Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 14 Окт 2008, 20:04

Binev_OuT написа:Евала,такива теми трябва да се пускат тук.
Аз този тройник го смених миналата зима,но продължава да ми губи течност от там.
Аз тогава го сменях на пътя,мястото е много неудобно.Сваля се снопа на инсталацията и тази кора на моторчето на радиатора.
Мисля,че тогава можеби не съм го сложил правилно и можеби пак ми губи от там.Но ще посетя сервиза за това,че не ми се занимава пак,като помня в студа колко яд брах :mhihi:


Първият и аз го сменях на пътя, в Центъра на Ловеч.. :mhihi:
Моят начин на смяна е по-прост.
-Махам маркуча за картерните газове
-бъркам с лявата ръка покрай акумулатора и развивам двете болтчета( ключ 10) на тройника
-изваждам тройника от главата, и при трите които съм сменил фланеца се чупи и остава във отвора на главата,
-вдигам тройника нагоре, вече се вижда като на снимките и развивам скобите на маркучите
-почиствам отвора на главата, ползвам нещо Г-образно за да ми е в ръката и да не го изтърва в главата :D
-монтирам по обратния начин...
Почти през цялото време се работи насляпо, т.е. ръката бара долу, а очите оглеждат мацетата по улицата. :mhihi:

Теч от там се хваща лесно , бъркате и го набарвате , под него по главата ако е сухо , значи нещата са в ред....
Последна промяна Le Transporteur на 27 Окт 2008, 20:06, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Мнение от santo_bansko » 14 Окт 2008, 21:04

дали ме прецакаха?като стана така и беше на зор работата и нямаше време да пиша в форума отидох в магазина и си го купих за 60 лева :uups: :)

някои които знае да пише дали някаде другаде е по ефтино:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 14 Окт 2008, 21:07

Е не видя ли колко съм писъл като цена(15-18лв.), верно на зор си бил ама 60 лв....кои са тия.. :shock:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Мнение от santo_bansko » 15 Окт 2008, 2:50

едни магазин в тъпиа разлог :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 15 Окт 2008, 8:54

Ами колега на мене ми излезе 16 лева мисля,и то о т най скъпарския магазин в Габрово :mhihi: .Не се ядосвай толкова твоят може да си е оригинален,макарче и на моят имаше емблемката на БМВ(ма кво от туй).
А колегата от Ловеч му е дошло на ъкъла и си е спестил работа :mhihi: .Аз си разглааабям ли разглабяям :mhihi:
Трябва да го проверя,дали съм го сложип правилно,че иде зима и немоа на секи 2-седмици да диливам антифриз.
А другото по което може да се види дали теча е от там е ако ти е мокра скоростната кутия.
Аз веднъж когато си сменях маслото и слезнах под колата забелязах,че кутията ми е омокрена с антифриз.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 15 Окт 2008, 9:49

zBoost написа:за м42 важи ли тая работа ?


Не, при него излиза само една железна тръбичка от главата, а нещо подобно има на блока - една пластмасова тръба с разклонения, но не знам да има проблеми с нея. И тя не може да се свали без да се счупи. А тоя тройник и един приятел с Е46 М43 го смени, явно си е слабо място.
We love you Ronnie!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 21 Ное 2008, 19:31

Това същия майтап ли е? Да очаквам ли да спече скоро :mhihi: :
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 23 Ное 2008, 13:13

Допълнение:
След като му изстържете убаво останките можете да залепите парче шкурка върху подходящ камък(аз използвах 22). Препоръчвам са се маже убаво с грес за по добро уплътнение.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 23.03.2009
Кара: E30 & E36

Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

Мнение от diimboo » 09 Мар 2010, 1:39

Le Transporteur написа:Вчера смених въпросният тройник излизащ от задната част на главата, захранващ парното и подгрева на пълнителния колектор. Причината да се реша на цяла тема, е че двама приятели останаха на пътя заради това парче пластмаса (струващо 15-18лв.), изтичането на антифриз оттам буквално изпразва главата от охлаждаща течност, оттам знаем какво може да последва. Затова се реших при мен смяната да стане превантивно, за да не остана капо някъде. С годините на експлоатация, температурата и течността, буквално изяждат тройника, който смея да твърдя е направен (новият също) от качествена пластмаса.И при трите сменени конектора, фланеца който се монтира към главата беше счупен и в полуразпад, при единият О-пръстенът беше завъртян на 8-морка :shock: . На фотосите "най-предалия" отсъства. Дано съм бил полезен, хайде със здраве колеги! :winky:

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение


Благодаря за инфото колега ще пътувам и трябва да направя пълна ревизия на колата !! +++

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: varna/silistra
Пол: Мъж

Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

Мнение от revenger » 09 Мар 2010, 14:52

искам и аз да попитам при м40 има ли такова 'чудовище' ? :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

Мнение от BAVARIA » 09 Мар 2010, 17:19

revenger написа:искам и аз да попитам при м40 има ли такова 'чудовище' ? :confused:



при М40 е метално :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: PK......
Пол: Мъж
Кара: e36
Мечтае да кара: bmw

Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

Мнение от deso » 09 Мар 2010, 19:11

здр,колеги хубава тема за троиника отзад на главата(смених го и аз)но да не пускам нова тема :help: да питам за троиника (или както се казва) дето се намира отстрани на главата , та да питам как се сменя :?: за6тото е под инжекциона(тои маха ли се и как),които го е сменял да помага ,моля. :help: :help: :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

Мнение от CuBG » 20 Юли 2010, 8:29

Точех лиги да пускам нова тема ама тази може и да ми помогне. От вчера ми се появи един проблем. Жегите бяха нечовешки и аз като нормален бял човек си бях набичил климатроника да работи. След като нахълтах в бруталните задръстванки обърнах внимание че колата ми беше малко над 90 градуса температура. Докато бях спрял дадох малко обороти 2500-3000 и веднага закова на 90 градуса. След малко пак беше започнало да качва над 90 и пак малко обороти и си падна. Малко по късно пък се обърна времето и стана хладничко и рекох да си пусна парното малко на топлично обаче си останах с чакането. Парното не искаше да ми духа топло и вече бях почнал да се притеснявам. Отбих колата да проверя маркучетата излизащи от радиатора ( при М50 горния дебел маркуч и по тънкия от долу ) и си бяха загрели двата чак врели. Когато се прибрах в къщи я оставих да поизтине малко колата и отворих капачката на радиатора да проверя нивото на антифриза ми, преди 2 седмици бях доливал антифриз и след като го проверих не беше баш където го оставих когато доливах но имаше антифриз да ви одавя. Още не съм хукал по майстори ама някакви насоки няма да откажа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

Мнение от ~Мишо~ » 20 Юли 2010, 12:09

Обезвъздуши я.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

Мнение от beco109 » 20 Юли 2010, 12:29

CuBG написа:Точех лиги да пускам нова тема ама тази може и да ми помогне. От вчера ми се появи един проблем. Жегите бяха нечовешки и аз като нормален бял човек си бях набичил климатроника да работи. След като нахълтах в бруталните задръстванки обърнах внимание че колата ми беше малко над 90 градуса температура. Докато бях спрял дадох малко обороти 2500-3000 и веднага закова на 90 градуса. След малко пак беше започнало да качва над 90 и пак малко обороти и си падна. Малко по късно пък се обърна времето и стана хладничко и рекох да си пусна парното малко на топлично обаче си останах с чакането. Парното не искаше да ми духа топло и вече бях почнал да се притеснявам. Отбих колата да проверя маркучетата излизащи от радиатора ( при М50 горния дебел маркуч и по тънкия от долу ) и си бяха загрели двата чак врели. Когато се прибрах в къщи я оставих да поизтине малко колата и отворих капачката на радиатора да проверя нивото на антифриза ми, преди 2 седмици бях доливал антифриз и след като го проверих не беше баш където го оставих когато доливах но имаше антифриз да ви одавя. Още не съм хукал по майстори ама някакви насоки няма да откажа.

Да неби да си изабравил да завъртиш кранчето от студено на топло.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook