Пустата първа и втора нещо ме ядосват...?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Radnevo/ St.zagora

Мнение от himera » 07 Ное 2008, 21:49

НА СКОРОСНА КУТИЯ И ДЕФЕРИНЦЯЛ МАСЛО НИКОГА НЕ СЕ СМЕНЯ САМО СЕ ДОЛИВА. А ЩО ДО ВЛИЗАНЕТО НА ТРУДНИТЕ ПРЕДАВКИ ПРОБВАИ ДА НАТЕГНЕШ МАЛКО САЕДИНИТЕЛА И ВИЖ ЕФЕКТА ТОГАВА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 08 Ное 2008, 10:55

И сте сигурни, че не е от съединителя?!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 08 Ное 2008, 18:27

himera написа:НА СКОРОСНА КУТИЯ И ДЕФЕРИНЦЯЛ МАСЛО НИКОГА НЕ СЕ СМЕНЯ САМО СЕ ДОЛИВА. А ЩО ДО ВЛИЗАНЕТО НА ТРУДНИТЕ ПРЕДАВКИ ПРОБВАИ ДА НАТЕГНЕШ МАЛКО САЕДИНИТЕЛА И ВИЖ ЕФЕКТА ТОГАВА

:nono: Има скоростни кутии и диференциали с доживотни масла(Lifetime).Там масло не се сменя.При останалите варианти,маслото по принцип трябва да се сменя,а т`ва че никой не го прави и практически няма проблеми е друг въпрос.Ако обаче се налее по-гъсто масло от предписаното-предавките започват да влизат трудно!(колкото по-студено става-толкова по-трудно става).ATF е масло за автоматични скоростни кутии (Automatic Transmission Fluid) и не всички скоростни кутии са за такова-има каталози за тези неща!Що се отнася до съединителя-да!Ако не отделя-естествено,че ще влизат трудно предавките тогава.А как се чувстват синхронизаторите-не питай.....Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Мнение от thunderl » 08 Ное 2008, 19:20

Бе теории много има - и за lifetime-a и за доливането. Реално погледнато, немците надали са го смятали лайфтайма да е 20 години на тия коли. Моя майстор беше на мнение, че тези масла трябва да се сменят, ако не - сменяш кутии и диференциали после направо. Отделно си купуваме колите от някакви италианци, който някой неща ги правят... а става дума за некви 12-13 лв...не е нищо толкова скъпо и не виждам какъв е проблема да се сменят, ако се сложи качествено масло.

При мен забелязах, че положението при добре загряла кола е по-прилично днес. Първата в 14 от 15 тръгвания влиза добре, втората продължава сякаш леко да закача... но ще карам така за сега.

Мисля, че ако беше от съединителя, всички предавки щяха да са ми проблемни... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 08 Ное 2008, 19:32

thunderl написа:Бе теории много има - и за lifetime-a и за доливането. Реално погледнато, немците надали са го смятали лайфтайма да е 20 години на тия коли. Моя майстор беше на мнение, че тези масла трябва да се сменят, ако не - сменяш кутии и диференциали после направо. Отделно си купуваме колите от някакви италианци, който някой неща ги правят... а става дума за некви 12-13 лв...не е нищо толкова скъпо и не виждам какъв е проблема да се сменят, ако се сложи качествено масло.

При мен забелязах, че положението при добре загряла кола е по-прилично днес. Първата в 14 от 15 тръгвания влиза добре, втората продължава сякаш леко да закача... но ще карам така за сега.

Мисля, че ако беше от съединителя, всички предавки щяха да са ми проблемни... :roll:

Правилно разсъждаваш,следователно,при теб проблема е неправилно масло(по-гъсто),или както предположиха колегите-ябълката на скоростния лост.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Мнение от thunderl » 08 Ное 2008, 23:23

ned_gm28 написа:
thunderl написа:Бе теории много има - и за lifetime-a и за доливането. Реално погледнато, немците надали са го смятали лайфтайма да е 20 години на тия коли. Моя майстор беше на мнение, че тези масла трябва да се сменят, ако не - сменяш кутии и диференциали после направо. Отделно си купуваме колите от някакви италианци, който някой неща ги правят... а става дума за некви 12-13 лв...не е нищо толкова скъпо и не виждам какъв е проблема да се сменят, ако се сложи качествено масло.

При мен забелязах, че положението при добре загряла кола е по-прилично днес. Първата в 14 от 15 тръгвания влиза добре, втората продължава сякаш леко да закача... но ще карам така за сега.

Мисля, че ако беше от съединителя, всички предавки щяха да са ми проблемни... :roll:

Правилно разсъждаваш,следователно,при теб проблема е неправилно масло(по-гъсто),или както предположиха колегите-ябълката на скоростния лост.


Не вярвам майсторът да не е сложил правилното масло, в крайна сметка на него не му пречи да вземе и по-различно и по-скъпо, отделно едва ли би...си заложил реномето на някакви 10 лв разлика (така или иначе аз ги плащам :) ) . Все пак ще се консултирам допълнително. Но съм 99% убеден, че е сложил каквото пише според лепенката.

А за ябълката...гледах някакви снимки на цялата система на скоростната кутия, гледам, че отдолу има разни пластмаски и чудесийки, но имам чувството, че не е лесно сам да ги смажа и сменя... В общи линии никой не се изказа за тая ябълка - какво се прави за да се оправи и може ли това да стане в ...близки до домашни условия :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 08 Ное 2008, 23:52

АТФ е за скоростите . а м/у другото и аз имам проблем обаче с 1вата и 3тата . 1вата някой път влиза трудно а 3тата сякаш задира някаде тя поне влиза но каточели лоста запъва някаде .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 09 Ное 2008, 1:04

аз пък искам да разбера как се натяга съединител на тази кола и как в него е проблема на първа, а не примерно на задна, която дори не е синхронизирана :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
only rear wheel drive

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 09 Ное 2008, 2:58

не се натаяга. абе имам чуството, че на е36 скоростите не са от най-здравите части по колата :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 09 Ное 2008, 22:18

thunderl написа:
ned_gm28 написа:
thunderl написа:Бе теории много има - и за lifetime-a и за доливането. Реално погледнато, немците надали са го смятали лайфтайма да е 20 години на тия коли. Моя майстор беше на мнение, че тези масла трябва да се сменят, ако не - сменяш кутии и диференциали после направо. Отделно си купуваме колите от някакви италианци, който някой неща ги правят... а става дума за некви 12-13 лв...не е нищо толкова скъпо и не виждам какъв е проблема да се сменят, ако се сложи качествено масло.

При мен забелязах, че положението при добре загряла кола е по-прилично днес. Първата в 14 от 15 тръгвания влиза добре, втората продължава сякаш леко да закача... но ще карам така за сега.

Мисля, че ако беше от съединителя, всички предавки щяха да са ми проблемни... :roll:

Правилно разсъждаваш,следователно,при теб проблема е неправилно масло(по-гъсто),или както предположиха колегите-ябълката на скоростния лост.


Не вярвам майсторът да не е сложил правилното масло, в крайна сметка на него не му пречи да вземе и по-различно и по-скъпо, отделно едва ли би...си заложил реномето на някакви 10 лв разлика (така или иначе аз ги плащам :) ) . Все пак ще се консултирам допълнително. Но съм 99% убеден, че е сложил каквото пише според лепенката.

А за ябълката...гледах някакви снимки на цялата система на скоростната кутия, гледам, че отдолу има разни пластмаски и чудесийки, но имам чувството, че не е лесно сам да ги смажа и сменя... В общи линии никой не се изказа за тая ябълка - какво се прави за да се оправи и може ли това да стане в ...близки до домашни условия :?:

Можеш да я напръскаш с "Penetrating Oil" -проникващо масло.Спрей е.Успех!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook