Пустата първа и втора нещо ме ядосват...?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
himera написа:НА СКОРОСНА КУТИЯ И ДЕФЕРИНЦЯЛ МАСЛО НИКОГА НЕ СЕ СМЕНЯ САМО СЕ ДОЛИВА. А ЩО ДО ВЛИЗАНЕТО НА ТРУДНИТЕ ПРЕДАВКИ ПРОБВАИ ДА НАТЕГНЕШ МАЛКО САЕДИНИТЕЛА И ВИЖ ЕФЕКТА ТОГАВА

- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Бе теории много има - и за lifetime-a и за доливането. Реално погледнато, немците надали са го смятали лайфтайма да е 20 години на тия коли. Моя майстор беше на мнение, че тези масла трябва да се сменят, ако не - сменяш кутии и диференциали после направо. Отделно си купуваме колите от някакви италианци, който някой неща ги правят... а става дума за некви 12-13 лв...не е нищо толкова скъпо и не виждам какъв е проблема да се сменят, ако се сложи качествено масло.
При мен забелязах, че положението при добре загряла кола е по-прилично днес. Първата в 14 от 15 тръгвания влиза добре, втората продължава сякаш леко да закача... но ще карам така за сега.
Мисля, че ако беше от съединителя, всички предавки щяха да са ми проблемни...
При мен забелязах, че положението при добре загряла кола е по-прилично днес. Първата в 14 от 15 тръгвания влиза добре, втората продължава сякаш леко да закача... но ще карам така за сега.
Мисля, че ако беше от съединителя, всички предавки щяха да са ми проблемни...

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
thunderl написа:Бе теории много има - и за lifetime-a и за доливането. Реално погледнато, немците надали са го смятали лайфтайма да е 20 години на тия коли. Моя майстор беше на мнение, че тези масла трябва да се сменят, ако не - сменяш кутии и диференциали после направо. Отделно си купуваме колите от някакви италианци, който някой неща ги правят... а става дума за некви 12-13 лв...не е нищо толкова скъпо и не виждам какъв е проблема да се сменят, ако се сложи качествено масло.
При мен забелязах, че положението при добре загряла кола е по-прилично днес. Първата в 14 от 15 тръгвания влиза добре, втората продължава сякаш леко да закача... но ще карам така за сега.
Мисля, че ако беше от съединителя, всички предавки щяха да са ми проблемни...
Правилно разсъждаваш,следователно,при теб проблема е неправилно масло(по-гъсто),или както предположиха колегите-ябълката на скоростния лост.
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
ned_gm28 написа:thunderl написа:Бе теории много има - и за lifetime-a и за доливането. Реално погледнато, немците надали са го смятали лайфтайма да е 20 години на тия коли. Моя майстор беше на мнение, че тези масла трябва да се сменят, ако не - сменяш кутии и диференциали после направо. Отделно си купуваме колите от някакви италианци, който някой неща ги правят... а става дума за некви 12-13 лв...не е нищо толкова скъпо и не виждам какъв е проблема да се сменят, ако се сложи качествено масло.
При мен забелязах, че положението при добре загряла кола е по-прилично днес. Първата в 14 от 15 тръгвания влиза добре, втората продължава сякаш леко да закача... но ще карам така за сега.
Мисля, че ако беше от съединителя, всички предавки щяха да са ми проблемни...
Правилно разсъждаваш,следователно,при теб проблема е неправилно масло(по-гъсто),или както предположиха колегите-ябълката на скоростния лост.
Не вярвам майсторът да не е сложил правилното масло, в крайна сметка на него не му пречи да вземе и по-различно и по-скъпо, отделно едва ли би...си заложил реномето на някакви 10 лв разлика (така или иначе аз ги плащам

А за ябълката...гледах някакви снимки на цялата система на скоростната кутия, гледам, че отдолу има разни пластмаски и чудесийки, но имам чувството, че не е лесно сам да ги смажа и сменя... В общи линии никой не се изказа за тая ябълка - какво се прави за да се оправи и може ли това да стане в ...близки до домашни условия

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
аз пък искам да разбера как се натяга съединител на тази кола и как в него е проблема на първа, а не примерно на задна, която дори не е синхронизирана






only rear wheel drive
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
thunderl написа:ned_gm28 написа:thunderl написа:Бе теории много има - и за lifetime-a и за доливането. Реално погледнато, немците надали са го смятали лайфтайма да е 20 години на тия коли. Моя майстор беше на мнение, че тези масла трябва да се сменят, ако не - сменяш кутии и диференциали после направо. Отделно си купуваме колите от някакви италианци, който някой неща ги правят... а става дума за некви 12-13 лв...не е нищо толкова скъпо и не виждам какъв е проблема да се сменят, ако се сложи качествено масло.
При мен забелязах, че положението при добре загряла кола е по-прилично днес. Първата в 14 от 15 тръгвания влиза добре, втората продължава сякаш леко да закача... но ще карам така за сега.
Мисля, че ако беше от съединителя, всички предавки щяха да са ми проблемни...
Правилно разсъждаваш,следователно,при теб проблема е неправилно масло(по-гъсто),или както предположиха колегите-ябълката на скоростния лост.
Не вярвам майсторът да не е сложил правилното масло, в крайна сметка на него не му пречи да вземе и по-различно и по-скъпо, отделно едва ли би...си заложил реномето на някакви 10 лв разлика (така или иначе аз ги плащам) . Все пак ще се консултирам допълнително. Но съм 99% убеден, че е сложил каквото пише според лепенката.
А за ябълката...гледах някакви снимки на цялата система на скоростната кутия, гледам, че отдолу има разни пластмаски и чудесийки, но имам чувството, че не е лесно сам да ги смажа и сменя... В общи линии никой не се изказа за тая ябълка - какво се прави за да се оправи и може ли това да стане в ...близки до домашни условия
Можеш да я напръскаш с "Penetrating Oil" -проникващо масло.Спрей е.Успех!
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани