Проблем с датчика за износване на накладките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Четох такава тема,когато се занимавах с този проблем,но от написаното на колегите не ми стана ясен принципа на този датчик.Та да попитам:Според мен,когато датчикът е нов,съпротивлението между двата проводника е високо,а когато накладките се износят и датчикът опре в диска,е осъществен контакт между тях-Прав ли съм,или греша 

- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
1
И на мен ми светеше и смених накладките и продалжаваше да си свети просто свалих таблото и извадих крушката 

Здравейте,
колега не е ли е точно обратното, когато "датчика" е здрав има верига, когато се износи наклатката и се опре в диска и веригата просто се прекъсва. Може и да греша смяната му беше преди година и половина и не помня точно.
Поздрави
ned_gm28 написа:Четох такава тема,когато се занимавах с този проблем,но от написаното на колегите не ми стана ясен принципа на този датчик.Та да попитам:Според мен,когато датчикът е нов,съпротивлението между двата проводника е високо,а когато накладките се износят и датчикът опре в диска,е осъществен контакт между тях-Прав ли съм,или греша
колега не е ли е точно обратното, когато "датчика" е здрав има верига, когато се износи наклатката и се опре в диска и веригата просто се прекъсва. Може и да греша смяната му беше преди година и половина и не помня точно.
Поздрави
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
swh_bmw написа:Здравейте,ned_gm28 написа:Четох такава тема,когато се занимавах с този проблем,но от написаното на колегите не ми стана ясен принципа на този датчик.Та да попитам:Според мен,когато датчикът е нов,съпротивлението между двата проводника е високо,а когато накладките се износят и датчикът опре в диска,е осъществен контакт между тях-Прав ли съм,или греша
колега не е ли е точно обратното, когато "датчика" е здрав има верига, когато се износи наклатката и се опре в диска и веригата просто се прекъсва. Може и да греша смяната му беше преди година и половина и не помня точно.
Поздрави
Точно така ,като се прекъсне веригата лампата на таблото светва

Ако след смяна на датчика пак свети има проблем с инсталацията ,прекъснато е на друго мястто


- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани