Малко ме е срам но въпрос за акумулатор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 15 Ное 2008, 23:20

DirtySouth написа:А да носех некъв монбат в гаранция да го правят и тоя ми вика не важи гаранцията не е заверена в 2 седмичен срок еди къде си и аз викам глупости ето я книжката с печат е и така ! И той вика да ама му остават само 3 месеца гаранция :shock: вика по втория начин може да го управиме баси типовете


exeee колега друго си е викаш да взимаш акумулатори с намаление а :mhihi: знаеш че съм ти обещал една Varta за Коледа :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 16 Ное 2008, 0:41

аз съм сигурен, че в Е30 никога неможе да бъде зададен такъв въпрос щото секи там бате е инженер :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 16 Ное 2008, 1:07

Здравейте,
колега отиди при някой акумулаторджия да ти погледне
1. акумулатора
2. алтернатора да ли зарежда
3. да ли имаш утечка
Ако имаш голям борд може да наблюдаваш напрежението на скритото меню 9 и да видиш поне алтернатора да ли ти е наред. Или просто с някакъв уред за измерване да премериш самия акумулатор като запалиш колата. Но щом акумулатора ти е нов и нямаш утечки остава алтернатора да ти е проблемен и да не може да го зарежда.
Поздрави и успех

ИС-пушил ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: BlacK Sea
Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
Мечтае да кара: Ферари ф 40
Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация

Мнение от Mishel_Vaian » 16 Ное 2008, 1:35

Мерси отвново на колегите които отговориха на другите не е срамно да не се знае знам други неща примерно които вие не знаете не съм инжинер не съм завършил автото ... Имам познати от автото дето и толкова не знаят ... Колата я карам всеки ден просто така се случи че 3 дена бях болен и не я карах ... Като ми слагаха акумулатора мериха и казаха че всичко е наред остава варианта с утечката ... И аз мисля че не заверих гаранцията там след 2рата или 1та седмица и ще го ям ама :D Айде време за катинар преди всекуките да започнат да сипват в гумата :mhihi: Яз не съм прасе няма да ям от тази гума айде със здраве :winky:
My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...

РазБОЙниКА
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: го на тройки
Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
Детайли за колата: Черна

Мнение от Apassionata » 16 Ное 2008, 6:23

[quote="vld"]Ако за три четри дни седене ти падне акумулатора ,значи имаш утечка някъде или консуматор сериозен ,за речем 0.20А/h :idea:
quote]
На мен ми правеше проблеми акомулатора и се оказа, че са свързали нещо кофти кастофона...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 16 Ное 2008, 11:14

Колеги акумолатора зарежда и при 860 оборота, разликата е там че над 200 оборота в зависимост от релето зарежда от 13 до 14 ако всичко е ok с батерията.
и стига с тия Uтечки ;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио

Мнение от lop_88 » 16 Ное 2008, 16:43

Ман и аз имах същият проблем с акумулатора . Като си взех колата старият беше се скапал и трябваше др да си взема.Както и да е взех си др нов . Имаше период когато не карах колата по 2-3 дена (бях млад шофьор и ме беше базе по тези заледени пътища да карам)само е запалвах . На др ден както ти каза дори нямаше ток да завъти стартера . Както и да е ходих разправях се (добрече пича се оказа точен и ми обръщаше внимание) и се оказа че проблема не е от акумулатора а имал съм отечка от цд-то . "Права рекламациа за технополис в Пловдив " никога не си слагаите там цд-то онзи ман как го е свързвал нз ама беше го свързал не да си на контакт и да свири а без контакт . И то ми е точило ток :Д . Както и да е отидох при 1 познат в сервиз и тои ми каза че е от радиото . Отидох навиках му се на този пич . Тои го свърза да се пуска като си на контакт тогава да баца .Но се оказа и че това не е решение на проблема ,защото сидито " LG " пак си дърпа ток като панела е на него . Като го махнеш всичко си е ок .Затоваче според мен си погледни и цд-то да не ти дава то някаква отечка .
УСПЕХ С РАЗРЕшАВАНЕТО НА ПРОБЛЕМА :)
може всичко да е ,да ама не е бмв :)

ИС-пушил ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: BlacK Sea
Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
Мечтае да кара: Ферари ф 40
Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация

Мнение от Mishel_Vaian » 16 Ное 2008, 19:37

Амиии едва ли ще е това защото винаги си свалям панела :confused: Ще се провери и ще пиша от какво е било
My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Mitaka85 » 16 Ное 2008, 23:42

щом работи двигатела динамото ти зарежда

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Ное 2008, 11:39

Mishel_Vaian написа:Аз мисля че зарежда затова си паля колата от време на време като не я карам ... Един приятел твърди че зареждало над 2000 Оборота ... АМа ако аз съм прав защо по дяволите като карам всеки ден колата си пали ... Когато не я карам 3 дена и съм я припалвал всеки ден по 10 мин когато реша да запаля няма ток да завърти стартера ... ? Утечки уж нямам акумулатора нов ... Може би си иска нейното макар че до сега тая кола не е карана общо 1 седмица от както съм я взел :mhihi: Та отплеснах се помагайте :mhihi:

Този твой приятел дето твърди, че зарежда над 2000 оборота кара или "Волга" /старите модели са с динамо, а не с алтернатор/, или стар москвич, или лада. Няма такъв филм при БМВ. Алтернаторът си зарежда и под 1000 оборота. В случай, че не си сигуран за твойта кола, вземи мултицет да замериш напрежението. Замери го преди да запалиш, след като колата е престояла поне 12 часа и след палене. ПРи работа на празен ход напрежението трябва да е не по-малко от 13.5-13.8, а възможно и 14 волта напрежение. След изключване напрежението постепенно пада и се стабилизира до определена стойност /зависи доколко ти е изтощен акумулатора/.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Ное 2008, 11:54

И малко да смекча тона относно твоя приятел с неговото твърдение, до известна степен той има право. Алтернаторът за разлика от динамото има и възбудителна намотка в ротора, или по-просто казано самият той се явява консуматор на електроенергия. Реално зарежда и на празен ход, но това е неефективно и затова е хубаво акумулатора периодично да се зарежда със зарядно. В твоя случай с припалването само си хабиш бензина- почти никакъв ефект за зареждането. Карай си колата, или зареждай със зарядно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 17 Ное 2008, 23:12

ивчо3 написа:И малко да смекча тона относно твоя приятел с неговото твърдение, до известна степен той има право. Алтернаторът за разлика от динамото има и възбудителна намотка в ротора, или по-просто казано самият той се явява консуматор на електроенергия. Реално зарежда и на празен ход, но това е неефективно и затова е хубаво акумулатора периодично да се зарежда със зарядно. В твоя случай с припалването само си хабиш бензина- почти никакъв ефект за зареждането. Карай си колата, или зареждай със зарядно.
:yes: Това е абсолютна глупост!Някой мисли ли,че с 10мин. работа на място,алтернаторът ще възстанови разряда от стартера при паленето?Ако целта на автора е да си зарежда акумулатора с тези 10мин.препалвания,било то на място или не,съветвам го да си купи зарядно!Защото в противен случай,ще има обратен ефект!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 18 Ное 2008, 1:27

vladuicho написа:
DirtySouth написа:А да носех некъв монбат в гаранция да го правят и тоя ми вика не важи гаранцията не е заверена в 2 седмичен срок еди къде си и аз викам глупости ето я книжката с печат е и така ! И той вика да ама му остават само 3 месеца гаранция :shock: вика по втория начин може да го управиме баси типовете


exeee колега друго си е викаш да взимаш акумулатори с намаление а :mhihi: знаеш че съм ти обещал една Varta за Коледа :mhihi:



Точно че даже на баницата си сложих Exide :mhihi: :mhihi: :mhihi: и тая монбатка ми овисна ей така и реших да я занеса да я оправят ама не ми се занимава ,а иначе да ми подариш варта при положение че на всичките коли дето карам около 5 наброй :mhihi: са с exide някак не върви сеедно от bmw да седна на dacia :mhihi:
I'm slowly drifting
Изображение

РазБОЙниКА
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: го на тройки
Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
Детайли за колата: Черна

Мнение от Apassionata » 18 Ное 2008, 9:54

Mishel_Vaian написа:Амиии едва ли ще е това защото винаги си свалям панела :confused: Ще се провери и ще пиша от какво е било

И аз си го свалях панела, и пак дърпало... Не мога да ти кажа подробности, но накрая нов Акомулатор и някой свързва наново Кастофони Мастофони ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 18 Ное 2008, 10:39

сами много лесно можете да разберете дали ви хаби ток акумулатора ... аз тествах защото бях със стар акумулатор и исках да разбера дали проблема е в акумулатора или в инсталацията , защото почти нямаше ток а бях го заредил преди час примерно :)

изваждате или плюса или минуса .. все тая и включвате последователно амперметър .. е зависи нали плюс на уреда с минус на акумулатора .. да не да го вържете за плюса и минуса само хахаха :)
та .. измервате и виждате .. ако тегли 0.2 А примерно на мен толкова ми тегли .. май че е ок :) но ако е 1А .. нещо става и трябва да се отиде на доктор :)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook