Малко ме е срам но въпрос за акумулатор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
DirtySouth написа:А да носех некъв монбат в гаранция да го правят и тоя ми вика не важи гаранцията не е заверена в 2 седмичен срок еди къде си и аз викам глупости ето я книжката с печат е и така ! И той вика да ама му остават само 3 месеца гаранциявика по втория начин може да го управиме баси типовете
exeee колега друго си е викаш да взимаш акумулатори с намаление а


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Здравейте,
колега отиди при някой акумулаторджия да ти погледне
1. акумулатора
2. алтернатора да ли зарежда
3. да ли имаш утечка
Ако имаш голям борд може да наблюдаваш напрежението на скритото меню 9 и да видиш поне алтернатора да ли ти е наред. Или просто с някакъв уред за измерване да премериш самия акумулатор като запалиш колата. Но щом акумулатора ти е нов и нямаш утечки остава алтернатора да ти е проблемен и да не може да го зарежда.
Поздрави и успех
колега отиди при някой акумулаторджия да ти погледне
1. акумулатора
2. алтернатора да ли зарежда
3. да ли имаш утечка
Ако имаш голям борд може да наблюдаваш напрежението на скритото меню 9 и да видиш поне алтернатора да ли ти е наред. Или просто с някакъв уред за измерване да премериш самия акумулатор като запалиш колата. Но щом акумулатора ти е нов и нямаш утечки остава алтернатора да ти е проблемен и да не може да го зарежда.
Поздрави и успех
- Mishel_Vaian
- ИС-пушил ентусиаст
-
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: BlacK Sea
- Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
- Мечтае да кара: Ферари ф 40
- Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация
Мерси отвново на колегите които отговориха на другите не е срамно да не се знае знам други неща примерно които вие не знаете не съм инжинер не съм завършил автото ... Имам познати от автото дето и толкова не знаят ... Колата я карам всеки ден просто така се случи че 3 дена бях болен и не я карах ... Като ми слагаха акумулатора мериха и казаха че всичко е наред остава варианта с утечката ... И аз мисля че не заверих гаранцията там след 2рата или 1та седмица и ще го ям ама
Айде време за катинар преди всекуките да започнат да сипват в гумата
Яз не съм прасе няма да ям от тази гума айде със здраве 



My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
[quote="vld"]Ако за три четри дни седене ти падне акумулатора ,значи имаш утечка някъде или консуматор сериозен ,за речем 0.20А/h
quote]
На мен ми правеше проблеми акомулатора и се оказа, че са свързали нещо кофти кастофона...

quote]
На мен ми правеше проблеми акомулатора и се оказа, че са свързали нещо кофти кастофона...
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Ман и аз имах същият проблем с акумулатора . Като си взех колата старият беше се скапал и трябваше др да си взема.Както и да е взех си др нов . Имаше период когато не карах колата по 2-3 дена (бях млад шофьор и ме беше базе по тези заледени пътища да карам)само е запалвах . На др ден както ти каза дори нямаше ток да завъти стартера . Както и да е ходих разправях се (добрече пича се оказа точен и ми обръщаше внимание) и се оказа че проблема не е от акумулатора а имал съм отечка от цд-то . "Права рекламациа за технополис в Пловдив " никога не си слагаите там цд-то онзи ман как го е свързвал нз ама беше го свързал не да си на контакт и да свири а без контакт . И то ми е точило ток :Д . Както и да е отидох при 1 познат в сервиз и тои ми каза че е от радиото . Отидох навиках му се на този пич . Тои го свърза да се пуска като си на контакт тогава да баца .Но се оказа и че това не е решение на проблема ,защото сидито " LG " пак си дърпа ток като панела е на него . Като го махнеш всичко си е ок .Затоваче според мен си погледни и цд-то да не ти дава то някаква отечка .
УСПЕХ С РАЗРЕшАВАНЕТО НА ПРОБЛЕМА
УСПЕХ С РАЗРЕшАВАНЕТО НА ПРОБЛЕМА

може всичко да е ,да ама не е бмв 

- Mishel_Vaian
- ИС-пушил ентусиаст
-
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: BlacK Sea
- Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
- Мечтае да кара: Ферари ф 40
- Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация
Амиии едва ли ще е това защото винаги си свалям панела
Ще се провери и ще пиша от какво е било

My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...
- Mitaka85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Mishel_Vaian написа:Аз мисля че зарежда затова си паля колата от време на време като не я карам ... Един приятел твърди че зареждало над 2000 Оборота ... АМа ако аз съм прав защо по дяволите като карам всеки ден колата си пали ... Когато не я карам 3 дена и съм я припалвал всеки ден по 10 мин когато реша да запаля няма ток да завърти стартера ... ? Утечки уж нямам акумулатора нов ... Може би си иска нейното макар че до сега тая кола не е карана общо 1 седмица от както съм я взелТа отплеснах се помагайте
Този твой приятел дето твърди, че зарежда над 2000 оборота кара или "Волга" /старите модели са с динамо, а не с алтернатор/, или стар москвич, или лада. Няма такъв филм при БМВ. Алтернаторът си зарежда и под 1000 оборота. В случай, че не си сигуран за твойта кола, вземи мултицет да замериш напрежението. Замери го преди да запалиш, след като колата е престояла поне 12 часа и след палене. ПРи работа на празен ход напрежението трябва да е не по-малко от 13.5-13.8, а възможно и 14 волта напрежение. След изключване напрежението постепенно пада и се стабилизира до определена стойност /зависи доколко ти е изтощен акумулатора/.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
И малко да смекча тона относно твоя приятел с неговото твърдение, до известна степен той има право. Алтернаторът за разлика от динамото има и възбудителна намотка в ротора, или по-просто казано самият той се явява консуматор на електроенергия. Реално зарежда и на празен ход, но това е неефективно и затова е хубаво акумулатора периодично да се зарежда със зарядно. В твоя случай с припалването само си хабиш бензина- почти никакъв ефект за зареждането. Карай си колата, или зареждай със зарядно.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
ивчо3 написа:И малко да смекча тона относно твоя приятел с неговото твърдение, до известна степен той има право. Алтернаторът за разлика от динамото има и възбудителна намотка в ротора, или по-просто казано самият той се явява консуматор на електроенергия. Реално зарежда и на празен ход, но това е неефективно и затова е хубаво акумулатора периодично да се зарежда със зарядно. В твоя случай с припалването само си хабиш бензина- почти никакъв ефект за зареждането. Карай си колата, или зареждай със зарядно.

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
vladuicho написа:DirtySouth написа:А да носех некъв монбат в гаранция да го правят и тоя ми вика не важи гаранцията не е заверена в 2 седмичен срок еди къде си и аз викам глупости ето я книжката с печат е и така ! И той вика да ама му остават само 3 месеца гаранциявика по втория начин може да го управиме баси типовете
exeee колега друго си е викаш да взимаш акумулатори с намаление азнаеш че съм ти обещал една Varta за Коледа
Точно че даже на баницата си сложих Exide





I'm slowly drifting


- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Mishel_Vaian написа:Амиии едва ли ще е това защото винаги си свалям панелаЩе се провери и ще пиша от какво е било
И аз си го свалях панела, и пак дърпало... Не мога да ти кажа подробности, но накрая нов Акомулатор и някой свързва наново Кастофони Мастофони

- Василев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
- Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
...
сами много лесно можете да разберете дали ви хаби ток акумулатора ... аз тествах защото бях със стар акумулатор и исках да разбера дали проблема е в акумулатора или в инсталацията , защото почти нямаше ток а бях го заредил преди час примерно
изваждате или плюса или минуса .. все тая и включвате последователно амперметър .. е зависи нали плюс на уреда с минус на акумулатора .. да не да го вържете за плюса и минуса само хахаха
та .. измервате и виждате .. ако тегли 0.2 А примерно на мен толкова ми тегли .. май че е ок
но ако е 1А .. нещо става и трябва да се отиде на доктор 

изваждате или плюса или минуса .. все тая и включвате последователно амперметър .. е зависи нали плюс на уреда с минус на акумулатора .. да не да го вържете за плюса и минуса само хахаха

та .. измервате и виждате .. ако тегли 0.2 А примерно на мен толкова ми тегли .. май че е ок


35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани