Помощ за изпаренията от резервоара
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
И аз имам такава простотия за изпарения и малко след като взех колата, едната втулка в която влиза маркуча се счупи и един майстор запуши маркуча с едно болче, за да не дърпа въздух от там и от тогава така си карам 

- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Някой може ли да ми каже каде се включват тея испарения в колектора, че никаде в "Реалоем" не го виждам?
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
Zaho написа:Питам за тези Изпарения защото При диагностика компа ми го отчита че клапана за испаренията неработи
А и някаде бях чел, че кога не работи тази система има вероятност от това да ти обеднява сместа и да ти работи неравномерно на празенход колата ?
да и аз така съм чувал от майсторите
BMW 318is
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
phantomas написа:Zaho написа:Питам за тези Изпарения защото При диагностика компа ми го отчита че клапана за испаренията неработи
А и някаде бях чел, че кога не работи тази система има вероятност от това да ти обеднява сместа и да ти работи неравномерно на празенход колата ?
да и аз така съм чувал от майсторите
Това е както казвате система за отвеждане на бензиновите изпарения от резервоара през цилиндър с активен въглен, свързан с два маркуча от които единия виси свободно, а другия се свързва със смукателния колектор и отвежда бензинобите изпарения заедно с горивната смес в цилиндрите. Клапанът служи да ограничава до известна степен достъпа на парите през маркуча, като когато е затворен напълно се създава вакуум в резервоара, а оттам и гаснене на двигателя, тресене и т.н. Работата на самия клапан се управлява от въпросния резистор номер осем 1000 ома. Последното е мое предположение, защото като гледам на М43 и М42, самият резистор се явява неразделна част от клапана.
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
ивчо3 написа:phantomas написа:Zaho написа:Питам за тези Изпарения защото При диагностика компа ми го отчита че клапана за испаренията неработи
А и някаде бях чел, че кога не работи тази система има вероятност от това да ти обеднява сместа и да ти работи неравномерно на празенход колата ?
да и аз така съм чувал от майсторите
Това е както казвате система за отвеждане на бензиновите изпарения от резервоара през цилиндър с активен въглен, свързан с два маркуча от които единия виси свободно, а другия се свързва със смукателния колектор и отвежда бензинобите изпарения заедно с горивната смес в цилиндрите. Клапанът служи да ограничава до известна степен достъпа на парите през маркуча, като когато е затворен напълно се създава вакуум в резервоара, а оттам и гаснене на двигателя, тресене и т.н. Работата на самия клапан се управлява от въпросния резистор номер осем 1000 ома. Последното е мое предположение, защото като гледам на М43 и М42, самият резистор се явява неразделна част от клапана.
каде по точно се свързва с колектора на М50, че никаде него виждам
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
При старите автомобили без система за отвеждане на бензиновите изпарения има само един маркуч в горната част на резервоара, който служи за навлизане на въздух при изразходване на горивото и предотвратяване на вакуума. Както знаете около резервоара на тези автомобили постоянно смърди на гориво. Филтърът с активан въглен се слага от екологична гледна точка.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Zaho написа:ивчо3 написа:phantomas написа:Zaho написа:Питам за тези Изпарения защото При диагностика компа ми го отчита че клапана за испаренията неработи
А и някаде бях чел, че кога не работи тази система има вероятност от това да ти обеднява сместа и да ти работи неравномерно на празенход колата ?
да и аз така съм чувал от майсторите
Това е както казвате система за отвеждане на бензиновите изпарения от резервоара през цилиндър с активен въглен, свързан с два маркуча от които единия виси свободно, а другия се свързва със смукателния колектор и отвежда бензинобите изпарения заедно с горивната смес в цилиндрите. Клапанът служи да ограничава до известна степен достъпа на парите през маркуча, като когато е затворен напълно се създава вакуум в резервоара, а оттам и гаснене на двигателя, тресене и т.н. Работата на самия клапан се управлява от въпросния резистор номер осем 1000 ома. Последното е мое предположение, защото като гледам на М43 и М42, самият резистор се явява неразделна част от клапана.
каде по точно се свързва с колектора на М50, че никаде него виждам
Маркуч номер три на схемата. Като гледам се свързва от вътрешната страна точно преди дроселовата клапа. На моя мотор М42 този маркуч се свързва точно в долната част на тръбата преди дроселовата клапа.
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Някаде четох че Еку-то взима информация от тоя клапан и според това корегира сместа защото все пак в тея испарения има гориво!
И когато не е наред обеднява сместа и колата неработи как требва а на мен ми даде грешка при диагностика точно този клапан.
А никаде по дросела и колектора невиждам място кадето да се включват тези изпарения за да си взема втора ръка тая система и да си я добава към мотора че в момента я няма гадните изпарения
И когато не е наред обеднява сместа и колата неработи как требва а на мен ми даде грешка при диагностика точно този клапан.
А никаде по дросела и колектора невиждам място кадето да се включват тези изпарения за да си взема втора ръка тая система и да си я добава към мотора че в момента я няма гадните изпарения
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
може ли някой да постне снимка от реалоема за м42 е36 с номерчето каде се намира точно маркуча и клапана
BMW 318is
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ReSpAwN