Има ли място за сръвнение м/у 325tds и 318is (drift battle)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
зимаи си 325 тдс като си решил,супер си е мотора и си е достатъчно добър за дрифт.Кои каза че 318 ис и 320 няма сила да се завърти
Да доиде да му покажа 316 М40 как се върти







- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
petio_bmw 318is написа:зимаи си 325 тдс като си решил,супер си е мотора и си е достатъчно добър за дрифт.Кои каза че 318 ис и 320 няма сила да се завърти![]()
![]()
Да доиде да му покажа 316 М40 как се върти
![]()
![]()
как ?
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
като пумпалzBoost написа:petio_bmw 318is написа:зимаи си 325 тдс като си решил,супер си е мотора и си е достатъчно добър за дрифт.Кои каза че 318 ис и 320 няма сила да се завърти![]()
![]()
Да доиде да му покажа 316 М40 как се върти
![]()
![]()
как ?



- bigmata
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 13.08.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 2013г
Колега имал сам и 318is и 320 сега карам 325TDS със чип и нямат нищо общо направо ги праааа смешни,сменяш си водна помпа,термостат и силиконова перка и даваш гас колко искаш
За 3-и месеца и дрифт постоянно(даже ASC-то непомага) още си кара смраделия TDS
За 3-и месеца и дрифт постоянно(даже ASC-то непомага) още си кара смраделия TDS
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
rdelight написа:Ами глави не съм пукал до сега, но не ви разбирам защо смятате, че дизела поддава много по-бързо от бензина? Каква по-голяма слабост има дизеловия блок пред бензиновия, до колкото знам елементите в дизеловия са много по-корави от тези на бензиновия.
Естествено че ще са по корави като се има в предвид степените на сгъстяване на дизеловите мотори и вследствие на това по голямото натоварване на коляно-мотовилковия механизъм!
За да е по-кораво едно нещо първо е подбран подходящия матерял(обикновено легирани чугуни) и е обработено по подходящия начин(ковано),обаче обикновено е и по тежко.Доста от елементите на дизеловия мотор са по тежки от тези на бензиновия,а по голямото тегло довежда до по голяма инерцона сила,която при големи натоварвния( и обороти) създава по-големи сили на усукване и натоварване на коляно-мотовилковия механизъм!
А и доклокото знам(не от личен опит-не карам дизели) на ТДС-а помпата е доста слабо място,и точно при такива изпълнения надали и е много добре



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Аз не карам дизели,щото не съм им фен изобщо,но имам един комшия дето караше 325TDS-97`-иначе много пазена,много лъскава,обаче и много го болеше главата от потдръжката!След като малко по малко даде 2200лв.
за ремонти по двигателя взе,че го продаде..... 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Тя помпата от даване на газ не се преебва ,споко
Помпата се скапва от "хубава" нафта най вече
Има някои неща които трябва да се спазват при дизелите когато издевателстваш над тях и това е ,ако се грижиш за нея няма дате остави.
Хубаво масло,хубава нафта, по честичка смяна на маслото 7-8к км. в градски условия или 10к макс ако караш предимно на дълго.
Да не я гасиш веднага след тормоз ,винаги едното око да ти е на температурата и като цяло охладителната система трябва да е винаги изрядна.
Другото са си празни приказки.
Ако уцелиш читав дизел ,експлоатационните му разходи са смешни

Помпата се скапва от "хубава" нафта най вече

Има някои неща които трябва да се спазват при дизелите когато издевателстваш над тях и това е ,ако се грижиш за нея няма дате остави.
Хубаво масло,хубава нафта, по честичка смяна на маслото 7-8к км. в градски условия или 10к макс ако караш предимно на дълго.
Да не я гасиш веднага след тормоз ,винаги едното око да ти е на температурата и като цяло охладителната система трябва да е винаги изрядна.
Другото са си празни приказки.
Ако уцелиш читав дизел ,експлоатационните му разходи са смешни


- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
vld написа:Тя помпата от даване на газ не се преебва ,споко![]()
Помпата се скапва от "хубава" нафта най вече![]()
Има някои неща които трябва да се спазват при дизелите когато издевателстваш над тях и това е ,ако се грижиш за нея няма дате остави.
Хубаво масло,хубава нафта, по честичка смяна на маслото 7-8к км. в градски условия или 10к макс ако караш предимно на дълго.
Да не я гасиш веднага след тормоз ,винаги едното око да ти е на температурата и като цяло охладителната система трябва да е винаги изрядна.
Другото са си празни приказки.
Ако уцелиш читав дизел ,експлоатационните му разходи са смешни
Напълно съм съгласен,колега,обаче лошото в случая е,че те тия дизели дето ние тук им се радваме и издевателстваме над тях са били читави,ама преди 7-8г.Но иначе си прав.Пък и то прасе,жена и кола са на късмет....
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
vld написа:................
Повечето неща който си изброил важът и за бензина




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Вземи си и дизел да си караш и бензинка да си връткаш
Моето мнение е че трябва да си вземеш дизела .. но само защото имаш безплатна нафта !! Че какво по важно от това!!
Хмм тдс-а ако турбото не е включено, не може да врътне гуми
Изобщо не въриви ако не е включено турбото всъщност (т.е. под 2500 оборота)
В моменте карам и 2-та двигателя ... като натиснеш педала на 2.5 тдс-а след 2500 просто се изтрелваш като самолет
Чувството е много готино.. При бензина е по плавно ... но ако става дума за дрифт и завой тогава нещата се обръщат
Бензинката ти пълни душата ... а дизела ти се струва тромав особено ако превключиш скорост и оборотите са по ниски
колата спира 

Моето мнение е че трябва да си вземеш дизела .. но само защото имаш безплатна нафта !! Че какво по важно от това!!




В моменте карам и 2-та двигателя ... като натиснеш педала на 2.5 тдс-а след 2500 просто се изтрелваш като самолет




- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Колеги, като прочетох внимателно цялата тема, вместо нещо да ми се проясни направо стана мъгла.
"Доста от елементите на дизеловия мотор са по тежки от тези на бензиновия,а по голямото тегло довежда до по голяма инерцона сила,която при големи натоварвния( и обороти) създава по-големи сили на усукване и натоварване на коляно-мотовилковия механизъм!
А и доклокото знам(не от личен опит-не карам дизели) на ТДС-а помпата е доста слабо място,и точно при такива изпълнения надали и е много добре"
Извинявай колега, аз не съм проверявал колко са по-тежки частите на дизеловия двигател и не желая да споря, нито да те обиждам по накакъв начин, но това написаното със всичките му там сили и натоварвания не е точно така.
Основна разлика между бензинов и дизелов двигател е при палене на студен двигател. Тогава при бензиновия мотор се получава по голямо триени и износване на двигатела поради слабите (да не кажа никаквите) смазочни свойства на бензина. При дизела, поради смазочните свойства на горивото този проблем е сведен до минимум.
А що се касае до въртенето на гуми 2.5tds върти гуми по всяко време без значение включено или е или не турбото.
Това последното е от личен опит.
"Доста от елементите на дизеловия мотор са по тежки от тези на бензиновия,а по голямото тегло довежда до по голяма инерцона сила,която при големи натоварвния( и обороти) създава по-големи сили на усукване и натоварване на коляно-мотовилковия механизъм!
А и доклокото знам(не от личен опит-не карам дизели) на ТДС-а помпата е доста слабо място,и точно при такива изпълнения надали и е много добре"
Извинявай колега, аз не съм проверявал колко са по-тежки частите на дизеловия двигател и не желая да споря, нито да те обиждам по накакъв начин, но това написаното със всичките му там сили и натоварвания не е точно така.
Основна разлика между бензинов и дизелов двигател е при палене на студен двигател. Тогава при бензиновия мотор се получава по голямо триени и износване на двигатела поради слабите (да не кажа никаквите) смазочни свойства на бензина. При дизела, поради смазочните свойства на горивото този проблем е сведен до минимум.
А що се касае до въртенето на гуми 2.5tds върти гуми по всяко време без значение включено или е или не турбото.
Това последното е от личен опит.
Последна промяна stony1 на 30 Окт 2008, 22:42, променена общо 1 път
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани