колата от изведнъж спря да пали...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
не е занулявано след смяната и свети само червената лампа,... преди повредата нищо не съм усетил, нито да изтропа, изчука, разтресе, изтрака, изгърми,..... съвсем спокойно си карам, спирам, после пробвам да запаля и просто неще, и нищо по-различно не свети по таблото.....
а за диагностика не трябва ли колата да може да пали ????
и къде има в района на света ртойца, кино арена, константин величков и стамболийски (или тодор александорв) ???
а за диагностика не трябва ли колата да може да пали ????
и къде има в района на света ртойца, кино арена, константин величков и стамболийски (или тодор александорв) ???
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
първия отговор по темата беше верния
баща ти също е на прав път
ако погледнеш по-нагоре "често срещани проблеми при е36"
ще видиш как точно и ясно съм го написал
датчика на Хол и датчика на коляновия вал са едно и също нещо
баща ти също е на прав път
ако погледнеш по-нагоре "често срещани проблеми при е36"
ще видиш как точно и ясно съм го написал
датчика на Хол и датчика на коляновия вал са едно и също нещо

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Andronoff написа:първия отговор по темата беше верния
баща ти също е на прав път
ако погледнеш по-нагоре "често срещани проблеми при е36"
ще видиш как точно и ясно съм го написал
датчика на Хол и датчика на коляновия вал са едно и също нещо
прегледах темата с често срещаните проблеми при е36, и пише за хидравлична рейка, парно, водачи на прозорци и прочие.... да отбележа, прегледах всичко и намерих информацията за датчика на Хол, единия симптом е когато едната жица е скъсана и пали трудно (но пали!!!) и ако са му скъсани 2- неще да пали,... но по думи на баща ми до този датчик не стигал ток,... демек, че проблема е от по-сложна величина,... което много ме плаши....
да речеме, че не е от този датчик и не е бензинова помпа... какво да търся преди да опра до диагностика... и по-горе съм задал въпрос за тази диагностика....
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- emes691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
Проверете самите кабели които свързват датчика,няма нищо че на тях има шлаух,вътре пак ги нагрява и от вибрациите се накъсват
- mitak_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: veliko tarnovo/sofiq
колеги простете за off-topika, но искам да попитам къде точно се намира датчика на хол че съм в голям спор с едно "майсторче", на който само май титлата е майстор
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
сервиз диагностика в района на света ртойца, кино арена, константин величков и стамболийски (или тодор александорв)
да я добутам до там или някой приятел да ме дръпне... за по-далече - трудно...
за диагностика не трябва ли да може да пали колата ???
да я добутам до там или някой приятел да ме дръпне... за по-далече - трудно...
за диагностика не трябва ли да може да пали колата ???
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
При мен се случи същото.Карах си аз карах сичко както трябва.Отивам на гости у един приятел и хоп немоа си тръгна - колата ми не пали.Дръпнахме я до сервиза за диагностика.Връзваме кабелите към стенда и на монитора пише че няма връзка с контролния блок.Казах си "честит сбор".Хайде нов комп хайде нова инсталация и тей.То на старата нищо и нямаше но за всеки случай смених и нея.
Дано твоя проблем не е такъф брат много се надявам.
Успех
Дано твоя проблем не е такъф брат много се надявам.
Успех


- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
еййй верно ли това... как нов компютър.... дано дано нищо и няма...
къде да намеря диагностика в района, описал съм къде е колата...
къде да намеря диагностика в района, описал съм къде е колата...
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
boywalking написа:къде да намеря диагностика в района, описал съм къде е колата...
колко горе-долу ориентировъчно струва един компютър за 318ис 93-та
(просто пример дали е около 100лв или 1000лв)
и за диагностика - сервиз кажете къде..., че незнам къде да я закарам(изтегля) довечера...


Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
вижте захранващия кабел за датчика дали е здрав, те са мъжка и женска букса, пада се под всмукателните колектори.
пробвайте да изключите датчика и да запалите колата, ако неще е друг проблема, ако запали - нов датчик и кабел до него
на другия въпрос - датчика на хол се намира на 2 мм от демпферната шайба, а тя от своя страна е закрепена на коляновия вал, сещай се къде е това.
пробвайте да изключите датчика и да запалите колата, ако неще е друг проблема, ако запали - нов датчик и кабел до него

на другия въпрос - датчика на хол се намира на 2 мм от демпферната шайба, а тя от своя страна е закрепена на коляновия вал, сещай се къде е това.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
току що занулих "oil service" и "inspection"
ефект няма - не пали и тва си е....
ефект няма - не пали и тва си е....
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Батка не се занимавай заминавай на диагностика.За тези неща се изисква техника така ако я запалиш ще е голям късмет.
А за моята повреда просто давам пример че може да е от много неща
и НЕ ТИ ГО ПОЖЕЛАВАМ ама изобщо.Извадих късмет защото и компа и инсталацията ги купих на едно и ми направиха отстъпка.Излезе ми 350 лева,за труда немога да ти кажа защото си ги слагах в сервиза в който работя аз и не съм давал за труд.
А за моята повреда просто давам пример че може да е от много неща
и НЕ ТИ ГО ПОЖЕЛАВАМ ама изобщо.Извадих късмет защото и компа и инсталацията ги купих на едно и ми направиха отстъпка.Излезе ми 350 лева,за труда немога да ти кажа защото си ги слагах в сервиза в който работя аз и не съм давал за труд.

bmw
Приятел не че искам да ти кажа нещо лошо ама върви на маистор бе.как така нямаш пари за него?да си мислил преди да си копуваш БМВ.да си беше купил москвич поне.мислете малко преди да си копувате тия коли бе.аз преди да си взема моето съм си напраил сметка че няма да ми е проблем да го потдържам.явно нямаш кинти за бензин тръгнал си бмв да караш.
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани