелно в зависимост от температурата. И на по новите модели температурния датчик за включване е на самия корпус до термостата, не на радиатора...На снимките се вижда кое как е...
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1268/141640858.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/784/94158890.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1009/1329088483.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/691/514338007.JPG

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: ReSpAwN

Последни теми
Facebook