Прегряване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: ?
sedef4o написа:не е от водната помпа.термостата се прецака и перката на водната помпа бе6е стопена.
T.e. ти е заминала водната помпа в движение, а после се е оказало, че и термостата е за смяна

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Проверети си добре херметиката на охладителната система.Тя е много капризна при нашите коли.
Един колега скоро беше пуснал доста полезна тема за това.
Проверете си тройника който влиза в главата от зад на двигателя(до моторчето на парното).
Това се отнася за М43 незнам за други мотори дали имат точно там бакелтни съединения(тройници,2-ници т.н.)
Всички двигатели имат такива съединия просто може да се намират на различни места.
Гледайте хубаво и това друг варянт няма.
А дали е прегрявана неможе да се разбере в повечето случаи без да се отвори мотора.Най-много колега да ти е издухана гарнитурата,което е нормално даже и да не е прегрявана.
Един колега скоро беше пуснал доста полезна тема за това.
Проверете си тройника който влиза в главата от зад на двигателя(до моторчето на парното).
Това се отнася за М43 незнам за други мотори дали имат точно там бакелтни съединения(тройници,2-ници т.н.)
Всички двигатели имат такива съединия просто може да се намират на различни места.
Гледайте хубаво и това друг варянт няма.
А дали е прегрявана неможе да се разбере в повечето случаи без да се отвори мотора.Най-много колега да ти е издухана гарнитурата,което е нормално даже и да не е прегрявана.

.
sedef4o написа:
не е от водната помпа.термостата се прецака и перката на водната помпа бе6е стопена.
liloff тоест карах я с 220 по цялата магистрала от пловдив до софия водната помпа и термостата сдадаха багажа и колата прегря вдигна температурата на максимално и запо4на да намаля скороста на колата .това е моето прегряване.близо 2 години от тогава никакьв проблем при изванградско каране ни пьк при градско
не е от водната помпа.термостата се прецака и перката на водната помпа бе6е стопена.
liloff тоест карах я с 220 по цялата магистрала от пловдив до софия водната помпа и термостата сдадаха багажа и колата прегря вдигна температурата на максимално и запо4на да намаля скороста на колата .това е моето прегряване.близо 2 години от тогава никакьв проблем при изванградско каране ни пьк при градско
Да де разбрах... но термостата ти е бил отворен..., да се прецака означава, че е забил на отворено (в което няма лошо принципно). Иначе при 220 това е максимални обороти и разбирам зора на помпата...
Кофти случка, не се заяждам... просто не мога да си представа какво се е случило на термостата точно. Помпата ясна, че й и е заминала перката
Кофти случка, не се заяждам... просто не мога да си представа какво се е случило на термостата точно. Помпата ясна, че й и е заминала перката

- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
тея дни ще я видя на канал вси4ко как е но я оглеждах преди няколко дена.... и нямше нищо което да капе и т.н 

- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
същия проблем
tarkalay написа:тея дни ще я видя на канал вси4ко как е но я оглеждах преди няколко дена.... и нямше нищо което да капе и т.н
Имам цяла тема, върти се точко около твоята

загубата ми на антифриз е почти идентична с твоята.. днес установих че капе антифриз от дренажа на климатика, което е точно зад двигателя, но ако бръкнеш (при студена кола) откъм акумулатора зад двигателя и опипаш станиола с който е облепено купето, и ръката ти стане мокра от антифриз, значи оттам е.. имай предвид че имам проблема от около година и чак днес го диагностицирах че въобще тече отнякъде... а под колата не става някаква невъобразима локва, да не говорим че пада точно върху едната от двете тръби на двуцевката и щом запалиш и всичко изсъхва... но при студена кола има капки и се вижда, но трябва да се завреш отдолу като мен

Всъшност при теб случая може да не е същия, но само ти давам идея да провериш.. там зад двигателя има и един тройник, който също тук по форумите се твърди че е слабо място и нямам представа как се сменя, той е заврян в главата, но отзад.. виж и от него да не тече, той също се вижда на канал.
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Прегряване
tarkalay написа:Ако една кола е прегрявана (става въпрос за 6 так) ше има ли проблеми във вървенето? Общо взето какви ще са признаците за да се познае?
За гарнитурата на главата:
- Развиваш капачката за доливане на масло - не трябва да има бели отлагания по нея!
- Източи малко антифриз от пробката на радиатора - не трябва да има примеси вътре!
- Ако не ти се вдига нивото на маслото, няма да се плашиш!
И последно ако нямаш проблеми с температурата значи и водната помпа и термостата са издържали!
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
тройника
tarkalay написа:каде точно се намира този тройник?
Трудно се вижда и нямам представа как се сменя ако ти се наложи.. забоден е в главата, но откъм купето. Ако гледаш отдолу (от канал) се вижда, точно над двуцевката гледаш, на самата глава.. представлява нещо като лула, според мен е бакелитов, късата и част влиза в главата, а дълтата е раздвоена и в нея влизат два маркуча, единия видях че е единия от парното, другия не знам точно, може и той да е от парното... днес ем го гледах на схемите в realoem.. абе на шибано място е и мисля че не можеш да го стигнеш отгоре с ръка, дори трудно можеш да го видиш отгоре, но има позиция в която се вижда ако седиш при бушоните.. тук имаше тема някъде за този тройник, със снимки свален и как е разяден, но пак не ставаше ясно как се сменя... всеки случай на канал ще го видиш дали тече със сигурност, но мисля че трябва да гледаш на запален двигател
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
tarkalay написа:ако някой може д ами покаже на снимка каде е този тройник?
При 6-така е "двойник"

номбър 3
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-11_1507/
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
тройника - снимка
tarkalay написа:ако някой може д ами покаже на снимка каде е този тройник?
Единствента тема която съм чел за този тройник - има снимки, но нямам идея как човека го е развил та да го изкара толкова нагоре.. той седи една педя по-надолу
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E0&start=0
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: тройника - снимка
asentchernaev написа:tarkalay написа:ако някой може д ами покаже на снимка каде е този тройник?
Единствента тема която съм чел за този тройник - има снимки, но нямам идея как човека го е развил та да го изкара толкова нагоре.. той седи една педя по-надолу
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E0&start=0
Скоро не си чел темата, има описано как става замяната.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
нямам си на идея как да го намеря тва чудо,по точно няма ка да видя каде е че камоли да бръкна да го развия 

34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани