325тдс-320
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
///MapTo написа:vld написа:Мани ги тия заводските данни,читав ТДС винаги сипва на 320 ,двете коли СТОК.
Няма смисъл да спориме ,тествано е и обсъждано многократно,може да е с малко но бие печката
Ми мойта кола беше абсолютен сток а съм сипвал чаец на 3 тдс-ки...и 3те определено бяха доста добре поддържани
лошото е ,че не раполагам с подходяща ТДС-ка сега иначе с удоволствие ги слагаме на чертата.
А ти да не си я махнал твойта?

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
DaDurty написа:bum_bum написа:ПП някой мерил ли е колко дава 0-100 чипосан ТДС?
...еми моя тая вечер го замервахме без чипче с 17ки на 235...а и е комбинизон... малко повече от 11 показа... ама не съм се научил да го карам още признавам сипредполагам до седмица ще кажа колко ще покаже с едно мн мн ама мн добро чипче
Баси, пусни инфо като го замериш и с чипа, че 11 сек никак не е добро време, дори и със 17-ките

Здравейте,
Колега в подписа ми има едно клипче от 0-100 км/ч. Пробвах го (ако си от София) от изхода на Казичене към Цариградско'то, точно преди да се кача на моста(където стоят полицаите). Пиша го това да отбележа че има наклон. Колата беше с чип който впръсква повечко гориво, налягането в колекторите беше на 0.8 бара. По принцип е ТД с добавен кулер. На клипчето нямах хубаво сцепление и превъртях гумите доста и затова се забавих с 1. скорост, но мисля че в такова състояние по километраж ще е около 8 секунди с добър старт. С леко увелечение на налягането това време може би ще падне още малко(в тези дни ще пробвам на 1.2~1.4 бара с повечко гориво).
Относно разхода, има една дълга и широка тема където е писано от там може сам да си изкараш някакъв извод, но искам да добавя че извън градско съм падал и на 5 лт/100 км с темпомат на 90 км/ч(с друг чип разбира се). В града(София) е много относително и няма какво да се коментира, всеки кара в различни часови диапазони и различни квартали и с различен стил на каране! Дизела който аз купих не беше от най поддържаните но не ми е давал никакъв проблем сам(друго си са моите глупости). Както казаха другите колеги няма какво да се развали но ако се развали нещо ще е солено
Поздрави и да се похвалиш после
bum_bum написа:...
ПП някой мерил ли е колко дава 0-100 чипосан ТДС?
Колега в подписа ми има едно клипче от 0-100 км/ч. Пробвах го (ако си от София) от изхода на Казичене към Цариградско'то, точно преди да се кача на моста(където стоят полицаите). Пиша го това да отбележа че има наклон. Колата беше с чип който впръсква повечко гориво, налягането в колекторите беше на 0.8 бара. По принцип е ТД с добавен кулер. На клипчето нямах хубаво сцепление и превъртях гумите доста и затова се забавих с 1. скорост, но мисля че в такова състояние по километраж ще е около 8 секунди с добър старт. С леко увелечение на налягането това време може би ще падне още малко(в тези дни ще пробвам на 1.2~1.4 бара с повечко гориво).
Относно разхода, има една дълга и широка тема където е писано от там може сам да си изкараш някакъв извод, но искам да добавя че извън градско съм падал и на 5 лт/100 км с темпомат на 90 км/ч(с друг чип разбира се). В града(София) е много относително и няма какво да се коментира, всеки кара в различни часови диапазони и различни квартали и с различен стил на каране! Дизела който аз купих не беше от най поддържаните но не ми е давал никакъв проблем сам(друго си са моите глупости). Както казаха другите колеги няма какво да се развали но ако се развали нещо ще е солено

Поздрави и да се похвалиш после
- vladeto_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 7.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 xd
- Мечтае да кара: BMW F01
:P
да и за тва питам кое щте е по лесно за подръжка в смисъл такъв колата щте е ежедневно каране до тук разбрах че при дизела няма кои знае колко нещта да се развалят често и да се сменят но ако се развали друго излиза бая пара а 320 ми е повече на сърце едно че само на бензин съм карал до сега друго че тия 7 кончета нали така ако не бъркам си казват разликата (320-150 к.с,325тдс-143 к.с) без да засягам никои несъм против дизела напротив точно за тва питам кое е по добре в градски условия за подръжка
Здравейте,
колега взимай това което ти е на сърце но тези 7 кончета много бързо се забравят като се погледне разликата във въртящия момент 260(М51 при ~2000 оборота) на 190(М50 при ~4200 оборота). Също тези кончета много бързо може да се кореагират с настройката на помпата или с един чипс
.
Поздрави и успех
колега взимай това което ти е на сърце но тези 7 кончета много бързо се забравят като се погледне разликата във въртящия момент 260(М51 при ~2000 оборота) на 190(М50 при ~4200 оборота). Също тези кончета много бързо може да се кореагират с настройката на помпата или с един чипс

Поздрави и успех
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
с какво ги мериш тея секундиswh_bmw написа:Здравейте,bum_bum написа:...
ПП някой мерил ли е колко дава 0-100 чипосан ТДС?
......но мисля че в такова състояние по километраж ще е около 8 секунди с добър старт.......


Здравейте,
колега не ги меря с някакъв уред, просто казвам на жената, взимай камерата, записвам и после го разглеждам(ей така за кейф). За 8'те секунди се изразих поради клипчето, което беше на-горнище и загубих около 1 секунда на 1. скорост, за това смятам че при добър старт и на права линия ще успее за 8 секунди, с тези настройки.
Поздрави

колега не ги меря с някакъв уред, просто казвам на жената, взимай камерата, записвам и после го разглеждам(ей така за кейф). За 8'те секунди се изразих поради клипчето, което беше на-горнище и загубих около 1 секунда на 1. скорост, за това смятам че при добър старт и на права линия ще успее за 8 секунди, с тези настройки.
Поздрави
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
swh_bmw написа:...
Колега един съвет,пробвай когаро правиш старт от място да тръгваш на по малко обороти.
И не я цеди до 5000, сменяй около 4300,така че при превключване оборотите ти да не падат под 2400-2500.
Мисля че ще има осезателна разлика.
Ако се загледаш в дино графика на дизел ще видиш защо така ще е по добре


- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
///vlado написа:horsepower написа:
Рацер,ако питаш мене,от цялата схема ти си най-набутан от сички с тая 16-скаИ късмет да ти е по евтин тоя дизеляк.Градско ти е един и същ разхода но нафтата по скъпа
Второ tds ти е много по скъп за подръжка и трето 20-ката върви повече
![]()
П.П А пък ако искаш колега може и ГИ да си сложиш,ма са малко по скъпички и не виждам смисъл много много от газ-та ако не е сложена на баничарка или кола с която работиш и изкарваш кинти.Лично аз не бих си сложиш![]()
Поздрави
Приател моля те замълчи, просто не си интересен какво като караш 320


- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
swh_bmw написа:Здравейте,
колега взимай това което ти е на сърце но тези 7 кончета много бързо се забравят като се погледне разликата във въртящия момент 260(М51 при ~2000 оборота) на 190(М50 при ~4200 оборота). Също тези кончета много бързо може да се кореагират с настройката на помпата или с един чипс.
Поздрави и успех
Ето на това мога да кажа евала, много умно се изразява всеки път !
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
До колкото разбрах момчето иска да знае кое да избере.Аз бях на същия хал преди време и благодарение на този форум си отсях инфото което ме интересуваше.
при ТДС-а кефа е много по-голям заради експлозивната сила давана от турбото,но ТДС-а си е за спокойно и кротко каране.За екстремно каране ис е 320-ката и нагоре,но 320 ванос(М52 мотора) за друга не приказвам.В подръжката на ТДС-а консумативите са по-солени.Трябва всичко по охладителната система да е ток и жица,което значи доста по-честа смяна на висководна помпа и термостат,тъй като издънили се един от тези възли и заминаваш с друга глава,освен ако не забележиш покачването на температурата с време.Пипкава работа си е ТДС-а иначе е перфектната машина ако е читав.Но задължително чип
) Което пък довежда до други рискове.А те са продиктувани от изцеждането на мотора и работата му при по-натоварен режим.Но никава 320-ка не може да ти се опре ако си с 325ТДС със чип.Разхода с чипа при спокойно каране леко намаля,тъй каот не се налага да я мачкаш толков амного в градски условия,защото върви с лекота.Иначе има ли натискане на педала ще има и разход.Още много мога да пиша по тази тема,но решението си е лично,кава ще е машината.бяха ти написали че е до късмет и е така е.Кола и жена се взима на късмет.
при ТДС-а кефа е много по-голям заради експлозивната сила давана от турбото,но ТДС-а си е за спокойно и кротко каране.За екстремно каране ис е 320-ката и нагоре,но 320 ванос(М52 мотора) за друга не приказвам.В подръжката на ТДС-а консумативите са по-солени.Трябва всичко по охладителната система да е ток и жица,което значи доста по-честа смяна на висководна помпа и термостат,тъй като издънили се един от тези възли и заминаваш с друга глава,освен ако не забележиш покачването на температурата с време.Пипкава работа си е ТДС-а иначе е перфектната машина ако е читав.Но задължително чип

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Dream_BMW написа:...Но никава 320-ка не може да ти се опре ако си с 325ТДС със чип...
Aйде бе, се ще се намери някоя, дето може да се опре

Тука пак се обърна темата кое повече върви. Пича пита кое да си вземе за всекидневна кола, доколкото разбирам. След като иска да слага газ на 20- ката отговора без никакво съмнение е, че ТДС- а по- логичния избор.
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани