Проблем с мощността на Е 36 при определена температура

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж

Мнение от tnnvt » 17 Окт 2008, 0:16

И имаше ли проблем с колата, докато го смениш?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: Севлиево

Мнение от staloun9 » 22 Окт 2008, 22:26

Има малко разлика между проблема описан в темата и проблема на колегата от Велико търново.Оказа се че е наличие на вода в буксата влизаща отдолу в Ламбда сондата.Вече три седмици нямам проблем, след като излях водата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 22 Окт 2008, 23:00

Айде да ви е честито , с малко сте се разминали .Пак стигаме до изтърканото клише "няма свестни маистори "
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: само на бенз

Мнение от golfhi » 23 Окт 2008, 21:05

И при мен го има същия проблем - паля, тръгвам минавам определено разстояние и изведнъж почва да прекъсва за около 20 секунди като изфорсирам малко и се оправя.И най-интересното е че се случва на едно и също разстояние от дома :confused: Забелязал съм, че го прави само когато е стояла и изстинала много. Иначе като се оправи после няма никакви проблеми, при паленето също няма проблеми.
:roll: Гледах посочения по-горе маркуч при мене е здрав :(

Какво може да е това :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: само на бенз

Мнение от golfhi » 25 Окт 2008, 19:23

Сега говорих с майстора който ми прави колата когато я прегрях, и каза че няма нищо общо с маркучи и ламбда сонди (човека ходи всяка година на специализация в Германия по 4-5 месеца и разбира много от немски коли), а проблема идва от автоматичния смукач и каза да отида на електричар.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: Севлиево

Мнение от staloun9 » 31 Окт 2008, 1:00

Преди да отидеш на електричар си излей водата от буксата влизаща отдолу в ламбда сондата.това няма да реши проблема ти с отиването ти при електричар, но ще го отложи с година и ще е по друг повод

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 31 Окт 2008, 10:38

Колега провери си всички въздоховоди които са свързани с моторчето за празния ход...Успех 8)
свн


Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: Южните Райони 0=)===>

Мнение от mafia » 14 Яну 2009, 11:34

nelim написа:Към 60лв е тоя маркуч в елиткар, и аз го взимах скоро че моя се беше изпокъсал.

Маркуча го има на Симеон за 38лв. :idea:
Подписът не служи за рекламно пано. Иво.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж

Мнение от tnnvt » 05 Мар 2009, 20:32

Проблема пак е на лице. Вече не знам какво да правя. На дълъг път не мога да тръгна, че може във всеки един момент да остана без кола.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 06 Мар 2009, 10:53

И мен ме сполетя този проблем :( .Симптомите са като на колегите golfhi и tnnvt.Пали без проблемно,минавам известно разстояние(стрелката излиза от синия сектор)и започва да прекъсва 10-20сек.Когато освободя от скорост се форсира нормално.1 ден след като ми го направи този номер започнаха да ми играят ниските обороти,но не гасне.Няма значение дали е топло,студено или мокра настилка(локви).На диагностиката излезе ламбда сонда - сменена в комплект с катализатора(запушен).Ефект никакъв.Почистване на стъпково моторче - ефект нулев.Сменени свещи(кабелите са не са проблем),горивен филтър, въздушен и "гофрирания" маркуч - отново греда(промяна никаква).Проверени проводници,букси,релета на бенз.помпа,на ламбда сонда,маркучи и зачистени клеми на "масата" към двигателя и т.н.(не мога да си спомня още колко неща).Още две диагностики на различни места и пак нищо :evil: .Везните накланят към смяна на топлинен датчик,дебитомер(проба с друг),стъпков мотор(направо нов) и клапан картерни газове.Кое ще ме посъветвате да сменя първо?

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж

Мнение от tnnvt » 19 Мар 2009, 0:14

Някой да знае, къде във В.Търново се е преместил "Мозъка" и евентуално име или телефон?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 9.03.2009
Пол: Мъж

Мнение от gen4o » 19 Мар 2009, 18:53

виж на бензиностанцията на сити инвест при цанко лудия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 19 Мар 2009, 19:14

При мен беше така :( Ходих при какви ли не майстори и пак нищо. Накрая взех та слезнах в канала, откачих буксата на ламбдата и колата се оправи! Зная че не е нормално но е факт. Смених 3 сонди от които едната нова и пак така, на диагностиката показва че не работи. След откачането всичко се оправя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 19 Мар 2009, 20:53

И колко ти гори колата ,засичал ли си я?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 20 Мар 2009, 18:56

bmw 318 is написа:И колко ти гори колата ,засичал ли си я?

12 градско :driving:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook