Ново масло - тракат повдигачите М40...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

.

Мнение от 6efovete » 20 Юли 2008, 12:30

колегите са прави и за добавките. много пъти слагат това и продават колите така.. и после...... М40 си е ясен на всички с този вал и тракането, но е важно да сложиш подходяшото масло за мотора.
друго нещо преди да се влезе в бокса е да провериш как е мотора като работа на високи обороти. дано да не прозвуча зле но.... наи лесното което може да направиш е при заграл мотор на свободна предавка да дадеш много газ. Един път или два пъти и да прецениш дали мотора стида до 5500 6000 и нещо оборота. Ако отиде там и тогава изключи значи че вала е още жив и няма да дадеш близо 2000 лв за ремонт. Почне ли да ти прекъсва към 4000 :( си за смяна на няколко неща и ... имаш друг варянт. една глава за 150 лв от М40 с по читав вал и това е решение за няколко години напред. Ремонта е супер скъп а за по малко то 2000 лв. колегите тук ще ти манерят М52 Б20 с компа и всичко и диференцяла и даже и парите за монтажа ще стигнат и няма да се сетиш повече за валове и тн.
п.с. има една руска добавака , колегите ще кажат как беше. тя прави покритие на елементите вътре и може малко да намали тракането ,ако не е прекалено късно вече

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 1.8 metan

Мнение от buny_boy11 » 20 Юли 2008, 12:51

защо не опиташ с М10Д.Маслото не е за БМВ.А за тая цена която си го купил,трябва сам да се сетиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 31.07.2006
Пол: Мъж

Re: .

Мнение от Berboo » 20 Юли 2008, 13:03

6efovete написа:колегите са прави и за добавките. много пъти слагат това и продават колите така.. и после...... М40 си е ясен на всички с този вал и тракането, но е важно да сложиш подходяшото масло за мотора.
друго нещо преди да се влезе в бокса е да провериш как е мотора като работа на високи обороти. дано да не прозвуча зле но.... наи лесното което може да направиш е при заграл мотор на свободна предавка да дадеш много газ. Един път или два пъти и да прецениш дали мотора стида до 5500 6000 и нещо оборота. Ако отиде там и тогава изключи значи че вала е още жив и няма да дадеш близо 2000 лв за ремонт. Почне ли да ти прекъсва към 4000 :( си за смяна на няколко неща и ... имаш друг варянт. една глава за 150 лв от М40 с по читав вал и това е решение за няколко години напред. Ремонта е супер скъп а за по малко то 2000 лв. колегите тук ще ти манерят М52 Б20 с компа и всичко и диференцяла и даже и парите за монтажа ще стигнат и няма да се сетиш повече за валове и тн.
п.с. има една руска добавака , колегите ще кажат как беше. тя прави покритие на елементите вътре и може малко да намали тракането ,ако не е прекалено късно вече


Все си мисля, че това не беше най-удачния вариант за маслото 15W-40... Изглежда, че тва масло е доста по-рядко от колкото трябва.
Иначе това с подаването на газ съм го правил вече и колата си стига до 5500 - 6000 оборота.
А тая руската добавка някой знае ли как се казва? За сега се спрях на LIQUI MOLY Hydraulic Lifter Additive, но все пак като мина по магазините ще гледам и за други.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Мнение от 6efovete » 20 Юли 2008, 13:22

Руската добавка се казва "Ресурс" (около 17 лева беше) - слагат се 2 или три опаковки зависи от изминатите километри , но се сменя с всяка смяна на маслото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 31.07.2006
Пол: Мъж

Мнение от Berboo » 20 Юли 2008, 19:07

6efovete написа:Руската добавка се казва "Ресурс" (около 17 лева беше) - слагат се 2 или три опаковки зависи от изминатите километри , но се сменя с всяка смяна на маслото.


Мерси, колега, аз сложих днес на LIQUI MOLY една добавка и в началото нямаше разлика и така се ядосах... Обаче като покарах малко и взеха постепенно да се оправят нещата. Ако е моментно това "успокояване" на двигателя, ще сменям маслото пак тия дни, а ако и тогава няма промяна вече другата седмица като се прибера ще почват ремонтите ;)

П.С.: Иначе ще я намеря и тази руската добавка да си я взема, за всеки случай да си имам :)

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 21 Юли 2008, 8:49

ако го сменяваш пробвай с полусинтетика!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 21 Юли 2008, 9:24

колега ,а като загрее колата спира ли тракането?защото М40 се слави с тънки канали за масло и ако е гъсто трудно се качва понеже е гъсто като загрее разбирасе става по-рядко и по-лесно се качва(и не тракат)В БГ.когато се уноси двигателя трудно качва нормално масло защото не прави налягане,за това слагат по-гъсто(15-40),а то пък трудно минава по каналите защото е гъсто.(затворен кръг се получава:))Та виж дане би да е гъсто маслото преди да слагаш добавки,макар че в тия жеги....
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 31.07.2006
Пол: Мъж

Мнение от Berboo » 21 Юли 2008, 15:29

Людмил написа:колега ,а като загрее колата спира ли тракането?защото М40 се слави с тънки канали за масло и ако е гъсто трудно се качва понеже е гъсто като загрее разбирасе става по-рядко и по-лесно се качва(и не тракат)В БГ.когато се уноси двигателя трудно качва нормално масло защото не прави налягане,за това слагат по-гъсто(15-40),а то пък трудно минава по каналите защото е гъсто.(затворен кръг се получава:))Та виж дане би да е гъсто маслото преди да слагаш добавки,макар че в тия жеги....


Преди смяната на маслото тракаше малко в началото докато е студена, 1-2 мин. Сега трака и като е загряла... Добре, предложете какво масло да слагам, решил съм пак да го сменям. Ще правя последен опит да реша проблема без интервенции по мотора, след това се почва :)

П.С.: В момента маслото е 15W-40 и трака, искаш да кажеш, че трябва да сложа по-рядко ли ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Юли 2008, 16:31

Сипи и пълна синтетика 5в40 ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 31.07.2006
Пол: Мъж

Мнение от Berboo » 21 Юли 2008, 19:23

vld написа:Сипи и пълна синтетика 5в40 ;)


Благодаря ти, колега, такова ще взема... Но каква марка ? :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Юли 2008, 21:28

Пробвай с Мотул.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

:(

Мнение от super_mario » 21 Юли 2008, 21:43

колега това е то на нашите м 40 слабото място аз съм с такъв мотор тракат ми вече 3 месец ама като имам китни ще сменям всичко и повече никога не слагам масло мобил-1 след като го сложих се разтрака 10-40 е
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 21 Юли 2008, 21:45

Смятам, че ще е най-добре да сложиш 10W-40 оригинално BMW масло или MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40 и двете са полусинтетика и се препоръчват за този двигател, както и цената им е по-нормална. Ако повдигачите продължават да тропат си за ремонт. С добавки не се занимавай - пари на вятъра са. 5W-40 e по-рядко и едва ли ще реши проблема, а и е скъпо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Юли 2008, 21:48

аз карам мойта с мотул 20w60 пълна синтетика отна4ало трака заради гъстототата след минутка вси4ко е ок , на твоя мотор трябва да сложиш мотул поне 6100 15w40. Ако не се оправи комплекта разпределителен вал 8 повдига4а и 8 кобили4ки идват около 500лв , някъде да ти го сменят за 150-200лв и си готов разбира се и маслото после :) ,но пък ще останеш доволен следващите 100 000км

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Мнение от 6efovete » 21 Юли 2008, 23:05

agent smit написа:Смятам, че ще е най-добре да сложиш 10W-40 оригинално BMW масло или MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40 и двете са полусинтетика и се препоръчват за този двигател, както и цената им е по-нормална. Ако повдигачите продължават да тропат си за ремонт. С добавки не се занимавай - пари на вятъра са. 5W-40 e по-рядко и едва ли ще реши проблема, а и е скъпо.


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook