Проблем с датчика за износване на накладките

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 25 Ное 2008, 19:54

Четох такава тема,когато се занимавах с този проблем,но от написаното на колегите не ми стана ясен принципа на този датчик.Та да попитам:Според мен,когато датчикът е нов,съпротивлението между двата проводника е високо,а когато накладките се износят и датчикът опре в диска,е осъществен контакт между тях-Прав ли съм,или греша :?:


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

1

Мнение от drift_streets » 25 Ное 2008, 20:13

И на мен ми светеше и смених накладките и продалжаваше да си свети просто свалих таблото и извадих крушката :mhihi:
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 25 Ное 2008, 22:56

Здравейте,
ned_gm28 написа:Четох такава тема,когато се занимавах с този проблем,но от написаното на колегите не ми стана ясен принципа на този датчик.Та да попитам:Според мен,когато датчикът е нов,съпротивлението между двата проводника е високо,а когато накладките се износят и датчикът опре в диска,е осъществен контакт между тях-Прав ли съм,или греша :?:

колега не е ли е точно обратното, когато "датчика" е здрав има верига, когато се износи наклатката и се опре в диска и веригата просто се прекъсва. Може и да греша смяната му беше преди година и половина и не помня точно.
Поздрави

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Ное 2008, 23:33

swh_bmw написа:Здравейте,
ned_gm28 написа:Четох такава тема,когато се занимавах с този проблем,но от написаното на колегите не ми стана ясен принципа на този датчик.Та да попитам:Според мен,когато датчикът е нов,съпротивлението между двата проводника е високо,а когато накладките се износят и датчикът опре в диска,е осъществен контакт между тях-Прав ли съм,или греша :?:

колега не е ли е точно обратното, когато "датчика" е здрав има верига, когато се износи наклатката и се опре в диска и веригата просто се прекъсва. Може и да греша смяната му беше преди година и половина и не помня точно.
Поздрави

Точно така ,като се прекъсне веригата лампата на таблото светва ;)
Ако след смяна на датчика пак свети има проблем с инсталацията ,прекъснато е на друго мястто ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 26 Ное 2008, 1:07

Благодаря на всички за отговорите!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook