Има ли място за сръвнение м/у 325tds и 318is (drift battle)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 19.10.2007

Мнение от rdelight » 29 Окт 2008, 18:42

Ами глави не съм пукал до сега, но не ви разбирам защо смятате, че дизела поддава много по-бързо от бензина? Каква по-голяма слабост има дизеловия блок пред бензиновия, до колкото знам елементите в дизеловия са много по-корави от тези на бензиновия.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 29 Окт 2008, 18:53

зимаи си 325 тдс като си решил,супер си е мотора и си е достатъчно добър за дрифт.Кои каза че 318 ис и 320 няма сила да се завърти :mhihi: :mhihi: :mhihi: Да доиде да му покажа 316 М40 как се върти :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 19.10.2007

Мнение от rdelight » 29 Окт 2008, 19:36

Ами то всеки мотор на БМВ ако става въпрос се върти ако е на място, интересува ме дали ще пързаля завоя с висока скорост и къдеж (не от ауспуха:))

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 29 Окт 2008, 19:52

petio_bmw 318is написа:зимаи си 325 тдс като си решил,супер си е мотора и си е достатъчно добър за дрифт.Кои каза че 318 ис и 320 няма сила да се завърти :mhihi: :mhihi: :mhihi: Да доиде да му покажа 316 М40 как се върти :mhihi: :mhihi: :mhihi:


как ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 29 Окт 2008, 20:15

zBoost написа:
petio_bmw 318is написа:зимаи си 325 тдс като си решил,супер си е мотора и си е достатъчно добър за дрифт.Кои каза че 318 ис и 320 няма сила да се завърти :mhihi: :mhihi: :mhihi: Да доиде да му покажа 316 М40 как се върти :mhihi: :mhihi: :mhihi:


как ?
като пумпал :mhihi: :mhihi: :mhihi: ми то всяко здраво BMW го прави тва което искаш колега rdelight стига ти да умееш

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 13.08.2007
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 2013г

Мнение от bigmata » 29 Окт 2008, 20:43

Колега имал сам и 318is и 320 сега карам 325TDS със чип и нямат нищо общо направо ги праааа смешни,сменяш си водна помпа,термостат и силиконова перка и даваш гас колко искаш
За 3-и месеца и дрифт постоянно(даже ASC-то непомага) още си кара смраделия TDS

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 29 Окт 2008, 20:54

rdelight написа:Ами глави не съм пукал до сега, но не ви разбирам защо смятате, че дизела поддава много по-бързо от бензина? Каква по-голяма слабост има дизеловия блок пред бензиновия, до колкото знам елементите в дизеловия са много по-корави от тези на бензиновия.

Естествено че ще са по корави като се има в предвид степените на сгъстяване на дизеловите мотори и вследствие на това по голямото натоварване на коляно-мотовилковия механизъм!
За да е по-кораво едно нещо първо е подбран подходящия матерял(обикновено легирани чугуни) и е обработено по подходящия начин(ковано),обаче обикновено е и по тежко.Доста от елементите на дизеловия мотор са по тежки от тези на бензиновия,а по голямото тегло довежда до по голяма инерцона сила,която при големи натоварвния( и обороти) създава по-големи сили на усукване и натоварване на коляно-мотовилковия механизъм!
А и доклокото знам(не от личен опит-не карам дизели) на ТДС-а помпата е доста слабо място,и точно при такива изпълнения надали и е много добре
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 29 Окт 2008, 21:12

Аз не карам дизели,щото не съм им фен изобщо,но имам един комшия дето караше 325TDS-97`-иначе много пазена,много лъскава,обаче и много го болеше главата от потдръжката!След като малко по малко даде 2200лв. :shock: за ремонти по двигателя взе,че го продаде..... :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Окт 2008, 21:26

Тя помпата от даване на газ не се преебва ,споко ;)
Помпата се скапва от "хубава" нафта най вече :idea:
Има някои неща които трябва да се спазват при дизелите когато издевателстваш над тях и това е ,ако се грижиш за нея няма дате остави.
Хубаво масло,хубава нафта, по честичка смяна на маслото 7-8к км. в градски условия или 10к макс ако караш предимно на дълго.
Да не я гасиш веднага след тормоз ,винаги едното око да ти е на температурата и като цяло охладителната система трябва да е винаги изрядна.
Другото са си празни приказки.
Ако уцелиш читав дизел ,експлоатационните му разходи са смешни ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 29 Окт 2008, 21:36

vld написа:Тя помпата от даване на газ не се преебва ,споко ;)
Помпата се скапва от "хубава" нафта най вече :idea:
Има някои неща които трябва да се спазват при дизелите когато издевателстваш над тях и това е ,ако се грижиш за нея няма дате остави.
Хубаво масло,хубава нафта, по честичка смяна на маслото 7-8к км. в градски условия или 10к макс ако караш предимно на дълго.
Да не я гасиш веднага след тормоз ,винаги едното око да ти е на температурата и като цяло охладителната система трябва да е винаги изрядна.
Другото са си празни приказки.
Ако уцелиш читав дизел ,експлоатационните му разходи са смешни ;)

Напълно съм съгласен,колега,обаче лошото в случая е,че те тия дизели дето ние тук им се радваме и издевателстваме над тях са били читави,ама преди 7-8г.Но иначе си прав.Пък и то прасе,жена и кола са на късмет....

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 29 Окт 2008, 21:41

vld написа:................

Повечето неща който си изброил важът и за бензина :)
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 29 Окт 2008, 22:13

Нафтата е за тираджии :mhihi: Тва е сатанинско гориво
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 29 Окт 2008, 23:20

Вземи си и дизел да си караш и бензинка да си връткаш ;)
Моето мнение е че трябва да си вземеш дизела .. но само защото имаш безплатна нафта !! Че какво по важно от това!! :mhihi: Хмм тдс-а ако турбото не е включено, не може да врътне гуми :mhihi: Изобщо не въриви ако не е включено турбото всъщност (т.е. под 2500 оборота) :) :mhihi:
В моменте карам и 2-та двигателя ... като натиснеш педала на 2.5 тдс-а след 2500 просто се изтрелваш като самолет :shock: Чувството е много готино.. При бензина е по плавно ... но ако става дума за дрифт и завой тогава нещата се обръщат :) Бензинката ти пълни душата ... а дизела ти се струва тромав особено ако превключиш скорост и оборотите са по ниски :mhihi: колата спира :mhihi:
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 29 Окт 2008, 23:52

Колеги, като прочетох внимателно цялата тема, вместо нещо да ми се проясни направо стана мъгла.

"Доста от елементите на дизеловия мотор са по тежки от тези на бензиновия,а по голямото тегло довежда до по голяма инерцона сила,която при големи натоварвния( и обороти) създава по-големи сили на усукване и натоварване на коляно-мотовилковия механизъм!
А и доклокото знам(не от личен опит-не карам дизели) на ТДС-а помпата е доста слабо място,и точно при такива изпълнения надали и е много добре"

Извинявай колега, аз не съм проверявал колко са по-тежки частите на дизеловия двигател и не желая да споря, нито да те обиждам по накакъв начин, но това написаното със всичките му там сили и натоварвания не е точно така.
Основна разлика между бензинов и дизелов двигател е при палене на студен двигател. Тогава при бензиновия мотор се получава по голямо триени и износване на двигатела поради слабите (да не кажа никаквите) смазочни свойства на бензина. При дизела, поради смазочните свойства на горивото този проблем е сведен до минимум.

А що се касае до въртенето на гуми 2.5tds върти гуми по всяко време без значение включено или е или не турбото.
Това последното е от личен опит.
Последна промяна stony1 на 30 Окт 2008, 22:42, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 30 Окт 2008, 0:28

Не говори глупости :lol:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook