М42 не ще да запали.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 19 Ное 2008, 17:32

zvetiko написа:
Вуйчо Ваньо написа:А сигурен ли си, че кабелите си ги наредил правилно?
Много уместен въпрос. ;) Бях ги наредил по-дължина и понеже имах съмнения за първи и втори цилиндър,премерих единият кабел с мултицет от бобината до лулите и за голям срам и позор бях разменил двата цилиндъра-оказа се ,че кабела на първи цилиндър е по-къс от този на втори :uups: ,но като корегирах кабелите проблема остана.

Първо си объркал кабелите. Пробваш да запалиш, но не пали. Второ: дюзите работят, но няма изгаряне в цилиндрите. Трето: поставяш кабелите както му е реда и пак не ще да пали. Изтощаваш акумулатора, дюзите продължават да пръскат бензин. Равносметката: Просто си задавил двигателя и няма как да запали. Решението: Разкачи бушона за горивната помпа и за запалването. Върти отново на стартера докато изхвърли целия бензин от цилиндрите. Свържи отново всичко и готово.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 19 Ное 2008, 22:39

Вуйчо Ваньо написа:Да ама нали я е палил СЛЕД обезвъздушаването! Колега ако си сигурен, че има искра и сега а не пали провери по-основно цялата концепция с кабелите-първи цил.-от към ангренажа-ред на работа-1-3-4-2 нали?


Е проверих я на светло-на 1,2,3 и 4 цилиндър,бях включил 4,1,2 и 3 кабел от бобините :mhihi: -както казах бях ги наредил по дължина на кабела,но истината при този двигател се оказа съвсем друга-не знам защо най-дългият кабел беше на четвърти цилиндър,следващият по дължина на първи,а кабелите бяха оргинални,даже си имаха номера.
Още веднъж благодаря. ;)

Изображение

Първо си объркал кабелите. Пробваш да запалиш, но не пали. Второ: дюзите работят, но няма изгаряне в цилиндрите. Трето: поставяш кабелите както му е реда и пак не ще да пали. Изтощаваш акумулатора, дюзите продължават да пръскат бензин. Равносметката: Просто си задавил двигателя и няма как да запали. Решението: Разкачи бушона за горивната помпа и за запалването. Върти отново на стартера докато изхвърли целия бензин от цилиндрите. Свържи отново всичко и готово.


Колега,бях ги оставил цилиндрите да се проветрят-даже бях махнал свещите,писал съм го. ;) Причината вече е ясна-кола не се прави на тъмно. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 19 Ное 2008, 23:16

Eми хайде честито :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook