Отопление на Дроселовата клапа Нагрява се Здраво ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 03 Дек 2008, 22:39

Не знам за какво охлаждане на каква плочка говорите :roll: И дали е това за което става на въпрос в темата!
Ама тук ставаше на въпрос за термостата 10 който се намира оригинално в кутията на филтъра (м50) или ако е слаган конусен филтър виси някаде покрай двигателя :mhihi:
Та този термостат(няма никакви кабели при него а само маркучи с охладителна течност както се вижда на картинката) се влияе от температурата на въздуха който постъпва в мотора.Когато на вън е примерно -8 градуса въздуха който влиза в мотора е с близка до тази температура охладителната течност циркулира около дроселовата клапа с цел да загрее студения въздух с цел по добро смесообразуване и по бързо загряване на мотора.
При жигулите примерно зимно време се завърташе капака на въздушния филтър така че при студено време мотова да дърпа топъл въздух от към изп.колектори.Тва го има и при карбураторите с циркулирането на охладителната течност оклоло дроселовата клапа

Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 04 Дек 2008, 2:45

MOGY написа:Тва със зелено ти е маркуча за сервото :roll:
....

Opa под него май има ено друго :mhihi такова дет маркуча за картерните газове влиза у него... епа за него пиша :idea:
Изображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 04 Дек 2008, 10:26

mihal написа:
MOGY написа:Тва със зелено ти е маркуча за сервото :roll:
....

Opa под него май има ено друго :mhihi такова дет маркуча за картерните газове влиза у него... епа за него пиша :idea:


Като гледам при М43 съ6тата работа пак има отоплениео 7 - 9 -11 на картинката
Изображение


МНОГО СТРАННО :shock: при М52 е точно като при мен няма термостат! директно минава антифриза през Дросела
Маркучи- 14 и 13 :confused:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 04 Дек 2008, 21:37

Zaho написа:
mihal написа:
MOGY написа:Тва със зелено ти е маркуча за сервото :roll:
....

Opa под него май има ено друго :mhihi такова дет маркуча за картерните газове влиза у него... епа за него пиша :idea:


Като гледам при М43 съ6тата работа пак има отоплениео 7 - 9 -11 на картинката
Изображение


МНОГО СТРАННО :shock: при М52 е точно като при мен няма термостат! директно минава антифриза през Дросела
Маркучи- 14 и 13 :confused:
Изображение

Дросела съм го свалял. Няма никви подгреви.... подгрев има само на картерните газове...(това зеленото)
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 04 Дек 2008, 22:44

Има има,аз свалях дросела на моя М43 и понеже да не свалям маркуча за подгрева(7 на картинката) да не се разправям свих дросела на страни да не ми пречи(мисля че свалях стъпковия мотор за това развалях) пък така като съм го дърпал настрани отчупих щуцера на трипътника който е пласмасов(от който тръгва маркуча 7)та после търси тоя трипътник,разваляи цял ден си загубих

Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 04 Дек 2008, 23:02

Аз го изолирах и съм много доволен
Преди се усещаше оределено влошаване на работата на мотора след като загрее (което ми беше адски странно в повечето случаи е обратното)

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 04 Дек 2008, 23:16

Едно е да го изолираш друго е да махнеш термостата и да върти постояно,щото някой се бъркат :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 05 Дек 2008, 13:41

MOGY написа:Има има,аз свалях дросела на моя М43 и понеже да не свалям маркуча за подгрева(7 на картинката) да не се разправям свих дросела на страни да не ми пречи(мисля че свалях стъпковия мотор за това развалях) пък така като съм го дърпал настрани отчупих щуцера на трипътника който е пласмасов(от който тръгва маркуча 7)та после търси тоя трипътник,разваляи цял ден си загубих

Изображение

При мене нямаше никакви маркучи на дросела.... ще видя пак да не би да е имало и да са го махнали
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 11 Яну 2009, 12:32

mihal написа:
MOGY написа:Има има,аз свалях дросела на моя М43 и понеже да не свалям маркуча за подгрева(7 на картинката) да не се разправям свих дросела на страни да не ми пречи(мисля че свалях стъпковия мотор за това развалях) пък така като съм го дърпал настрани отчупих щуцера на трипътника който е пласмасов(от който тръгва маркуча 7)та после търси тоя трипътник,разваляи цял ден си загубих

Изображение

При мене нямаше никакви маркучи на дросела.... ще видя пак да не би да е имало и да са го махнали

Сега като стана студено затова ли ми вдигна разхода почти до 12 градско? Ако възстановя отоплението ще падне ли както лятото под 11 беше?
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook