Газ за BMW
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Е да ама на бензин като си видя празния джоб е още по-гадно
Освен това ако газта е сложена правилно няма да я надушиш гаранция ти давам

Gentsa написа:аз не съм чул за нито един прецакан двигател от газта...интересно защитниците на бензина за кога ги пазят тия 12+ годишни двигатели на по мад 300к км...и най-смешната газова уредба да си сложиш ще ти издържи мотора още 10 години.Освен ако не си решил да я караш тая кола още 30 години...
съгласен съм с това мнение.
освен това е говорено мнооого потемата.
общо взето няколкото теми които е имало за алтернативно гориво, тук са били заключвани, може би с основание (заради заяжданиците и споровете), може би не...
според мен не е варно , че точно БМВ моторите са най-неподходящите за алтернативно гориво.
има доста повече примери за ... японски и др двигатели , най вече от по-нова година, които наистина се прецакват, и то заради това че са изчислени на границите на възможностите си.. т.е. клапани с минимално качествен материал за максимална употреба... цилиндри , датчици и т.н...
като в това има логика - като имаме предвид че съвременното автомобилостроение НЕ ПРЕДВИЖДАТ една кола да се кара повече от 5 години !!!
и това е ФАКТ.
така че нищо чудно нова кола да се скапе след гаранцията дори да е карана САМО на бензин (или нафта) като е предвидена.
затова на новите двг. слагат от новите омалсители на клапани заради разликата в калориите и октаните... но това също съм го споменавал в други теми.
айде успех , и не е толкова голяма анатемата. дявола не етолкова чер

пп
за изплащането - също е факт че дори с малко каране, уредбата се избива за 1 година, а след няколко години, спокойно можеш да си вземеш друга кола (от спестените 3-5 хил спрямо изминато на бензин само)
това не е "плюшкенско" мислене, а просто преценка.
а ако някой фен си мисли че примерно на метан не се въртят гуми.. лъже се


добре ве пичове тогава защо не произвеждат автомобили направо със газов инжекцион - а и някой да е чувал какво се случва със гаранцията на автомобила дадена от производителя(като го купиш нов имам в предвид)след като му сложиш газта.
И това за 12000км. някак си не излиза съвсем точно:слагаш газов инжекцион да речем за 1500лв. - газта във момента колко е ?(1,20 да речем - ще смятаме по закръглено),на бенза 2,30лв. .... така
На 100км. бенз средно във годината да речем ви излиза разхода 9л.,което ще рече 1000 - 1100л. или около 2300-2500лв.
На 100км. газ ви излиза поне 12-13л(говорим съпоставими условия - няма смисъл да се убеждаваме че кола която на бенз излиза 9/100 ще дойде на газ по-малко от 12/100),което ще дойде при 12000 км. около 1400-1500л.(дори може би малко повече защото за зимата не ми се споменава,ама изобщо - ама айде толкова да е за цяла година),което във пари излиза около 1700-1900лв. - и какво кяра ни е максимално,ама максимално 800лв.,нещо като че ли отива работата на 2г. и това само за да избиеш газовата та чак тогава вече да си отгоре във сметките над бенз,НО има още нещо ... ОБАЧЕ,във цялата тази сметка изпускаме 3-4 много съществени неща:
1.трябва да си палите колата винаги на бенз. - за зимата дори да я спреш за 15-20 мин. пак треба на бенз да палиш ..... а този бенз е пак пари които никъде не съм сложил във сметката
2.имате допълнително обслужване по колата заради допълнително монтираните "джаджи" за газта + заверката на паспортите - ще кажете какво толкова,ама тази 2-а точка няма как да не излезе поне стотачка и допълнителните хамалогии и главоблъсканици
3.колата в крайна сметка ще загрява по бавно зимата - а липсата на оптимална температура зимата за стар двигател си е буквално вендета
4.не е и на последно място това че баварката(по дяволите говорим все пак за BMW не за лада или опел)няма да има тези динамични и скоростни характеристики както на бенз - иначе дори и на метан ще върти гуми,за това няма спор...... ако щете дори звука на двигателя ще е по различен ..... и ще мирише
5.тази точка ще я оставим на страна,във нея ще е големия спор дали се износва(буквално поврежда)двигателя по бързо от колкото на бенз,но всеки средно интелигентен човек ще си има поне едно наум по тази точка
п.п.не смятам че във момента спорим като селяндури,просто обсъждаме и споделяме това което всеки знае и е изпатил,в крайна сметка пича пита,а ние отговаряме - това не е национална анкета ..... за избори на президент
И това за 12000км. някак си не излиза съвсем точно:слагаш газов инжекцион да речем за 1500лв. - газта във момента колко е ?(1,20 да речем - ще смятаме по закръглено),на бенза 2,30лв. .... така
На 100км. бенз средно във годината да речем ви излиза разхода 9л.,което ще рече 1000 - 1100л. или около 2300-2500лв.
На 100км. газ ви излиза поне 12-13л(говорим съпоставими условия - няма смисъл да се убеждаваме че кола която на бенз излиза 9/100 ще дойде на газ по-малко от 12/100),което ще дойде при 12000 км. около 1400-1500л.(дори може би малко повече защото за зимата не ми се споменава,ама изобщо - ама айде толкова да е за цяла година),което във пари излиза около 1700-1900лв. - и какво кяра ни е максимално,ама максимално 800лв.,нещо като че ли отива работата на 2г. и това само за да избиеш газовата та чак тогава вече да си отгоре във сметките над бенз,НО има още нещо ... ОБАЧЕ,във цялата тази сметка изпускаме 3-4 много съществени неща:
1.трябва да си палите колата винаги на бенз. - за зимата дори да я спреш за 15-20 мин. пак треба на бенз да палиш ..... а този бенз е пак пари които никъде не съм сложил във сметката

2.имате допълнително обслужване по колата заради допълнително монтираните "джаджи" за газта + заверката на паспортите - ще кажете какво толкова,ама тази 2-а точка няма как да не излезе поне стотачка и допълнителните хамалогии и главоблъсканици
3.колата в крайна сметка ще загрява по бавно зимата - а липсата на оптимална температура зимата за стар двигател си е буквално вендета
4.не е и на последно място това че баварката(по дяволите говорим все пак за BMW не за лада или опел)няма да има тези динамични и скоростни характеристики както на бенз - иначе дори и на метан ще върти гуми,за това няма спор...... ако щете дори звука на двигателя ще е по различен ..... и ще мирише

5.тази точка ще я оставим на страна,във нея ще е големия спор дали се износва(буквално поврежда)двигателя по бързо от колкото на бенз,но всеки средно интелигентен човек ще си има поне едно наум по тази точка
п.п.не смятам че във момента спорим като селяндури,просто обсъждаме и споделяме това което всеки знае и е изпатил,в крайна сметка пича пита,а ние отговаряме - това не е национална анкета ..... за избори на президент

- Nedko Bozadzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 7.05.2008
Абе и аз са чуда какво прецакваш на тоя мотор но 300 000 км кат той и без друго утре ша даде фира??? Аз карам 320 на газ! Системата ми струваше 2000 лв ама не мога да са оплача. Преди не можех да си позволя да ида почти никаде с тая кола(нямам предвид на кафенце и ала бала а дълги пътувания), а са щасливо си пърхам из родината и ми е кеф кат и арчи по 9 литра газ на дълъг път! А и гадта му в града харчи по малко отколкото на бензин!!!!
И най-важното: БМВ е един прекрасен автомобил за каране и по този начин удоволствието става още по голямо, а също така е и по достъпно.
И най-важното: БМВ е един прекрасен автомобил за каране и по този начин удоволствието става още по голямо, а също така е и по достъпно.
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Тая година колко коли се запалиха от газови..продължаваите продължаваите...аз си имам пуканки и кола в промишлени количества да гледам сейр 

ре
Колега, ако търсиш икономия и мощност едновременно защо не си вземеш 325TDS и да я чипосаш
Става над 180 к.с. 


- Nedko Bozadzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 7.05.2008
Да си продължа. С ГИ не само че разхода не са дига но и динамигата на автомобила е на 98% същата. А между другото то и 320 да е БМВ не са изстрелва чак толкова бързо иси пак варти много гуми. Преди имах Опел и онова са късаше да върти гуми като трагва, а бавареца е зор да го накараш. Та сила на газ си има кат и на бенз. Аз с моито на газ как си го въта че и маски дрифтчета права(не съм още много добър на ша са науча) и не виждам никав зор.
По спора има ли коли дет излизат от завода с ГИ? Отговора ми е на пропан-бутан не знам ма на метан има! Пример веднага VW Caddy. Идва от завода с метанов инжекцион. Иначе двигателя ну е най-обикновен бензинов двегател с метан!
А колега каде го намери ти това 320 дет в града да гори 9 че мойто под 13 градско не ще и да чуе. От Пловдив.
Не знам тия 100 лв годишно за документите на газовата де ги видя че прегледа е 15 лв па регистрацията със стикер де струва 5 лв и преглед е 25-30 лв. Ма тоя паспорт на газовата или приглед никой нема да са сети да ти ги иска!
По спора има ли коли дет излизат от завода с ГИ? Отговора ми е на пропан-бутан не знам ма на метан има! Пример веднага VW Caddy. Идва от завода с метанов инжекцион. Иначе двигателя ну е най-обикновен бензинов двегател с метан!
А колега каде го намери ти това 320 дет в града да гори 9 че мойто под 13 градско не ще и да чуе. От Пловдив.
Не знам тия 100 лв годишно за документите на газовата де ги видя че прегледа е 15 лв па регистрацията със стикер де струва 5 лв и преглед е 25-30 лв. Ма тоя паспорт на газовата или приглед никой нема да са сети да ти ги иска!
- Nedko Bozadzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 7.05.2008
Колега не мога да понасям дизел!!! Плюс това 325 TDS е доста кекава машина. Пукат глави и блокове на поразия. А и да та питам какво ша стани с това изнемощяло турбо кат му хакна един чип, че ми е интересно колко яко ша земе да пуши това турбо кат даде фира!!!
Колега Марто много си отворин мо истината и че шанса мойта газова система да са подпали по няква причина е доста по малък от шанса бенсиновата ми да е фанат пламъци! Ти виждал ли си колко е дебела стената на газомата бутелка? А веждал си си резервоар?
Колега Марто много си отворин мо истината и че шанса мойта газова система да са подпали по няква причина е доста по малък от шанса бенсиновата ми да е фанат пламъци! Ти виждал ли си колко е дебела стената на газомата бутелка? А веждал си си резервоар?
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Nedko Bozadzhiev написа: Ти виждал ли си колко е дебела стената на газомата бутелка? А веждал си си резервоар?
Въпроса е ти виждал ли си в последно време кадърен газаджия?
Щото аз мога да ти покажа снимки на доста некадърни,които са си оставяли ръцете и последиците са фатални...новини гледаш ли,вестници четеш ли?
Само за тая година се сещам поне за 10 коли,които изгоряха по тоя начин...

значи щом двигателя ще дава скоро фира дай да му сложим газова че да става по бързо а??? хахахаха .... ей че сте шемети ..... наистина ли го мислиш това или .....
100 лв. в тях включвам и подръжката на газовата - освен заверката която от догодина ще 20лв. ... а може би дори повече +платна филтърчета ала-бала .... айде да не се правим на приятно разсеяни
За фабрична на пропан говоря,не метан...
..... в бг. сме уникати,нема се учуда скоро да видя и ламборджини на газ ........
100 лв. в тях включвам и подръжката на газовата - освен заверката която от догодина ще 20лв. ... а може би дори повече +платна филтърчета ала-бала .... айде да не се правим на приятно разсеяни
За фабрична на пропан говоря,не метан...
..... в бг. сме уникати,нема се учуда скоро да видя и ламборджини на газ ........
- Nedko Bozadzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 7.05.2008
Не знам какво общо има това колкоса леви ръцете на газаджията със здравината на бутилката?
Абе ти още ли вяваш на журналистите? Тука до Пловдив едни деца(лека им пръс) езгоряха живи ма ти видя ли какъв зверски удар е бил? Дори и в този случай гаста няма общо с причината за позара! Тя само подхранва огъня по същия начин както и бензина би го направил!
А и представиси обърнатия автомобил и един спукан резервоар сложи тука и на каде върви бензина питам и отговор не искам???!!!
А ако имаш мако газ тука, тя накъде ще иде??? Добър въпрос бързам с отговора аз драги ми колега. Газта е под налягане и тя фъсти на страна, а също така е втечнена и гори на растояние от пробива и тн. Мога да продължа цяла нощ, защото има още няколко клапана които предотвратяват да стане бум!!!
Абе ти още ли вяваш на журналистите? Тука до Пловдив едни деца(лека им пръс) езгоряха живи ма ти видя ли какъв зверски удар е бил? Дори и в този случай гаста няма общо с причината за позара! Тя само подхранва огъня по същия начин както и бензина би го направил!
А и представиси обърнатия автомобил и един спукан резервоар сложи тука и на каде върви бензина питам и отговор не искам???!!!
А ако имаш мако газ тука, тя накъде ще иде??? Добър въпрос бързам с отговора аз драги ми колега. Газта е под налягане и тя фъсти на страна, а също така е втечнена и гори на растояние от пробива и тн. Мога да продължа цяла нощ, защото има още няколко клапана които предотвратяват да стане бум!!!
- Nedko Bozadzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 7.05.2008
Само да има де да хакна бутилката и на него газ ша му сложа!!!!!
Двигател от газ са не преебава проумейте го бе хора!!!!
Влатна и щуротии та гонат?? Тоя изпарител ти толкова километри не можеш да навъртиш, че да го преебеш! Има там едно филтърче ма то е левче.
Аз не газвам дай да го преебем тоя мотор. Евентуално да смениш едни гумички на клапани ма и това ша го направиж веднъж че ти толкова няма да е караш тая кола!
Двигател от газ са не преебава проумейте го бе хора!!!!
Влатна и щуротии та гонат?? Тоя изпарител ти толкова километри не можеш да навъртиш, че да го преебеш! Има там едно филтърче ма то е левче.
Аз не газвам дай да го преебем тоя мотор. Евентуално да смениш едни гумички на клапани ма и това ша го направиж веднъж че ти толкова няма да е караш тая кола!
Nedko Bozadzhiev написа:Ми да. Сабудете са бе хора.





добре ве готин,ти знаеш колко електроника има във едно БМВ,нали се сещаш че ако щеш дори промяната на дължината на дадено кабелче си оказва влияние,има го и момента че газта е сухо гориво, и не на последно място бенза има друга температура на горене .... октанови числа ..... промяна на мощност и въртящ момент .......... затруднена работа на високи обороти ..... и изобщо една камара високо класифицирани и образовани инженери които са сметнали двигателя да работи на бенДзин а не на газ ...... колко още за да го проумеем ..... че БМВ на газ е просто смешка и подигравка със марката
ПОЗДРАВИ

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани