Аномалий При Студен Мотор(Гасне,дави се)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 29 Ное 2008, 17:55

EcLipSeR написа:Колеги не е антифриза! Снощи като се връщах някак си от диско се сетих и отидах до колата да налея :mhihi: Днес паля пак и същото прекъсва като изключва от скорост гасне.И пак така карам 5мин и почва да се задавя и паля паля паля 3-4 пати и са оправя няма проблеми обаче този пат не прегря, обаче паарно пак няма :mhihi:
Идей маслото нещо свещи?
Що не вземе първо да си оправиш охладителната система и парното, пък после да гледаш това за прекъсването.

А и вече получи достатъчно мнения от хората, няма тука екстрасенси да ти кажат дали са свещите, при положение че не си ги сменял откакто си я взел (така прочетох), как разбра че са добре?
За около 40лв ще си вземеш 4 свещи НГК, ебаси огромната инвестиция, и да не е от тях поне ще ти е мирна главата че си с нови.

Нищо не си проверил или поне не си написал, като е загряла колата, термостата отворен ли е, маркучите топли ли са, тука ние ще познаваме кво ти е на колата като фърляме боб ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 29 Ное 2008, 18:16

Термостата ме съмнява доста, но по-скоро ти е насмукана със въздух системата и затова нямаш парно ;) То не пречи да си прегрява, че и сигурно ти е малко антифриза. Дебитомера ти е мъртъв, щом не можеш да я караш, без да поддържаш оборотите. От годините и газта - 90% нямаш ламбда сонда, тя почва да работи малко след като излезе от синьото.

За колко време ти загрява от студена кола до след синьото, че останах с впечатление че за 1 минута си готов едва ли не...

А това със включването на газ на студена кола е точно така ;) обледява изпарителя и кефффффф ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 29 Ное 2008, 21:50

liloff написа:...

А това със включването на газ на студена кола е точно така ;) обледява изпарителя и кефффффф ;)


Ако нивото на охладителната течност е ок и няма проблеми по системата, няма никакъв проблем :idea: , палиш на бензин, даваш газ да превключи и си ти.
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

Мнение от slep » 30 Ное 2008, 10:03

Аиде и аз да хвърля еди боб
Колега нормално е щом караш колата на газ сутрин при по студено време да имаш проблеми на бензин
Ако не си си проверявал нивото и за колко градуса ти е антифриза е възможно да е имало въздух или частично замръзване от там идва бързото загряване липса на парно и проблем с изпарителя
На първо време провери си течноста остави колата да загрее виж маркуча преди термостата дали е топъли и дали отваря но само внимавай да не я изпуснш след като загрее,защото ако термостата не ти е в ред точно това се получава
Водната помпа също е версия От части можеш да я провериш като махнеш капачката на радиатора и подаваш газ трябва да излиза струйка антифриз в горният край(там където се завива капачката)
За парното провери входящият и изходящиат маркуч ако и двата са топли проблема е в радиаторчето за парното
Дано съм бил полезен Успех
Не всичко което лети се яде

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 30 Ное 2008, 15:43

Колеги явно грешно сте ме разбрали,така проблема със прегряването и парното се оправи (още предишния пост го споменах) ,но това със гасненто и давенето си остана.Аз не искам екстрасенски работи и фарляне на боб просто питам възможностите който могат да са причините.А и никога не включвам газ когато колата е в синия сектор изчаквам да стигне първата чертичка даже малко след нея(загрява си за 5-7мин),Свещи и така нататак не съм сменил по простата пречина ,че нямах абсолютно никакво време последните дни и просто се допитах до форума преди да върша каквото и да е,вие ме искарахте ,че съм си занимарил направо колата :mhihi: :mhihi:
Мерси все пак за помоща и разбирането.
Относно мненията , за дебитоемра и сткъпковия не съм много съгласен защото колата си работеше без проблеми както студена така и загряла ,а сега проблема е само преди да загрее.(а ако са заминали би трябвало да ми правят проблем през цялото време) Мен ми се струва ,че много богата смес и идва но скоро ще се разбере де.
Тази седмица ми е вече свободна най накрая и ще е заведа на диагностика и на "майстори" та да видим какво ще стане.Ще пиша ако се намери проблема,защото няколко колеги ми писаха ЛС,за едентичен проблем :) :mhihi: :roll:
Изображение
a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Мнение от Trixster » 02 Дек 2008, 5:01

EcLipSeR - колега правописа ти е покьртителен!!!
Срам ме е от мнения като твоето.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 02 Дек 2008, 10:52

Колега Eklipser ако не знаеш къде има добър майстор мога да ти препоръчам един които ще ти свърши работа и много добър! Ако си в Бургас де ако не незнам....
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 06 Дек 2008, 15:32

Проблема се реши със сменя на свещи,нов антифриз и добавка за почистван е на дюзи :)
Изображение
a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook