Помощ за ксенон

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 18 Ное 2008, 19:29

Абе не всичко е китайско, моя е корейски примерно.
Я разяснете ква е разликата между 55В и 35В, освен че няма да ми свети борда. По-добре ли светят 55 ватовите?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 28.07.2008
Пол: Мъж
Кара: E90 320d M Sport

Мнение от DaDurty » 18 Ное 2008, 19:36

nParMaTuK написа:Абе не всичко е китайско, моя е корейски примерно.
Я разяснете ква е разликата между 55В и 35В, освен че няма да ми свети борда. По-добре ли светят 55 ватовите?

ами 55W светят осезаемо по силно и както ми казаха...най-много някой от среща да те "набие" защото му светиш ужасно силно :)
We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 18 Ное 2008, 19:59

Kambe написа:уау :shock: :shock: моите не са регулирани още и изобщо светлината не е така равна, колко струва регулирането на стенда ?


5лева... :mhihi:
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Ное 2008, 20:29

DaDurty написа:ами 55W светят осезаемо по силно и както ми казаха...най-много някой от среща да те "набие" защото му светиш ужасно силно :)


Да слагаш 55W хенон показва нуждата от очила.. а не от крушки... тва ако не виждаш с 35W хенон значи не знам... някои дори слагат И на халогените... такива абсурдни неща... как няма някой да ги регламентира тия неща...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 19 Ное 2008, 19:49

Аз обичам да ми светят на макс фаровете, като са добре регулирани мисля че не е проблем за отсрещните :)
А иначе мога ли да сложа 55 ватови крушки на старите баласти?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 19 Ное 2008, 20:49

nParMaTuK написа:Аз обичам да ми светят на макс фаровете, като са добре регулирани мисля че не е проблем за отсрещните :)
А иначе мога ли да сложа 55 ватови крушки на старите баласти?

мисля че не може колега, на баласта нали си пише за какви крушки са ;) ако се лъжа някой да ме поправи :roll:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Мнение от AlCapone » 20 Ное 2008, 16:04

nParMaTuK написа:Абе не всичко е китайско, моя е корейски примерно.
Я разяснете ква е разликата между 55В и 35В, освен че няма да ми свети борда. По-добре ли светят 55 ватовите?


Братле точната разлика е в светлоотделянето (ЛУМИНИ) ако си с 35ватов крушката ти има светлоотделяне 2250 лумина при 50вата то е 3300 което всъщност значи че светят доста по силно и това че ти казват че пречиш на другите е абсолиютна глупост ако фаровете не са ти регулирани и с 35 и с 50 се ше те псуват и ще ти светкат. Аз карам с 50 ватови и никой до сега не ми е светнал че му преча а съм минал над 1300км вече с тях като поне 400 са били на тъмно по магистралата и на никой не съм пречил (съдя по това че на се ми премигвали)но си регулирах фаровете за 10 кинта.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Мнение от AlCapone » 20 Ное 2008, 16:07

nParMaTuK написа:Аз обичам да ми светят на макс фаровете, като са добре регулирани мисля че не е проблем за отсрещните :)
А иначе мога ли да сложа 55 ватови крушки на старите баласти?


Не можеш! има някой баласти на който пише 50/55вата на тях може да слагаш 50/55 ватови лампи но на 35 ватов баласт само 35 ватова лампа.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Мнение от jekichan » 20 Ное 2008, 19:54

Колеги даийте мнение за xenon луксима и какво производство са?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от kobrata_3 » 20 Ное 2008, 20:25

на моито бмв съм с ксенон на луксима от година и полвина и неса мръднали мога да ти покажа как светат ако искаш :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 5.07.2008

Мнение от BMW Addiction » 24 Ное 2008, 22:21

Да не пускам нова тема - ще попитам тук...

Обясняваха ми че не било необходимо да се слага ксенон на дългите, а само на късите... :roll: Когато ми го казаха, бях много учуден... в интерес на истината си нямах ни най-малка идея от ксеноните, но някак си не бях и допускал че може да са само на едните светлини ?

Някой може ли да ми каже така ли е или е въпрос на предпочитания и финанси ?

(Казано честно се учудих, тъй като си мислех че ксенони са дори по-необходими на дългите за по-добро осветление - поне на мен като че ли по-потребна ми е видимост при каране на дълги...)

А извън предпочитанията - каква е масовата практика - ксенон се слага само на късите наистина или и на къси и дълги (и само са ме подвели) ?

Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 24 Ное 2008, 22:27

А бе слага си се и на дългите,ама трябва да забравиш с пресветкането щот ксеноне не обича така :mhihi: и е добре този за дългите да загрява по бързичко...иначе дразни много.(като загрява бавно имам в предви де).
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 5.07.2008

Мнение от BMW Addiction » 25 Ное 2008, 0:26

Борис_Малинов написа:А бе слага си се и на дългите,ама трябва да забравиш с пресветкането щот ксеноне не обича така :mhihi: и е добре този за дългите да загрява по бързичко...иначе дразни много.(като загрява бавно имам в предви де).


Хм, да рабирам ли тогава, че наистина стандартния случай е само ксенон на късите (и че ксенон на дългите е изключение) ? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Мнение от AlCapone » 25 Ное 2008, 10:46

Мен ако питаш масовата практика е да се слагат на късите но по принцип можеш да си ги сложиш и на дълги и на халогени където пожелаеш но ако фаровете са ти с лупи на късите просто седи супер. А и колегата е прав за примигването на дълги трябва да го забравиш. В краен случай зимаш 2 комплекта и си слагаш и на къси и на дълги. ЗИМАЙ КСЕНОНИ САМО С ГАРАНЦИЯ!
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Ное 2008, 10:50

Няма да ти трябват дълги ,при положение че виждаш перфектно на къси ;)
Фаровете задължително да са с лупа ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook