Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Binev_OuT написа:Евала,такива теми трябва да се пускат тук.
Аз този тройник го смених миналата зима,но продължава да ми губи течност от там.
Аз тогава го сменях на пътя,мястото е много неудобно.Сваля се снопа на инсталацията и тази кора на моторчето на радиатора.
Мисля,че тогава можеби не съм го сложил правилно и можеби пак ми губи от там.Но ще посетя сервиза за това,че не ми се занимава пак,като помня в студа колко яд брах
Първият и аз го сменях на пътя, в Центъра на Ловеч..

Моят начин на смяна е по-прост.
-Махам маркуча за картерните газове
-бъркам с лявата ръка покрай акумулатора и развивам двете болтчета( ключ 10) на тройника
-изваждам тройника от главата, и при трите които съм сменил фланеца се чупи и остава във отвора на главата,
-вдигам тройника нагоре, вече се вижда като на снимките и развивам скобите на маркучите
-почиствам отвора на главата, ползвам нещо Г-образно за да ми е в ръката и да не го изтърва в главата

-монтирам по обратния начин...
Почти през цялото време се работи насляпо, т.е. ръката бара долу, а очите оглеждат мацетата по улицата.

Теч от там се хваща лесно , бъркате и го набарвате , под него по главата ако е сухо , значи нещата са в ред....
Последна промяна Le Transporteur на 27 Окт 2008, 20:06, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
дали ме прецакаха?като стана така и беше на зор работата и нямаше време да пиша в форума отидох в магазина и си го купих за 60 лева
някои които знае да пише дали някаде другаде е по ефтино:)


някои които знае да пише дали някаде другаде е по ефтино:)
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Е не видя ли колко съм писъл като цена(15-18лв.), верно на зор си бил ама 60 лв....кои са тия.. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Ами колега на мене ми излезе 16 лева мисля,и то о т най скъпарския магазин в Габрово
.Не се ядосвай толкова твоят може да си е оригинален,макарче и на моят имаше емблемката на БМВ(ма кво от туй).
А колегата от Ловеч му е дошло на ъкъла и си е спестил работа
.Аз си разглааабям ли разглабяям
Трябва да го проверя,дали съм го сложип правилно,че иде зима и немоа на секи 2-седмици да диливам антифриз.
А другото по което може да се види дали теча е от там е ако ти е мокра скоростната кутия.
Аз веднъж когато си сменях маслото и слезнах под колата забелязах,че кутията ми е омокрена с антифриз.

А колегата от Ловеч му е дошло на ъкъла и си е спестил работа


Трябва да го проверя,дали съм го сложип правилно,че иде зима и немоа на секи 2-седмици да диливам антифриз.
А другото по което може да се види дали теча е от там е ако ти е мокра скоростната кутия.
Аз веднъж когато си сменях маслото и слезнах под колата забелязах,че кутията ми е омокрена с антифриз.

zBoost написа:за м42 важи ли тая работа ?
Не, при него излиза само една железна тръбичка от главата, а нещо подобно има на блока - една пластмасова тръба с разклонения, но не знам да има проблеми с нея. И тя не може да се свали без да се счупи. А тоя тройник и един приятел с Е46 М43 го смени, явно си е слабо място.
We love you Ronnie!
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Допълнение:
След като му изстържете убаво останките можете да залепите парче шкурка върху подходящ камък(аз използвах 22). Препоръчвам са се маже убаво с грес за по добро уплътнение.

След като му изстържете убаво останките можете да залепите парче шкурка върху подходящ камък(аз използвах 22). Препоръчвам са се маже убаво с грес за по добро уплътнение.







Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...
Le Transporteur написа:Вчера смених въпросният тройник излизащ от задната част на главата, захранващ парното и подгрева на пълнителния колектор. Причината да се реша на цяла тема, е че двама приятели останаха на пътя заради това парче пластмаса (струващо 15-18лв.), изтичането на антифриз оттам буквално изпразва главата от охлаждаща течност, оттам знаем какво може да последва. Затова се реших при мен смяната да стане превантивно, за да не остана капо някъде. С годините на експлоатация, температурата и течността, буквално изяждат тройника, който смея да твърдя е направен (новият също) от качествена пластмаса.И при трите сменени конектора, фланеца който се монтира към главата беше счупен и в полуразпад, при единият О-пръстенът беше завъртян на 8-морка. На фотосите "най-предалия" отсъства. Дано съм бил полезен, хайде със здраве колеги!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Благодаря за инфото колега ще пътувам и трябва да направя пълна ревизия на колата !! +++
- revenger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: varna/silistra
- Пол: Мъж
Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...
искам и аз да попитам при м40 има ли такова 'чудовище' ? 

Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...
revenger написа:искам и аз да попитам при м40 има ли такова 'чудовище' ?
при М40 е метално

- deso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: PK......
- Пол: Мъж
- Кара: e36
- Мечтае да кара: bmw
Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...
здр,колеги хубава тема за троиника отзад на главата(смених го и аз)но да не пускам нова тема
да питам за троиника (или както се казва) дето се намира отстрани на главата , та да питам как се сменя
за6тото е под инжекциона(тои маха ли се и как),които го е сменял да помага ,моля.






Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...
Точех лиги да пускам нова тема ама тази може и да ми помогне. От вчера ми се появи един проблем. Жегите бяха нечовешки и аз като нормален бял човек си бях набичил климатроника да работи. След като нахълтах в бруталните задръстванки обърнах внимание че колата ми беше малко над 90 градуса температура. Докато бях спрял дадох малко обороти 2500-3000 и веднага закова на 90 градуса. След малко пак беше започнало да качва над 90 и пак малко обороти и си падна. Малко по късно пък се обърна времето и стана хладничко и рекох да си пусна парното малко на топлично обаче си останах с чакането. Парното не искаше да ми духа топло и вече бях почнал да се притеснявам. Отбих колата да проверя маркучетата излизащи от радиатора ( при М50 горния дебел маркуч и по тънкия от долу ) и си бяха загрели двата чак врели. Когато се прибрах в къщи я оставих да поизтине малко колата и отворих капачката на радиатора да проверя нивото на антифриза ми, преди 2 седмици бях доливал антифриз и след като го проверих не беше баш където го оставих когато доливах но имаше антифриз да ви одавя. Още не съм хукал по майстори ама някакви насоки няма да откажа.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...
Обезвъздуши я.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...
CuBG написа:Точех лиги да пускам нова тема ама тази може и да ми помогне. От вчера ми се появи един проблем. Жегите бяха нечовешки и аз като нормален бял човек си бях набичил климатроника да работи. След като нахълтах в бруталните задръстванки обърнах внимание че колата ми беше малко над 90 градуса температура. Докато бях спрял дадох малко обороти 2500-3000 и веднага закова на 90 градуса. След малко пак беше започнало да качва над 90 и пак малко обороти и си падна. Малко по късно пък се обърна времето и стана хладничко и рекох да си пусна парното малко на топлично обаче си останах с чакането. Парното не искаше да ми духа топло и вече бях почнал да се притеснявам. Отбих колата да проверя маркучетата излизащи от радиатора ( при М50 горния дебел маркуч и по тънкия от долу ) и си бяха загрели двата чак врели. Когато се прибрах в къщи я оставих да поизтине малко колата и отворих капачката на радиатора да проверя нивото на антифриза ми, преди 2 седмици бях доливал антифриз и след като го проверих не беше баш където го оставих когато доливах но имаше антифриз да ви одавя. Още не съм хукал по майстори ама някакви насоки няма да откажа.
Да неби да си изабравил да завъртиш кранчето от студено на топло.

47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани