Ново масло - тракат повдигачите М40...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
.
колегите са прави и за добавките. много пъти слагат това и продават колите така.. и после...... М40 си е ясен на всички с този вал и тракането, но е важно да сложиш подходяшото масло за мотора.
друго нещо преди да се влезе в бокса е да провериш как е мотора като работа на високи обороти. дано да не прозвуча зле но.... наи лесното което може да направиш е при заграл мотор на свободна предавка да дадеш много газ. Един път или два пъти и да прецениш дали мотора стида до 5500 6000 и нещо оборота. Ако отиде там и тогава изключи значи че вала е още жив и няма да дадеш близо 2000 лв за ремонт. Почне ли да ти прекъсва към 4000
си за смяна на няколко неща и ... имаш друг варянт. една глава за 150 лв от М40 с по читав вал и това е решение за няколко години напред. Ремонта е супер скъп а за по малко то 2000 лв. колегите тук ще ти манерят М52 Б20 с компа и всичко и диференцяла и даже и парите за монтажа ще стигнат и няма да се сетиш повече за валове и тн.
п.с. има една руска добавака , колегите ще кажат как беше. тя прави покритие на елементите вътре и може малко да намали тракането ,ако не е прекалено късно вече
друго нещо преди да се влезе в бокса е да провериш как е мотора като работа на високи обороти. дано да не прозвуча зле но.... наи лесното което може да направиш е при заграл мотор на свободна предавка да дадеш много газ. Един път или два пъти и да прецениш дали мотора стида до 5500 6000 и нещо оборота. Ако отиде там и тогава изключи значи че вала е още жив и няма да дадеш близо 2000 лв за ремонт. Почне ли да ти прекъсва към 4000

п.с. има една руска добавака , колегите ще кажат как беше. тя прави покритие на елементите вътре и може малко да намали тракането ,ако не е прекалено късно вече
- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
Re: .
6efovete написа:колегите са прави и за добавките. много пъти слагат това и продават колите така.. и после...... М40 си е ясен на всички с този вал и тракането, но е важно да сложиш подходяшото масло за мотора.
друго нещо преди да се влезе в бокса е да провериш как е мотора като работа на високи обороти. дано да не прозвуча зле но.... наи лесното което може да направиш е при заграл мотор на свободна предавка да дадеш много газ. Един път или два пъти и да прецениш дали мотора стида до 5500 6000 и нещо оборота. Ако отиде там и тогава изключи значи че вала е още жив и няма да дадеш близо 2000 лв за ремонт. Почне ли да ти прекъсва към 4000си за смяна на няколко неща и ... имаш друг варянт. една глава за 150 лв от М40 с по читав вал и това е решение за няколко години напред. Ремонта е супер скъп а за по малко то 2000 лв. колегите тук ще ти манерят М52 Б20 с компа и всичко и диференцяла и даже и парите за монтажа ще стигнат и няма да се сетиш повече за валове и тн.
п.с. има една руска добавака , колегите ще кажат как беше. тя прави покритие на елементите вътре и може малко да намали тракането ,ако не е прекалено късно вече
Все си мисля, че това не беше най-удачния вариант за маслото 15W-40... Изглежда, че тва масло е доста по-рядко от колкото трябва.
Иначе това с подаването на газ съм го правил вече и колата си стига до 5500 - 6000 оборота.
А тая руската добавка някой знае ли как се казва? За сега се спрях на LIQUI MOLY Hydraulic Lifter Additive, но все пак като мина по магазините ще гледам и за други.
6efovete написа:Руската добавка се казва "Ресурс" (около 17 лева беше) - слагат се 2 или три опаковки зависи от изминатите километри , но се сменя с всяка смяна на маслото.
Мерси, колега, аз сложих днес на LIQUI MOLY една добавка и в началото нямаше разлика и така се ядосах... Обаче като покарах малко и взеха постепенно да се оправят нещата. Ако е моментно това "успокояване" на двигателя, ще сменям маслото пак тия дни, а ако и тогава няма промяна вече другата седмица като се прибера ще почват ремонтите

П.С.: Иначе ще я намеря и тази руската добавка да си я взема, за всеки случай да си имам

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
ако го сменяваш пробвай с полусинтетика!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
колега ,а като загрее колата спира ли тракането?защото М40 се слави с тънки канали за масло и ако е гъсто трудно се качва понеже е гъсто като загрее разбирасе става по-рядко и по-лесно се качва(и не тракат)В БГ.когато се уноси двигателя трудно качва нормално масло защото не прави налягане,за това слагат по-гъсто(15-40),а то пък трудно минава по каналите защото е гъсто.(затворен кръг се получава:))Та виж дане би да е гъсто маслото преди да слагаш добавки,макар че в тия жеги....
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Людмил написа:колега ,а като загрее колата спира ли тракането?защото М40 се слави с тънки канали за масло и ако е гъсто трудно се качва понеже е гъсто като загрее разбирасе става по-рядко и по-лесно се качва(и не тракат)В БГ.когато се уноси двигателя трудно качва нормално масло защото не прави налягане,за това слагат по-гъсто(15-40),а то пък трудно минава по каналите защото е гъсто.(затворен кръг се получава:))Та виж дане би да е гъсто маслото преди да слагаш добавки,макар че в тия жеги....
Преди смяната на маслото тракаше малко в началото докато е студена, 1-2 мин. Сега трака и като е загряла... Добре, предложете какво масло да слагам, решил съм пак да го сменям. Ще правя последен опит да реша проблема без интервенции по мотора, след това се почва

П.С.: В момента маслото е 15W-40 и трака, искаш да кажеш, че трябва да сложа по-рядко ли ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
:(
колега това е то на нашите м 40 слабото място аз съм с такъв мотор тракат ми вече 3 месец ама като имам китни ще сменям всичко и повече никога не слагам масло мобил-1 след като го сложих се разтрака 10-40 е
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Смятам, че ще е най-добре да сложиш 10W-40 оригинално BMW масло или MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40 и двете са полусинтетика и се препоръчват за този двигател, както и цената им е по-нормална. Ако повдигачите продължават да тропат си за ремонт. С добавки не се занимавай - пари на вятъра са. 5W-40 e по-рядко и едва ли ще реши проблема, а и е скъпо.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
аз карам мойта с мотул 20w60 пълна синтетика отна4ало трака заради гъстототата след минутка вси4ко е ок , на твоя мотор трябва да сложиш мотул поне 6100 15w40. Ако не се оправи комплекта разпределителен вал 8 повдига4а и 8 кобили4ки идват около 500лв , някъде да ти го сменят за 150-200лв и си готов разбира се и маслото после
,но пък ще останеш доволен следващите 100 000км

agent smit написа:Смятам, че ще е най-добре да сложиш 10W-40 оригинално BMW масло или MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40 и двете са полусинтетика и се препоръчват за този двигател, както и цената им е по-нормална. Ако повдигачите продължават да тропат си за ремонт. С добавки не се занимавай - пари на вятъра са. 5W-40 e по-рядко и едва ли ще реши проблема, а и е скъпо.








35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани