M50 vs M52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Според мен М52-ка трябва да е с малко по бърза от М50 на старт - иначе при по висока скорост трябва да са на едно ниво - зависи кой е по читавия мотор с къкви гуми е , диференцияла и скоростната кутия също са от огромно значение
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
DirtySouth написа:///MapTo твоето м52 беше фул с екстри и 97ма перфектно подържано а на вичо с некви говна агута старо и тн даже той имаше тема за оригиналните части че нема смисълИ пак не вярам с 2 коли да си го взел
Аз съм се пускал с м50 и 1път бяхме равни. После сипах бензин 98 и му правя малко повече от 1 кола.
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
За мен М52 е по прецизен двигател но и иска малко повече жалене(лично мнение на база на издивателства от колеги). М50 е груба сила и има своите приимущества. Щом му набих втора вместо 4-та при 6к оборота и след като я извадих само сложих 4-та и продължих да изпреварвам си правете сметката
Бях побеснял заради някъв Мерцедес и вложих сила при смяната, което беше грешка.

Бях побеснял заради някъв Мерцедес и вложих сила при смяната, което беше грешка.
:mhihi: и си вярвашSoul_Fly написа:за сток м50 няма да ви губя времето да обяснявям - остават доста назад, дори и да изтърва старта на трета много бързо им слагам по кола две![]()
![]()
![]()
иначе редовно се пускам с едно м50 ванус с чип, спортен филтър и спортни гърнетана 1ва и 2ра е една идея пред мен но на високите пада значително
![]()
по моята кола съм сложил само панелен спортен филтър на ФК с оригиналната генерация гърнета без катализаторвсе още нямам и чип

м50-10.00сек/100км---м52-9.9сек/100км ти нещо ми отиваш на м54б28 маи с тиа 1-2ве коли

(Здрав е M50 щото е с чугунен блок. М52 (без последните) е с алуминиев блок без ризи. Сегментите лягат на алуминия, но има защитно покритие - никасил, което корозира от сярата в горивото и след като то се износи става весело - колата не върви а харчи много. Та такива са и повечето BMW-та с М52)
от темата на -Svetlio.Angelov


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
^ivo^ написа::mhihi: и си вярвашмного са ви умрели 50сятки те при вас.
м50-10.00сек/100км---м52-9.9сек/100км ти нещо ми отиваш на м54б28 маи с тиа 1-2ве коли
(Здрав е M50 щото е с чугунен блок. М52 (без последните) е с алуминиев блок без ризи. Сегментите лягат на алуминия, но има защитно покритие - никасил, което корозира от сярата в горивото и след като то се износи става весело - колата не върви а харчи много. Та такива са и повечето BMW-та с М52)
от темата на -Svetlio.Angelov
Да пуснем твоето златно М50 срещу моето М52 искаш ли?
Ако на 400метра си дори 10 см назад ще се качиш на 16-ка обаче?
Аман от смешници в тоя форум чели недочели една статия и говорят наизуст...ти като си толкова любознателен засичал ли си тема "помощ М52-ката ми спря да върви,харчи много..ризата и се скъса и се появиха 2 петна на нея"



аз съм правил тест на моита 320ка и една 320ка на колега която е със М50 и е в добро състояние и има разлика 1ва и 2ра излизам по4ти две коли пред него и така до 160-170км нагоре разликата се запазва същата , обаче моита машина е след тотален ребилд на главата
а иначе има о4евадна разлика в поведението на двата мотора м52 се развърта много по бързо от м50 това го осетих веднага като седнах в колата на колегата като даде6 педала до долу и има едно замисляне и плавно дигане на оборотите до към 4к и от там нагоре ве4е е ОК докато при моя М52 като задам педала до долу и такава разлика след 4к оборота по4ти няма а и достигането на високите обороти е очевадно по бързо 


jba jbu jbadu jmuc bajuu
Аха 10см, не е като две коли маи и знаеш ли кога ще стане тва като през с.Бухово почне да минава трамваи 16 и престани да даваш определения за всички в тоя форум които не са на твоето мнение защото смешния си ти .///MapTo написа:^ivo^ написа::mhihi: и си вярвашмного са ви умрели 50сятки те при вас.
м50-10.00сек/100км---м52-9.9сек/100км ти нещо ми отиваш на м54б28 маи с тиа 1-2ве коли
(Здрав е M50 щото е с чугунен блок. М52 (без последните) е с алуминиев блок без ризи. Сегментите лягат на алуминия, но има защитно покритие - никасил, което корозира от сярата в горивото и след като то се износи става весело - колата не върви а харчи много. Та такива са и повечето BMW-та с М52)
от темата на -Svetlio.Angelov
Да пуснем твоето златно М50 срещу моето М52 искаш ли?
Ако на 400метра си дори 10 см назад ще се качиш на 16-ка обаче?
Аман от смешници в тоя форум чели недочели една статия и говорят наизуст...ти като си толкова любознателен засичал ли си тема "помощ М52-ката ми спря да върви,харчи много..ризата и се скъса и се появиха 2 петна на нея"![]()
![]()
Аиде и без лоши чувства



24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани