Аномалий При Студен Мотор(Гасне,дави се)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Що не вземе първо да си оправиш охладителната система и парното, пък после да гледаш това за прекъсването.EcLipSeR написа:Колеги не е антифриза! Снощи като се връщах някак си от диско се сетих и отидах до колата да налеяДнес паля пак и същото прекъсва като изключва от скорост гасне.И пак така карам 5мин и почва да се задавя и паля паля паля 3-4 пати и са оправя няма проблеми обаче този пат не прегря, обаче паарно пак няма
![]()
Идей маслото нещо свещи?
А и вече получи достатъчно мнения от хората, няма тука екстрасенси да ти кажат дали са свещите, при положение че не си ги сменял откакто си я взел (така прочетох), как разбра че са добре?
За около 40лв ще си вземеш 4 свещи НГК, ебаси огромната инвестиция, и да не е от тях поне ще ти е мирна главата че си с нови.
Нищо не си проверил или поне не си написал, като е загряла колата, термостата отворен ли е, маркучите топли ли са, тука ние ще познаваме кво ти е на колата като фърляме боб ?

Термостата ме съмнява доста, но по-скоро ти е насмукана със въздух системата и затова нямаш парно
То не пречи да си прегрява, че и сигурно ти е малко антифриза. Дебитомера ти е мъртъв, щом не можеш да я караш, без да поддържаш оборотите. От годините и газта - 90% нямаш ламбда сонда, тя почва да работи малко след като излезе от синьото.
За колко време ти загрява от студена кола до след синьото, че останах с впечатление че за 1 минута си готов едва ли не...
А това със включването на газ на студена кола е точно така
обледява изпарителя и кефффффф 

За колко време ти загрява от студена кола до след синьото, че останах с впечатление че за 1 минута си готов едва ли не...
А това със включването на газ на студена кола е точно така


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
liloff написа:...
А това със включването на газ на студена кола е точно такаобледява изпарителя и кефффффф
Ако нивото на охладителната течност е ок и няма проблеми по системата, няма никакъв проблем

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Аиде и аз да хвърля еди боб
Колега нормално е щом караш колата на газ сутрин при по студено време да имаш проблеми на бензин
Ако не си си проверявал нивото и за колко градуса ти е антифриза е възможно да е имало въздух или частично замръзване от там идва бързото загряване липса на парно и проблем с изпарителя
На първо време провери си течноста остави колата да загрее виж маркуча преди термостата дали е топъли и дали отваря но само внимавай да не я изпуснш след като загрее,защото ако термостата не ти е в ред точно това се получава
Водната помпа също е версия От части можеш да я провериш като махнеш капачката на радиатора и подаваш газ трябва да излиза струйка антифриз в горният край(там където се завива капачката)
За парното провери входящият и изходящиат маркуч ако и двата са топли проблема е в радиаторчето за парното
Дано съм бил полезен Успех
Колега нормално е щом караш колата на газ сутрин при по студено време да имаш проблеми на бензин
Ако не си си проверявал нивото и за колко градуса ти е антифриза е възможно да е имало въздух или частично замръзване от там идва бързото загряване липса на парно и проблем с изпарителя
На първо време провери си течноста остави колата да загрее виж маркуча преди термостата дали е топъли и дали отваря но само внимавай да не я изпуснш след като загрее,защото ако термостата не ти е в ред точно това се получава
Водната помпа също е версия От части можеш да я провериш като махнеш капачката на радиатора и подаваш газ трябва да излиза струйка антифриз в горният край(там където се завива капачката)
За парното провери входящият и изходящиат маркуч ако и двата са топли проблема е в радиаторчето за парното
Дано съм бил полезен Успех
Не всичко което лети се яде
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Колеги явно грешно сте ме разбрали,така проблема със прегряването и парното се оправи (още предишния пост го споменах) ,но това със гасненто и давенето си остана.Аз не искам екстрасенски работи и фарляне на боб просто питам възможностите който могат да са причините.А и никога не включвам газ когато колата е в синия сектор изчаквам да стигне първата чертичка даже малко след нея(загрява си за 5-7мин),Свещи и така нататак не съм сменил по простата пречина ,че нямах абсолютно никакво време последните дни и просто се допитах до форума преди да върша каквото и да е,вие ме искарахте ,че съм си занимарил направо колата
Мерси все пак за помоща и разбирането.
Относно мненията , за дебитоемра и сткъпковия не съм много съгласен защото колата си работеше без проблеми както студена така и загряла ,а сега проблема е само преди да загрее.(а ако са заминали би трябвало да ми правят проблем през цялото време) Мен ми се струва ,че много богата смес и идва но скоро ще се разбере де.
Тази седмица ми е вече свободна най накрая и ще е заведа на диагностика и на "майстори" та да видим какво ще стане.Ще пиша ако се намери проблема,защото няколко колеги ми писаха ЛС,за едентичен проблем



Мерси все пак за помоща и разбирането.
Относно мненията , за дебитоемра и сткъпковия не съм много съгласен защото колата си работеше без проблеми както студена така и загряла ,а сега проблема е само преди да загрее.(а ако са заминали би трябвало да ми правят проблем през цялото време) Мен ми се струва ,че много богата смес и идва но скоро ще се разбере де.
Тази седмица ми е вече свободна най накрая и ще е заведа на диагностика и на "майстори" та да видим какво ще стане.Ще пиша ако се намери проблема,защото няколко колеги ми писаха ЛС,за едентичен проблем




a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Колега Eklipser ако не знаеш къде има добър майстор мога да ти препоръчам един които ще ти свърши работа и много добър! Ако си в Бургас де ако не незнам....
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Проблема се реши със сменя на свещи,нов антифриз и добавка за почистван е на дюзи 


a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани